Klokkereim Skrevet 15. mai 2021 #42261 Del Skrevet 15. mai 2021 Helt ærlig, når duken ikke strykes og blomstene er kjøpt i butikk. Klarer man da å bruke mer enn 10 minutter på den dekkingen der? Tror jeg kunne klart det på 8. Har kort vei mellom skap og bord da. Skjønner at i hennes valg av yrke lever man av å inspirere og selge ting man sikkert ikke trenger. Men i år hvor hun tydeligvis ikke hadde noen sponsor så kunne hun droppa hele greia. Hun har dekt bord til 17.mai, jul, nyttår, bursdager, påske og Gud veit i 12 år...og det der er resultatet? 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymble Skrevet 15. mai 2021 #42262 Del Skrevet 15. mai 2021 For et utrolig trist liv det må være og måtte lyve på seg skader for å få spons.. 😌 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 15. mai 2021 #42263 Del Skrevet 15. mai 2021 tantesofie skrev (1 time siden): Mener å huske at de tar ut 600-700.000,- hver i lønn. Det er standard når man eier sitt eget AS , for det er ca 6G, altså det du får sykepenger, foreldrepenger etc av. Utover det tar de ut en god del (husker ikke hvor mye) i utbytte. Helt vanlig når man eier et AS hvor man selv jobber, det er rett og slety bare et regnestykke. Så jo, se tjener mer enn en vanlig sykepleier, med mindre du ikke teller med utbytte, men det blir jo rart. Synes forøvrig sykepleiere hadde fortjent pengene mer, men det blir en annen sak... Jeg har sjekket skattelistene. i 219 tok fruen un mindre en 500.000kr i lønn 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 15. mai 2021 Populært innlegg #42264 Del Skrevet 15. mai 2021 Lin10 skrev (57 minutter siden): Ethvert oppegående person med noe arbeidserfaring og har barn, burde skjønne at det å drive eget firma og ha barn og hus tar sin tid. Det er ikke ALT dere får med dere på sosiale medier. Mye skjer i kulissen, men tydelig vanskelig for enkelte å forstå her inne. Overraskende egentlig, ettersom så mange av dere påpeker både har lange utdannelser og er så ressursterke..men, men vi fleste andre som følger henne på sosiale medier har nok lagt merke til hennes effektivitet og arbeidskapasitet. Hun og mannen driver et millionforetak og de er 2 personer + at de holder på med å starte opp en treningsapp. Men, hun skal jo kritiserer for ALT. Blir jo egentlig bare komiske å lese det som skrives og alle de rare påstandene her inne. Ungdomsskole nivå. Ungdomsskolenivå skrives i ett ord. Og de fleste med minimalt med arbeidserfaring vet at det går helt utmerket å ha barn og jobbe fulltid. Jeg driver ikke med verken barn eller husarbeid i arbeidstiden min, det gjør ingwn av kollegene mine heller. Og starte en trenisngsapp? De har holdt på i tre år uten at appen er oppe og går. Ikke imponerende effektivt, synes jeg. 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 15. mai 2021 #42265 Del Skrevet 15. mai 2021 pøbelsara skrev (5 minutter siden): Ungdomsskolenivå skrives i ett ord. Og de fleste med minimalt med arbeidserfaring vet at det går helt utmerket å ha barn og jobbe fulltid. Jeg driver ikke med verken barn eller husarbeid i arbeidstiden min, det gjør ingwn av kollegene mine heller. Og starte en trenisngsapp? De har holdt på i tre år uten at appen er oppe og går. Ikke imponerende effektivt, synes jeg. Enig. Og en ting til. Det heter bak kulissene, og ikke i kulissene. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg 123Frustrert Skrevet 15. mai 2021 Populært innlegg #42266 Del Skrevet 15. mai 2021 Lin10 skrev (1 time siden): Ethvert oppegående person med noe arbeidserfaring og har barn, burde skjønne at det å drive eget firma og ha barn og hus tar sin tid. Det er ikke ALT dere får med dere på sosiale medier. Mye skjer i kulissen, men tydelig vanskelig for enkelte å forstå her inne. Overraskende egentlig, ettersom så mange av dere påpeker både har lange utdannelser og er så ressursterke..men, men vi fleste andre som følger henne på sosiale medier har nok lagt merke til hennes effektivitet og arbeidskapasitet. Hun og mannen driver et millionforetak og de er 2 personer + at de holder på med å starte opp en treningsapp. Men, hun skal jo kritiserer for ALT. Blir jo egentlig bare komiske å lese det som skrives og alle de rare påstandene her inne. Ungdomsskole nivå. Kan du bevise a) at det er et millionforetak? Million er ikke så mye i 2021.. bare sånn til info. Det er heller ikke så imponerende med tanke på at de ikke har utviklet varen sin eller omsetning i løpet av de 10siste årne.. Jeg skjønner ikke helt hva du mener når du hevder at alle med litt jobberfaring og barn skjønner det tar tid å drive egen bedrift? Hvem er det som ikke skjønner det? Jeg ser på some og kan ikke skjønner hvor du mener cbe er effektiv. Har ikke sett ett spor av det faktisk, det jeg ser er ei mor på over 30 som er forelsket i seg selv og de opererte puppene sine. Jeg ser ei dame som ikke har utviklet seg siden hun var 23 og fremdeles tror det er kult og sofistikert med magetopp og trutmunn. Den treningasppen må du lenger ut på landet med. Kan du bevise at det jobbes med å utvikle den appen? 