Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest Lin11
Era Vulgaris skrev (6 minutter siden):

Brønnen er ikke bare tom, den er så knusktørr som det går an. Hun legger jo ikke sjelen sin i noen ting. Før var det i det minste litt innsats i forkant av høytider og merkedager. Nå bruker hun to dager på å dekke et bord til 17. mai, og det er totalt uinspirert, i tillegg til å bli presentert alt for sent til å ha noen som helst påvirkning.

Resten er et merkelig virvar av trening, kaffe, pulsklokke, vin, selvdiggende bilder med filter, barn og litt hund. Verdens rareste bedriftskonto. Ingen mål og mening, ingen retning eller fokus. Alt virker bare helt tilfeldig og uinspirert.

Tenker også at måten det annonseres på også er meget underlig. Ikke merke annonser som reklame, inngå avtaler for 7 mnd tilbake også vises det frem nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lin11 skrev (2 minutter siden):

Tenker også at måten det annonseres på også er meget underlig. Ikke merke annonser som reklame, inngå avtaler for 7 mnd tilbake også vises det frem nå? 

Ja, helt snodig. Virker tilfeldig, lite gjennomtenkt, og uinspirert. Har de gitt helt opp?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Era Vulgaris skrev (1 minutt siden):

Ja, helt snodig. Virker tilfeldig, lite gjennomtenkt, og uinspirert. Har de gitt helt opp?

Tenker at det handler om kreativ bokføring? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (2 minutter siden):

Tenker at det handler om kreativ bokføring? 

Sannsynligvis. Og å opprettholde "vennskapsforholdet" med følgere. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (23 minutter siden):

Ja, det er merkelig. Men det bare slo meg, kan det ha noe med netfit å gjøre? Det hørtes jo ut som før jul at nå var det rett rundt hjørnet (igjen); kan det være grunnen at de måtte finne på en skade siden netfit aldri kommer? At det egentlig skulle vært annonsert for for lenge siden? 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Jobbermedbarn skrev (15 minutter siden):

Ja, det er merkelig. Men det bare slo meg, kan det ha noe med netfit å gjøre? Det hørtes jo ut som før jul at nå var det rett rundt hjørnet (igjen); kan det være grunnen at de måtte finne på en skade siden netfit aldri kommer? At det egentlig skulle vært annonsert for for lenge siden? 

Ja, det kan også være en årsak, men veldig merkelig og useriøst uansett. 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pippio skrev (9 timer siden):

Kommer snart noen bilder av de små da… 

Hunden hjelper visst ikke på klikk, så da må hele hurven delta

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vært sammen med en mann med svært klare preferanser når det gjelder kvinnekroppen helt fra hun var veldig ung. 

Ikke at det nødvendigvis påvirker henne, men det kan jo hende. Det ville påvirket meg da jeg var yngre iallefall: https://www.rb.no/lsk-magasinet/hun-veier-15-20-kilo-for-mye/s/1-95-4692564

Som noen nevnte over her. De lever også veldig isolert. Vet ikke helt hvor bra det er heller over så mange år. Kun de, kun deres meninger, måter, diskusjoner, moral og relasjon. 

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpet det ble mindre å se av barna på IG nå, men neida.... Noe må dem jo finne på for å få opp interessen, da hunden ikke funker som de hadde tenkt.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Powerball

760 likerklikk på reklamefilmen fra makeupmekka som ble lagt ut for 5 dager siden. 760!

Endret av Powerball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Powerball said:

760 likerklikk på reklamefilmen fra makeupmekka som ble lagt ut for 5 dager siden. 760!

Tror nok Makeupmekka har mistet noen kunder etter samarbeidet med CBE, blant annet meg.

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Powerball
Minnie Mus skrev (Akkurat nå):

Tror nok Makeupmekka har mistet noen kunder etter samarbeidet med CBE, blant annet meg.

Jeg kjøper ikke så billig sminke uansett. Mascara til 40 kroner liksom, hvor bra kan det være 😳 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Powerball said:

Jeg kjøper ikke så billig sminke uansett. Mascara til 40 kroner liksom, hvor bra kan det være 😳 

Har aldri kjøpt mascara derfra, så vet ikke kvaliteten på de. Men kjøpte noen øyenskygger og litt annet, å det var helt ok til mitt bruk.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (2 timer siden):

Jeg tenker vi er vitne til psykisk sykdom for åpen scene, og at utfordringer knyttet til kropp, selvbilde og komplekser ikke kjenner aldersgrenser. - og også rammer menn!  Det er noen tidligere i denne tråden som sier det er vanskelig å delta i debatten om dagen mtp det som presenteres. Jeg er helt enig! Det er tydelig at denne pandemien rammer hardt flere med historikk eller pågående spiseforstyrrelser jf tråden om Ingeborg. Det er brutalt å se skal jeg være ærlig. 

Jeg er enig, både på et privat grunnlag og som profesjonell (psykiatrisk spl med lang erfaring med SF). Har valgt å trekke meg litt unna akkurat denne kanalen nå, fordi det gir en dårlig smak i munnen, rett og slett. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikke de samme antrekkene i insta-story for noen dager siden uten merking av reklame/annonse ?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Minnie Mus said:

Har aldri kjøpt mascara derfra, så vet ikke kvaliteten på de. Men kjøpte noen øyenskygger og litt annet, å det var helt ok til mitt bruk.

Men uansett så blir jo all makeup på frua amazing, smashing og ekstremt delikat med skikkelig wow faktor når hun bruker masse filter 😂 Det er jo reklame, og dessverre så går mange fem på 😕  Det hun driver med er villedende markedsføring, nærmere bestemt juks og fanteri.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerball skrev (54 minutter siden):

Mascaraen er veldig bra, litt rart å klage på noe man ikke har prøvd 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maayaaa
Isild skrev (1 time siden):

Som noen nevnte over her. De lever også veldig isolert. Vet ikke helt hvor bra det er heller over så mange år. Kun de, kun deres meninger, måter, diskusjoner, moral og relasjon. 

Mulig det er der skoen klemmer - de har null påvirkning utenfra. Det er fascinerende hvordan de klarer å holde seg stabilt irrelevante med tanke på hvor lett det egentlig er å være oppdatert på hva som faktisk skjer i verden. De er veldig unge boomers.

Kaffekopp, mølle, knokler, sminke, blomster, barn, hund... ad nauseam. 

Jeg må innrømme at selv om jeg ikke følger CBE, så er jeg innom og titter for å minne meg selv på hvordan jeg ikke vil leve. Inspirasjon henter jeg helt andre steder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...