Gjest Lin11 Skrevet 16. mai 2021 #42361 Del Skrevet 16. mai 2021 Era Vulgaris skrev (6 minutter siden): Brønnen er ikke bare tom, den er så knusktørr som det går an. Hun legger jo ikke sjelen sin i noen ting. Før var det i det minste litt innsats i forkant av høytider og merkedager. Nå bruker hun to dager på å dekke et bord til 17. mai, og det er totalt uinspirert, i tillegg til å bli presentert alt for sent til å ha noen som helst påvirkning. Resten er et merkelig virvar av trening, kaffe, pulsklokke, vin, selvdiggende bilder med filter, barn og litt hund. Verdens rareste bedriftskonto. Ingen mål og mening, ingen retning eller fokus. Alt virker bare helt tilfeldig og uinspirert. Tenker også at måten det annonseres på også er meget underlig. Ikke merke annonser som reklame, inngå avtaler for 7 mnd tilbake også vises det frem nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 16. mai 2021 #42362 Del Skrevet 16. mai 2021 Lin11 skrev (2 minutter siden): Tenker også at måten det annonseres på også er meget underlig. Ikke merke annonser som reklame, inngå avtaler for 7 mnd tilbake også vises det frem nå? Ja, helt snodig. Virker tilfeldig, lite gjennomtenkt, og uinspirert. Har de gitt helt opp? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 16. mai 2021 #42363 Del Skrevet 16. mai 2021 Era Vulgaris skrev (1 minutt siden): Ja, helt snodig. Virker tilfeldig, lite gjennomtenkt, og uinspirert. Har de gitt helt opp? Tenker at det handler om kreativ bokføring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 16. mai 2021 #42364 Del Skrevet 16. mai 2021 Lin11 skrev (2 minutter siden): Tenker at det handler om kreativ bokføring? Sannsynligvis. Og å opprettholde "vennskapsforholdet" med følgere. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 16. mai 2021 #42365 Del Skrevet 16. mai 2021 Lin11 skrev (23 minutter siden): Tenker også at måten det annonseres på også er meget underlig. Ikke merke annonser som reklame, inngå avtaler for 7 mnd tilbake også vises det frem nå? Ja, det er merkelig. Men det bare slo meg, kan det ha noe med netfit å gjøre? Det hørtes jo ut som før jul at nå var det rett rundt hjørnet (igjen); kan det være grunnen at de måtte finne på en skade siden netfit aldri kommer? At det egentlig skulle vært annonsert for for lenge siden? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 16. mai 2021 #42366 Del Skrevet 16. mai 2021 (endret) Jobbermedbarn skrev (15 minutter siden): Ja, det er merkelig. Men det bare slo meg, kan det ha noe med netfit å gjøre? Det hørtes jo ut som før jul at nå var det rett rundt hjørnet (igjen); kan det være grunnen at de måtte finne på en skade siden netfit aldri kommer? At det egentlig skulle vært annonsert for for lenge siden? Ja, det kan også være en årsak, men veldig merkelig og useriøst uansett. Endret 16. mai 2021 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Gunvald Skrevet 16. mai 2021 Populært innlegg #42367 Del Skrevet 16. mai 2021 De fleste går motsatt vei, blir mer avslappet med eget utseendet og kropp, men her går det jo bare helt andre veien. 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 16. mai 2021 Populært innlegg #42368 Del Skrevet 16. mai 2021 Gunvald skrev (12 minutter siden): De fleste går motsatt vei, blir mer avslappet med eget utseendet og kropp, men her går det jo bare helt andre veien. Heldigvis så er det det som er rett, kvinner (og menn) tenderer mot å bli mer og mer avslappet med eget speilbilde og i egen kropp etterhvert som man blir voksen og godt voksen. De aller fleste er mer opptatt av sunn enn tynn, og hvis flere er som meg, så kutter man mer eller mindre ut sminke i hverdagen også. Føles rett og slett freshere og mer naturlig uten (blir litt mer stas hvis man først skal noe da) De færreste jeg kjenner lever liv der de kan trippe rundt på stilletthæler, ha veldig lange negler, upraktiske klær, stylet hår og full festsminke hver dag. Damer i dag liker komfort og kvalitet, de liker gjerne sporty stil, en naturlig og frisk look, og gode sko. De er på farten, på jobben og i skauen. Hos CBE. no virker det motsatt som du sier - kropp og egenpleie pushes som aldri før, og antall selfier og filterbruken på disse har tatt helt av. Det er ganske i utakt med veldig mange damer. 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 16. mai 2021 #42369 Del Skrevet 16. mai 2021 Pippio skrev (9 timer siden): Kommer snart noen bilder av de små da… Hunden hjelper visst ikke på klikk, så da må hele hurven delta 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 16. mai 2021 #42370 Del Skrevet 16. mai 2021 Hun har vært sammen med en mann med svært klare preferanser når det gjelder kvinnekroppen helt fra hun var veldig ung. Ikke at det nødvendigvis påvirker henne, men det kan jo hende. Det ville påvirket meg da jeg var yngre iallefall: https://www.rb.no/lsk-magasinet/hun-veier-15-20-kilo-for-mye/s/1-95-4692564 Som noen nevnte over her. De lever også veldig isolert. Vet ikke helt hvor bra det er heller over så mange år. Kun de, kun deres meninger, måter, diskusjoner, moral og relasjon. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 16. mai 2021 #42371 Del Skrevet 16. mai 2021 Hadde håpet det ble mindre å se av barna på IG nå, men neida.... Noe må dem jo finne på for å få opp interessen, da hunden ikke funker som de hadde tenkt. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Powerball Skrevet 16. mai 2021 #42372 Del Skrevet 16. mai 2021 (endret) 760 likerklikk på reklamefilmen fra makeupmekka som ble lagt ut for 5 dager siden. 760! Endret 16. mai 2021 av Powerball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 16. mai 2021 #42373 Del Skrevet 16. mai 2021 2 minutter siden, Powerball said: 760 likerklikk på reklamefilmen fra makeupmekka som ble lagt ut for 5 dager siden. 760! Tror nok Makeupmekka har mistet noen kunder etter samarbeidet med CBE, blant annet meg. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Powerball Skrevet 16. mai 2021 #42374 Del Skrevet 16. mai 2021 Minnie Mus skrev (Akkurat nå): Tror nok Makeupmekka har mistet noen kunder etter samarbeidet med CBE, blant annet meg. Jeg kjøper ikke så billig sminke uansett. Mascara til 40 kroner liksom, hvor bra kan det være 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 16. mai 2021 #42375 Del Skrevet 16. mai 2021 5 minutter siden, Powerball said: Jeg kjøper ikke så billig sminke uansett. Mascara til 40 kroner liksom, hvor bra kan det være 😳 Har aldri kjøpt mascara derfra, så vet ikke kvaliteten på de. Men kjøpte noen øyenskygger og litt annet, å det var helt ok til mitt bruk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 16. mai 2021 #42376 Del Skrevet 16. mai 2021 Klementine skrev (2 timer siden): Jeg tenker vi er vitne til psykisk sykdom for åpen scene, og at utfordringer knyttet til kropp, selvbilde og komplekser ikke kjenner aldersgrenser. - og også rammer menn! Det er noen tidligere i denne tråden som sier det er vanskelig å delta i debatten om dagen mtp det som presenteres. Jeg er helt enig! Det er tydelig at denne pandemien rammer hardt flere med historikk eller pågående spiseforstyrrelser jf tråden om Ingeborg. Det er brutalt å se skal jeg være ærlig. Jeg er enig, både på et privat grunnlag og som profesjonell (psykiatrisk spl med lang erfaring med SF). Har valgt å trekke meg litt unna akkurat denne kanalen nå, fordi det gir en dårlig smak i munnen, rett og slett. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 16. mai 2021 #42377 Del Skrevet 16. mai 2021 Var ikke de samme antrekkene i insta-story for noen dager siden uten merking av reklame/annonse ? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 16. mai 2021 #42378 Del Skrevet 16. mai 2021 22 minutter siden, Minnie Mus said: Har aldri kjøpt mascara derfra, så vet ikke kvaliteten på de. Men kjøpte noen øyenskygger og litt annet, å det var helt ok til mitt bruk. Men uansett så blir jo all makeup på frua amazing, smashing og ekstremt delikat med skikkelig wow faktor når hun bruker masse filter 😂 Det er jo reklame, og dessverre så går mange fem på 😕 Det hun driver med er villedende markedsføring, nærmere bestemt juks og fanteri. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 16. mai 2021 #42379 Del Skrevet 16. mai 2021 Powerball skrev (54 minutter siden): Jeg kjøper ikke så billig sminke uansett. Mascara til 40 kroner liksom, hvor bra kan det være 😳 Mascaraen er veldig bra, litt rart å klage på noe man ikke har prøvd 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maayaaa Skrevet 16. mai 2021 #42380 Del Skrevet 16. mai 2021 Isild skrev (1 time siden): Som noen nevnte over her. De lever også veldig isolert. Vet ikke helt hvor bra det er heller over så mange år. Kun de, kun deres meninger, måter, diskusjoner, moral og relasjon. Mulig det er der skoen klemmer - de har null påvirkning utenfra. Det er fascinerende hvordan de klarer å holde seg stabilt irrelevante med tanke på hvor lett det egentlig er å være oppdatert på hva som faktisk skjer i verden. De er veldig unge boomers. Kaffekopp, mølle, knokler, sminke, blomster, barn, hund... ad nauseam. Jeg må innrømme at selv om jeg ikke følger CBE, så er jeg innom og titter for å minne meg selv på hvordan jeg ikke vil leve. Inspirasjon henter jeg helt andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå