Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden):

Alle de enhetene er kalorier. Vinglass inn, løping ut. Dette er visst det som forfektes som sunn balanse og naturlig tynn fra den kanten.

Tenker det samme. Med såpass jevnt alkoholforbruk og lavt ønsket kaloriinntak må det løpes for å ha overskudd i regnskapet til de faktisk livsnødvendige næringsstoffene. Sunn balanse er det de kaller det. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Surikatt skrev (2 timer siden):

Jeg tenker hun er blitt avhengig av å skryte av kropp og trening, dokumentere det og motta skryt for hvor flink og vakker hun er. Klart det er vanskelig å slutte med det. Det gir jo ingen mening å drive med dette hvis hun ikke får skryt fra vilt fremmede mennesker. Det er ingen inspirasjon de driver med men selvskryt. Derfor kommer hun aldri til å bli en treningsblogger. Tror hun har innsett det selv. 

Og de bikinibildene topper bare inntrykket av en person med et forvrengt kroppsbilde. Dette er bare et merkelig par hvor utviklingen har stoppet helt opp. Når jeg ser henne forbinder jeg henne kun med selfier. Er ikke hun 34 år eller noe og han snart 40😂 

sååååå enig med deg :)  de har blitt et patetisk par som ikke lenger er unge og lovende… det de står for er bare trist og merkelig og personlig synes jeg uinteressant. 
de fremstår mye mer selvopptatte og selvfornøyde og dermed også kjedelige nå enn i starten av cbo’s bloggliv.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske vanskelig å vite hva som er hennes vanlige hastighet. Når man går inn på Strava, så står det ofte distanse, tid og tid/km på «forsiden» av aktiviteten/økten. Hastighet per tid (pace) som angis der, er antall km man har beveget seg i den tiden man beveger seg, dvs. om man stopper, har pauser, så fremkommer ikke det. Det er altså bare aktiv begevelsestid som står der. Da ser pace høyere ut (det passer nok imaget bra).

Hvis man går inn på en tilfeldig økt (f.eks siste i Lodalen), står det pace 5:15 min per km, distanse 6,25 og tid 32:48. De 32:48 er da tiden hun har vært i bevegelse. Klikker man inn på økten, har hele økten, inkl. pauser, tatt 48:47 min, dvs. en vesentlig lavere pace på 7:48 min per km. Hva de bruker tiden på, aner ikke jeg, men kan være stopp for å ta bilder, suge inn magen, posere, fly drone etc. I den nevnte økten er det bare et drøy kvarter, men andre økter vesentlig mer. Da ser det jo en del sprekere ut enn hva som faktisk er

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hunden der er bare innholdsmateriale uansett. CBE driter i om hunden får HD eller AD. Hun kjøper bare en ny hund da.

Apropos hund, er de to andre småhundene døde, eller har de flere hunder nå?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (1 minutt siden):

Den hunden der er bare innholdsmateriale uansett. CBE driter i om hunden får HD eller AD. Hun kjøper bare en ny hund da.

Jeg håper og tror at hun vill hunden det beste. Hun har bare ikke kunnskapen som trengs, og det kombinert med et stor ego blir resultatet trist.

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gasellen skrev (26 minutter siden):

De to hundene døde rundt juletider da de begge var gamle og hjertesyk(e).

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (14 minutter siden):

Stakkars små. Oppstilte på en bensinstasjon med mor som spør om de har fått is, og mor som ler av de når de sier ja. Hva slags menneske er hun egentlig ?

Opptatt av å please følgere, annonsører og seg selv type menneske? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (2 minutter siden):

De to små er døde ja, de ble gamle og syke. Tror også at CBE kjøpte den rasen der pga at den er instavennlig og tar seg godt ut på bilder, uten å reflektere over hva rasen egentlig trenger og er lagd for. Når det er sagt, så velger jeg faktisk å tro at de tar godt vare på hunden sin, og jeg tror ikke hun driter i om den blir syk. Hun er bare litt kort, og tror hun kan og vet best og vil ikke lytte til råd, dessverre. Å dra med en hund på løpetur i denne varmen som har vært her på traktene nå, er rett og slett galskap uansett alder på hunden eller rase. Men noe må dem jo fylle some kanalene sine med.

Veldig enig!

En av de få tingene jeg alltid har følt er genuint med CBE er kjærligheten hun hadde for de 2 gamle hundene og nå Ozo.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (4 timer siden):

Tenker det samme. Med såpass jevnt alkoholforbruk og lavt ønsket kaloriinntak må det løpes for å ha overskudd i regnskapet til de faktisk livsnødvendige næringsstoffene. Sunn balanse er det de kaller det. 

Jeg mener å huske at det daglige kaloriinntaket er nevnt samt at hun ikke spiser etter et visst klokkeslett, og at hun ligger på jevnt kaloriunderskudd men husker ikke i farta hvor det er beskrevet. Ønsker uansett ikke å bidra med slike tall.

