Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest Lin11
NewStart87 skrev (30 minutter siden):

Skjønner ikke hvordan Caroline kan ha noen forsvarere i det hele tatt. Tenk å forsvare all den møkka hun står for! :klaske:

Men hvis all denne «møkka» faktisk er normal praksis i den bransjen, så er det jo kritikken av det som er unormalt for de som ikke bryr seg? Sier ikke at det bør være en normal praksis å lure forbrukerne på denne kyniske måten, men penger trumfer etikk og moral hos både annonsør og de som annonserer? 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for krenkelser, avsporinger og svar til dette.

Måne, admin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet vi at lekerommet skal pusses opp, men at det tar så lang tid på grunn av corona. Hvorfor kan de ikke bare gjøre det selv? Så får de litt nytt innhold på blogg/insta...
Vi vet også hvordan lekerommet til barna ser ut (sykt mye leker! 😳) og soverommene...Det er trist at hun utleverer så mye. 
Så striglet at det nesten er skummelt. Nesten som er museum.
CBE hadde nok gjort lurt i å vise hus/hverdag bak fasaden. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kefalinia

Vedrørende denne rumpen til Caroline som endrer seg... Det er nok på grunn av treningsklærne. For jeg kjøpte en treningsbukse via en Facebook ad for morroskyld som sier den skal løfte rumpen og redusere cellulitter. Det med cellulitter er jeg usikker på, men rumpen min ble noe annerledes da jeg tok den på. Har fått mer sprettrumpe. 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tantesofie skrev (15 timer siden):

Iflg proff.no var lønnskost på 1.449'. så vidt jeg vet er de bare to ansatte? Husk at skattelistene viser etter fradrag, så den faktiske summen er høyere. Ser nå at de ikke tok ut utbytte i 2019, men de hadde et årsresultat på 1,3 Mill, som ser ut til å i hovedsak har gitt økt egenkapital (ca 2 mill). Nå er ikke 2020; tallene klare ennå, men foreløpig er det de driver med grei business. Utrolig nok...

Skattelistene viser som du skriver etter fradrag, men de 1.449’ viser samlede personalkostnader inkludert f.eks. arbeidsgiveravgift og pensjonsavsetninger. Lønnskostnaden er 1.240’

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (12 minutter siden):

Under 1%. Da er det vel så man kan si at denne influenceren IKKE engasjerer. 

Kommer snart noen bilder av de små da… 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (10 timer siden):

Verdt å diskutere, jeg har en sterk følelse av at de fiktive narrativene ofte finnes på blokka; hvordan kan vi vinkle denne reklamen, hva er troverdig? Det merkelige med denne historien, er jo at de tilsynelatende fikk varen de nå reklamerer for for flere måneder siden, det fremstår jo unektelig litt spesielt. 

Hvor har ellipsemaskinen de fikk for flere måneder siden stått og blitt brukt, siden den bare først nå avbildes i kjelleren sammen med alle de andre treningseffektene? I garasjen?

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lin10 skrev (21 timer siden):

Det er jo fordi det er jobben hennes! sosiale medier er jobben hennes, det er jo derfor hun legger ut så mye. Nå er Instagram det store og derfor er hun mest aktiv der, som så mange andre tidligere store blogger. Du må jo være PÅ hele tiden, og hun oppdaterer jevnlig. Suksessformelen det, og hun er inne sitt 12 år. Imponerende! 

Er det å ha stor arbeidskapasitet mener du? Å legge ut mye på sosiale medier? Akkurat... 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å legge ut ting på sosiale medier hver dag er det strengt tatt mange som gjør. Gratis. 

Endret av NewStart87
Skriveleif
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gode spørsmål og refleksjoner rundt influencer-markedsføring, de skjulte forbindelsene og ulovlige metodene. Dette er KG-tråden på sitt beste. Jeg er helt enig i at dette virkelig burde graves mer i. Det er store penger og brutte forbrukerrettigheter over hele linjen. Treasures med sin kanal carolinebergeriksen.no er blant verstingene. 

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma Marie skrev (8 minutter siden):

Venter spent på svar. Det er på tide å knuse influencerbransjen!

01A1D039-1D0D-4E89-9A63-9A2BD8340EAC.png

Ååå nei! Nå ødelegger du sjansen din for rabatt som de skrev at du skulle få, ( i den først mailen). 🤣

Endret av Torden
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torden skrev (1 minutt siden):

Ååå nei! Nå ødelegger du sjansen din for rabatt som de skrev at du skulle få, ( i den først mailen). 🤣

Haha, på den svarte jeg at jeg ikke var interessert i å handle fra de😬

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...