loffen Skrevet 10. august 2021 #48341 Del Skrevet 10. august 2021 Instastory..: , mage, jogging med mage, pulsklokke, is, barn, lek med barn, og lydopptak av barn, og vin til middag. Influencer my ass 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakron Skrevet 10. august 2021 #48342 Del Skrevet 10. august 2021 Monimoni skrev (33 minutter siden): Jo. Men plutselig var ikke denne turen med hund likevel. 🙄🤔 Ah, dumme meg, det var sikkert en annen 7km-tur... og burde jo ha skjønt at de ikke har tenkt å begynne og løpe med ham, men at de bare løp litt med ham.. 🤓 Er ikke lett å henge med på de storyene til cbe.no, må jeg si.. Uansett, det jeg skrev tidligere står ved lag, om denne turen ikke var med hund likevel osv er det ueheldig at de får det til å fremstå slik. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. august 2021 #48343 Del Skrevet 10. august 2021 Trudis23 skrev (28 minutter siden): Litt over 7 km på 42 min, er det ikke omtrent det CBE pleier å bruke? At de nå plutselig ikke løp med hunden er jo bare bløff. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 10. august 2021 #48344 Del Skrevet 10. august 2021 Kollontaj skrev (9 minutter siden): Litt over 7 km på 42 min, er det ikke omtrent det CBE pleier å bruke? At de nå plutselig ikke løp med hunden er jo bare bløff. Klart det er bløff. Hun skulle vel vise hvor flink hunden var og løp med den også nå fant hun ut at akkurat det var litt dumt og da må det lyves, rart de ikke skylte på leserne egentlig.. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allie Skrevet 10. august 2021 #48345 Del Skrevet 10. august 2021 Det var løpetur med hunden, delvis uten bånd, opp på ett fjell. Dette vises av filmen de har lagt ut på Instagram. I følge CBE var dette en testløpetur. Dagen etter løp de 7 km på asfalt med hunden, dette ble også vist på Story . I kommentarfeltet sier hun at de ikke skal løpe med han, derfor har de ikke sjekket om det er en god ide. Det blir også gitt en forklaring på hvorfor det var lurt å ta han med på klatretur på fjellet. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg allie Skrevet 10. august 2021 Populært innlegg #48346 Del Skrevet 10. august 2021 Noe av det jeg synes er verst her, er faktisk de følgerne til CBE som avfeier spørsmål som stilles om løping med unghund. Vi snakker om dyrevelferd her, det er ikke flisespikkeri og at folk har for lite å gjøre/ henger seg opp i bagateller/ kritiserer alt… 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 10. august 2021 #48347 Del Skrevet 10. august 2021 Jeg vet ikke noe om rasen, men vil ikke en slik hund kose seg mye mer med å gå? Lukte og tusle rundt? Særlig siden eierne er såpass ivrige med løpingen. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Amber Skrevet 10. august 2021 Populært innlegg #48348 Del Skrevet 10. august 2021 Jeg har sluttet å leste bloggen for lenge siden men kokker på insta innimellom. Får inntrykk av at hele sommeren til CBE har dreid seg om løping løping og atter løping. Hva er inspirerende med dette? Jeg trener selv jeg (styrke) når jeg har ferie; men det er ikke hovedfokuset for å si det sånn. Stusser litt på at det skal løpes for enhver pris og at det er pri nr en. Har de ikke annet å finne på? 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. august 2021 #48349 Del Skrevet 10. august 2021 Amber skrev (16 minutter siden): Jeg har sluttet å leste bloggen for lenge siden men kokker på insta innimellom. Får inntrykk av at hele sommeren til CBE har dreid seg om løping løping og atter løping. Hva er inspirerende med dette? Jeg trener selv jeg (styrke) når jeg har ferie; men det er ikke hovedfokuset for å si det sånn. Stusser litt på at det skal løpes for enhver pris og at det er pri nr en. Har de ikke annet å finne på? Vindrikking? 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 10. august 2021 #48350 Del Skrevet 10. august 2021 Amber skrev (31 minutter siden): Jeg har sluttet å leste bloggen for lenge siden men kokker på insta innimellom. Får inntrykk av at hele sommeren til CBE har dreid seg om løping løping og atter løping. Hva er inspirerende med dette? Jeg trener selv jeg (styrke) når jeg har ferie; men det er ikke hovedfokuset for å si det sånn. Stusser litt på at det skal løpes for enhver pris og at det er pri nr en. Har de ikke annet å finne på? Ja, det er spesielt at hun er så avhengig av å løpe hver dag. Men nå er de vel hos svigers, og da får hun jo mulighet til å ha alenetid med LK. Det var vel det hun klagde på i fjor mars, da Norge stengte ned. At hun ikke fikk nok alenetid med LK. Reagerer også på at hun ikke har tatt sommerferie. Hun har jo vært pålogget sosiale medier hver eneste dag i hele år. Men man trenger kanskje ikke ferie, når arbeidsdagen kun består av egenpleie og selfier. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 10. august 2021 #48351 Del Skrevet 10. august 2021 Monimoni skrev (5 timer siden): Enig. Men alt vi vet så kan denne løpeturen være på liksom også.. blir jo bare enda verre på en måte om det stemmer. Fint for hunden selvsagt men katastrofe i forhold til å være forbilde 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 10. august 2021 #48352 Del Skrevet 10. august 2021 Amber skrev (49 minutter siden): Jeg har sluttet å leste bloggen for lenge siden men kokker på insta innimellom. Får inntrykk av at hele sommeren til CBE har dreid seg om løping løping og atter løping. Hva er inspirerende med dette? Jeg trener selv jeg (styrke) når jeg har ferie; men det er ikke hovedfokuset for å si det sånn. Stusser litt på at det skal løpes for enhver pris og at det er pri nr en. Har de ikke annet å finne på? Jeg er sjeleglad at det stort sett er løping og hund som deles for tiden. Hver dag uten deling av mindreårige er en fin dag! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 10. august 2021 #48353 Del Skrevet 10. august 2021 loffen skrev (1 time siden): Instastory..: , mage, jogging med mage, pulsklokke, is, barn, lek med barn, og lydopptak av barn, og vin til middag. Influencer my ass dag etter dag…. Du glemte kaffekoppen ….hi…hi.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 10. august 2021 #48354 Del Skrevet 10. august 2021 cerruti skrev (1 time siden): Jeg vet ikke noe om rasen, men vil ikke en slik hund kose seg mye mer med å gå? Lukte og tusle rundt? Særlig siden eierne er såpass ivrige med løpingen. dessuten er den i følge de som vet best i forhold til hund, at en så ung hund IKKE skal løpe enda…. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 10. august 2021 #48355 Del Skrevet 10. august 2021 Amber skrev (59 minutter siden): Jeg har sluttet å leste bloggen for lenge siden men kokker på insta innimellom. Får inntrykk av at hele sommeren til CBE har dreid seg om løping løping og atter løping. Hva er inspirerende med dette? Jeg trener selv jeg (styrke) når jeg har ferie; men det er ikke hovedfokuset for å si det sånn. Stusser litt på at det skal løpes for enhver pris og at det er pri nr en. Har de ikke annet å finne på? spot on!!! Og ikke er det interresant å lese om hver eneste løpeøkt i detaljer… virker panisk og en smule merkelig løpe så mye og særlig i ferier 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 10. august 2021 #48356 Del Skrevet 10. august 2021 Hallepalle2 skrev (13 minutter siden): Jeg er sjeleglad at det stort sett er løping og hund som deles for tiden. Hver dag uten deling av mindreårige er en fin dag! barna er innom story daglig 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 10. august 2021 #48357 Del Skrevet 10. august 2021 loffen skrev (3 timer siden): Instastory..: , mage, jogging med mage, pulsklokke, is, barn, lek med barn, og lydopptak av barn, og vin til middag. Influencer my ass Ser ut som frua burde dratt ned toppen litt til. Eller spise mer? Undres hvorfor det må legges slike bilder ut. Hvorfor denne higen etter likes og fine, flinke, fantastiske, superslanke og stramme du liksom. 😏🙄 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 11. august 2021 #48358 Del Skrevet 11. august 2021 Det begynner å bli veldig mange enheter som vises nå. Kanskje på tide med en «hvit» måned? 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 11. august 2021 #48359 Del Skrevet 11. august 2021 Lill skrev (51 minutter siden): Det begynner å bli veldig mange enheter som vises nå. Kanskje på tide med en «hvit» måned? Alle de enhetene er kalorier. Vinglass inn, løping ut. Dette er visst det som forfektes som sunn balanse og naturlig tynn fra den kanten. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Surikatt Skrevet 11. august 2021 Populært innlegg #48360 Del Skrevet 11. august 2021 Amber skrev (12 timer siden): Jeg har sluttet å leste bloggen for lenge siden men kokker på insta innimellom. Får inntrykk av at hele sommeren til CBE har dreid seg om løping løping og atter løping. Hva er inspirerende med dette? Jeg trener selv jeg (styrke) når jeg har ferie; men det er ikke hovedfokuset for å si det sånn. Stusser litt på at det skal løpes for enhver pris og at det er pri nr en. Har de ikke annet å finne på? Jeg tenker hun er blitt avhengig av å skryte av kropp og trening, dokumentere det og motta skryt for hvor flink og vakker hun er. Klart det er vanskelig å slutte med det. Det gir jo ingen mening å drive med dette hvis hun ikke får skryt fra vilt fremmede mennesker. Det er ingen inspirasjon de driver med men selvskryt. Derfor kommer hun aldri til å bli en treningsblogger. Tror hun har innsett det selv. Og de bikinibildene topper bare inntrykket av en person med et forvrengt kroppsbilde. Dette er bare et merkelig par hvor utviklingen har stoppet helt opp. Når jeg ser henne forbinder jeg henne kun med selfier. Er ikke hun 34 år eller noe og han snart 40😂 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå