NewStart87 Skrevet 4. juni 2021 #43781 Del Skrevet 4. juni 2021 Filter på bikinibilde også ja.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 4. juni 2021 #43782 Del Skrevet 4. juni 2021 NewStart87 skrev (13 minutter siden): Filter på bikinibilde også ja.. Hun må digge seg selv svært høyt og får ikke nok av å se på seg selv. 24/7 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippio Skrevet 4. juni 2021 #43783 Del Skrevet 4. juni 2021 FruJohansen skrev (1 time siden): Hun bruker det filteret av og til fordi det ikke endrer hvordan du ser ut, bare lys og skygge. Her er to bilder av meg med samme filter. Edit; Ops, ser det ikke er RetroCam som er brukt her, så bare at det var de samme "prikkene" i bildet. Jeg synes du ser mye bedre ut uten filter da. Det samme gjør CBE. Med filter minner hun mer om Michael Jackson. Kan hun ikke bare innse at hun er god nok som hun er? Uten filter, «skygge/lys», innsugd mage, merkelige ansiktsutrykk m.m 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 4. juni 2021 #43784 Del Skrevet 4. juni 2021 NewStart87 skrev (53 minutter siden): Filter på bikinibilde også ja.. Fikk litt assosiasjoner til Fantorangen «se på min kropp, er den ikke flott, alt på min kropp, det liker jeg godt» 😂😂 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 4. juni 2021 #43785 Del Skrevet 4. juni 2021 pøbelsara skrev (3 timer siden): Og så synes jeg litt synd på henne Finnes da ingen grunn til det spør du meg 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 4. juni 2021 #43786 Del Skrevet 4. juni 2021 Ser de har endret bioen på Netfit, og det står ikke lenger noe om "launching soon" osv. Skrinlagt hele appen? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 4. juni 2021 #43787 Del Skrevet 4. juni 2021 NewStart87 skrev (1 time siden): Filter på bikinibilde også ja.. Den bikinitoppen var GRUSOM. Håper den ikke er fra Mymuse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 4. juni 2021 #43788 Del Skrevet 4. juni 2021 Frk.Fjas skrev (1 time siden): Fikk litt assosiasjoner til Fantorangen «se på min kropp, er den ikke flott, alt på min kropp, det liker jeg godt» 😂😂 Ja 😂 Fantastisk. Jeg klarer ikke å forstå behovet for å ville legge ut slike bilder daglig, år etter år. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 4. juni 2021 #43789 Del Skrevet 4. juni 2021 NewStart87 skrev (2 timer siden): Filter på bikinibilde også ja.. Merkelig syn å se at brystvorten sitter 5 cm høyere enn sømmen på bokinioverdelen. Altså sømmen hvor det er meningen at brystvorten skal treffe. Synes også at bysten har blitt enda mer voluminøs den siste tiden. Kan det være tilfelle? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 5. juni 2021 #43790 Del Skrevet 5. juni 2021 Er det noen som synes de bambus utemøblene er noe fine? Jeg synes de ikke passer til det flotte huset i det hele tatt. Det kræsjer helt. Ikke at min mening betyr noe. 😄 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 5. juni 2021 #43791 Del Skrevet 5. juni 2021 Era Vulgaris skrev (10 timer siden): Det hadde jo vært gøy å spurt henne hva hun mener er så samfunnsnyttig med det de holder på med, i det kommentarfeltet. Tipper det spørsmålet neppe hadde blitt besvart, eller i beste fall fått et spydig svar. Hva tror hun at brukerne på KG lever av? Luft og kjærlighet? Tror veldig mange av deltakerne i denne tråden har mye mer utdanning og reell arbeidserfaring på et samfunnsnyttig nivå enn herr og fru, gitt. Jeg gjorde nettopp det. Ble ikke godkjent gitt. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisenL Skrevet 5. juni 2021 #43792 Del Skrevet 5. juni 2021 Snødronninga skrev (5 timer siden): Er det noen som synes de bambus utemøblene er noe fine? Jeg synes de ikke passer til det flotte huset i det hele tatt. Det kræsjer helt. Ikke at min mening betyr noe. 😄 Personlig synes jeg heller ikke innredningen/ interiøret forøvrig passer til huset. Men folk har ulik smak, interesse for interiør og prioriteringer- og det er selvfølgelig lov☺️ 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillymac Skrevet 5. juni 2021 #43793 Del Skrevet 5. juni 2021 Snødronninga skrev (5 timer siden): Er det noen som synes de bambus utemøblene er noe fine? Jeg synes de ikke passer til det flotte huset i det hele tatt. Det kræsjer helt. Ikke at min mening betyr noe. 😄 Det kræsjer helt og stylingen er elendig. Hun har ikke peiling på interiør og styling. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. juni 2021 #43794 Del Skrevet 5. juni 2021 Rotting og bast er fint, det, men når det kun er rotting og bast blir det et kjedelig resultat. Til og med pynt og potter i samme materiale og farge som gjør det for matchy, matchy. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 5. juni 2021 #43795 Del Skrevet 5. juni 2021 Kollontaj skrev (8 minutter siden): Rotting og bast er fint, det, men når det kun er rotting og bast blir det et kjedelig resultat. Til og med pynt og potter i samme materiale og farge som gjør det for matchy, matchy. Det er altfor matchy matchy, og for upersonlige gjenstander hentet rett fra butikken. Ingenting som er spennende satt sammen på noen som helst måte. Det virker som hun har et veldig bruk-og-kast-forhold til planter også, ser ofte at store planter bare er satt oppi krukkene i plastpotta fra butikken, istedet for å plantes over i mer jord. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 5. juni 2021 #43796 Del Skrevet 5. juni 2021 Kollontaj skrev (27 minutter siden): Rotting og bast er fint, det, men når det kun er rotting og bast blir det et kjedelig resultat. Til og med pynt og potter i samme materiale og farge som gjør det for matchy, matchy. Det er tydeligvis stilen hennes, alt i huset er matchy, matchy. Man ser aldri noe som overrasker eller ting som har en historie. Alt er fra siste sponsor, fra plakatbildene på veggen til lamper og lysestaker som står symmetrisk på benker og i vindu. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillymac Skrevet 5. juni 2021 #43797 Del Skrevet 5. juni 2021 (endret) Hallepalle2 skrev (18 minutter siden): Det er tydeligvis stilen hennes, alt i huset er matchy, matchy. Man ser aldri noe som overrasker eller ting som har en historie. Alt er fra siste sponsor, fra plakatbildene på veggen til lamper og lysestaker som står symmetrisk på benker og i vindu. Slettet Endret 5. juni 2021 av Sillymac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 5. juni 2021 Populært innlegg #43798 Del Skrevet 5. juni 2021 Dragonheart skrev (14 timer siden): Med tanke på Netfit sin lansering eller mangel på samme, så er det veldig rart at de ikke har fått fortgang i prosjektet ved å utnytte nettsiden. Kunne jo lagd en portal der med programmer o.l. - i det minste midlertidig i påvente av appen. Ser at Treningsfrue og søsteren ShapeupCathrine nettopp har lansert gratis tilgang til betaversjon av en ny treningsportal de kommer til å lansere til høsten - igjen blir Netfit.no tatt igjen av andre treningsinfluensere med langt mer kompetanse og stå på vilje. Jeg er så enig med deg. Det er merkelig at de ikke har utnyttet netfit.no bedre i den pågående pandemien. Men så leser jeg de siste sidene her og begynner virkelig å tro på det mange har skrevet her lenge; de tror virkelig at de er interessante nok i seg selv. De tror at folk klikker seg inn for å se Cbe trene på ustødige ben, og beundre de redigerte bildene av seg selv (for oss som jobber med barn/unge, den selvopptattheten og opphenge i selfies er slutt for de aller, aller fleste før man runder 20...), en skammelig utlevering av barnas privatliv, lese om netfit sine veldig diskutable påstander om trening osv osv. Jeg trodde de gjorde det for å provosere, men det begynner å kicke inn at de tror de gjør noe stort og samfunnsnyttig, og da faller jo brikkene på plass ifht netfit også. Det må jo være noen rundt som tipser om i hvor stor grad de er i utakt med samfunnet vi lever i? Helt utrolig at de bare kjører på videre. Også har man da kontrasten i treningsfrue og søster som får til noe, og i tillegget har fokuset utover på å motivere andre. Og Funkygine som tar opp et utrolig viktig tema barn og alkohol. De lever i den samme verdenen som leseren og tar opp samfunnsaktuelle temaer som kan være kontroversielle og bruker plattformene sine til noe nyttig👏👍 Og så det er helt klart; jeg sitter ute i sola og skriver dette (det går ann i 2021) mellom to treningsøkter og etter en lang, innholdsrik uke på jobb der jeg har møtt alt fra den største glede til den største sorg og følt på hvor meningsfylt det er å hjelpe/støtte andre, og hvor utrolig heldig jeg er som har den jobben jeg har. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 5. juni 2021 #43799 Del Skrevet 5. juni 2021 Hallepalle2 skrev (48 minutter siden): Det er tydeligvis stilen hennes, alt i huset er matchy, matchy. Man ser aldri noe som overrasker eller ting som har en historie. Alt er fra siste sponsor, fra plakatbildene på veggen til lamper og lysestaker som står symmetrisk på benker og i vindu. Det er vel slik det blir, når man lever i et showroom. Det er ikke egen stil og smak som gir mat på bordet. Det er hva annonsørene trenger å vise frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 5. juni 2021 #43800 Del Skrevet 5. juni 2021 Snødronninga skrev (8 timer siden): Er det noen som synes de bambus utemøblene er noe fine? Jeg synes de ikke passer til det flotte huset i det hele tatt. Det kræsjer helt. Ikke at min mening betyr noe. 😄 Jeg synes bambusstolene er fine, men ser de er sprukket, noe som kan skje. Så har de altså "reparert" dem med noen gedigne stålskruer som stikker ut, noe som ødelegger stolene totalt. Skruene er minst 2 cm for lange. Tenker dette kunne vært løst på en penere måte med fagfolk involvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå