Populært innlegg Inocybe Skrevet 6. juli 2021 Populært innlegg #46021 Del Skrevet 6. juli 2021 Kollontaj skrev (54 minutter siden): Kan være greit å ha i bakhodet at ikke all kritikk som fremkommer her, er helt reell. Kan være mange årsaker til å ønske å forsøple diverse tråder - og ulike måter å gjøre det på. Jepp. Det er funnet mange varianter av falske kommentarer fra LKE/CBE. Og ingenting skaper tross alt leirbålfølelse på en blogg som en sikkelig omgang drittslenging utløst av en stygg kommentar som liksom dukker opp fra intet. Mange saklige kommentarer godkjennes ikke mens enkelte betydelig mer hetsene blir det… https://influencere.wordpress.com/cbe-kommentarjukset/ Da jeg fant fram link til kommetarjukset kom dette gullkornet fra LKE opp igjen 🤮. Hadde helt glemt hvor mye usympatisk dritt han har skrevet. " Lår som møtes er på ingen måte feminint, det er maskulint… ". 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 6. juli 2021 #46022 Del Skrevet 6. juli 2021 Inocybe skrev (7 minutter siden): Jepp. Det er funnet mange varianter av falske kommentarer fra LKE/CBE. Og ingenting skaper tross alt leirbålfølelse på en blogg som en sikkelig omgang drittslenging utløst av en stygg kommentar som liksom dukker opp fra intet. Mange saklige kommentarer godkjennes ikke mens enkelte betydelig mer hetsene blir det… https://influencere.wordpress.com/cbe-kommentarjukset/ Da jeg fant fram link til kommetarjukset kom dette gullkornet fra LKE opp igjen 🤮. Hadde helt glemt hvor mye usympatisk dritt han har skrevet. " Lår som møtes er på ingen måte feminint, det er maskulint… ". Den kommentaren kunne kommet fra en usikker tenåring som enten er såret fordi ingen av de pene jentene vil ha ham, eller at han har fått draget på en pen jente og er så stolt at han må rakke ned på alle jenter som ikke ser ut som henne. (Noen som husker SEs eks, Robin, og hans korte bloggvirksomheten sammen med Karl Aksel (og en til?), der de slo fast at alle jenter som veide mer enn 50kg var feite og ulekre?) 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 6. juli 2021 #46023 Del Skrevet 6. juli 2021 Inocybe skrev (10 minutter siden): Jepp. Det er funnet mange varianter av falske kommentarer fra LKE/CBE. Og ingenting skaper tross alt leirbålfølelse på en blogg som en sikkelig omgang drittslenging utløst av en stygg kommentar som liksom dukker opp fra intet. Mange saklige kommentarer godkjennes ikke mens enkelte betydelig mer hetsene blir det… https://influencere.wordpress.com/cbe-kommentarjukset/ Da jeg fant fram link til kommetarjukset kom dette gullkornet fra LKE opp igjen 🤮. Hadde helt glemt hvor mye usympatisk dritt han har skrevet. " Lår som møtes er på ingen måte feminint, det er maskulint… ". Det gir ikke mening at store lår/lår som «møtes» er et «maskulint» trekk. Damer lagrer mer fett i underkroppen pga kvinnelige kjønnshormoner. Det er med andre ord langt på vei et feminint trekk å ikke ha tynne bein, derimot er det langt flere menn som fra naturens side har lite fett på beina og utvikle komplekser for å ha «chicken legs». At LKE er sykelig opptatt av tynnhet også den dag i dag er opplagt slik han holder på med å promotere fettklyper og skryter av egen undervekt. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 6. juli 2021 #46024 Del Skrevet 6. juli 2021 Inocybe skrev (19 timer siden): Hverken CBE eller LKE står tilbake for å henge ut kollegaer eller andre som skulle formaste seg til å ikke elske alt CBE publiserer. Spesielt LKE tenner hvis det dreier seg om kvinner: https://imgur.com/a/Sj9UR Sikkert også ikke bare jeg som husker LKE kaste kampestein i glasshuset sitt da han kritiserte Fitfocouse for en filleting: https://www.facebook.com/Fitfocuse/posts/1753334751492057 Nei å påstå disse er hyggelige mot andre er rett og slett feil @Levina Lke er en usmakelig fyr. Han og kona bør virkelig feie for sin egen dør. Jeg har total avsmak for lke og cbe. 😡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 6. juli 2021 #46025 Del Skrevet 6. juli 2021 Inocybe skrev (29 minutter siden): Jepp. Det er funnet mange varianter av falske kommentarer fra LKE/CBE. Og ingenting skaper tross alt leirbålfølelse på en blogg som en sikkelig omgang drittslenging utløst av en stygg kommentar som liksom dukker opp fra intet. Mange saklige kommentarer godkjennes ikke mens enkelte betydelig mer hetsene blir det… https://influencere.wordpress.com/cbe-kommentarjukset/ Da jeg fant fram link til kommetarjukset kom dette gullkornet fra LKE opp igjen 🤮. Hadde helt glemt hvor mye usympatisk dritt han har skrevet. " Lår som møtes er på ingen måte feminint, det er maskulint… ". 😨😨😨 hjelpe meg for en ufyselig fyr!! Den siste setningen der var ny for meg og nådde en helt ny form for dumskap og ufyslighet.. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 6. juli 2021 #46026 Del Skrevet 6. juli 2021 Klink skrev (3 timer siden): Du kan bruke den til å grave ut driten du har i ræva med i stedet så slipper du spre drit andre steder 😉😉😉😉 Jeg går på do slik folk flest gjør, men hver sin smak 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 6. juli 2021 #46027 Del Skrevet 6. juli 2021 Klink skrev (3 timer siden): Spiller det noen rolle om hunden er hjemme eller ikke? Har vært på noen fester selv hvor hunder er tilstede uten at eier har sett på det som noe problem. Da gjerne hjemme eller med på hytta som hunden kjenner fra før. Og dette er eiere jeg trodde kunne en del om dyr. Om det spiller noen rolle om valpen var hjemme eller ikke? Der vil jeg jo absolutt tro. Det er en valp, han var i storbyen for første gang, de bodde på hotell med fremmede folk og lukter og han ble tatt med på fest med alkohol, fremmede mennesker som ganske sikker skulle kooose på han utpå kvelden og med eiere som tok den såpass ut at de ble liggende i hotellsengen til de måtte sjekke ut dagen derpå. Jeg vil tro at det spiller en stor rolle, og kan selvsagt ikke sammenlignes med en voksen og trygg hund som ligger på plassen sin i sine vante omgivelser? 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 6. juli 2021 #46028 Del Skrevet 6. juli 2021 Powerball skrev (3 timer siden): Nå er det jo opprettet en egen Tråd om CBE-tråden, disse innleggene passer perfekt inn der, så kan man heller holde seg til HI her 😁 Jeg tenker at det blir topp, så slipper man alle avsporingene og kranglelystne innlegg her inne som hakker tråden i filler og drukner de gode innleggene (mange usaklige innlegg her også selvfølgelig, men jeg har inntrykk av at de seriøse og faste kritikerne her inne rapporterer i stedet for å sitere og kjefte videre over flere sider). Kos dere masse med generelle brukeranalyser og generelle brukerangrep som ovenfor i Tråden om CBE-tråden, don't let the door hit you on the way out 😁 Beklager, jeg burde visst bedre. Og nei, jeg er ikke ironisk, for egentlig er denne tråden fin, men så kommer det avsporinger som du skriver. Er heller ikke første gangen jeg har bommet på dette, lovet sist gang å holde meg unna, men jeg glemte visst det i farta. Sorry, skal prøve å skjerpe meg enda en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 6. juli 2021 #46029 Del Skrevet 6. juli 2021 AntiBullshit skrev (1 time siden): Det gir ikke mening at store lår/lår som «møtes» er et «maskulint» trekk. Damer lagrer mer fett i underkroppen pga kvinnelige kjønnshormoner. Det er med andre ord langt på vei et feminint trekk å ikke ha tynne bein, derimot er det langt flere menn som fra naturens side har lite fett på beina og utvikle komplekser for å ha «chicken legs». At LKE er sykelig opptatt av tynnhet også den dag i dag er opplagt slik han holder på med å promotere fettklyper og skryter av egen undervekt. Spesielt å gjøre det og samtidig kalle seg ultraløper. Tenker han pådrar seg noen nye skader i løpet av sommeren og de begge må avbryte fordi de er undervektige. Frua blir i tillegg syk. Er jo det som pleier å skje. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 6. juli 2021 #46030 Del Skrevet 6. juli 2021 MacBeth skrev (2 timer siden): Selv om du er både sarkastisk og spydig i svaret ditt, har du merkelig nok truffet spikeren på hodet her. Som influencer (eller påvirker om du vil) har man et visst ansvar, alt man gjør(legger ut) blir analysert, tolket og kritisert av følgere, og det er derfor svært viktig at man ikke legger ut alt slik som Treasures AS gjør, om man vil være på toppen da det er lite som skal til før man faller. Vi er nok mange som kan kjenne oss igjen i mye av det CBE gjør, både med hund, barn og annet, men forskjellen er at ingen(utenom våre nærmeste) bryr seg om deg og meg! Vi påvirker ingen, vi har ikke et ansvar, vi kan gjøre "feil", vi kan gjøre faktiske feil og livet vårt rusler videre. Selv om dem får mye ufortjent og usaklig kritikk, og alt granskes med lupe, er nettopp det en liten tankevekker. Det virker som CBE med vilje til tider provoserer, grunnen vet vi ikke, men det er rimelig å anta at provosering skaper klikk og oppmerksomhet, eller så er de rett og slett så opptatt av å "ikke bry seg om hva andre mener" og derfor gjør som dem vil. Ironien her er jo at de lever av og forsørger seg med at andre skal mene noe om hva dem gjør. Nå skulle jeg holde meg unna svar som egentlig ikke hører til i denne tråden her, men gir deg et tilsvar for det nå. Beklager til de som irriterer seg over akkurat dette. Selv hadde jeg en ganske stor blogg for noen år tilbake, samme med IG-kontoen min, hadde noen tusen følgere og lesere daglig. Men jeg orket rett og slett ikke skrive lengre, nettopp fordi jeg fikk kritikk for ALT jeg gjorde. Ønsket ikke å være et forbilde i den grad du beskriver i innlegget ditt, jeg ville bare være meg og skrive om det jeg trodde på og livet mitt. Målet mitt var heller ikke å påvirke noen som helst, men når damer fra 30 år og oppover gjorde alt de kunne for å spy ut dritt til meg, lete etter feil og kritisere alt, følte jeg faktisk at det gikk utover livskvaliteten. Min ulempe var at jeg var (er) godt voksen, trente daglig og spiste sunt, hadde også noen interesser utover det "normale" og dette ble brukt mot meg til enhver tid. Og selvsagt altfor mye muskler og var altfor sterk, sånt hører jo ikke hjemme her i landet. Til slutt gadd jeg rett og slett ikke mer, la ned IG-kontoen min og la ned bloggen. Det var egentlig synd, for jeg var faktisk til inspirasjon for mange også, men det ble for mange sure oppstøt, det plaget meg til og med når jeg skulle sove for kvelden. Har tenkt på CBE og feks Mette Ask, en ting er sikkert, de får virkelig kjørt seg! Og hvem er de forbilder for, tror neppe det er tenåringer som følger disse bloggene, hvem blir egentlig påvirket av disse to damene her? Når det kommer til eksponeringen av barna, er jeg 100 % enig i alt som blir skrevet i denne tråden, men om hun har innlegg i tightsen sin eller bruker et bilde fra i fjor, der forstår jeg ikke helt heksejakta. Og til slutt, takk og lov for at KG ikke "oppdaget" bloggen min. Eller at jeg ikke oppdaget KG før jeg la ned den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Scott Skrevet 6. juli 2021 #46031 Del Skrevet 6. juli 2021 Dævendøtte skrev (1 minutt siden): Nå skulle jeg holde meg unna svar som egentlig ikke hører til i denne tråden her, men gir deg et tilsvar for det nå. Beklager til de som irriterer seg over akkurat dette. Selv hadde jeg en ganske stor blogg for noen år tilbake, samme med IG-kontoen min, hadde noen tusen følgere og lesere daglig. Men jeg orket rett og slett ikke skrive lengre, nettopp fordi jeg fikk kritikk for ALT jeg gjorde. Ønsket ikke å være et forbilde i den grad du beskriver i innlegget ditt, jeg ville bare være meg og skrive om det jeg trodde på og livet mitt. Målet mitt var heller ikke å påvirke noen som helst, men når damer fra 30 år og oppover gjorde alt de kunne for å spy ut dritt til meg, lete etter feil og kritisere alt, følte jeg faktisk at det gikk utover livskvaliteten. Min ulempe var at jeg var (er) godt voksen, trente daglig og spiste sunt, hadde også noen interesser utover det "normale" og dette ble brukt mot meg til enhver tid. Og selvsagt altfor mye muskler og var altfor sterk, sånt hører jo ikke hjemme her i landet. Til slutt gadd jeg rett og slett ikke mer, la ned IG-kontoen min og la ned bloggen. Det var egentlig synd, for jeg var faktisk til inspirasjon for mange også, men det ble for mange sure oppstøt, det plaget meg til og med når jeg skulle sove for kvelden. Har tenkt på CBE og feks Mette Ask, en ting er sikkert, de får virkelig kjørt seg! Og hvem er de forbilder for, tror neppe det er tenåringer som følger disse bloggene, hvem blir egentlig påvirket av disse to damene her? Når det kommer til eksponeringen av barna, er jeg 100 % enig i alt som blir skrevet i denne tråden, men om hun har innlegg i tightsen sin eller bruker et bilde fra i fjor, der forstår jeg ikke helt heksejakta. Og til slutt, takk og lov for at KG ikke "oppdaget" bloggen min. Eller at jeg ikke oppdaget KG før jeg la ned den Om man virkelig får kritikk for "ALT man gjør" er det nok på tide med litt refleksjon. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 6. juli 2021 #46032 Del Skrevet 6. juli 2021 AntiBullshit skrev (3 timer siden): Det gir ikke mening at store lår/lår som «møtes» er et «maskulint» trekk. Damer lagrer mer fett i underkroppen pga kvinnelige kjønnshormoner. Det er med andre ord langt på vei et feminint trekk å ikke ha tynne bein, derimot er det langt flere menn som fra naturens side har lite fett på beina og (*******fjernet sitat) At LKE er sykelig opptatt av tynnhet også den dag i dag er opplagt slik han holder på med å promotere fettklyper og skryter av egen undervekt. Beklager at jeg kommer med pekefingeren min. Synes innlegget ditt var veldig bra, viktig forskjell det med fettlagring. Gidder du å slette det jeg har fjernet i min sitering? Vi trenger ikke å bidra til å lære folk nye ting de bør ha komplekser for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 6. juli 2021 #46033 Del Skrevet 6. juli 2021 Frøken Scott skrev (1 time siden): Om man virkelig får kritikk for "ALT man gjør" er det nok på tide med litt refleksjon. Vel, du tilhører kanskje kategorien som skal pirke på ALT andre skriver, hva vet jeg. Skulle ikke så mye detektivarbeid til for å finne ut at de største og verste kritikerne i mitt tilfelle var de som tror at 4000 skritt om dagen er trening, en tur til og fra kjøleskapet for å hente lettbrus var nok til at man skal gå ned fire kilo, at det er viktig å kose seg med vin og potetgull, hver dag. At å spise sunt og trene var ødeleggende for livskvaliteten, for uten å spise usunt, koste man seg ikke. Ikke minst krise var det om jeg hadde tights på meg som fremhevet rompe og lår, jeg var jo tross alt over førti år og skulle være et godt eksempel for mine tenåringsdøtre. Dessuten så jeg jo ut som en mann av og til, jeg hadde jo markerte muskler. De som kommenterte likte selvsagt kvinnelige former mye bedre enn sånn som jeg så ut. Lagde mye plantebasert mat, det provoserte voldsomt. Men de gangene jeg spiste junk, drakk alkohol, tok meg en røyk på ferie, var lat osv, da var folk fornøyde. Da fikk jeg bare positiv feedback. Kunne fortsatt i det uendelige, men jeg gidder ikke å oute meg selv. Som jeg skrev først, jeg har et par interesser som er litt utenfor normalen, det falt virkelig ikke i god jord hos alle. Og sånt driver man heller ikke med når man har barn, man kan jo dø. Folk snoket i arbeidsforholdet mitt, inntekten min og lurte på hvordan jeg kunne ha råd til det jeg hadde og alt jeg gjorde. Ble helt matt. Måten jeg oppdra hunden min på ble også behørig tatt opp, at jeg kunne ha ham i sofaen og senga, det var jo krise! 100 % av de negative kom fra damer. Pussig? Nå skal jeg også legge til at jeg fikk mye koselig respons fra damer (og noen få menn) også, for all del! Men de negative gjorde at jeg rett og slett ikke gadd lengre! Og jeg er en som liker å skrive, liker å ta en diskusjon, men for meg rant begeret over. Brukte mer tid på å kverulere med andre enn å kose meg med god mat og trening Da kan vi snakke om forringet livskvalitet. Nå har jeg vært uten blogg og IG i mange år, det er befriende deilig Men nok om meg, denne tråden handler om CBE. Det må vi ikke glemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 6. juli 2021 #46034 Del Skrevet 6. juli 2021 Surikatt skrev (5 timer siden): Kan det være at denne influenceren ikke har peiling på klær og har et forvrengt kroppsbilde der hun går rundt i for små klær ? Det kan selvfølgelig være sånn, uten at jeg skal spekulere i hennes kroppsbilde. Det jeg tolker det som når jeg ser den blusen som klemmer brystene flate, og nærmest deler dem i to, er at hun tvinger seg inn i str XS, fordi hun har uttalt at det er størrelsen hun bruker. Da må hun bruke det i absolutt alle plagg, selv om de ikke passer. De fleste liker å ha på klær som er behagelige, som kler sin figur, og som framhever det du ønsker å framheve, og kanskje skjuler noe du ønsker å skjule. Da spiller det ikke så stor rolle om det står XS, M eller L på merkelappen. For de fleste. Noen klemmer seg inn i XS på trass. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 6. juli 2021 #46035 Del Skrevet 6. juli 2021 Hallepalle2 skrev (3 timer siden): Om det spiller noen rolle om valpen var hjemme eller ikke? Der vil jeg jo absolutt tro. Det er en valp, han var i storbyen for første gang, de bodde på hotell med fremmede folk og lukter og han ble tatt med på fest med alkohol, fremmede mennesker som ganske sikker skulle kooose på han utpå kvelden og med eiere som tok den såpass ut at de ble liggende i hotellsengen til de måtte sjekke ut dagen derpå. Jeg vil tro at det spiller en stor rolle, og kan selvsagt ikke sammenlignes med en voksen og trygg hund som ligger på plassen sin i sine vante omgivelser? Jeg mente sånn generelt hunder, siden de festene med hund jeg har vært på har i det minste vært steder der hunden bodde eller var kjent fra før. Og de festene har eierne gjerne gått tur med hunden i fylla og vært rimelig beruset uten at jeg oppfattet at hunden hadde det dårlig på noen måte. Nå fulgte ikke jeg så nøye med på hunden heller så derfor jeg spør.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 6. juli 2021 Populært innlegg #46036 Del Skrevet 6. juli 2021 Frøken Scott skrev (3 timer siden): Om man virkelig får kritikk for "ALT man gjør" er det nok på tide med litt refleksjon. Nå virker det som om CBE ønsker kritikk velkomment, at hun faktisk legger opp til det. Altså, paret virker litt mer bortkomment enn folk flest, så jeg holder det ikke for usannsynlig at de ikke visste at man ikke plukker blomster i parken, eller tenner bål på svaberg, eller bruker ski med stålkant når hunden (valpen!) trekker. Men enkelte ting er bare for åpenbare. Som hvordan de fullstendig dreit i smittevern under pandemien. De visste at det ville skape storm, men de gjorde det like vel. Igjen og igjen, selv om kritikken haglet. Hvorfor? Kunne de ikke bare la være å dokumentere dumskapen? Eller når de både en og to ganger ble gjort oppmerksomme på den uheldige kombinasjonen valp og stålkanter. Kunne de ikke bare droppet å legge ut bilde av det? Eventuelt lagt ut bilder hvor skiene ikke synes? LKE er en mester i å redigere, kunne han ikke redigert bort stålkantene? Denne viljen til å tiltrekke seg kritikk har fascinert meg. De synes jo åpenbart kritikk er veldig ubehagelig, så hvorfor legge opp til det? Er det en sær som for selvskading? Eller er det et desperat (og merkelig) forsøk på å redde den synkende skuta? Engasjement er engasjement, uavhengig av om engasjementet er positivt eller negativt? Kari Jacquesson har for eksempel en imponerende engasjementsrate på IG, selv om kommentarene i hovedsak er negative. Er det Kari som er forbildet? 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 6. juli 2021 #46037 Del Skrevet 6. juli 2021 Klink skrev (1 time siden): Jeg mente sånn generelt hunder, siden de festene med hund jeg har vært på har i det minste vært steder der hunden bodde eller var kjent fra før. Og de festene har eierne gjerne gått tur med hunden i fylla og vært rimelig beruset uten at jeg oppfattet at hunden hadde det dårlig på noen måte. Nå fulgte ikke jeg så nøye med på hunden heller så derfor jeg spør.. Men hvorfor diskuterer du hunder generelt i en tråd om Caroline Berg Eriksen? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breakeven Skrevet 6. juli 2021 #46038 Del Skrevet 6. juli 2021 skruf skrev (8 timer siden): Å ta med seg en valp på fest der det drikkes alkohol er ikke sosialisering, men idioti. En valp er som et barn, og valpen blir utrygg blant berusete mennesker, særlig eierene. Dette pga menneskene endrer adferd når de er påvirket av rusmidler (noe også alkohol er) og hunden klarer ikke lese signalene til menneskene. Særlig gjelder dette eierene som valpen/hunden i utgangspunktet kjenner godt adferden til og er trygg på. Når eierene drikker og adferden endres skaper det utrygghet hos hunden. Dette var i tillegg i Oslo, en by hunden ikke hadde vært i før. Og bare det i seg selv er en stressfaktor. Å være på hotell og ikke hjemme i kjente omgivelser er også en stressfaktor. Så blir valpen dratt med på fest i tillegg, en fest der alkoholen fløt fritt ifg instastory. Nå mener jeg ikke at man aldri skal ta seg ei øl eller et glass vin når man har hund, men deg er forskjell på ei øl hjemme i trygge omgivelser og å dra hunden med seg på fest blant mange berusete mennesker, i en fremmed by. Valper er som barn, og man tar ikke med seg barn på fest heller. Nå var hunden med eierne sine da, og å kommentere på hvor mye de drakk blir bare spekulering, selv om alkoholen "fløt fritt" som du sier. Det er ikke ensidig med at både CBE og mannen drakk seg dritings. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 6. juli 2021 #46039 Del Skrevet 6. juli 2021 Dævendøtte skrev (5 timer siden): Har tenkt på CBE og feks Mette Ask, en ting er sikkert, de får virkelig kjørt seg! Og hvem er de forbilder for, tror neppe det er tenåringer som følger disse bloggene, hvem blir egentlig påvirket av disse to damene her? Når det kommer til eksponeringen av barna, er jeg 100 % enig i alt som blir skrevet i denne tråden, men om hun har innlegg i tightsen sin eller bruker et bilde fra i fjor, der forstår jeg ikke helt heksejakta. Vi er enige om at det er unødvendig mye trolling, og mange kommentarer her inne som virker blir skrevet bare for å "slenge dr..", men de rapporteres og ignoreres fra min side. Tror innlegg i tightsen og gammelt bilde går mest på at hun nekter for, og direkte lyver om bilderedigering og liknende selv om hun er blitt tatt for det, og at hun legger ut gammelt bilde forsterker mistroen man har til henne? Med en liten #throwback på gammelt bilde feks kunne det vært unngått. De er såpass oppegående på SoMe og kjenner sine følgere at de burde vite at det blir spørsmål, men de "bryr" seg ikke. Det er sannelig ikke bare tenåringer som lar seg påvirke, og dem er dessuten heller ikke i målgruppen hennes, så hvem som blir påvirket vet man ikke, Kari 12 år, eller Karianne 40år og derfor bør influenceren være mer bevisst på hva som selges enn hva hun er. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 6. juli 2021 #46040 Del Skrevet 6. juli 2021 Ser hun har fått seg en ny samarbeidspartner ang klær.. ser hun ikke selv at klærne er alt for små? De spriker og drar seg opp. Det er virkelig ikke pent. At en samarbeidspartner ønsker å vise frem klærne på den måten skjønner jeg ikke. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå