Frk.Fjas Skrevet 2. juni 2021 #43581 Del Skrevet 2. juni 2021 Aquarius04 skrev (40 minutter siden): Er ikke så vanskelig å se at rumpeputa er på i første del av story på Instagram, der hun har på svart tights. Det er også tydelig at øktene kun blir gjort for syns skyld - i slutten av den løp-på-stedet-greia (Screenshot) stopper hun opp/sakker farten, så at hun trener så hardt og mye som hun påstår tror jeg ikke på. Dette er et par som lever latskapsliv på mange områder - og tjener penger på det. Det er selvsagt også viktig å understreke hvilken størrelse hun bruker i treningstøyet. 🤯 Kilde: Instagram story Lurer veldig på hvilken størrelse jeg skal ha i dette treningstøyet. Hvis CBE på 170/172 cm (?), med normal, slank figur bruker XS - hvilken størrelse skal jeg som petite/ufrivillig undervektig på 158 cm bruke?? Har heller ikke innlegg i baken eller operert brystpartiet! 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tnado Skrevet 2. juni 2021 #43582 Del Skrevet 2. juni 2021 Man kan jo ofte bruke mindre størrelse i tights da. Jeg bruker 38 i bukser og small i tights.. small i andre bukser blir for lite. Men det er jo selvsagt viktig for henne å alltid presisere hvilken størrelse hun bruker. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 2. juni 2021 #43583 Del Skrevet 2. juni 2021 Frk.Fjas skrev (35 minutter siden): Lurer veldig på hvilken størrelse jeg skal ha i dette treningstøyet. Hvis CBE på 170/172 cm (?), med normal, slank figur bruker XS - hvilken størrelse skal jeg som petite/ufrivillig undervektig på 158 cm bruke?? Har heller ikke innlegg i baken eller operert brystpartiet! Tror hun er 169-170. Og treningshight bruker selv jeg i medium, med maaaange kilo ekstra på rumpa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 2. juni 2021 #43584 Del Skrevet 2. juni 2021 Frk.Fjas skrev (44 minutter siden): Lurer veldig på hvilken størrelse jeg skal ha i dette treningstøyet. Hvis CBE på 170/172 cm (?), med normal, slank figur bruker XS - hvilken størrelse skal jeg som petite/ufrivillig undervektig på 158 cm bruke?? Har heller ikke innlegg i baken eller operert brystpartiet! Dette viser jo bare at det ikke handler om å gi informasjon som du som leser har behov for, men at CBE får fortalt at hun bruker XS. Infomasjonen et jo helt ubrukelig for deg. Det igjen gjør at annonsøren ikke når frem til deg med relevant info som gjør deg i stand til å vurdere om du skal foreta kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 2. juni 2021 #43585 Del Skrevet 2. juni 2021 (endret) CecilieX skrev (31 minutter siden): Dette viser jo bare at det ikke handler om å gi informasjon som du som leser har behov for, men at CBE får fortalt at hun bruker XS. Infomasjonen et jo helt ubrukelig for deg. Det igjen gjør at annonsøren ikke når frem til deg med relevant info som gjør deg i stand til å vurdere om du skal foreta kjøp. Dette har vel annonsørene skjønt, siden det er annonsørtørke? Tror at den annonsøren hun reklamerer for nå gir beng i hvordan reklamene blir. De har mange influensere som reklamerer for de, både i Norge og Sverige. Endret 2. juni 2021 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Desbeb19 Skrevet 2. juni 2021 #43586 Del Skrevet 2. juni 2021 NewStart87 skrev (På 1.6.2021 den 20.30): Rumpeputene på plass igjen når de reklamerer for netfit. Det er litt sykt at en som redigerer seg tynnere og bruker rumpeputer skal gi råd om trening og ta betalt for det. Hadde dette vært i USA, så hadde media tatt dette opp relativt fort, og hun hadde nok ikke hatt så veldig mange med seg etter en slik avsløring. Hvorfor gjør ikke media det i Norge? Hele Norge burde bli opplyst om hva de faktisk driver med. Det er jo ganske farlig at disse personene blant annet skal vise treningsøvelser som gir samme rumpeløft som Caroline, mens i realiteten bruker hun rumeputer når hun viser øvelsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allie Skrevet 2. juni 2021 #43587 Del Skrevet 2. juni 2021 Litt gøy å lese kommentarfeltet nå, en som spør om det er en søm på shortsen, fordi bildene viser en «bulk» eller søm på låret. CBE aner ikke hva det er snakk om 😂 https://www.carolinebergeriksen.no/2021/06/01/sommer-pa-jorda-og-blomster-hagen/#comments 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 2. juni 2021 #43588 Del Skrevet 2. juni 2021 allie skrev (6 minutter siden): Litt gøy å lese kommentarfeltet nå, en som spør om det er en søm på shortsen, fordi bildene viser en «bulk» eller søm på låret. CBE aner ikke hva det er snakk om 😂 https://www.carolinebergeriksen.no/2021/06/01/sommer-pa-jorda-og-blomster-hagen/#comments Joda, nå har hun lagt ut at hun vil kle av seg shortsen på neste video for å vise at det ikke er noe under. (Men kun nøye planlagt posering, mao). 