Torden Skrevet 17. juli 2021 #46581 Del Skrevet 17. juli 2021 Skrottefar skrev (3 minutter siden): https://www.instagram.com/danaemercer/ Takk 🙌🙌🙌 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 17. juli 2021 #46582 Del Skrevet 17. juli 2021 9 minutter siden, Skrottefar said: Er sikkert "mange som har spurt" 🤣 Det der med at det er "så mange som spør" er jo like mye svada og løgn som resten av det de publiserer i some kanalene sine. Ser kanskje en eller to som spør hvor feks kjolen eller møblene kommer fra, under innleggene hennes på insta. Det får hun altså til å bli "så mange". Er nok for å skape en illusjon om at mange er interessert i henne og alt hun har på seg eller omgir seg med av møbler og diverse. Bare tull. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FotbaIlflua Skrevet 17. juli 2021 Populært innlegg #46583 Del Skrevet 17. juli 2021 LKE sin trening til ultraløp kan jeg til en viss grad forstå. Han har vært toppidrettsutøver, og hele livet hans har gått ut på å prestere. Identiteten hans blir formet av det. Mange toppidrettsutøvere sliter med overgangen fra toppidrett til vanlig arbeidsliv når de legger opp. LKE har gått rett hjem på kjøkkenbenken som fotograf og ridder for sin frue, og trenger derfor en arena å prestere på. Så det er forståelig at han gjør som han gjør. Oppførselen derimot, kan ikke unnskyldes på noen som helst måte. Det skyldes mangelen på korrigering i omgivelsene kombinert med paranoia og manglende selvinnsikt og evnen til å ta imot tilbakemeldinger. 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 17. juli 2021 #46584 Del Skrevet 17. juli 2021 FotbaIlflua skrev (23 minutter siden): Oppførselen derimot, kan ikke unnskyldes på noen som helst måte. Det skyldes mangelen på korrigering i omgivelsene kombinert med paranoia og manglende selvinnsikt og evnen til å ta imot tilbakemeldinger. Ja, du sier noe der, og så kan man legge til hans syn på hvordan en kvinnekropp skal være, og det er nok dessverre derfor CBE har blitt som hun har blitt etter alle disse år hvor LKE har redigert bilder av henne dag ut og dag inn slik han vil at hun skal være. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 17. juli 2021 #46585 Del Skrevet 17. juli 2021 Jada, der fikk vi svaret på Netfit. Peter Peters har rett og slett ikke tid eller trenger å få det opp å gå. Pengene ruller inn uansett! https://www.dn.no/etterbors/camilla-pihl/peter-peters/caroline-berg-eriksen/kosmetikk-garn-og-smykker-ga-resultathopp-for-camilla-pihl-og-peter-peters/2-1-1041618 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villa Gjennomtrekk Skrevet 17. juli 2021 #46586 Del Skrevet 17. juli 2021 Klementine skrev (6 minutter siden): Jada, der fikk vi svaret på Netfit. Peter Peters har rett og slett ikke tid eller trenger å få det opp å gå. Pengene ruller inn uansett! https://www.dn.no/etterbors/camilla-pihl/peter-peters/caroline-berg-eriksen/kosmetikk-garn-og-smykker-ga-resultathopp-for-camilla-pihl-og-peter-peters/2-1-1041618 Hvorfor legge inn link som ligger bak betalingsmur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarantulla Skrevet 17. juli 2021 #46587 Del Skrevet 17. juli 2021 (endret) Jeg synes det hele begynner å bli trist, rett og slett. To realtivt unge mennesker som var på topp omtrent uten grunn i ung alder (joda, han spilte fotball), har holdt det gående i flere år uten utvikling. Som to ekstremt unge boomers er de totalt uten evne til å følge med i tiden, og resultatet blir stadig mer desperat klikksøk i alle kanaler. Jeg betviler ikke at de har fin familie, elsker sine barn og alt det der. Det de deler føles bare så krampaktig og forsert. Som @blåbærpai nevnte - man trenger ikke å ha hatt mange følgere for å føle hva noen ekstra likes gjør. Men de fleste av oss lever ikke av likes. Tenk om hele livsstilen din er bygget opp om engasjementrate, og den er i fritt fall. De skulle jo pensjonere seg tidlig (ref. en kommentar CBE skrev under et blogginnlegg) fordi de hadde kapital, og skulle arve farens hvitevarebusiness (?). Er det fallskjerm god nok? Som unge, pene, aktive mennesker med lassevis med erfaring innen SOME burde de være ledere innen sjangeren. Det er de ikke. De henger aldri med på trender, de er totalt uten stand til å fornye seg, de fremstår som arrogante og snobbete. De kunne gjort så uendelig mye mer, og alt er nevnt tidligere i tråden. De kunne gått inn i tråden her på KG og fått inspirasjon, men de klarer ikke. Funkygine blir ofte nevnt, og jeg trekker henne frem igjen fordi hun er alt de ikke er. Jeg lånte boken hennes, og selv om den ikke er fantastisk (jeg vil ha litt mer tyngde), så gjør hun i den boken alt Netfit ikke klarer. For det første pumper hun ut bøker i løpet av pandemien. Ikke én, men to. Bildene er bra, men viktigst av alt - modellen viser bra form i øvelsene. Instruksjonene er bra, og det legges inn tips for modifikasjoner (Jørgine vet at ikke alle mennesker er på samme nivå). Jørgine (og evt. management) var PÅ når det gjaldt. Det det er mange andre bra influencere som fanger opp tidsånden og former seg etter hva som er viktig å formidle i øyeblikket. CBE? Not so much. Det er lav fettprosent og flagrende ribben (mistet hun all kontroll over kjernemuskulaturen da hun ble eldre?). Ultraløping og hyppige skader fra to som skal trene andre. Søte barn i kanalene (tenk hvis jeg besøker slekt i Særp og sier hei til et av barna fordi jeg kjenner dem igjen??). Det er bare rot, og hvis de er mer oppegående enn de fremstår i kanalene sine, så er de stresset. Veldig stresset. Om jeg er misunnelig? Hell to the no. Endret 17. juli 2021 av tarantulla overivrig leif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 17. juli 2021 Populært innlegg #46588 Del Skrevet 17. juli 2021 Tidligere i uka så jeg barna til en kjendis som har gått ut mot eksponering av barn, jeg kjente dem selvsagt ikke igjen før jeg oppdaget moren litt lengre unna. Hadde det vært CBE sine barn, hadde jeg jo kjent dem igjen med en gang. Er det farlig? Er det skadelig? Jeg vil tro at våre blikk endres når vi kjenner igjen noen som vi «kjenner», noen vil bedrive tisking og gi noen ekstra blikk og barn senser (ofte) raskt hvis de blir sett «unaturlig» på av fremmede. Det er iallfall belastende for endel barn. 78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarantulla Skrevet 17. juli 2021 #46589 Del Skrevet 17. juli 2021 Kollontaj skrev (4 minutter siden): Tidligere i uka så jeg barna til en kjendis som har gått ut mot eksponering av barn, jeg kjente dem selvsagt ikke igjen før jeg oppdaget moren litt lengre unna. Hadde det vært CBE sine barn, hadde jeg jo kjent dem igjen med en gang. Er det farlig? Er det skadelig? Jeg vil tro at våre blikk endres når vi kjenner igjen noen som vi «kjenner», noen vil bedrive tisking og gi noen ekstra blikk og barn senser (ofte) raskt hvis de blir sett «unaturlig» på av fremmede. Det er iallfall belastende for endel barn. Barn ER sensitive, og om noen (uforvarende) hilser på barnet i all vennlighet i den tro at de kjenner barnet, vil kanskje barnet spørre influencerforeldrene hvem det var. Hva skal de svare? Jo, det var nok noen som så deg på nett. Igjen er det forunderlig at influencere generelt og de med barn spesielt ikke er mer informert om hvor raskt barn lærer seg å bruke internett, med alt det innebærer. Det burde bare ikke være lov å være forelder i dag og ikke ta ansvar for sitt eget barns behov for privatliv på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 17. juli 2021 #46590 Del Skrevet 17. juli 2021 Surikatt skrev (11 timer siden): Å, har de ferie? Hvorfor ikke logge av og ha ferie, da? Dette er narsissisme. Eksakt - Er jo nettopp det at de har ferie og allikevel legger ut det de gjør flere ganger pr dag, mange av oss reagerer på. Tror faktisk ikke det er god buisness en gang 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 17. juli 2021 #46591 Del Skrevet 17. juli 2021 tarantulla skrev (10 minutter siden): Barn ER sensitive, og om noen (uforvarende) hilser på barnet i all vennlighet i den tro at de kjenner barnet, vil kanskje barnet spørre influencerforeldrene hvem det var. Hva skal de svare? Jo, det var nok noen som så deg på nett. Igjen er det forunderlig at influencere generelt og de med barn spesielt ikke er mer informert om hvor raskt barn lærer seg å bruke internett, med alt det innebærer. Det burde bare ikke være lov å være forelder i dag og ikke ta ansvar for sitt eget barns behov for privatliv på nett. helt eng i disse betraktningene 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 17. juli 2021 #46592 Del Skrevet 17. juli 2021 pøbelsara skrev (11 timer siden): Nå var det vel cbe som var inne i det fine været og tok bilde av seg selv i bikini. Jeg klarer fint å nyte ferien, være uite hele dagen og stikke innom some på mobilen. Men jeg synes litt synd på folka bak cbe.no nå. De virker ikke å ha funnet måten å utvikle seg videre på, de virker uimspirert og gjentakende i det de driver med. hvis netfit er det de skal leve av fremover, så er jeg faktisk både bekymret og lutt medfølende på deres vegne. Det skjer jo ikkenoe. Toget med det vidåpne markedet for hjemmetrening/egentrening har gått for lengst. og helt ærlig, så skaper ikke verken reklamekampanje for et kjent kosmetikkmerke, eller en mørk selfie i bikini innendørs på en solskinnsdag, særlig engasjement. Så hvis de skal fortsette å være ledende influencere, trenger de rett og slett en lys, ny ide, trot jeg. Ja, de surfet lenge ig suksessrikt på den første influencerbølgen. Men det virker som de sliter litt nå. Se kaffekopper, svette løpeturer, sunne smoothie og små sunne ispinner, barn i ulike situasjoner, presentasjon av kjedelig styrketrening etc etc er vi vel rett og slett d…lei av. De MÅ fornye seg om de skal vare 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarantulla Skrevet 17. juli 2021 #46593 Del Skrevet 17. juli 2021 Det kan synes som at KG generer mye mer trafikk enn de noensinne vil kunne medgi, noe etterlysninger fra KG med påfølgende "svar" kan tyde på. (NB; Spekulasjon.) Klikk er klikk når klikk begynner å bli mangelvare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 18. juli 2021 #46594 Del Skrevet 18. juli 2021 tarantulla skrev (7 timer siden): Det kan synes som at KG generer mye mer trafikk enn de noensinne vil kunne medgi, noe etterlysninger fra KG med påfølgende "svar" kan tyde på. (NB; Spekulasjon.) Klikk er klikk når klikk begynner å bli mangelvare. Tenker du har rett i det. Kritikken mot- og debatten rundt CBE.no er et eget hjul som genererer trafikk til kanalene. De omtaler KG som forsvinnende lite betydningsfullt i så henseende - ift den massive følgerskaren de (hevder) å ha - Men antall kommentarer i kanalene gjenspeiler sannheten om dette vil jeg tro. Engasjementsrate og antall likes og kommentarer, DET har blitt forsvinnende lavt og lite - jeg tror interessen rundt den kritiske debatten etterhvert er større enn interessen for influencerbedriften. 300 000 følgere, hvorav 297 000 er inaktive er ikke imponerende. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 18. juli 2021 Populært innlegg #46595 Del Skrevet 18. juli 2021 Er det faktisk mulig!? Jeg blir så flau på deres vegne. Folk på 30+ dette altså. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 18. juli 2021 Populært innlegg #46596 Del Skrevet 18. juli 2021 Hallepalle2 skrev (8 minutter siden): Er det faktisk mulig!? Jeg blir så flau på deres vegne. Folk på 30+ dette altså. Ser han forsøker å gjenskape "suksessen" han hadde sist - med et blurry bilde av fruen fra en ferie, med tekst om ettellerannet med morning da også. Det ble iallefall rabalder. Det var vel da han rantet om "psykobitch" osv i kommentarfeltet. Han legger sikkert opp til det samme nå. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 18. juli 2021 #46597 Del Skrevet 18. juli 2021 (endret) Hallepalle2 skrev (42 minutter siden): Er det faktisk mulig!? Jeg blir så flau på deres vegne. Folk på 30+ dette altså. Men var dette så ille da? Utdyp gjerne. Syns det var ganske uskyldig jeg, hun er jo påkledd, blurret og tagget, en liten kjærlighetserklæring til sin kone, stalker style som han er "kjent" for, som en del av sin kunstneriske stil. De legger jo ut fryktelig mye annet privat og flauere (ref "reklame"filmen for EA) så denne syns jeg ikke var så mye å bli flau over. Endret 18. juli 2021 av MacBeth 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 18. juli 2021 #46598 Del Skrevet 18. juli 2021 Hallepalle2 skrev (43 minutter siden): Er det faktisk mulig!? Jeg blir så flau på deres vegne. Folk på 30+ dette altså. Eller sidepupp-fokuset på story. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 18. juli 2021 #46599 Del Skrevet 18. juli 2021 cerruti skrev (1 minutt siden): Eller sidepupp-fokuset på story. DEN er jeg enig er flau. Dette er et av de capturene (om det er et ord) som kan skape nye kommentarer/spørsmål/spekulasjoner om en operasjon, som igjen kan generere klikk og trafikk. Men helt ærlig tror jeg få bryr seg.. og igjen, det er så ufattelig mange andre vinkler det bildet kunne blitt tatt og formidlet samme "budskap", men dem velger altså dette... 🤔🤷♀️🥱 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 18. juli 2021 Populært innlegg #46600 Del Skrevet 18. juli 2021 MacBeth skrev (1 time siden): Men var dette så ille da? Utdyp gjerne. Syns det var ganske uskyldig jeg, hun er jo påkledd, blurret og tagget, en liten kjærlighetserklæring til sin kone, stalker style som han er "kjent" for, som en del av sin kunstneriske stil. De legger jo ut fryktelig mye annet privat og flauere (ref "reklame"filmen for EA) så denne syns jeg ikke var så mye å bli flau over. Jeg trenger vel ikke utdyper mer enn at jeg syns det er pinlig å dele at man nyter synet av fruens bakdel med ‘hele verden’. I en privat setting er det helt innafor mellom et par, på en åpen og offisiell blogg er det ufattelig kleint. 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå