Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

123Frustrert skrev (35 minutter siden):

Jeg spekulerer ikke. Jeg skriver at jeg håper. Jeg spekulerer heller ikke i hva som er et bra forhold for dem, men sier hva som ikke er et bra forhold for meg

Hva har hva som ikke er et bra forhold for deg med saken å gjøre  dersom du ikke sammenligner det med hvordan de har det? Og dermed da antar at det ikke er sikkert at forholdet deres er bra? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frk.Fjas skrev (Akkurat nå):

Noe av det syke her er jo at selv hans egen kone, selv med et meget tvangspreget treningsopplegg, ikke når opp til hans idealer (som du beskriver over), slik at hun må redigeres/vinkles/skyggelegges slik at det ser ut til at hun er der 🤮

Det kan vel hende cbe selv ønsker denne redigeringen. At han har giftet seg med henne og fått to barn med henne sier vel noe om at hun når opp til idealet hans. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (34 minutter siden):

Hva har hva som ikke er et bra forhold for deg med saken å gjøre  dersom du ikke sammenligner det med hvordan de har det? Og dermed da antar at det ikke er sikkert at forholdet deres er bra? 

Vi trenger ikke å spekulere i om forholdet deres er bra, er det jeg sier. 

også håper jeg at jenter generelt ikke mener et forhold er bra når mannen til de grader har fokus på lite kroppsvekt og at damer skal være tynne. Men det mener jeg det vi tydelig ser igjennom bloggen, at mannen helt tydelig synes det er greit at konene poserer i positurer som gjør at kroppen ser tynnere ut ( siden han selv tar bildene) og kommentarer hm har generelt. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (5 minutter siden):

Men jaggu er det beinhardt arbeid å opprettholde det idealet! Til og med som gravid måtte kroppen redigeres slankere på bilder, og hun skulle posere i bare trusa rett etter fødsel for å vise at hun var like slank igjen. 

Dette idealet tror jeg de er to om. Kanskje også påvirket av andre omstendigheter. Og ikke kun mannen i huset. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ultiva skrev (2 timer siden):

Her kommer jeg veldig sent til ballet, forstår jeg. Men likevel. Jeg siterer fra sesongplanen til coacheriksen på instagram:

"Det er viktig å påpeke at programmet er spesifikt tilpasset meg. Jeg har flere år med treningsbakgrunn og et godt grunnlag. For andre vil det kunne være for hardt, noe som resulterer i overtrening og potensielle skader."

https://imgur.com/a/Xl66k6P

Dette kommer altså belærende fra "coach eriksen" med 760 følgere/nyutdannet PT uten kundeerfaring - som med sitt eget skreddersydde program etter kneskade altså har begynt å få vondt i samme kne. I den måneden som han nøye hadde planlagt å toppe formen.

Det er åpenbart at de overtrener begge to. Ingen restitusjon, "pizza i dag, feit i morgen", måling av fettprosent i heimen - dette er ingen kjernesunn livsstil. Det er overtrening, foodshaming og jevnlige skader hos dem begge. Fjorårets fjelltur ble til "overlevelsestur" da de feilvurderte CBEs form, og hun ble borte fra sosiale medier i dagesvis etterpå. Offisiell forklaring var lyskestrekk.

Det er definitivt ingen god reklame for netfit eller coacheriksen at de jevnlig pådrar seg skader og må avbryte planlagte turer og løp. Å komme med fat jokes og å skryte av egen undervekt 12 år etter å ha påstått at Beyonce som brukte str M var 15-20 kg for tung, og 7 år etter å ha liret av seg at man er feit gravid om man ikke har sixpack i sjette måned og at lår som møter hverandre ikke er feminint, er også uheldig, da det avslører et usmakelig og uetisk kvinnesyn over svært mange år.

Disse kikkerbildene som han tar av kona; gjennom buskene, bak en glassdør osv, for ikke å snakke om den kraftige seksualiseringen som har skjedd av CBE etter at han gikk fulltid inn i bedriften som hennes personlige fotograf, gir også et svært uheldig inntrykk av ham og vekker antipati hos mange.

👏

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (5 timer siden):

Jeg fatter ikke at HUN syns det er ok å bli objektifisert og at HAN syns det er ok å objektifisere kona si!

Å være et objekt er vel det som er viktigst i livet! 😅

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (1 minutt siden):

Nåde den mannen som lar utseendet mitt få størst betydning og synlighet i offentligheten fremfor hjernen og egenskapene mine, og det faktum at jeg og livmoren min har født ham barn med alle de påkjenninger svangerskap innebærer. To ganger.

Men er det kun mannen i huset som lar utseende ha størst betydning på sosiale media. Jeg tror begge stiller likt der! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 minutter siden):

Men er det kun mannen i huset som lar utseende ha størst betydning på sosiale media. Jeg tror begge stiller likt der! 

Det tror jeg og men når det de «viser frem» er hvordan de skulle ønske at de så ut og ikke sannheten, så fremstår de bare stakkarslige og misfornøyde med seg selv. Foreslår at de lærer seg noe og får seg en jobb. Å leve av selvdigging vil snart gå ut på dato. Nærmer han seg ikke 40 år? Kan ikke se at de har noe å formidle, noe de er gode på. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (6 minutter siden):

Det tror jeg og men når det de «viser frem» er hvordan de skulle ønske at de så ut og ikke sannheten, så fremstår de bare stakkarslige og misfornøyde med seg selv. Foreslår at de lærer seg noe og får seg en jobb. Å leve av selvdigging vil snart gå ut på dato. Nærmer han seg ikke 40 år? Kan ikke se at de har noe å formidle, noe de er gode på. 

Er enig i dette! Syns bare de kan holde på til det dør ut av seg selv. Det er jo allerede på vei nedover med lesertall og lignende. Og meg har de ikke klart å provosere stort enda, (siden antagelsene er at de forsøker å provosere) må mer drama til enn lettkledde bilder. 

Endret av Klink
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (1 time siden):

Dette idealet tror jeg de er to om. Kanskje også påvirket av andre omstendigheter. Og ikke kun mannen i huset. 

Og hvordan vet du det og kan uttale deg.!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare så utrolig flaut med denne selvdiggingen de fleste influenserne driver med… For et enormt egosentrisk fokus! Tenk å bruke så mye av tiden på å filme sitt eget tryne😆

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Consita skrev (11 minutter siden):

Og hvordan vet du det og kan uttale deg.!

Jeg sier tror. Tror det gjør jeg ut fra at cbe tar bilde av seg i speilet, måten hun selv velger å framstille seg da cbe er en voksen dame som er i stand til å si nei dersom det var bilder hun ikke syns framstiller henne på rett måte. Hvordan kan man anta at det kun er mannen i huset ? 

Endret av Klink
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De klarer jo ikke å prestere i konkurranse med andre. Bare i sin egen lille verden hvor de er verdensmestre i kropp og trening. 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekkapekka skrev (22 minutter siden):

Det er bare så utrolig flaut med denne selvdiggingen de fleste influenserne driver med… For et enormt egosentrisk fokus! Tenk å bruke så mye av tiden på å filme sitt eget tryne😆

Og det som blir ekstra flaut er hvordan poseringene gir et ønsket utseende. Rumpa ut, puppene fram osv osv. Det er så åpenbart hvordan poseringen gir kurven. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...