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allie Skrevet 2. juni 2021 #43589 Del Skrevet 2. juni 2021 Snurrepurre skrev (5 minutter siden): Joda, nå har hun lagt ut at hun vil kle av seg shortsen på neste video for å vise at det ikke er noe under. (Men kun nøye planlagt posering, mao). Selvfølgelig, det er jo kun et kompliment at det ser ut som hun har noe under 🤷🏻♀️ 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 2. juni 2021 Populært innlegg #43590 Del Skrevet 2. juni 2021 Snurrepurre skrev (5 minutter siden): Joda, nå har hun lagt ut at hun vil kle av seg shortsen på neste video for å vise at det ikke er noe under. (Men kun nøye planlagt posering, mao). Skjønner ikke at de som voksne «influencere» orker å leve med så mye alternativ fakta i kanalene sine. Nei, man får IKKE en markert strek rundt hvert lår dersom det ikke er et annet plagg under - eller det er en søm der. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 2. juni 2021 #43591 Del Skrevet 2. juni 2021 Snurrepurre skrev (25 minutter siden): Joda, nå har hun lagt ut at hun vil kle av seg shortsen på neste video for å vise at det ikke er noe under. (Men kun nøye planlagt posering, mao). Det blir spennende, mtp at hun selv har informert om at hun går truseløs under treningstights... 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 2. juni 2021 Populært innlegg #43592 Del Skrevet 2. juni 2021 Lill og CBE skal ta KG. Au, det svei skikkelig. Vi har jo sett rumpa hennes før. Og det ER jo en strek midt på låret, på de bildene der. Kanskje det er en boxer, kanskje det er noe annet? Hvem vet og hvem bryr seg? Jeg tenker at verden hadde blitt et bedre sted for alle, inkludert cbe sjæl hvis hun hadde vært litt mindre fiksert på å vise frem kroppen sin. 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 2. juni 2021 #43593 Del Skrevet 2. juni 2021 tranedatter skrev (3 timer siden): Tror hun er 169-170. Og treningshight bruker selv jeg i medium, med maaaange kilo ekstra på rumpa! OK, jeg vet ikke høyden hennes.. Bare mener å huske at det var 170 og noe.. Uansett, poenget var det samme 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 2. juni 2021 #43594 Del Skrevet 2. juni 2021 CecilieX skrev (3 timer siden): Dette viser jo bare at det ikke handler om å gi informasjon som du som leser har behov for, men at CBE får fortalt at hun bruker XS. Infomasjonen et jo helt ubrukelig for deg. Det igjen gjør at annonsøren ikke når frem til deg med relevant info som gjør deg i stand til å vurdere om du skal foreta kjøp. Nettopp!! Hele poenget er jo «se på meg, se på meg, se hvor små klær jeg bruker (les; presser meg inn i» 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baelfire Skrevet 2. juni 2021 #43595 Del Skrevet 2. juni 2021 1 hour ago, Desbeb19 said: Det er litt sykt at en som redigerer seg tynnere og bruker rumpeputer skal gi råd om trening og ta betalt for det. Hadde dette vært i USA, så hadde media tatt dette opp relativt fort, og hun hadde nok ikke hatt så veldig mange med seg etter en slik avsløring. Hvorfor gjør ikke media det i Norge? Hele Norge burde bli opplyst om hva de faktisk driver med. Det er jo ganske farlig at disse personene blant annet skal vise treningsøvelser som gir samme rumpeløft som Caroline, mens i realiteten bruker hun rumeputer når hun viser øvelsene. Den bedriften er tydeligvis fredet av en eller annen merkelig grunn. Ikke bare av media, men de fleste andre influensere også får jeg inntrykk av. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippio Skrevet 2. juni 2021 #43596 Del Skrevet 2. juni 2021 Baelfire skrev (10 minutter siden): Den bedriften er tydeligvis fredet av en eller annen merkelig grunn. Ikke bare av media, men de fleste andre influensere også får jeg inntrykk av. Det er veldig rart! De er ikke akkurat på topp lenger… 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 2. juni 2021 #43597 Del Skrevet 2. juni 2021 Snurrepurre skrev (59 minutter siden): Joda, nå har hun lagt ut at hun vil kle av seg shortsen på neste video for å vise at det ikke er noe under. (Men kun nøye planlagt posering, mao). Sånn.... minutt for minutt? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Desbeb19 Skrevet 2. juni 2021 #43598 Del Skrevet 2. juni 2021 (endret) Baelfire skrev (1 time siden): Den bedriften er tydeligvis fredet av en eller annen merkelig grunn. Ikke bare av media, men de fleste andre influensere også får jeg inntrykk av. Ja, det er SÅ merkelig det der. Det finnes jo veldig mange gode bilder her som folk har tatt screen shot av som viser at hun har rumpeputene på når hun trener, og ikke minst noen videoer i hennes kanaler... Burde kanskje tipse VG 😂 Endret 2. juni 2021 av Desbeb19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 2. juni 2021 #43599 Del Skrevet 2. juni 2021 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg NewStart87 Skrevet 2. juni 2021 Populært innlegg #43600 Del Skrevet 2. juni 2021 Vi blir diskutert der inne også. Altså, angående padding under trening, det ligger flere bilder her hvor man tydelig ser at jukseriet nesten sklir opp til ryggen på Caroline når hun løper. Men Caroline har vel bare en rumpe som humper noe voldsomt høyt ifølge fansen? Caroline kan le godt av oss som «spekulerer» i dette, men det er ikke spekulering, men ren fakta. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå