Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

odipodis skrev (26 minutter siden):

Meeget fornøyd med at de får melk rett fra kua 😂 Forsåvidt mye bedre enn fem vinglass-bilder per dag, da.

Jeg syns faktisk reklamen for dette oppholdet har vært veldig bra. Det eneste som trekker ned, er at de faktisk må bruke barn i reklamen. Området og tilbudet er såpass bra i seg selv, at det er totalt unødvendig å sette barn i arbeid under deres ferie, for å sikre seg lesere. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reklamemerkingen fra dette oppholdet har vært nesten bra. 
Forstår fortsatt ikke hvorfor ikke alle innlegg og Storys fra Brimi sæter er merket.

Så er jo både herr og fru i full outfit, inkludert minst en sekk, fra Twentyfour, det kan da ikke være innenfor regelverket å merke som reklame kun i de perioder de har samarbeid.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

allie skrev (13 minutter siden):

Forstår fortsatt ikke hvorfor ikke alle innlegg og Storys fra Brimi sæter er merket.

Så er jo både herr og fru i full outfit, inkludert minst en sekk, fra Twentyfour, det kan da ikke være innenfor regelverket å merke som reklame kun i de perioder de har samarbeid.

Jeg tror reglene der er ganske klare; så lenge det har en verdi for firma skal det merkes. Dette er nye klær som er i salg og bør derfor merkes. Det skal også komme tydelig frem innlegget  hva det reklameres for. Det bør ikke være så vanskelig. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

allie skrev (29 minutter siden):

Den sekken ser jo utrolig vond ut? Henger dårlig og kun på skuldrene, man skal ikke gå langt med lett oppakning før man kjenner det i skuldrene med en slik sekk. 

Igjen ingen god reklame. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquarius04 skrev (17 timer siden):

Neeei! Når hadde hun samarbeid med dem?? 

Hun hadde nylig en video op stories merket med Bli Vakker

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (17 timer siden):

Har hun hatt det nå nylig? Vet det har vært samarbeid med MakeupMekka. 

Ja, ikke så lenge siden på stories....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallepalle2 skrev (30 minutter siden):

Den sekken ser jo utrolig vond ut? Henger dårlig og kun på skuldrene, man skal ikke gå langt med lett oppakning før man kjenner det i skuldrene med en slik sekk. 

Igjen ingen god reklame. 

Tursekker bør ligge tettere på ryggen og ha hoftebelte, men denne sekken er muligens mer estetisk tiltalende. Twentyfour har en sekk som er bedre egnet.

Det virker ikke som om utføring av reklameinnlegg er det man legger mest vekt på hos Treasures, så lenge det man reklamerer for ( delvis) blir vist og hovedpersonen ser ut som ønsket, så er det nok.

Hvorvidt den betalende kunden er fornøyd vites jo ikke.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

odipodis skrev (2 timer siden):

Meeget fornøyd med at de får melk rett fra kua 😂 Forsåvidt mye bedre enn fem vinglass-bilder per dag, da.

Der har man et eksempel på hva som faktisk er interessant å dele!

Det er god reklame! "Her får man melk til kaffen, hentet selv rett fra kua" Så koselig/moro/interessant kanskje følgerene tenker! Så cred til CBE.no for god reklame, fint bilde og tekst! 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (50 minutter siden):

Lars Kristian kan i hvert fall reglene. Det beviste han da han irettesatte Fitfocuse for ikke å merke et to år gammelt hoppetau. Snakk om å sitte i glasshus... 

Jeg ser han har  redigert kommentaren i ettertid, og samtidig slettet alle svarene til hun som påpekte at de konsekvent gjør samme feil selv. Der var det noen gullkorn og trusler om blokkering osv. Det er helt uforståelig for meg at en profesjonell medieaktør etter 10 år i bransjen, fremdeles ikke kan tøyle temperamentet på sosiale medier, slik at han må slette spor i ettertid. 

https://www.facebook.com/Fitfocuse/posts/1753334751492057

Skjermbilde 2021-08-13 kl. 10.56.37.png

Skjermbilde 2021-08-13 kl. 11.10.40.png

Kan man overhode bli mer selvgod? Jammen meg er jeg glad jeg ikke har some-profiler som er interessante for slike troll. Huttetu.

