Frøken Scott Skrevet 6. juli 2021 #46041 Del Skrevet 6. juli 2021 Felis skrev (3 timer siden): Nå virker det som om CBE ønsker kritikk velkomment, at hun faktisk legger opp til det. Altså, paret virker litt mer bortkomment enn folk flest, så jeg holder det ikke for usannsynlig at de ikke visste at man ikke plukker blomster i parken, eller tenner bål på svaberg, eller bruker ski med stålkant når hunden (valpen!) trekker. Men enkelte ting er bare for åpenbare. Som hvordan de fullstendig dreit i smittevern under pandemien. De visste at det ville skape storm, men de gjorde det like vel. Igjen og igjen, selv om kritikken haglet. Hvorfor? Kunne de ikke bare la være å dokumentere dumskapen? Eller når de både en og to ganger ble gjort oppmerksomme på den uheldige kombinasjonen valp og stålkanter. Kunne de ikke bare droppet å legge ut bilde av det? Eventuelt lagt ut bilder hvor skiene ikke synes? LKE er en mester i å redigere, kunne han ikke redigert bort stålkantene? Denne viljen til å tiltrekke seg kritikk har fascinert meg. De synes jo åpenbart kritikk er veldig ubehagelig, så hvorfor legge opp til det? Er det en sær som for selvskading? Eller er det et desperat (og merkelig) forsøk på å redde den synkende skuta? Engasjement er engasjement, uavhengig av om engasjementet er positivt eller negativt? Kari Jacquesson har for eksempel en imponerende engasjementsrate på IG, selv om kommentarene i hovedsak er negative. Er det Kari som er forbildet? Vi er enige 😊 (Kommentaren min var til noen med en endeløs anekdote om en eller annen blogg hvor hun visstnok ble kritisert for "ALT hun gjorde") 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 6. juli 2021 #46042 Del Skrevet 6. juli 2021 123Frustrert skrev (6 minutter siden): Ser hun har fått seg en ny samarbeidspartner ang klær.. ser hun ikke selv at klærne er alt for små? De spriker og drar seg opp. Det er virkelig ikke pent. At en samarbeidspartner ønsker å vise frem klærne på den måten skjønner jeg ikke. De har åpenbart et helt annet syn på det enn deg da siden de ønsker å betale CBE for å promotere klærne deres. Da synes de nok at det ser bra ut. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Scott Skrevet 6. juli 2021 #46043 Del Skrevet 6. juli 2021 Dævendøtte skrev (4 timer siden): Vel, du tilhører kanskje kategorien som skal pirke på ALT andre skriver, hva vet jeg. Skulle ikke så mye detektivarbeid til for å finne ut at de største og verste kritikerne i mitt tilfelle var de som tror at 4000 skritt om dagen er trening, en tur til og fra kjøleskapet for å hente lettbrus var nok til at man skal gå ned fire kilo, at det er viktig å kose seg med vin og potetgull, hver dag. At å spise sunt og trene var ødeleggende for livskvaliteten, for uten å spise usunt, koste man seg ikke. Ikke minst krise var det om jeg hadde tights på meg som fremhevet rompe og lår, jeg var jo tross alt over førti år og skulle være et godt eksempel for mine tenåringsdøtre. Dessuten så jeg jo ut som en mann av og til, jeg hadde jo markerte muskler. De som kommenterte likte selvsagt kvinnelige former mye bedre enn sånn som jeg så ut. Lagde mye plantebasert mat, det provoserte voldsomt. Men de gangene jeg spiste junk, drakk alkohol, tok meg en røyk på ferie, var lat osv, da var folk fornøyde. Da fikk jeg bare positiv feedback. Kunne fortsatt i det uendelige, men jeg gidder ikke å oute meg selv. Som jeg skrev først, jeg har et par interesser som er litt utenfor normalen, det falt virkelig ikke i god jord hos alle. Og sånt driver man heller ikke med når man har barn, man kan jo dø. Folk snoket i arbeidsforholdet mitt, inntekten min og lurte på hvordan jeg kunne ha råd til det jeg hadde og alt jeg gjorde. Ble helt matt. Måten jeg oppdra hunden min på ble også behørig tatt opp, at jeg kunne ha ham i sofaen og senga, det var jo krise! 