🤷♀️ 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 15. mai 2021 Populært innlegg #42267 Del Skrevet 15. mai 2021 Emma Marie skrev (3 timer siden): Sendte mail til Sportsmaster.no hvorfor de 1. Godtok umerket reklame og 2. Hvorfor de i det hele tatt ønsket å samarbeide med CBE og alt det hun står for Første svar til venstre. Så påpeker jeg og sender de et bilde der CBE praktiserer umerket reklame for ellipemaskin. Derav svaret til høyre.. legger ved bildet jeg sendte også. Interressant å lese at Sportsmaster valgte Caroline og LKE fordi Caroline har slitt med skader. Er det noen som har hørt noe som helst om disse skadene før ellipsemaskinen var i hus? Bortsett fra at hun selv har opplyst at hun har vært skadefri i 10 år? Men nå er hun jo bra igjen så, kun etter få dager. Må nesten kunne kalles et mirakel, eller FOR en ellipsemaskin!! Så rask rehabilitering har jeg aldri hørt om - med mindre skaden aldri egentlig var der. Vel,vel. Ellers så mener tydeligvis Sportsmaster at kroppspress, overtrening, løgn om kommende treningsapp, elendig teknikk og thinspo er relevant. De skriver at de velger samarbeidspartnere utifra relevans. Noterer videre at Sportsmaster ikke bryr seg særlig mye om at CBE er skikkelig dårlige på å merke reklame. Det er jo helt fascinerende at de ikke har fått med seg det hvis de "sjekker jevnlig". 0 poeng til Sportsmaster herfra. 84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 15. mai 2021 #42268 Del Skrevet 15. mai 2021 odipodis skrev (1 time siden): De "fikk informasjon om at hun hadde slitt med skader en stund". "En stund" = 1 time? Skrev hun ikke på bloggen at hun hadde vært skadefri i nesten 10 år før denne nye kne"skaden"? Veldig merkelig at ellipsemaskinen dukket opp samme dag også.. Profesjonell løgner heter det. Både over for lesere og samarbeidspartnere. Kan tenke meg overraskelsen hos annonsørene når de oppdager at ikke bare lyver Treasures over for leserne, det er tross alt til en vis grad en del av avtalen med annonsøren, men at de er like uredelige over for annonsørene er nok mer sjokkerende. Mange av diskusjonene lesere/KGere har hatt med Treasures sine samarbeidspartnere bære preg av overraskelse over det uredelige Treasures driver med og at de dras mellom løiyaliteten til CBE.no som de har betalt og kundene de lever av. Jeg tenker mer og mer at denne Vixen prisen som annonsørenes favoritt også var en trøstepris basert på ukorrekte opplysninger og ikke noe som var reelt sant. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 15. mai 2021 #42269 Del Skrevet 15. mai 2021 pøbelsara skrev (54 minutter siden): Ungdomsskolenivå skrives i ett ord. Og de fleste med minimalt med arbeidserfaring vet at det går helt utmerket å ha barn og jobbe fulltid. Jeg driver ikke med verken barn eller husarbeid i arbeidstiden min, det gjør ingwn av kollegene mine heller. Og starte en trenisngsapp? De har holdt på i tre år uten at appen er oppe og går. Ikke imponerende effektivt, synes jeg. Ingen skrives uten w, og du har skrevet treningsapp feil. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. mai 2021 #42270 Del Skrevet 15. mai 2021 Lin10 skrev (1 time siden): Det er jo fordi det er jobben hennes! sosiale medier er jobben hennes, det er jo derfor hun legger ut så mye. Nå er Instagram det store og derfor er hun mest aktiv der, som så mange andre tidligere store blogger. Du må jo være PÅ hele tiden, og hun oppdaterer jevnlig. Suksessformelen det, og hun er inne sitt 12 år. Imponerende! Enig i at det er jobben, bare rart at det aldri postes noe jobbrelatert der, sitter CBE aldri på kontoret og jobber? Ville jo vært fint content for å vise andre på hjemmekontor at slik er hverdagen for CBE også. Tror løping og selfies virker latterlig og distanserende på de fleste. Hvis bonding med leserne var et mål, altså. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 15. mai 2021 Populært innlegg #42271 Del Skrevet 15. mai 2021 NewStart87 skrev (1 time siden): "Fra den eneste gangen" hun faktisk har hatt en skade? Og det 10 år siden? Hvorfor har sportsmaster fått info om at hun sliter så mye at de måtte sponse henne med en ellipsemaskin? Og hvem har de fått det fra? Eneste gangen JEG har sett henne nevne skade er fra rett før den maskina ble tatt frem. Hvorfor er det så mye rot og utydeligheter med de hele tiden. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingvild H G Skrevet 15. mai 2021 #42272 Del Skrevet 15. mai 2021 Jeg kan ikke tro noe annet enn at blogg/SoMe bare er en bigeskjeft for greie inntekter. Og at hun for eksempel tar en god utdanning nå, da hadde "greia" gitt mening, at dette finansierer en meningsfull fremtid. Det er nå min teori, da jeg ikke kan tro at voksne folk surrer rundt slik som dette. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. mai 2021 #42273 Del Skrevet 15. mai 2021 Stjernekikkeren skrev (17 minutter siden): "Fra den eneste gangen" hun faktisk har hatt en skade? Og det 10 år siden? Hvorfor har sportsmaster fått info om at hun sliter så mye at de måtte sponse henne med en ellipsemaskin? Og hvem har de fått det fra? Eneste gangen JEG har sett henne nevne skade er fra rett før den maskina ble tatt frem. Hvorfor er det så mye rot og utydeligheter med de hele tiden. Hun hadde, som påpekt før, skade i forbindelse med løping i sommerferien i fjor. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odipodis Skrevet 15. mai 2021 #42274 Del Skrevet 15. mai 2021 Kollontaj skrev (Akkurat nå): Hun hadde, som påpekt før, skade i forbindelse med løping i sommerferien i fjor. Typisk CBE. Motsier seg selv hele tiden, alt ettersom hva som passer best i situasjonen. Drar frem alle skader og små kjenninger når det er snakk om f.eks. spons, eller å vise at hun er verdensmester i rehab. I neste øyeblikk må hun påpeke at hun nesten aldri har vært skadet, fordi skader kan jo bety at hun har trent feil eller for mye. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 15. mai 2021 #42275 Del Skrevet 15. mai 2021 (endret) Å lyve om skader og fremstå som to komplette nepeskall, for en ellipsemaskin? Når man ikke trodde at dette ekteparet kunne synke lavere. Endret 15. mai 2021 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 15. mai 2021 #42276 Del Skrevet 15. mai 2021 Kollontaj skrev (8 minutter siden): Hun hadde, som påpekt før, skade i forbindelse med løping i sommerferien i fjor. Så hun sier en ting ene gangen og andre ting andre gangen? Jeg klarer ikke å holde følge med dette her... 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. mai 2021 #42277 Del Skrevet 15. mai 2021 odipodis skrev (4 minutter siden): Typisk CBE. Motsier seg selv hele tiden, alt ettersom hva som passer best i situasjonen. Drar frem alle skader og små kjenninger når det er snakk om f.eks. spons, eller å vise at hun er verdensmester i rehab. I neste øyeblikk må hun påpeke at hun nesten aldri har vært skadet, fordi skader kan jo bety at hun har trent feil eller for mye. Det er en grunn til at jeg tar det meste de kommuniserer med en neve salt. Historikken med bløffing er ikke kun historikk. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 15. mai 2021 #42278 Del Skrevet 15. mai 2021 Skade og skade fru Blom. Litt vondt i kneet en dag er ikke en skade akkurat. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. mai 2021 #42279 Del Skrevet 15. mai 2021 Stjernekikkeren skrev (13 minutter siden): Så hun sier en ting ene gangen og andre ting andre gangen? Jeg klarer ikke å holde følge med dette her... https://www.carolinebergeriksen.no/2020/08/05/4-fjelltopper-2000-meter/ Lyske-skade. Det siste løpet var 1.8, skrev om det 5.8, løp også før 1.8 og kjente da lyskeproblemer. CBE vil vel ikke kalle det en skade, antakelig, men det gjorde jo at de ikke fikk gjennomfør turen slik de hadde planlagt. Etter 1.8 var det stille på SoMe og bloggen. (LKE omtalte det som en «overlevelses-tur». 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 15. mai 2021 #42280 Del Skrevet 15. mai 2021 Kollontaj skrev (2 minutter siden): https://www.carolinebergeriksen.no/2020/08/05/4-fjelltopper-2000-meter/ Lyske-skade. Det siste løpet var 1.8, skrev om det 5.8, løp også før 1.8 og kjente da lyskeproblemer. CBE vil vel ikke kalle det en skade, antakelig, men det gjorde jo at de ikke fikk gjennomfør turen slik de hadde planlagt. Etter 1.8 var det stille på SoMe og bloggen. (LKE omtalte det som en «overlevelses-tur». Ah, ja stemmer det.. Overlevelsestur og kampen mot klokka, og greier. Men det teller ikke som skade.. Altså, jeg tror virkelig at de bare sier det som passer det og da for det de vil oppnå. Pinlig. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå