Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Orly skrev (39 minutter siden):

Seriøst? Jeg har deltatt det i flere ganger , hjelpes altsp, Gud forby at man ikke er en del av hylekoret alltid. Da er man ikke konstruktiv , har ikke lest hele tråden , engasjerer seg ikke nok osv.

Det er dessverre få som gidder å lese innleggene før de kommer med kritikken sin.

Endret av Visum
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (4 timer siden):

Hun har vært sammen med en mann med svært klare preferanser når det gjelder kvinnekroppen helt fra hun var veldig ung. 

Ikke at det nødvendigvis påvirker henne, men det kan jo hende. Det ville påvirket meg da jeg var yngre iallefall: https://www.rb.no/lsk-magasinet/hun-veier-15-20-kilo-for-mye/s/1-95-4692564

Som noen nevnte over her. De lever også veldig isolert. Vet ikke helt hvor bra det er heller over så mange år. Kun de, kun deres meninger, måter, diskusjoner, moral og relasjon. 

Jeg mistenker også at han kan ha foret spiseforstyrrelsen hennes en del ... 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma Marie skrev (53 minutter siden):

Hvor blir det egentlig av disse markløftene? THINSPO! BLOGGERFOT! INNSUG AV MAGE! LØFTING AV ARM! GRIMASE! Men markløft? Nei. 

Kilde: instastory

B950D764-7FAF-47AF-A29B-FD50233EACE9.jpeg

Hvem visste at den opererte rumpa til Sophie Elise (26) skulle bli så attråverdig smittsom at en variant nå til stadighet befinner seg i kjelleren til en 34 år gammel tobarnsmor i Sarpsborg. Posering dokumentert med vidvinkelkamera foran speil er forøvrig en veldig lettvint slankekur som ikke koster mer enn litt ubehag i dét bildet foreviges. Presentert av betaltjenesten Netfit.no/Carolinebergeriksenno.

https://www.instagram.com/reel/COsgueUJ7f9/?igshid=1p8zgnqxf1ox2

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma Marie skrev (36 minutter siden):

Hvor blir det egentlig av disse markløftene? THINSPO! BLOGGERFOT! INNSUG AV MAGE! LØFTING AV ARM! GRIMASE! Men markløft? Nei. 

Og rumpeputa på plass igjen.. :filer: Hun har mistet fullstendig bakkekontakt. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iben02 skrev (1 minutt siden):

Jeg mistenker også at han kan ha foret spiseforstyrrelsen hennes en del ... 

Jeg tror nok også han er årsaken til det meste når det gjelder alt av styr og stell og kritikk

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor har hun tatt denne markløften? Ikke foran den racken i alle fall, ser ut som noen har tatt benkpress der. Hadde vært gøy å se henne faktisk ta mark.. men det kommer vel aldri til å skje. Hun viser jo bare selfies med filter og merkelig posering når hun er ferdig. :roll: 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunvald skrev (11 timer siden):

De fleste går motsatt vei, blir mer avslappet med eget utseendet og kropp, men her går det jo bare helt andre veien. 

Korrekt! Fordi man har kapret mannen og etterhvert som alderen øker, øker også selvbildet. Men her er jo ikke mannen fornøyd med henne en gang, siden han må retusjere kroppen hennes. 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torden skrev (1 minutt siden):

Korrekt! Fordi man har kapret mannen og etterhvert som alderen øker, øker også selvbildet. Men her er jo ikke mannen fornøyd med henne en gang, siden han må retusjere kroppen hennes. 

Utrolig sant! Det er jo dette det dreier seg om!

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (10 timer siden):

Seriøst? Jeg har deltatt det i flere ganger , hjelpes altsp, Gud forby at man ikke er en del av hylekoret alltid. Da er man ikke konstruktiv , har ikke lest hele tråden , engasjerer seg ikke nok osv.

Når du bitcher i vei om at noen synes en 40-kroners mascara er kjip sminke, så sporer du av debatten, OG hvis det er det du får ut av denne tråden, er du mildt sagt selektiv i lesingen din. 

Hva synes du om ikke-merkingen av nok et twentyfour-innlegg, da? Eller sånn generelt at hun ikke merker innlegg hvor hun reklamerer fo ting? hvorfor tror du hun (ikke) gjør det?

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma Marie skrev (15 timer siden):

Hun trener da ikke markløft. Benken står i veien 😂 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på IG at moren hennes kan stryke duk. Hun burde lært seg det samme, men da hadde Kanskje ikke bordet hatt «rustikk preg» ? 😅

Personlig mener jeg at små detaljer utgjør helheten, rart hun ikke bryr seg om slik når målet er å inspirere (les selge) 

Annonsører har vel ikke lyst at arbeidet skal oppfattet som slurvete og noe man slenger sammen i siste liten ? 

Dette handler ikke bare om 17 bordet, men dette er en rød tråd i alt paret reklamerer for i det siste.  Lurer oppriktig på om annonsører føler at de får igjen for det de betaler..

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten89 skrev (32 minutter siden):

Hun trener da ikke markløft. Benken står i veien 😂 

Jeg trodde tidligere at for å utføre øvelsen riktig så skulle man presse hofta fram og skvise rumpa på toppen av løftet. Dette leser jeg nå at ikke er nødvendig, som er flaks ettersom det ville vært utenkelig for cbe å faktisk skvise rumpa innover. Men uansett bør ryggen være rimelig nøytral hele veien, og man må holde magen spent og puste riktig. Det er rimelig vanskelig i et godt markløft å suge inn magen, svaie ryggen ekstra og presse ut rumpa, og jeg tipper dette er grunnen til at vi ikke får se denne øvelsen fra henne.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Stjerne*støv* skrev (1 time siden):

Ser på IG at moren hennes kan stryke duk. Hun burde lært seg det samme, men da hadde Kanskje ikke bordet hatt «rustikk preg» ? 😅

Personlig mener jeg at små detaljer utgjør helheten, rart hun ikke bryr seg om slik når målet er å inspirere (les selge) 

Annonsører har vel ikke lyst at arbeidet skal oppfattet som slurvete og noe man slenger sammen i siste liten ? 

Dette handler ikke bare om 17 bordet, men dette er en rød tråd i alt paret reklamerer for i det siste.  Lurer oppriktig på om annonsører føler at de får igjen for det de betaler..

Mye er halvhjertet det siste året..og noe mer enn dette er de nødt til å fylle dagene med  Som vi ikke vet om (og som vi heller ikke har noe med strengt tatt). Jeg tror de har ting på gang som ikke har med influencerlivet å gjøre og at dette nå kun er en grei inntektskilde enn så lenge. Det er nå min teori,  annet gir ingen mening. Fullt utearbeidende ikke-inføuencerforeldre med 4 barn  klarer jo å produsere mer content på sine kontoer enn disse to.  Kan være alt fra å ta over familiefirma, utdanning, hva som helst. Godt valg uansett syns jeg. Men dette er jo bare spekulasjoner/min teori som sagt 🙂

Endret av Ingvild H G
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Ingvild H G skrev (4 timer siden):

Mye er halvhjertet det siste året..og noe mer enn dette er de nødt til å fylle dagene med  Som vi ikke vet om (og som vi heller ikke har noe med strengt tatt). Jeg tror de har ting på gang som ikke har med influencerlivet å gjøre og at dette nå kun er en grei inntektskilde enn så lenge. Det er nå min teori,  annet gir ingen mening. Fullt utearbeidende foreldre med 4 barn  klarer å produsere mer content enn disse to.  Kan være alt fra å ta over familiefirma, utdanning, hva som helst. Godt valg uansett syns jeg. Men dette er jo bare spekulasjoner/min teori som sagt 🙂

For mindreårige sin del, så hadde det vært et klokt valg. Mindreårige  er på jobb på 17.mai som er barnas dag. Trist som f...

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ingvild H G skrev (47 minutter siden):

Mye er halvhjertet det siste året..og noe mer enn dette er de nødt til å fylle dagene med  Som vi ikke vet om (og som vi heller ikke har noe med strengt tatt). Jeg tror de har ting på gang som ikke har med influencerlivet å gjøre og at dette nå kun er en grei inntektskilde enn så lenge. Det er nå min teori, annet gir ingen mening. Fullt utearbeidende ikke-inføuencerforeldre med 4 barn  klarer jo å produsere mer content på sine kontoer enn disse to.  Kan være alt fra å ta over familiefirma, utdanning, hva som helst. Godt valg uansett syns jeg. Men dette er jo bare spekulasjoner/min teori som sagt 🙂

Det ville jo ha forklart hvorfor to friske og arbeidsføre mennesker samlet ikke makter mer enn 3 instagrambilder og 4 korte blogginnlegg i uka. Altså at det jobbes intenst med noe helt annet i kulissene. 

Endret av Ultiva
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (18 timer siden):

Og rumpeputa på plass igjen.. :filer: Hun har mistet fullstendig bakkekontakt. 

Skriver som jeg skrev i et tidligere innlegg, er det kontur av bleie vi ser? I så fall er jo det et fint og nyttig innspill, flott at hun evt. fronter kvinnehelse 🤩🥳

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri helt fri. Alltid "på". Også på høytidsdager. På besøk. Store så vel som små.

Alle må delta i teaterstykket "Familien Perfekt". Reklameselgernes inntektskilde. 365 dager i året.

Endret av Villroses hage
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På blogginnlegg med de beige klærne har hun merket det med reklame, det er bra 😊

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...