100 % av de negative kom fra damer. Pussig? Nå skal jeg også legge til at jeg fikk mye koselig respons fra damer (og noen få menn) også, for all del! Men de negative gjorde at jeg rett og slett ikke gadd lengre! Og jeg er en som liker å skrive, liker å ta en diskusjon, men for meg rant begeret over. Brukte mer tid på å kverulere med andre enn å kose meg med god mat og trening Da kan vi snakke om forringet livskvalitet. Nå har jeg vært uten blogg og IG i mange år, det er befriende deilig Men nok om meg, denne tråden handler om CBE. Det må vi ikke glemme. Nei, jeg tilhører ikke den kategorien. Og ja, det handler om CBE her, så endeløse anekdoter om eget liv blir noe trettende og uinteressant. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 6. juli 2021 #46044 Del Skrevet 6. juli 2021 Er det filter på det hun legger ut nå også? De videoene med musikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 6. juli 2021 #46045 Del Skrevet 6. juli 2021 123Frustrert skrev (1 time siden): Ser hun har fått seg en ny samarbeidspartner ang klær.. ser hun ikke selv at klærne er alt for små? De spriker og drar seg opp. Det er virkelig ikke pent. At en samarbeidspartner ønsker å vise frem klærne på den måten skjønner jeg ikke. Ny samarbeidspartner ang. klær ja.......tviler på at den samarbeidspartneren har satt seg skikkelig inn i hva de har valgt å kaste bort sine sponsorater på og tviler på at de ønsker å bli forbundet med en bedrift med slike verdier Treasures AS fronter, men men, de får nok opp øynene til slutt de også 😁 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 6. juli 2021 #46046 Del Skrevet 6. juli 2021 1 hour ago, 123Frustrert said: Ser hun har fått seg en ny samarbeidspartner ang klær.. ser hun ikke selv at klærne er alt for små? De spriker og drar seg opp. Det er virkelig ikke pent. At en samarbeidspartner ønsker å vise frem klærne på den måten skjønner jeg ikke. Det blir vel sånn når man så absolutt skal presse seg inn i xs i stedet for å velge en størrelse som sitter pent på kroppen. Synes det virker som hun gjør seg sånn til og er så fjollete når hun skal vise klær. Fnising og veiving med armene..... 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 6. juli 2021 #46047 Del Skrevet 6. juli 2021 Søk på treningsmerket på Instagram. Tusenvis av influensere, de med 1000 følgere har også en avtale med dette merket. Så får du 20% rabatt så lenge du skriver influenserens navn og 20 bak. Dette er ikke en egen lukrativ avtale. Dette merket bruker mange influensere til å vise frem disse klærne. Balion derimot hadde nok en mer "eksklusiv" avtale som innebar promotering på både cbe.no og netfit.no, kanskje bloggen og? Klesmerket cbe.no viser frem nå får "hvem som helst" en avtale med. I likhet med influensermerket chicelle eller hva det heter. Akkurat samme opplegget der. Dette er ikke reklame som drar inn penger, jeg lurer veldig på hva cbe.no tjener penger på. Ut ifra SoMe og blogg er det få avtaler som er eksklusive og lukrative. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 6. juli 2021 #46048 Del Skrevet 6. juli 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporing. Måne, admin. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 6. juli 2021 #46049 Del Skrevet 6. juli 2021 Hallepalle2 skrev (6 timer siden): Men hvorfor diskuterer du hunder generelt i en tråd om Caroline Berg Eriksen? Fordi det diskuteres om hunden hennes burde vært på festen og at hunder reagerer på berusede mennesker. Så derfor er jeg interessert om hvorfor man mener det er så galt siden min erfaring tilsier at det går helt fint. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 6. juli 2021 #46050 Del Skrevet 6. juli 2021 Klink skrev (2 minutter siden): Fordi det diskuteres om hunden hennes burde vært på festen og at hunder reagerer på berusede mennesker. Så derfor er jeg interessert om hvorfor man mener det er så galt siden min erfaring tilsier at det går helt fint. Du ser ikke forskjell på en valp som er på et fremmed sted og en voksen hund som er hjemme? Men det er greit, da sier vi at din svogerforskning trumfer alt annet. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. juli 2021 #46051 Del Skrevet 6. juli 2021 Hvorfor er det interessant med en generell diskusjon om hunder i en tråd om hva influenceren cbe legger ut i sine some-kanaler? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 6. juli 2021 #46052 Del Skrevet 6. juli 2021 pøbelsara skrev (Akkurat nå): Hvorfor er det interessant med en generell diskusjon om hunder i en tråd om hva influenceren cbe legger ut i sine some-kanaler? Jeg lurte bare på om det hadde vært greiere om hunden var hjemme egentlig 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. juli 2021 #46053 Del Skrevet 6. juli 2021 Klink skrev (1 minutt siden): Jeg lurte bare på om det hadde vært greiere om hunden var hjemme egentlig 🙈 Hvem kan vite det? (Ingen). Er det interessant? (Nei.) 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 6. juli 2021 #46054 Del Skrevet 6. juli 2021 Hallepalle2 skrev (7 minutter siden): Du ser ikke forskjell på en valp som er på et fremmed sted og en voksen hund som er hjemme? Men det er greit, da sier vi at din svogerforskning trumfer alt annet. Derfor jeg lurte på om det spilte noen rolle om hunden var hjemme eller ikke 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 6. juli 2021 #46055 Del Skrevet 6. juli 2021 Kollontaj skrev (Akkurat nå): Hvem kan vite det? (Ingen). Er det interessant? (Nei. ok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. juli 2021 #46056 Del Skrevet 6. juli 2021 Klink skrev (2 minutter siden): Jeg lurte bare på om det hadde vært greiere om hunden var hjemme egentlig 🙈 Det har ingenting med trådens tema å gjøre. Her skal man duskutere det hun legger ut i sine kommersielle kanaler. Hundeoppdragelse kan diskuteres i kjæledyrdelen av forumet. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 6. juli 2021 #46057 Del Skrevet 6. juli 2021 (endret) pøbelsara skrev (3 minutter siden): Det har ingenting med trådens tema å gjøre. Her skal man duskutere det hun legger ut i sine kommersielle kanaler. Hundeoppdragelse kan diskuteres i kjæledyrdelen av forumet. Ja, men det ble jo diskutert hennes oppdragelse av hunden og hvordan kanskje hunden hadde det på festen! Endret 6. juli 2021 av Klink 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 6. juli 2021 #46058 Del Skrevet 6. juli 2021 Vi får håpe en hundehvisker snart gjester tråden så dette problemkomplekset kan oppklares. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 6. juli 2021 #46059 Del Skrevet 6. juli 2021 (endret) Klink skrev (12 minutter siden): Jeg lurte bare på om det hadde vært greiere om hunden var hjemme egentlig 🙈 Var nok letter å ha den med. De skulle overnatte. Hadde det vært lettere for de og ikke ha den med, så hadde de nok « lånt» den bort. Den er ikke så gammel og det er en stor hund, er nok ikke så enkelt å bare sette den bort. Så fint at de både kunne ha med hund og være sosiale. Virker som det gikk kjempefint. Ser samtidig at moral/ moderator politiet har svart deg her i tråden, som tilsynelatende bestemmer trådens temaer..og den inkluderer ikke CBE`s hund😅så da vet vi det😀 Endret 6. juli 2021 av Levina 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 6. juli 2021 #46060 Del Skrevet 6. juli 2021 (endret) Levina skrev (5 minutter siden): Var nok letter å ha den med. De skulle overnatte. Hadde det vært lettere for de, så hadde de nok « lånt» den bort. Den er ikke så gammel og det er en stor hund, er nok ikke så enkelt å bare sette den bort. Så fint at de både kunne ha med hund og være sosiale. Virker som det gikk kjempefint. Ser samtidig at moral/ moderator politiet har svart deg her i tråden, som tilsynelatende bestemmer trådens temaer..og den inkluderer ikke CBE hund😅så da vet vi det😀 Ja, jeg mente mer at om festen hadde vært hjemme med valpen tilstede. og om man da ikke kunne hatt festen hjemme heller 😊 Overrasket meg litt at man ikke kan ha med hund på fest siden så mange rundt meg gjør det. Jeg tenkte også at det var lurt å ha med hunden, men så var det flere som svarte som så ut til å ha bedre greie på oppdragelse av hund enn meg, men ja… blæ! Har jo fått svar på det nå. og det er jo ikke trådens tema lenger som du skriver så … 🙈 Endret 6. juli 2021 av Klink 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå