Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Arktis skrev (1 time siden):

Tror CBE i mye større grad kunne sanket følgere i sin aldersgruppe om hun lot folk få et innblikk i livet uten filter. Slik som funky. Hun har vist en rekke usjarmerende sider av seg selv og livet. Både massivt konkurranseinnstinkt, drittungeoppførsel i ungdomstiden, utroskapen osv. Ikke at man trenger å utlevere alt om seg selv, men når man lever av å påvirke må man jo "treffe" noe hos leseren og det ser man gang på gang skjer gjennom ufiltrert ærlighet, noe folk kan relatere til.

Hørte forresten på podcasten "God bedring" på nrk at unge voksne i Asia oppsøker kirurgi med bilde av seg selv med snapchat-filter: "slik vil jeg se ut". Totalt urealistisk og skikkelig trist, men likevel forståelig at man fristes av filtrene når man er på sitt mest utseendefokuserte og sårbare. De ikke fult så unge voksne burde derimot, mener jeg, motså fristelsen av å filtrere vekk sannheten, og heller øve på å godta seg selv slik man er. For sin egen del og som en protest mot et plastic-fantastic/redigert samfunn. 

Enig. Caroline Berg Eriksen har brukt så mye tid på å stirre på seg selv i speil og mobil med masse filtre at hun tror hun ser sånn ut. For hun bruker jo ikke filtre. Og så i dette fine været? 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bidra med noe konstruktivt og bra i det fine været = å skryte av bloggeiers kropp, plettfrie hud, delikate barn og søt hund?

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på Netfit sin lansering eller mangel på samme, så er det veldig rart at de ikke har fått fortgang i prosjektet ved å utnytte nettsiden. Kunne jo lagd en portal der med programmer o.l.  - i det minste midlertidig i påvente av appen. Ser at Treningsfrue og søsteren ShapeupCathrine nettopp har lansert gratis tilgang til betaversjon av en ny treningsportal de kommer til å lansere til høsten - igjen blir Netfit.no tatt igjen av andre treningsinfluensere med langt mer kompetanse og stå på vilje. 

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lin11
Dragonheart skrev (20 minutter siden):

Med tanke på Netfit sin lansering eller mangel på samme, så er det veldig rart at de ikke har fått fortgang i prosjektet ved å utnytte nettsiden. Kunne jo lagd en portal der med programmer o.l.  - i det minste midlertidig i påvente av appen. Ser at Treningsfrue og søsteren ShapeupCathrine nettopp har lansert gratis tilgang til betaversjon av en ny treningsportal de kommer til å lansere til høsten - igjen blir Netfit.no tatt igjen av andre treningsinfluensere med langt mer kompetanse og stå på vilje. 

CBE har fokus på egen kropp når hun trener ( veldig samfunnsnyttig 🙄). Men Fitfocus tenker på leserne og bidrar med hyggelige bilder fra nærmiljøet.

1AD026A2-27B6-4443-9EA9-F8D75B29C082.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Hallepalle2 said:

Skrev et svar jeg. Ble jammen slettet😯

F8F3C37B-3CB7-42E7-A9F6-955AD8E52456.png

☝️🙌 yes!!!

Hvor lang tid tar det før en eller annen informerer at "Anny er HallePalle2 på KG!!" 😂😂😂

Endret av Baelfire
  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunvald skrev (2 minutter siden):

Jeg håper ikke det kommer et innlegg med hva hun spiser i løpet av en dag. Dette er typiske spørsmål fra folk som sammenligner seg, og sliter med spising og kropp. Det burde hun skjønne. Hvem bryr seg om hva en halvkjent person, eller egentlig noen som helst, spiser i løpet av en dag? Jeg kan ikke komme på en eneste grunn, annet enn at man vil se hva hun spiser for å være så slank og tynn. Hold det for deg selv! Du bidrar ikke en dritt til samfunnet heller, og legger du ut sånt så ødelegger du mer enn du bidrar. 

Tviler på at det hun skriver ned er en representativ dag, sikkert pyntet på. Enten kalori fattig - se hvor flink og tynn jeg er. Eller nok kalorier, men veldig sunt, ikke noe «ordinært», men litt fancy - se hvor flink jeg er med mat og som trener så mye at jeg holder vekten ved like tross dette inntaket 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NewStart87 skrev (6 minutter siden):

Er det ikke hun som nesten aldri bruker filter?

ECE5BF0B-A6E8-47FF-82A6-5FBC3F0B2F14.jpeg

For å svare på spørsmålet hennes først, nei, du bør ikke fronte thinspo flere steder! 
Og, hva søren har skjedd med håret?? Tidenes ettervekst? Har det tatt fyr?

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Fjas skrev (2 minutter siden):

Tviler på at det hun skriver ned er en representativ dag, sikkert pyntet på. Enten kalori fattig - se hvor flink og tynn jeg er. Eller nok kalorier, men veldig sunt, ikke noe «ordinært», men litt fancy - se hvor flink jeg er med mat og som trener så mye at jeg holder vekten ved like tross dette inntaket 

Nettopp. Hun kommer ikke til å vise til en eneste utskeielse. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor hun holder på sånn jeg, dag etter dag, år etter år.... bare for å fremstille seg selv som en dum bambi som ikke har annet å komme med enn svada, thinspo, kaffekopp, barn og feilinformasjon om trening og kosthold. Helt sykt at ingen tar tak i dette, men lar dama få holde på med dette farlige skuespillet sitt. Blir kvalm av hele opplegget.

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (46 minutter siden):

Er det ikke hun som nesten aldri bruker filter?

ECE5BF0B-A6E8-47FF-82A6-5FBC3F0B2F14.jpeg

Filter er det jo helt tydelig.

Og i stedet for å svare på spørsmålet, så legger hun ut en meningsmåling hvor "fansen" skal svare for henne. Dette blir mer og mer underholdende. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (5 minutter siden):

Filter er det jo helt tydelig.

Og i stedet for å svare på spørsmålet, så legger hun ut en meningsmåling hvor "fansen" skal svare for henne. Dette blir mer og mer underholdende. 

Men, hun har bare tid til å svare 5 om dagen må du jo skjønne! :fnise: klart hun må få hjelp! 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg skjønner ikke dette. Hun har jo en youtube-konto, har hun glemt det?

https://m.youtube.com/c/CarolineBergEriksen1987/videos

Det var enda en satsing som rant ut i ingenting. Hvorfor skal det fungere noe bedre nå? Eller er det desperasjon etter å finne nye plattformer?

Jeg stemmer nei. Sjekket videoene fra forrige runde og det var reklame, reklame, reklame, eksponering av barn. Hvordan kunne hun tro at dette skulle bli en suksess?

Sånn styler jeg håret, sånn lager jeg øyenbryn, i dag elsker jeg denne krølltanga, i går var det denne. Stoor samfunnsnytte der. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...