Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Marsh skrev (10 minutter siden):

Ja, helt enig i at man må si fra til bedriften. Jeg har nylig avsluttet mitt kundeforhold hos Bli Vakker pga samarbeid med CBE, og jeg skrev en e-post til dem for å si fra om dette. 

Neeei! Når hadde hun samarbeid med dem?? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marsh skrev (14 minutter siden):

Ja, helt enig i at man må si fra til bedriften. Jeg har nylig avsluttet mitt kundeforhold hos Bli Vakker pga samarbeid med CBE, og jeg skrev en e-post til dem for å si fra om dette. 

Det skal jeg også gjøre! Har handlet mye hos Bli Vakker og ble skikkelig skuffet når jeg så at CBE hadde samarbeid med dem. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (2 timer siden):

Har hun hatt det nå nylig? Vet det har vært samarbeid med MakeupMekka. 

Endret av Snødronninga
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som mener at det er interessant for overnattingssteder at dere boikotter dem hvis de bruker influensere i markedsføringen:

Det er det overhodet ikke. Dere er en såpass marginal gruppe at det på ingen måte utgjør en forskjell på bunnlinjen.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lafamiglia skrev (3 minutter siden):

Til dere som mener at det er interessant for overnattingssteder at dere boikotter dem hvis de bruker influensere i markedsføringen:

Det er det overhodet ikke. Dere er en såpass marginal gruppe at det på ingen måte utgjør en forskjell på bunnlinjen.

Selvsagt er det interessant. Ikke at den ene gjesten boikotter nødvendigvis, men man vil gjerne ikke assosieres med noen som gir dårlig omtale/rykte. Og etter hvert blir inntrykket av influenserne slik dersom flere sier fra. Og ikke minst sier fra hvorfor (type eksponering av barn).

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boletta skrev (2 minutter siden):

Selvsagt er det interessant. Ikke at den ene gjesten boikotter nødvendigvis, men man vil gjerne ikke assosieres med noen som gir dårlig omtale/rykte. Og etter hvert blir inntrykket av influenserne slik dersom flere sier fra. Og ikke minst sier fra hvorfor (type eksponering av barn).

Men dette er jo dessverre ikke sånn i praksis.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enormt som denne bedriften eksponerer barna nå :( Å dette kaller dem ferie? Ferie my ass, barna må tydeligvis jobbe som helter i ferien sin, sånn som dem blir brukt i reklamen for Brimi Sæter.

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boletta skrev (14 minutter siden):

Går det ikke an å legge igjen en anmeldelse på Facebook-sida da? 

Da vil jo både bedrift og gjester bli oppmerksom på det. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tarantulla
Lafamiglia skrev (25 minutter siden):

Og du har statistikker som underbygger den påstanden der...?

Det er ikke mange bedrifter som gladelig takker nei til potensielle kunder. Stadig flere blir bevisste forbrukere, og det dummeste en bedrift kan gjøre er å kjøre sitt eget løp, med skylapper på, og uten å ta høyde for hvordan de fremstår for forbrukerne. Det er jo ikke for ingenting at eksempelvis grønnvasking av produkter er blitt så vanlig. 

Om overnattingsstedene får vite at flere titalls personer (gjerne med både familie og venner) velger dem bort på bakgrunn av markedsføringen, tviler jeg på at de tar så lett på det som du tror. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lafamiglia skrev (21 minutter siden):

Jeg vet ikke om du mener overnattingssteder skiller seg ut spesielt, men faktum er at flere influencere har opplevd at samarbeidspartnerne trekker seg hvis de får negativ tilbakemeldinger fra forbruker. Anne Brith Davidsen og Anna Rasmussen er gode eksempler på det. Anne Brith har senere omtalt det som sabotasje fra "kjerringene på Kvinneguiden". Jeg ser ikke på det som sabotasje, for meg er det ren høflighet å opplyse en bedrift om hvorfor de mister meg som kunde.

Jeg har selv skrevet ganske mange mailer til bedrifter, og opplyst om at de mister meg som kunde. Dette var i Anne Briths tid, produktene CBE fronter er uansett ikke interessante for meg, da blir det løgn å si at jeg boikotter. Stort sett fikk jeg standardsvar, noen få ganger fikk jeg ikke svar i det hele tatt. Men jeg har også opplevd at bedriften har takket meg for opplysningen og opplyst at samarbeidet ikke blir fornyet. Og det ble det ikke. Men igjen, dette var snakk om produkter med mer kvalitet enn det CBE fronter. Billigkjedene bryr seg neppe.

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbilder med barna. Mor i struttende singlet med stive nipler. Ser ut som de skal i noe helt annet en tur i fjellet. Har de frisør med seg og? 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (8 minutter siden):

Turbilder med barna. Mor i struttende singlet med stive nipler. Ser ut som de skal i noe helt annet en tur i fjellet. Har de frisør med seg og? 

Og alt nesten alt er umerket..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blåbærpai skrev (9 minutter siden):

Å se insta-story der mor spør datter hvor de skal (til en magisk foss), mens hun filmer seg selv i selfie-mode er bare.. jeg har ikke ord.. datter har en samtale med mor, mens mor er i en monolog på nett mens hun speiler seg i monitor. 

Og ja. Bedrift/privatperson. Hvor går skillet? Gudene vet. 

For et absurd opplegg. 

Bare det å vite at etter den filmingen, må mamma stoppe opp turen for å skrive tekst på filmen.

Jeg tar meg selv i det ofte, å filme og måtte stoppe opp og legge tekst på film på f. Eks snap, og merker hvor dumt det egentlig er for da er man en helt annen plass. Og hos dem skjer dette ofte, hver dag. 😔 

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Solaire
Minnie Mus skrev (2 timer siden):

Enormt som denne bedriften eksponerer barna nå :( Å dette kaller dem ferie? Ferie my ass, barna må tydeligvis jobbe som helter i ferien sin, sånn som dem blir brukt i reklamen for Brimi Sæter.

Aldri i livet om jeg booker meg inn på Brimi Sæter, hvert fall ikke etter at CBE avslører at hanen starter å gale og vekker alle klokka 04 om morgenen. Nok en reklamejobb "vel" utført, Caroline 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solaire skrev (45 minutter siden):

Aldri i livet om jeg booker meg inn på Brimi Sæter, hvert fall ikke etter at CBE avslører at hanen starter å gale og vekker alle klokka 04 om morgenen. Nok en reklamejobb "vel" utført, Caroline 🙃

Men, altså, bor man på en sæter bør man ikke bli overrasket over at dyrene lager lyd?

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å være på tur og ferie med drone, der far stadig må være langt unna for å filme mens de går, for ikke å synes.

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline koser på drektig hund.

burde ikke denne hunden få være i fred for alle gjestene dersom den snart får valper? (eller kanskje det bare er Caroline som får lov.. ikke andre gjester).

pluss for at hun bare viste nabobordet sin vinflaske da. ikke noe synlig alkohol på sitt eget 👍

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...