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (5 timer siden):

Helt enig i at det er gøy og stas å fantasere og leke med barn.

HELT uenig i at slike private øyeblikk i livet skal deles med kreti og pleti helt uten noen form på kontroll av hvem som kan se det.

Ad nauseam.

Spot on

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (3 timer siden):

Jeg syns faktisk reklamen for dette oppholdet har vært veldig bra. Det eneste som trekker ned, er at de faktisk må bruke barn i reklamen. Området og tilbudet er såpass bra i seg selv, at det er totalt unødvendig å sette barn i arbeid under deres ferie, for å sikre seg lesere. 

Enig. Er et fantastisk sted og ikke vanskelig å forstå at barn også vil trives her (uten å vise mange film snutter og bilder av jentene). 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Felis skrev (3 timer siden):

Lars Kristian kan i hvert fall reglene. Det beviste han da han irettesatte Fitfocuse for ikke å merke et to år gammelt hoppetau. Snakk om å sitte i glasshus... 

Jeg ser han har  redigert kommentaren i ettertid, og samtidig slettet alle svarene til hun som påpekte at de konsekvent gjør samme feil selv. Der var det noen gullkorn og trusler om blokkering osv. Det er helt uforståelig for meg at en profesjonell medieaktør etter 10 år i bransjen, fremdeles ikke kan tøyle temperamentet på sosiale medier, slik at han må slette spor i ettertid. 

https://www.facebook.com/Fitfocuse/posts/1753334751492057

Skjermbilde 2021-08-13 kl. 10.56.37.png

Skjermbilde 2021-08-13 kl. 11.10.40.png

Apropos Fitfocus, hun har gitt ut en kostholds dagbok. Ser ut til at det har blitt en suksess. Lurer på hvordan Coach Eriksen og NetFit skal keep up med dette.

DE6EC945-3C4E-4268-93AD-2AAD9DCFD4F9.jpeg

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (7 timer siden):

Helt enig i at det er gøy og stas å fantasere og leke med barn.

HELT uenig i at slike private øyeblikk i livet skal deles med kreti og pleti helt uten noen form på kontroll av hvem som kan se det.

Ad nauseam.

Det sier du som tydeligvis veldig ofte klikker deg inn på hennes sosiale kanaler og ser dette. Dy viser jo en fryktelig dobbelmoral. Klager på noe og samtidig oppsøker det. Det hun legger ut synes hun er helt greit å vise, uten at hun må vite hvem som ser det.  Ikke noe sensitivt. Det er jo du som har problemer med det og verken barn eller foreldre. Sier jo litt😀 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lin10 skrev (1 time siden):

Det sier du som tydeligvis veldig ofte klikker deg inn på hennes sosiale kanaler og ser dette. Dy viser jo en fryktelig dobbelmoral. Klager på noe og samtidig oppsøker det. Det hun legger ut synes hun er helt greit å vise, uten at hun må vite hvem som ser det.  Ikke noe sensitivt. Det er jo du som har problemer med det og verken barn eller foreldre. Sier jo litt😀 

Mange brukere som er kritiske til barneeksponering er aldri er inne på CBEs blogg eller Instagram. Deriblant meg.  Selvsagt, barn som underholdning=høyere inntjening. Å eksponere barna sine for lesertall og klikk, det er så kynisk at jeg blir matt. Underholdning for vilt fremmede mennesker. 

Hele siste setning er synsing. 

Endret av miss spjåk
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir færre og færre, men det er faktisk fortsatt voksne mennesker som forsvarer brudd på barnas rettigheter. Helt utrolig! Men for meg er det bare motivasjon for å fortsette å sette trykk på de som bestemmer og har ansvar, og ikke minst annonsørene. 

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...