Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

NewStart87 skrev (13 minutter siden):

Filter på bikinibilde også ja.. :filer:

295C109C-53B2-4650-BFEB-2AF73BA2CF5B.jpeg

Hun må digge seg selv svært høyt og får ikke nok av å se på seg selv. 24/7 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (1 time siden):

Hun bruker det filteret av og til fordi det ikke endrer hvordan du ser ut, bare lys og skygge. Her er to bilder av meg med samme filter. 

Edit; Ops, ser det ikke er RetroCam som er brukt her, så bare at det var de samme "prikkene" i bildet. 

Screenshot_20210528-003910_Samsung Internet.jpg

Jeg synes du ser mye bedre ut uten filter da. Det samme gjør CBE. Med filter minner hun mer om Michael Jackson. Kan hun ikke bare innse at hun er god nok som hun er? Uten filter, «skygge/lys», innsugd mage, merkelige ansiktsutrykk m.m 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (53 minutter siden):

Fikk litt assosiasjoner til Fantorangen «se på min kropp, er den ikke flott, alt på min kropp, det liker jeg godt» 😂😂

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (3 timer siden):

Og så synes jeg litt synd på henne

Finnes da ingen grunn til det spør du meg 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser de har endret bioen på Netfit, og det står ikke lenger noe om "launching soon" osv. Skrinlagt hele appen?

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lin11
NewStart87 skrev (1 time siden):

Den bikinitoppen var GRUSOM. Håper den ikke er fra Mymuse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Fjas skrev (1 time siden):

Fikk litt assosiasjoner til Fantorangen «se på min kropp, er den ikke flott, alt på min kropp, det liker jeg godt» 😂😂

Ja 😂 Fantastisk. Jeg klarer ikke å forstå behovet for å ville legge ut slike bilder daglig, år etter år. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (2 timer siden):

Merkelig syn å se at brystvorten sitter 5 cm høyere enn sømmen på bokinioverdelen. Altså sømmen hvor det er meningen at brystvorten skal treffe. Synes også at bysten har blitt enda mer voluminøs den siste tiden. Kan det være tilfelle?

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som synes de bambus utemøblene er noe fine? Jeg synes de ikke passer til det flotte huset i det hele tatt. Det kræsjer helt. Ikke at min mening betyr noe. 😄

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (10 timer siden):

Det hadde jo vært gøy å spurt henne hva hun mener er så samfunnsnyttig med det de holder på med, i det kommentarfeltet. Tipper det spørsmålet neppe hadde blitt besvart, eller i beste fall fått et spydig svar. Hva tror hun at brukerne på KG lever av? Luft og kjærlighet? 

Tror veldig mange av deltakerne i denne tråden har mye mer utdanning og reell arbeidserfaring på et samfunnsnyttig nivå enn herr og fru, gitt. 

Jeg gjorde nettopp det. Ble ikke godkjent gitt. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (5 timer siden):

Er det noen som synes de bambus utemøblene er noe fine? Jeg synes de ikke passer til det flotte huset i det hele tatt. Det kræsjer helt. Ikke at min mening betyr noe. 😄

Personlig synes jeg heller ikke innredningen/ interiøret forøvrig passer til huset. Men folk har ulik smak, interesse for interiør og prioriteringer- og det er selvfølgelig lov☺️ 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (5 timer siden):

Det kræsjer helt og stylingen er elendig. Hun har ikke peiling på interiør og styling. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rotting og bast er fint, det, men når det kun er rotting og bast blir det et kjedelig resultat. Til og med pynt og potter i samme materiale og farge som gjør det for matchy, matchy.  

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (8 minutter siden):

Rotting og bast er fint, det, men når det kun er rotting og bast blir det et kjedelig resultat. Til og med pynt og potter i samme materiale og farge som gjør det for matchy, matchy.  

Det er altfor matchy matchy, og for upersonlige gjenstander hentet rett fra butikken. Ingenting som er spennende satt sammen på noen som helst måte. Det virker som hun har et veldig bruk-og-kast-forhold til planter også, ser ofte at store planter bare er satt oppi krukkene i plastpotta fra butikken, istedet for å plantes over i mer jord.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (27 minutter siden):

Det er tydeligvis stilen hennes, alt i huset er matchy, matchy. Man ser aldri noe som overrasker eller ting som har en historie. Alt er fra siste sponsor, fra plakatbildene på veggen til lamper og lysestaker som står symmetrisk på benker og i vindu. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hallepalle2 skrev (18 minutter siden):

Det er tydeligvis stilen hennes, alt i huset er matchy, matchy. Man ser aldri noe som overrasker eller ting som har en historie. Alt er fra siste sponsor, fra plakatbildene på veggen til lamper og lysestaker som står symmetrisk på benker og i vindu. 

Slettet

Endret av Sillymac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Hallepalle2 skrev (48 minutter siden):

Det er vel slik det blir, når man lever i et showroom. Det er ikke egen stil og smak som gir mat på bordet. Det er hva annonsørene trenger å vise frem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
Snødronninga skrev (8 timer siden):

Jeg synes bambusstolene er fine, men ser de er sprukket, noe som kan skje. Så har de altså "reparert" dem med noen gedigne stålskruer som stikker ut, noe som ødelegger stolene totalt. Skruene er minst 2 cm for lange.

Tenker dette kunne vært løst på en penere måte med fagfolk involvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...