Gunvald Skrevet 8. juni 2021 #43981 Del Skrevet 8. juni 2021 Ser jo ut som hun har vinni femmila i OL hver gang. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgrønn Skrevet 8. juni 2021 #43982 Del Skrevet 8. juni 2021 Oline12 skrev (På 29.5.2021 den 8.44): Vi lever i 2021, shaming av hvordan kvinner går kledd er utdatert, ferdig snakka. Problemet her er at cbe eksponerer sine barn. De kunne helt fint å ha lagt ut det innlegget uten å ta med et bilde av barnet. Hvorfor har de det med? Innlegget står fint uten. "Ferdig snakka" er i alle fall dårligste måte å stoppe argumenter på. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 8. juni 2021 #43983 Del Skrevet 8. juni 2021 Kefalinia skrev (1 time siden): Hva skjer med at mannen til CBE kommenterer på nyhetsartikler?? Det har jeg aldri sett før. Virker ikke særlig glad i politiet han der…. Kilde: NRK Nyheter Er det privatkonto eller bedrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 8. juni 2021 #43984 Del Skrevet 8. juni 2021 Kefalinia skrev (1 time siden): Hva skjer med at mannen til CBE kommenterer på nyhetsartikler?? Det har jeg aldri sett før. Virker ikke særlig glad i politiet han der…. Kilde: NRK Nyheter Har du en lenke til der dette er hentet fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timeplan Skrevet 8. juni 2021 #43985 Del Skrevet 8. juni 2021 3 minutter siden, Pust said: Har du en lenke til der dette er hentet fra? Det er fra dette innlegget på Facebook: https://www.facebook.com/165167636714/posts/10158802734401715/ Han har bare lagt til den ene kommentaren etter hva jeg kan se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 8. juni 2021 #43986 Del Skrevet 8. juni 2021 tranedatter skrev (1 time siden): Må jo vite litt mer om hva saken handler om, før man sabler ned han. Og når det gjelder ruspolitikk så er politi/domstol helt på tur. Men han som gla' kristen og konservativ (han selv sagt) hadde jeg ikke trodd skulle ha det standpunktet mot politets arbeid med rus. Hvor sier han at han er gladkristen? De er vel ikke akkurat utøvende kristne? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. juni 2021 #43987 Del Skrevet 8. juni 2021 pøbelsara skrev (4 minutter siden): Hvor sier han at han er gladkristen? De er vel ikke akkurat utøvende kristne? https://www.carolinebergeriksen.no/2010/10/19/svar-pa-spørsmal-del-ii-3/ Tror på Gud, men ikke personlig kristen. Ok. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 8. juni 2021 #43988 Del Skrevet 8. juni 2021 (endret) Timeplan skrev (15 minutter siden): Det er fra dette innlegget på Facebook: https://www.facebook.com/165167636714/posts/10158802734401715/ Han har bare lagt til den ene kommentaren etter hva jeg kan se. Takk Og den kommentaren hans var forresten pussig. Endret 8. juni 2021 av Pust 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iben02 Skrevet 8. juni 2021 #43989 Del Skrevet 8. juni 2021 Vipser skrev (4 timer siden): Mon tro om Carro vet at håndbevegelsen på slutten (siste bilde) betyr "up yours" 🤔, eller om hun tror det bare er kult. Hahahaha 🤣 jeg dør! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timeplan Skrevet 8. juni 2021 #43990 Del Skrevet 8. juni 2021 19 minutter siden, Pust said: Takk Og den kommentaren hans var forresten pussig. Ja, det var ikke helt det jeg forventet å se fra den kanten, det må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 8. juni 2021 #43991 Del Skrevet 8. juni 2021 Iben02 skrev (19 timer siden): Han et surmaget gubbe. Klager på helt unødvendige ting. Jeg synes han et så usjarmerende. Det inntrykket har jeg fra å se på bloggerne også. Han er vel så uspiselig som det kan bli er min mening, virker som verdens mest arrogante og "vet mest og best om alt" figur LilleSnupp skrev (5 timer siden): Kan være de som skriver innlegg ikke har kunnskapen til det.. Skorter vel på kunnskap generelt tror jeg vi sier 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 8. juni 2021 #43992 Del Skrevet 8. juni 2021 Timeplan skrev (5 minutter siden): Ja, det var ikke helt det jeg forventet å se fra den kanten, det må jeg si. Oppførselen og uttalelsene fra eierne av bloggen minner meg mer om den sterotypiske oppfatningen jeg har av de som har Livets harde skole under utdannelse i sin Facebook-profil. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 8. juni 2021 #43993 Del Skrevet 8. juni 2021 Finnes det noen der ute som går klar bitchingen til LKE? Er det noen som ikke får gjennomgå der han hamrer løs på tastaturet sitt? Han er jo sur og sint på alt og alle. Eller finnes det kommentarfelt der han strør rundt seg med optimisme og positivitet? Jeg tenker som så, ja vet dette er spekulasjon, at han ikke har det så veldig godt med seg selv. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. juni 2021 #43994 Del Skrevet 8. juni 2021 Snødronninga skrev (2 timer siden): Ang antrekksinnlegg på bloggen. Høye boots på en varm sommerdag? 🤔Det komiske er at hun ofte går med sandaler og pumps o.l på høst og vinter, der i alle fall jeg har lurt på om hun ikke fryser i hjel. 😂 Det var rundt 23 grader i skyggen den dagen (vet jeg tilfeldigvis fordi jeg tilfeldigvis gjorde noe jeg kommuniserte videre akkurat da). Jeg tror jeg hadde stussa på antrekket, men har man noe å selge, så har man det. 😆 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 8. juni 2021 #43995 Del Skrevet 8. juni 2021 Mädchen skrev (3 minutter siden): Finnes det noen der ute som går klar bitchingen til LKE? Er det noen som ikke får gjennomgå der han hamrer løs på tastaturet sitt? Han er jo sur og sint på alt og alle. Eller finnes det kommentarfelt der han strør rundt seg med optimisme og positivitet? Jeg tenker som så, ja vet dette er spekulasjon, at han ikke har det så veldig godt med seg selv. Hva er problemet med den kommentaren? Han gir uttrykk for et synspunkt mange deler. Politiet har dessuten beklaget det som skjedde. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/OQwbAk/bevaepnet-politi-holdt-hjemmesnekret-narkotika-presentasjon-legger-seg-flate Jeg ser virkelig ikke problemet i å engasjere seg i aktuelle saker på facebook eller andre steder. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 8. juni 2021 #43996 Del Skrevet 8. juni 2021 6 minutter siden, Mädchen said: Finnes det noen der ute som går klar bitchingen til LKE? Er det noen som ikke får gjennomgå der han hamrer løs på tastaturet sitt? Han er jo sur og sint på alt og alle. Eller finnes det kommentarfelt der han strør rundt seg med optimisme og positivitet? Jeg tenker som så, ja vet dette er spekulasjon, at han ikke har det så veldig godt med seg selv. Menn pleier vanligvis å bli forskånet for hans vrede, med mindre han kan kommentere anonymt. Da mangler det ikke på kuler og krutt. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 8. juni 2021 #43997 Del Skrevet 8. juni 2021 Shopgirl2014 skrev (Akkurat nå): Hva er problemet med den kommentaren? Han gir uttrykk for et synspunkt mange deler. Politiet har dessuten beklaget det som skjedde. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/OQwbAk/bevaepnet-politi-holdt-hjemmesnekret-narkotika-presentasjon-legger-seg-flate Jeg ser virkelig ikke problemet i å engasjere seg i aktuelle saker på facebook eller andre steder. Det er summen av alt! Kom gjerne med eksempler på kommentarfelt der han er udelt positiv. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 8. juni 2021 #43998 Del Skrevet 8. juni 2021 Mädchen skrev (9 minutter siden): Finnes det noen der ute som går klar bitchingen til LKE? Er det noen som ikke får gjennomgå der han hamrer løs på tastaturet sitt? Han er jo sur og sint på alt og alle. Eller finnes det kommentarfelt der han strør rundt seg med optimisme og positivitet? Jeg tenker som så, ja vet dette er spekulasjon, at han ikke har det så veldig godt med seg selv. Jeg syntes han virker veldig kverulerende og at han har et veldig forvrengt syn på kvinnekroppen. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 8. juni 2021 #43999 Del Skrevet 8. juni 2021 Hunter7 skrev (2 minutter siden): Menn pleier vanligvis å bli forskånet for hans vrede, med mindre han kan kommentere anonymt. Da mangler det ikke på kuler og krutt. Utenom om han jeg ikke husker navn på, som fortjente en kule i hodet. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 8. juni 2021 #44000 Del Skrevet 8. juni 2021 11 minutter siden, Mädchen said: Utenom om han jeg ikke husker navn på, som fortjente en kule i hodet. Riktig, men det var vel så vidt jeg husker også da LKE seilte under falsk flagg - altså med alias. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå