Populært innlegg loffen Skrevet 8. juni 2021 Populært innlegg #43961 Del Skrevet 8. juni 2021 Herlighet, så fjollete hun fremstiller seg selv. Hvem har interesse av å se en ekkel svett mage og noen som gaper høyt. Hvorfor legge ut slikt? Og 'selfiearmen' må snart få en varig feilstilling i skulder. Mulig hun har en selfiestick festet til hofta. Kunne evt. vært et tips. 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 8. juni 2021 #43962 Del Skrevet 8. juni 2021 Den rutinemessige treningen som gjennom årene daglig dokumenteres gir fortsatt lite utslag i synlig progresjon og utvikling, ser jeg. Fortsatt er det kjøleskapstreningen som dominerer. Verken inspirerende eller god markedsføring for akterutseilte Netfit.no. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 8. juni 2021 #43963 Del Skrevet 8. juni 2021 Rumpeputene på plass idag igjen. Hadde vært moro hvis noen klarer å lage film i slowmotion hvor man godt ser innleggene humpe opp og ned. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 8. juni 2021 #43964 Del Skrevet 8. juni 2021 Ser det er kommet en burpee guide etter at burpee’ene hennes ble kommentert i kommentarfeltet. Ser ikke at noen av de Adrian Paul gjør ligner på Caroline sine. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 8. juni 2021 Populært innlegg #43965 Del Skrevet 8. juni 2021 Finlay skrev (1 time siden): Jeg var akkurat inne og så det samme. La ellers merke til kommentaren "Håper lovforslaget går gjennom - det vil gi mye mer jobb til fotografer som kan ta ferdig retusjerte bilder i kamera." (Ikke LKs kommentar, han bare "liker") Pønskes det allerede på hvordan man skal få til å retusjere, uten å bli "tatt"?🤔 Hva er det med folk? Det er jo bare å merke bildet som "retusjert" og ferdig med det! Det er ingen stor sak, og de aller, aller fleste ser uansett at bildene er retusjerte. Den kommentaren med "ferdig retusjerte bilder i kamera" forteller at alle bilder må retusjeres ... 🤦🏼♀️ Og om så var, hva så? Det er jo bare å merke bildene. Jeg tror jeg dauer. 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ansjosen Skrevet 8. juni 2021 Populært innlegg #43966 Del Skrevet 8. juni 2021 12 minutter siden, LilleSnupp said: Ser det er kommet en burpee guide etter at burpee’ene hennes ble kommentert i kommentarfeltet. Ser ikke at noen av de Adrian Paul gjør ligner på Caroline sine. Men jeg skjønner ikke hvorfor det virker som det er umulig å forklare folk hva de skal gjøre når de gjør øvelsene, selvom videoen av Adrian Paul er langt lettere å forstå enn de vanlige boomerang greiene av kontoens andre ansikt. Hva med en "pass på at du engasjerer kjernemuskulaturen når du gjør denne øvelsen, slik at ryggen din er rett og du ikke får ekstra belastning på korsryggen. Husk også at fem riktig utførte repetisjoner er langt bedre enn å haste seg gjennom 15 som ikke er riktige." Det er jo umulig å benytte netfit som læringskanal når de rett og slett går inn for å ikke lære bort noe som helst annet enn fremmedord. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 8. juni 2021 #43967 Del Skrevet 8. juni 2021 Ansjosen skrev (53 minutter siden): Men jeg skjønner ikke hvorfor det virker som det er umulig å forklare folk hva de skal gjøre når de gjør øvelsene, selvom videoen av Adrian Paul er langt lettere å forstå enn de vanlige boomerang greiene av kontoens andre ansikt. Hva med en "pass på at du engasjerer kjernemuskulaturen når du gjør denne øvelsen, slik at ryggen din er rett og du ikke får ekstra belastning på korsryggen. Husk også at fem riktig utførte repetisjoner er langt bedre enn å haste seg gjennom 15 som ikke er riktige." Det er jo umulig å benytte netfit som læringskanal når de rett og slett går inn for å ikke lære bort noe som helst annet enn fremmedord. Kan være de som skriver innlegg ikke har kunnskapen til det.. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 8. juni 2021 #43968 Del Skrevet 8. juni 2021 Er loven vedtatt eller ikke?! Når begynner den gjelde egentlig? Nå må influencere merke retusjert reklame – VG Om å merke retusjert reklame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ansjosen Skrevet 8. juni 2021 #43969 Del Skrevet 8. juni 2021 4 minutter siden, LilleSnupp said: Kan være de som skriver innlegg ikke har kunnskapen til det.. Det fremstår iallfall som du kan ha rett i den antagelsen. Men da har man kanskje ikke kunnskapen til å skulle drive en treningsapp/webside/instakonto heller. Men det aner meg at det heller ikke er noe de nødvendigvis reflekterer så mye rundt. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 8. juni 2021 #43970 Del Skrevet 8. juni 2021 Aquarius04 skrev (2 timer siden): De storiesene er så kleine at jeg ikke har ord! Ærlig talt - hvem voksne står og deiger seg sånn på den måten?! (Bildene er tatt fra story på Instagram og ikke mulige å linke til.) Mon tro om Carro vet at håndbevegelsen på slutten (siste bilde) betyr "up yours" 🤔, eller om hun tror det bare er kult. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baelfire Skrevet 8. juni 2021 #43971 Del Skrevet 8. juni 2021 29 minutter siden, Vipser said: Mon tro om Carro vet at håndbevegelsen på slutten (siste bilde) betyr "up yours" 🤔, eller om hun tror det bare er kult. Tviler på at ho vet det. Veldig mange nordmenn som gjør sånn og ikke er klar over at det absolutt ikke er det samme som peace-tegnet. Kan være greit å vite hvis man skal til utlandet, så man slipper ubehagelige overraskelser😂 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 8. juni 2021 #43972 Del Skrevet 8. juni 2021 (endret) Baelfire skrev (På 8.6.2021 den 16.55): Tviler på at ho vet det. Veldig mange nordmenn som gjør sånn og ikke er klar over at det absolutt ikke er det samme som peace-tegnet. Kan være greit å vite hvis man skal til utlandet, så man slipper ubehagelige overraskelser😂 Legg det på manglende kultur- forståelse kontoen. Endret 20. juni 2021 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Gunvald Skrevet 8. juni 2021 Populært innlegg #43973 Del Skrevet 8. juni 2021 «Den følelsen» er for meg mer vanlig å bruke om noe som kanskje ikke skjer HVER bidige dag. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 8. juni 2021 #43974 Del Skrevet 8. juni 2021 (endret) Ang antrekksinnlegg på bloggen. Høye boots på en varm sommerdag? 🤔Det komiske er at hun ofte går med sandaler og pumps o.l på høst og vinter, der i alle fall jeg har lurt på om hun ikke fryser i hjel. 😂 Endret 8. juni 2021 av Snødronninga 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 8. juni 2021 #43975 Del Skrevet 8. juni 2021 Snødronninga skrev (13 minutter siden): Ang antrekksinnlegg på bloggen. Høye boots på en varm sommerdag? 🤔Det komiske er at hun ofte går med sandaler og pumps o.l på høst og vinter, der i alle fall jeg har lurt på om hun ikke fryser i hjel. 😂 Hun har ikke peiling på klær og mote. Ser bare merkelig ut. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timeplan Skrevet 8. juni 2021 #43976 Del Skrevet 8. juni 2021 15 minutter siden, Snødronninga said: Ang antrekksinnlegg på bloggen. Høye boots på en varm sommerdag? 🤔Det komiske er at hun ofte går med sandaler og pumps o.l på høst og vinter, der i alle fall jeg har lurt på om hun ikke fryser i hjel. 😂 Tema, tema, tema. Skal man være rocka med avrevet olashorts og militærgrønn jakke må det være boots. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kefalinia Skrevet 8. juni 2021 #43977 Del Skrevet 8. juni 2021 Hva skjer med at mannen til CBE kommenterer på nyhetsartikler?? Det har jeg aldri sett før. Virker ikke særlig glad i politiet han der…. Kilde: NRK Nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 8. juni 2021 #43978 Del Skrevet 8. juni 2021 Kefalinia skrev (10 minutter siden): Hva skjer med at mannen til CBE kommenterer på nyhetsartikler?? Det har jeg aldri sett før. Virker ikke særlig glad i politiet han der…. Kilde: NRK Nyheter Må jo vite litt mer om hva saken handler om, før man sabler ned han. Og når det gjelder ruspolitikk så er politi/domstol helt på tur. Men han som gla' kristen og konservativ (han selv sagt) hadde jeg ikke trodd skulle ha det standpunktet mot politets arbeid med rus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kefalinia Skrevet 8. juni 2021 #43979 Del Skrevet 8. juni 2021 tranedatter skrev (3 minutter siden): Må jo vite litt mer om hva saken handler om, før man sabler ned han. Og når det gjelder ruspolitikk så er politi/domstol helt på tur. Men han som gla' kristen og konservativ (han selv sagt) hadde jeg ikke trodd skulle ha det standpunktet mot politets arbeid med rus. https://www.nrk.no/vestland/politikvinne-stilte-med-pistol-i-beltet-under-skolebesok-1.15527988?fbclid=IwAR16IUxHgwdlSOw5AW3QNS6qdZ9p8DX6sXZ9BzfcWqgqke5rUBPZ09O1hEw Ble bare overrasket å se han kommentere på nyhetssaker 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AntiBullshit Skrevet 8. juni 2021 Populært innlegg #43980 Del Skrevet 8. juni 2021 Aquarius04 skrev (6 timer siden): De storiesene er så kleine at jeg ikke har ord! Ærlig talt - hvem voksne står og deiger seg sånn på den måten?! (Bildene er tatt fra story på Instagram og ikke mulige å linke til.) Hun gap-smiler, ser ut som hun nesten er i sjokk etter å ha vunnet i lotto og ikke vet hvor hun skal gjøre av seg, mens hun sakte og demonstrativt gnir svetten utover brystet med håndflaten og avslutter med de sedvanlige to fingrene opp foran ansiktet. Og seansen er et resultat av en tur på mølla? Jeg kan på en måte skjønne at hun liker teater for hun er jo hinsides teatralsk av seg, og som skuespiller så blir man sikkert ikke forlegen av å leve seg inn i slike kleine, halv-erotiske scener. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå