Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Isola2 skrev (3 timer siden):

Begge to virker maniske i forhold til trening, det blir litt for mye..dette er to bloggere…ikke toppidrettsutøvere. Husker med gru da jeg var yngre og mer sårbar for påvirkning og følte meg ganske mislykka i forhold til CBE og andre rosabloggere. Selv om jeg var slank fra før.I en periode spiste jeg ekstremt lite og trente hver dag (pluss full jobb). En dag møtte jeg en gammel kollega som spurte om det gikk bra med meg. Hun syntes jeg så ut som om jeg hadde mistet mye vekt og så sliten ut. Det ble en oppvåkning for min del..Nå trener jeg når jeg gidder.Av og til mer og av og til bare yoga for å få hode og kropp på plass og jeg spiser akkurat hva jeg vil. Jeg husker den perioden med gru,for ALT dreide seg om mat og trening,selv om jeg ikke var i noen faresone der og da…men fy fader så slitsomt og altoppslukende det var. 

For CBE dreier jo Alt seg om mat/lite mat, kropp og trening… selv nå som voksen og etter alle disse årene er det det som er fokuset… det kan til og med virke som det fokuset bare har blitt sterkere med årene.. hun burde vært en voksen dame nå med fornuft og ansvar og veldig mye mindre fokus på seg selv

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Revenge o'Cavatina skrev (3 timer siden):

Siste innlegg på insta. Teksten formidler en lykke over sommerværet der en kan gå i bikini hele dagen. Illustrert med en poserende selfie i speilet iført bikini, inne i huset foran spisestuemøblene. Jeg forbinder ikke sommervær med bikinibilde fra spisestua.

Været er ute. Sommeren er ute. De har både uteplass og boblebad. Var det ingen hjemme som kunne ta et passende bilde til teksten? Er timeren på mobilkameraet ødelagt? Mangler uteplassen et stativ der man kan feste mobilen, sette på timer, posere med armene i været og knekk i hofta - og samtidig møte blikket til publikum fremfor å ha blikkontakt bare med seg selv?

Selv Orvik klarer dette bedre enn veteranen i Sarpsborg.

Latterlig.. rett og slett… og særdeles lite aktuelt 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (14 timer siden):

Reklame for solkrem. Hun har altså 4 lag i ansiktet før hun går ut. Serum, dagkrem, solkrem  og foundation?? 
Jeg tenker det holder med solkrem. Huden må jo bli helt tett og overbehandlet. 

Herlighet

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisssi skrev (2 timer siden):

Kjære vene, det bildet med armen i været og forelsket blikk rettet mot SEG SELV i bikini tar virkelig kaka. Pinlig, fatter ikke at hun ikke skjønner hvor latterlig hun fremstiller seg. Blir vel litt rar når livet går på ensformig repeat med kaffekopp, selfies, egenpleie, egendigging og løping på mølla, dag ut og dag inn. 

helt latterlig posering og ikke synes jeg hun er hverken flott eller sexy heller. What’s the point?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (6 timer siden):

helt latterlig posering og ikke synes jeg hun er hverken flott eller sexy heller. What’s the point?

Jeg synes hun likner mer og mer på SE sin eldre søster, og det kan nesten se ut som om det er hennes store forbilde. Hele greia er et snodig skue. Dette er en bedriftskonto, og brorparten av bildene er bilde av CBE i selvdiggende positurer. Hvem blir inspirert i noen som helst retning av det der? Og produktene hun reklamerer for får i hvert fall ikke fokus i innleggene. Men så lenge det ikke er barn i monitor er jeg fornøyd. Frua får bare fortsette sin selvdigging i speilet. Snart er det det eneste hun har igjen.

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns at hun får ganske liten effekt av alle treningstimene hun legger ned? 90 % av den kroppen er et resultat av svært lite mat. Hun ser tynn, men ikke trent, ut. Hun er absolutt flottest i de antrekkene som ikke fremhever den innsugde magen, det er bare ikke pent. 

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Era Vulgaris skrev (1 time siden):

Jeg synes hun likner mer og mer på SE sin eldre søster, og det kan nesten se ut som om det er hennes store forbilde. Hele greia er et snodig skue. Dette er en bedriftskonto, og brorparten av bildene er bilde av CBE i selvdiggende positurer. Hvem blir inspirert i noen som helst retning av det der? Og produktene hun reklamerer for får i hvert fall ikke fokus i innleggene. Men så lenge det ikke er barn i monitor er jeg fornøyd. Frua får bare fortsette sin selvdigging i speilet. Snart er det det eneste hun har igjen.

Men det ER jo dessverre barn i monitor! Daglig!

Barn og hund og lettkledd selvdigging i "skjønn" forening.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (1 minutt siden):

Men det ER jo dessverre barn i monitor! Daglig!

Barn og hund og lettkledd selvdigging i "skjønn" forening.

Dessverre. Det er vel snart det eneste som genererer klikk der i gården. #barndomtilsalgs

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et utseendefokus uten like. En ting er «nyklekkede» Paradise-deltakere osv… men en mor i 30-årene blir veldig kleint - og ugreit - ikke minst mtp signalene som sendes til den yngste garde… 

Endret av cerruti
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 kommentarer og 3200 likes er vel ikke akkurat det største engasjementet på bikinibildet hun postet for 1 døgn siden. Når du har 309k følgere..

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (31 minutter siden):

Det er et utseendefokus uten like. En ting er «nyklekkede» Paradise-deltakere osv… men en mor i 30-årene blir veldig kleint - og ugreit - ikke minst mtp signalene som sendes til den yngste garde… 

Det er jo ikke så mye annet å skilte med. En «utdannelse» som journalist på helprivat skole for de som ikke har karakterer nok til å komme inn på de seriøse studiene. 
En ikke fullført utdannelse som Pt (?). 
En «revolusjonerende» treningsapp som har vært i betaversjon i.. 2-3 år? 
«Designer» av diverse merker som svært få kjøper. 
Husmortilværelse i Sarpsborg. 
Er jo ikke så mye annet igjen enn å vise frem utseende 🙈

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (3 timer siden):

Jeg syns at hun får ganske liten effekt av alle treningstimene hun legger ned? 90 % av den kroppen er et resultat av svært lite mat. Hun ser tynn, men ikke trent, ut. Hun er absolutt flottest i de antrekkene som ikke fremhever den innsugde magen, det er bare ikke pent. 

Jeg synes hun ser trent ut, med fint tonede armer og ben. Å se trent ut trenger ikke være synonymt med synlige (og relativt store) lår- og overarmsmuskler som man ser på mange av de typiske fitnessbloggerne.

Er imidlertid enig i at den konstrant innsugde magen ikke er pent, og jeg skjønner ikke hvorfor hun suger den inn på alle magebilder når hun uansett er så slank i midjen. Det ser bare sykelig anorektisk ut. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandie skrev (43 minutter siden):

Jeg synes hun ser trent ut, med fint tonede armer og ben. Å se trent ut trenger ikke være synonymt med synlige (og relativt store) lår- og overarmsmuskler som man ser på mange av de typiske fitnessbloggerne.

Er imidlertid enig i at den konstrant innsugde magen ikke er pent, og jeg skjønner ikke hvorfor hun suger den inn på alle magebilder når hun uansett er så slank i midjen. Det ser bare sykelig anorektisk ut. 

Kroppen har ikke forandra seg siden hu var 16 serru! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isola2 skrev (5 minutter siden):

Kroppen har ikke forandra seg siden hu var 16 serru! 

Ikke alle som forandrer seg så mye. Særlig ikke de som har arvelig anlegg for å være tynne/svært slanke. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandie skrev (6 minutter siden):

Ikke alle som forandrer seg så mye. Særlig ikke de som har arvelig anlegg for å være tynne/svært slanke. 

Men alt cbe publiserer i sine kanaler, tyder på at hun er så tynn/slank fordi hun har et strengt trenings-og kostregime. Ikke at hun er av de sim er tynne uasnett. 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sandie skrev (14 minutter siden):

Hverken foreldrene eller søsteren er utpreger tynne og som @pøbelsara nevner så lever CBE etter et mat- og treningsregime som sørger for at hun holder seg tynn. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (6 minutter siden):

Men alt cbe publiserer i sine kanaler, tyder på at hun er så tynn/slank fordi hun har et strengt trenings-og kostregime. Ikke at hun er av de sim er tynne uasnett. 

Det er vanskelig å vurdere synes jeg.    
Ser en person som mest sannsynlig har en naturlig sped benbygning. Det er særlig synlig på de tynne leggene og håndleddene. Men i 30-årene - og særlig etter å ha fått barn, må ofte selv de tynneste jobbe ganske hardt for å holde seg like tynne som før, og det skjer nok gjennom et strengt trenings- og kostregime ja. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (29 minutter siden):

Hverken foreldrene eller søsteren er utpreger tynne og som @pøbelsara nevner så lever CBE etter et mat- og treningsregime som sørger for at hun holder seg tynn. 

Ja, uten tvil et strengt regime der.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...