Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

123Frustrert skrev (Akkurat nå):

Nok et tegn på ekstrem usikkerhet, forfengelighet og at man lever i en helt annen verden; sminkestasjon på telttur??? Vi snakker om ei voksen dame.

Selv ikke sammen med kun familien kan man slappe av uten sminke. Det er vel friluftsliv make-up #1 som må på plass. 

Det er jo ingen tvil om at bildet blir postet for å gi engasjement - sånn sett så går jeg jo på for fulle mugger 🙈😂

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallepalle2 skrev (10 minutter siden):

Selv ikke sammen med kun familien kan man slappe av uten sminke. Det er vel friluftsliv make-up #1 som må på plass. 

Det er jo ingen tvil om at bildet blir postet for å gi engasjement - sånn sett så går jeg jo på for fulle mugger 🙈😂

Vi vet jo ikke om de faktisk sover der. For alt vi vet tar de bilder, for så å dra på hotell. De har jo ingen troverdighet.

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en slik vogn egnet til fire personer pluss en stor hund? Tenker at de drar meg seg kjøleskap med mat samt vinkjelleren, for forøvrig ser det ganske så trangt ut. Artig stunt, men jeg tviler på at de skal tilbringe de neste ukene i den. Hva når regnet kommer?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å være to voksne på tur i en sånn vogn! 😄 må jo være helt supert. Hadde kost meg masse. 😄

Spent på hvordan de sover. Er vel 2 oppe og 2 nede - hund ute.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har fått med seg hvor de er? Mulig de ikke er langt unna hytta til foreldrene hans og ligger der? Er min tanke ang den familien som elsker ¨jukse, juge og bedra sine lesere.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pæddan skrev (4 minutter siden):

Er det noen som har fått med seg hvor de er? Mulig de ikke er langt unna hytta til foreldrene hans og ligger der? Er min tanke ang den familien som elsker ¨jukse, juge og bedra sine lesere.

Nærheten av Hunderfossen, så jeg hadde jo tenkt de faktisk skulle til Hunderfossen idag og at idag var det fri-fri for alle mann. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Caroline Berg Eriksen sitter og beundrer seg selv i mobilen mens hun filmer i BILSPEILET. Hvor er vi nåå? Er vi fremme? Skal vi ut og spise?? Altså, for et liv. Eller mangel på et. 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (1 time siden):

Nok et tegn på ekstrem usikkerhet, forfengelighet og at man lever i en helt annen verden; sminkestasjon på telttur??? Vi snakker om ei voksen dame.

Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Er det mulig! Men hun skal jo vise seg i SoMe, og da kan man ikke vise seg sminkeløs. 😆

La også merke til at vinen er på plass. Om de så drikker mye vin, hvorfor MÅ det deles (skrytes av?) :kari:

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (4 minutter siden):

De er på campingtur i vakker norsk natur. Og hun viser bilde av "Makeup station". 

Hvem i all verden lager seg eget sted for å sminke seg når de er på campingtur???

Jeg klarer ikke å bestemme meg for om dette er trist eller latterlig. Det som er sikkert er at det ikke er bra at 2 småjenter vokser opp med at mamma MÅ sminke seg uansett sted og anledning. DET er trist! Tenk om hun kunne vist fram ar bustete hår og null sminke er helt ok på tur ...

20210731_133024.jpg

Det er så idiotisk, og både trist og latterlig. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (3 minutter siden):

De er på campingtur i vakker norsk natur. Og hun viser bilde av "Makeup station". 

Hvem i all verden lager seg eget sted for å sminke seg når de er på campingtur???

Jeg klarer ikke å bestemme meg for om dette er trist eller latterlig. Det som er sikkert er at det ikke er bra at 2 småjenter vokser opp med at mamma MÅ sminke seg uansert sted og anledning. DET er trist!

20210731_133024.jpg

Dette må man bare le av. Hvis de virkelig ønsker å bli tatt alvorlig som friluftsmennesker og fjellturelskere, så ser dette her veldig fjollete ut. Tenker at det hadde vært deilig for både henne og følgerne om hun bare hadde hatt noen sminkefrie dager jeg. Vaske ansiktet i bekken og smøre seg med solkrem etter behov. "Sminkestasjon" er helt parodisk å ha med seg på camping. 

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Caroline sitt forsvar så ser det ut s om om den sminkestasjonen er noe som følger med vogna? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweet lord. Dette er tråden om caroline berg eriksens some-virksomhet. 

:roll:

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bambi83 skrev (48 minutter siden):

I Caroline sitt forsvar så ser det ut s om om den sminkestasjonen er noe som følger med vogna? 

Hvis det er sånn det henger sammen, så er det vel en del av reklameoppdraget å vise det frem ja. Da trekker jeg tilbake at jeg et øyeblikk trodde hun hadde rigget til dette her selv. 

Rettelse: Sjekket nå IG-storyene selv og det kommer jo ganske klart frem at det som følger med vogna er et veggmontert flerbruks-bord utvendig, ikke et "sminkebord". Makeup-station er det helt klart hun selv som har funnet på - som noe man kan bruke dette bordet til. Så da holder jeg på min vurdering om at dette så litt fjollete ut på camping, men vet jo at det for noen er viktig å ha på "maska" overalt. 

Endret av Isild
  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare ta seg helt fri når dem er på ferie? Kan ikke være mye avslappende og koselig ferie når mobilen sitter som limt fast i hånda og alt må dokumenteres i some.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bambi83 skrev (10 minutter siden):

Mulig det, men det er likevel HUN som drar med seg masse makeup på campingtur. Sminkeveskene står tydelig plassert ved speilet.

Om hensikten er å reklamere for speilet kunne dette f.eks. vært vist ved at LKE barberte seg der.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bambi83 skrev (15 minutter siden):

Det speilet er noe makeup mekka selger, hun har vel hatt samarbeid med de ?

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (5 minutter siden):

Mulig det, men det er likevel HUN som drar med seg masse makeup på campingtur. Sminkeveskene står tydelig plassert ved speilet.

Om hensikten er å reklamere for speilet kunne dette f.eks. vært vist ved at LKE barberte seg der.

At LKE barberer seg er ikke vanligvis en del av CBE.no sitt narrativ, og vil neppe generere like mange klikk. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Aricia said:

Fordi dette ikke er ferie, men reklame?

Det skal jo bare se ut som ferie.

Ja søren, det glemte jeg.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...