Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klementine skrev (6 timer siden):

Jeg har ikke kritisert noe som helst. Lurte på om dette var en ny trend eller greie blant sprekere folk enn meg. :)

Det finnes mange som løper i fjellet, kjenner en hel del. Men det er fjellvante folk, som har GÅTT mye i fjellet også - både til fots og på ski. Ikke noe for meg og min form, men hadde jeg vært i god form kunne jeg godt tenkt med det selv. Meen, med sekk på ryggen. 

Tips til innhold for blogg/insta kunne jo vært hvordan forberede seg rent praktisk til løping i fjellet. Hvordan forberede seg, hva de mener en bør ha med feks. Sånn som det framstilles nå så virker det som om det bare er «tut og kjør, og håp på det beste 🤞». 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ trist at CBE har behov for bekreftelser hele tiden. Inger i Dubai er så mye mer behagelig for øye måten hun viser frem sponset tøy. Også sier hun heller ting som at størrelsene er normale, istedet for "XS!!!!!" når noen spør.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquarius04 skrev (5 timer siden):

Når du tror det ikke kan bli kleinere…

Emojiene på rumpebildet og fokuset på seg selv på ig story. Hvor er dette inspirerende for folk? 

6F9BCC4C-EB82-4C4E-8EAA-554CE34AEA35.jpeg

AF3D4269-6D15-4EE4-AE6A-0714D4F6CF0A.jpeg

Nei den rumpesømmen er ikke kledelig på noen. Ungdommer kan slippe av sted med det meste men selv de unge attråverdige trendsetterne har stort sett holdt seg unna den. I tillegg er den vel for lengst utdatert så vidt jeg har sett?
Men hun får vel penger for å late som. I tillegg er hun jo veldig glad i å omtale seg selv med 🍑🔥. Så da går alle rester av classy, pent og inspirerende ned sluket for enda et Harry nærbilde av rumpe. Kleint. 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallepalle2 skrev (3 timer siden):

Jeg skjønner ikke helt hvorfor de har med hunden på denne type ‘ferie’. Først må den være alene mens de spiser frokost, noe som fort tar 30-60 min på et hotell. Så får den en god tur og trening før den blir alene i 4-5 timer (minst, og jeg tør ikke tenke på hva som skjer om noe uforutsett skjer på turen og man lett kan legge til minst to timer ekstra), tur igjen før menneskene igjen forsvinner 1-2 t for middag, vin og dessert. Det er en valp i fremmede omgivelser det handler om her, ikke en gammel og trygg hund. 

De tar ofte uforståelige valg. Og ufornuftige valg. En venninne av meg som har hatt hytte på Geilo i 30 år var også på fjelltur i shorts og T-skjorte i går, men med ulltrøye, fleece, lue, jervenduk og nødproviant i sekken. Som hun sa, ‘jeg har vært på fjellet før og vet hvor fort ting kan snu’. 

Jeg synes det er dumt at de viser løpingen uten sekk på ryggen. Håper andre er fornuftige og forstår at de egentlig har med sekk, ser den på ett av bildene. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (5 minutter siden):

Reklamen for icaniwill.no på instastory fungerer ikke når fokuset ligger på carolinebergeriksen.nos posering og vridning for å fremstille kroppen slik hun ønsker at den skal ta seg ut i monitor og ikke klærne. Å stirre inn i mobilen levner også null kontakt med eventuelle seere. Til slutt: Reklamejobben for icaniwill består altså av å kle på seg noe bh-lignende og boxershortsaktig fotografert med selfiekameraet, poserende foran speilet på badet i et hotellrom på Vestliaresort.no. Med feil rabattkode. På fjellet. Dit de dro på feriesvipptur for å løpe i fjellet. Med utsikt ødelagt av fokus på kropp. Og igjen tilsynelatende uten utstyr.

Sier det igjen, de har tapt seg så utrolig... hun har forklart hvor mye jobb det ligger bak et innlegg på bloggen fra ferien dems ifjor tror jeg det var, og det tok vel en arbeidsdag (typ 8-10 timer om ikke mer). Jeg forstår også at hun beveger seg mer og mer bort fra bloggen og over på IG, men å slenge sammen en reklame som om det var en random snap til søstra si er for dårlig. Disse reklame oppdragene kommer ikke med en deadline på 30 minutter, hun kunne jo laget dette på forhånd og så lagt ut, og virkelig lagt litt mer tid ned i det. Hvorfor har lista blitt lagt så lavt?

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at reklamejobbene ikke er like godt betalt som før og kvaliteten blir deretter. Icaniwill.no bruker jo hvem som helst for reklame ref tidligere innlegg i tråden. Det vitner ikke lenger om yrkesstolthet når det bare fort raskes sammen noe foran speilet på badet og i tillegg glemmer riktig rabattkode.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forøvrig noe spesielt at Camilla Pihl har det samme managementet og bookingkonsulent som Caroline Berg Eriksen. CP får det øyensynlig til med flere prosjekter og egne merkevarer og et delikat online-magasin, i motsetning til Cbe. De har samme bookingagent som kun jobber for disse to, men likevel er reklameprofileringen milevis unna hverandre. Camillapihl.no ser ut som det glansede magasinet CBE ønsket seg men ikke har klart å skape, med en egen redaksjon og flere journalister/bidragsytere.

Treningsuniverset Netfit.no skulle også være en online treningsportal, men der skjer det heller ingenting bortsett fra at noen pretensiøse innlegg med lite folkelig språk, og cbe innimellom oppdaterer med noen korte filmsnutter av de samme øvelsene vi har vært vitne til siden egentreningen med PT på Siljan.  Jeg stiller spørsmålstegn ved hva årsaken til de uteblivende suksessene er når det tross alt finnes et par profesjonelle folk som jobber for dem.

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (10 minutter siden):

Det er forøvrig noe spesielt at Camilla Pihl har det samme managementet og bookingkonsulent som Caroline Berg Eriksen. CP får det øyensynlig til med flere prosjekter og egne merkevarer og et delikat online-magasin, i motsetning til Cbe. De har samme bookingagent som kun jobber for disse to, men likevel er reklameprofileringen milevis unna hverandre. Camillapihl.no ser ut som det glansede magasinet CBE ønsket seg men ikke har klart å skape, med en egen redaksjon og flere journalister/bidragsytere.

Treningsuniverset Netfit.no skulle også være en online treningsportal, men der skjer det heller ingenting bortsett fra at noen pretensiøse innlegg med lite folkelig språk, og cbe innimellom oppdaterer med noen korte filmsnutter av de samme øvelsene vi har vært vitne til siden egentreningen med PT på Siljan.  Jeg stiller spørsmålstegn ved hva årsaken til de uteblivende suksessene er når det tross alt finnes et par profesjonelle folk som jobber for dem.

kan det være at Peter Peters ikke er så involvert i CBE? for jeg stusser veldig på det samme som deg! CP er jo i en helt annen liga bokstavelig talt

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klementine skrev (13 minutter siden):

kan det være at Peter Peters ikke er så involvert i CBE? for jeg stusser veldig på det samme som deg! CP er jo i en helt annen liga bokstavelig talt

Såvidt jeg husker har PP/CP 1/5 eierandel i Netfit, og sitter også i styret. https://www.proff.no/roller/netfit-as/oslo/helsetjenester/IDN50R406Y3/

"Peters & Pihl Ventures - Welcome" https://ppventures.no

Lenke til et tidligere innlegg om agent og management i tråden: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1256153-carolinebergeriksenno/?do=findComment&comment=27518334

Tilføyelse: Derfor kan jeg ikke skjønne at Peters og Phil ikke er engasjert i arbeidet med Treasures/Netfit når de burde ha interesse av inntekt og omsetning i de to nevnte firmaene.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (11 minutter siden):

Og enda så har CBE mer enn dobbelt så mange følgere på IG som CP. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (15 minutter siden):

Ja, CP er jo ikke "stor" på noen som helst måte for hvermansen. Det er jo nesten for spesielt interesserte å regne. 

Skjønner ikke opplegget, men det er ikke alt en skal skjønne når det foregår så mye skjult i kulissene. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hut skrev (10 minutter siden):

Det er jo det som er så rart. Hvorfor får CP alle de gode high end samarbeidspartnerne mens CBE sitter igjen med for eksempel icaniwill som ukritisk sponser alt mellom himmel og jord. Hvor er for eksempel CBEs smykke-linje med stor gullsmedkjede eller hennes make up serie som promoteres i landsdekkende kjedebutikker? Siden Adax har så godt som alt CBE har reklamert for framstått som smulene som CP ikke gidder å røre. Selv med samme management og fler lesere så får Treasures altså det fortsatt ikke til. Hva gjør de feil? 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
Inocybe skrev (54 minutter siden):

Det er jo det som er så rart. Hvorfor får CP alle de gode high end samarbeidspartnerne mens CBE sitter igjen med for eksempel icaniwill som ukritisk sponser alt mellom himmel og jord. Hvor er for eksempel CBEs smykke-linje med stor gullsmedkjede eller hennes make up serie som promoteres i landsdekkende kjedebutikker? Siden Adax har så godt som alt CBE har reklamert for framstått som smulene som CP ikke gidder å røre. Selv med samme management og fler lesere så får Treasures altså det fortsatt ikke til. Hva gjør de feil? 

Jeg antar at det kan handle om at CP tviholder imaget sitt. Heller færre og eksklusive samarbeid (bortsett fra Kid nå nylig), mens CBE har gått inn for de sedvanlige SoMe-annonsørene som utelukkende går for billige produkter som selges i store mengder via influencermarkedsføring. Ta MyMuse som eksempel. Det er jo overpriset polyester med dårlig passform som utelukkende selges ved å utnytte relasjonen influenceren har til følgerne. Det oser ikke kvalitet av det. På den måten ødelegger du imaget ditt. Bråket som har vært rundt noen av samarbeidene har vel heller ikke fristet til gjentagelse. 

De mer eksklusive merkene er veldig opptatt av å ikke knytte folk til seg hvis image smitter over på merkevaren. Det er døden for dem å fremstå som noe for folk flest. 

Tilføyelse: Jeg har aldri skjønte hypen rundt CP, men antatt at det handler om nettverk og PP. Sjekket litt rundt og CP sin konto er privat. Mulig det er et sjakktrekk å slutte å selge privatlivet sitt. Blogging har fått et harrystempel som hun vil fjerne seg fra? Magasinet skrives jo av andre, forøvrig en pussig måte å formulere seg på. Bruken av «vi» er gjennomgående uten at det fremkommer hvem det er som skriver. Magasinet bærer hennes navn, men hun glimter med sitt fravær. Mye reklame. 21.000 følgere og 100 - 150 likerklikk kan tyde på at det ikke akkurat er stort engasjement. Proff.no viser at det er opprettet flere ulike firmaer knyttet til CP sitt navn. Inntjeningen er så der bortsett fra fashion-delen 

https://proff.no/roller/camilla-pihl-fashion-group-as/lysaker/klær/IF8LO3W08XE/

Legg merke til bindingene mellom Holzweiler og Pihl-paret. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carolinebergeriksenwear klinger liksom ikke like godt som Camillapihlwear. Har jo også fysisk butikk, det er litt annen swung enn å sette navnet sitt på dyre polyestertruser. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...