Så for hvert vinglass som inntas må det løpes tilsvarende for å forbrenne kaloriene slik at det blir plass til knekkebrød, tynt lag kaviar og agurk etter løpingen. Hvis ikke blir det feil i næringsregnskapet. Et regnskap jeg kjenner godt igjen.

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (26 minutter siden):

Stakkars små. Oppstilte på en bensinstasjon med mor som spør om de har fått is, og mor som ler av de når de sier ja. Hva slags menneske er hun egentlig ?

Fikk inntrykk av at hun lo fordi jentene sa «ja» i kor med helt likt tonefall? Ikke for å være hånlig...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, 123Frustrert said:

Dette var bare trist :( Så ubekvem de to små er når mor filmer og ler :( 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (33 minutter siden):

Jeg er ikke enig i at de ikke bryr seg om hunden, det er jeg overbevist om at de gjør. Bilder med hundene før synes jeg var de mest ekte bildene av glede hos cbe.no. 
Men jeg tror kanskje flere hadde rett om at de ikke helt forstod den store forskjellen på hundene de hadde før og den de har nå, hund er ikke hund for å si det sånn. Også har de, etter min mening, fryktelig vanskelig for å være ydmyke og ta til seg andres kunnskap og råd. De fleste mennesker er gode på noe, men må søke andres kunnskap på andre områder. Dette forstår man i samspill med andre og ulike mennesker, i jobb og privat. Jeg får inntrykk av at cbe.no ikke klarer å ta innover seg at de ikke kan alt, de vil gjerne være mye mer enn de er på de fleste områder. Også tror jeg som flere andre sier her inne at «likes» betyr altfor mye for dem mtp at de er to voksne foreldre. Det hele er egentlig ganske trist å bivåne, og har vært det lenge nå. 

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MammaLinda skrev (14 minutter siden):

Fikk inntrykk av at hun lo fordi jentene sa «ja» i kor med helt likt tonefall? Ikke for å være hånlig...

Neida, hun er nok ikke hånlig (det bare høres sånn ut, latteren kan hun muligens ingenting for). Men hva er poenget med å legge det ut? Så trist! Jeg ser liksom skuffelsen i øynene på ungene når de skjønner at det var en telefon som snakket til dem igjen, ikke mamma... Et koselig is-øyeblikk, kunne hun ikke bare vært der med dem?

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt usaklig, men likevel viktig på en måte - hvorfor har hun ALLTID setebeltet vrengt? Hvor vanskelig er det liksom? Det handler faktisk om sikkerhet. Beltet skal ligge flatt og tett inntil kroppen, vridd belte = større skaderisiko

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke noe om hund, og kjenner ikke CBE. Men jeg tror også hun er glad i hunden og ønsker den det beste! Likevel holder det ikke alltid med ønsket om det beste og være glad i.. Egne behov med trening og behov for å vise frem noe insta- vennlig er tydeligvis sterke krefter for henne. Og noe er nok mangel på kunnskap, men selv der hun får kommentarer/tips, så er hun ofte for arrogant til å ta til seg dette.

Det samme gjelder jo i stor grad barna også. Jeg tror hun elsker barna sine høyere enn alt (det er så klart antagelse, men ikke urimelig å anta), likevel setter hun egne behov foran i stor grad. Hun vet, i alle fall etter å ha lest her og i kommentarfelt, at eksponeringen og hele opplegget rundt ikke er heldig for barna, likevel fortsetter hun. Det er tydelig sterke krefter som driver henne, når hun er villig til å «ofre» barna sine på den måten. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (1 time siden):

Hun har det med å le når hun snakker til noen bak kamera. Jeg reagerte da hun filmet mannen mens han hadde pause i løpet, da lo hun hele tiden. Jeg tenkte at om noen hadde ledd av meg mens jeg var utslitt i et løp hadde jeg titlet 🙈

Det fremstår som et slags nervøst ticks når hun er stolt eller noe. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Fjas skrev (15 minutter siden):

Jeg kan ikke noe om hund, og kjenner ikke CBE. Men jeg tror også hun er glad i hunden og ønsker den det beste! Likevel holder det ikke alltid med ønsket om det beste og være glad i.. Egne behov med trening og behov for å vise frem noe insta- vennlig er tydeligvis sterke krefter for henne. Og noe er nok mangel på kunnskap, men selv der hun får kommentarer/tips, så er hun ofte for arrogant til å ta til seg dette.

Det samme gjelder jo i stor grad barna også. Jeg tror hun elsker barna sine høyere enn alt (det er så klart antagelse, men ikke urimelig å anta), likevel setter hun egne behov foran i stor grad. Hun vet, i alle fall etter å ha lest her og i kommentarfelt, at eksponeringen og hele opplegget rundt ikke er heldig for barna, likevel fortsetter hun. Det er tydelig sterke krefter som driver henne, når hun er villig til å «ofre» barna sine på den måten. 

Det er som rus. Rusen vinner alltid. Cbe sin rus er å få vise seg frem. Få vist kropp, mage, pupper og hår. Få likes og kommentarer på hvor perfect hun er. Det er sannheten dessverre.

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...