Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Nudeldama skrev (1 time siden):

Jeg reagerer litt på dette med å si hva en annen person burde følt. Folk føler som de gjør, og jeg synes ikke det blir riktig at vi skal fortelle andre hva de "burde føle". Vi er forskjellig med ulike bakgrunn, erfaringer og personlighet. Det som er rett for deg å føle i en gitt situasjon er kanskje ikke hva jeg ville følt - og omvendt. Det gjør ikke at noen av oss har rett eller feil, vi er bare forskjellige.

Helt enig. Ingen kan noe for hva de føler. Hva de aktivt formidler ut til et større publikum derimot. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun sier hun var stolt. Betyr det da at man må dele det med hele verden for å få skryt. For det er derfor hun gjorde det. Man må vise seg frem for å få skryt for igjen å føle seg bedre. Det vitner om dårlig selvtillit og avhengighet av likes. For et trist fokus få dager etter fødsel. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christiane_W skrev (2 timer siden):

Dekking av 17. mai bord ble påbegynt tirsdag og hun rakk ikke bli ferdig på onsdag. I dag kom innlegget om årets 17. mai bord og dette er altså resultatet:
bord667.jpg?w=2020&quality=70

CBE hevder å være en kreativ sjel, så kreativ at jusstudier ble for kjedelig for henne faktisk, og dette er hva hun klarer å presentere etter flere dagers jobbing med borddekkingen. Det finnes ikke kreativt, det ser ut som et 17. mai bord de fleste kunne klart å dekke helt uten "inspirasjon" fra CBE. Det kreative er kanskje plasseringen av bestikket, på skrå på venstre side av tallerkenen🤪:
bord_nr.jpg?w=2020&quality=70

Fantastisk innlegg! I tillegg til jobb 0730-1530 og trening x5 pr uke klarer jeg like bra som dette. Klapp på skulderen til meg 😃

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RebekkaQ skrev (18 minutter siden):

Helt enig. Ingen kan noe for hva de føler. Hva de aktivt formidler ut til et større publikum derimot. 

Word! Enkelte ser fremdeles ut til å overse at denne tråden handler om medier, formidling og om mottakeren i denne prosessen, ikke om en privatpersons hverdagsliv eller følelsesliv.

Og postpartum-bildet med tilhørende tekst og kommentarfelt er en av mer alvorlige tingene i så måte - litt tyngre ringvirkninger enn feks et skarve 17. mai-bord. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Surikatt skrev (2 timer siden):

Hun sier hun var stolt. Betyr det da at man må dele det med hele verden for å få skryt. For det er derfor hun gjorde det. Man må vise seg frem for å få skryt for igjen å føle seg bedre. Det vitner om dårlig selvtillit og avhengighet av likes. For et trist fokus få dager etter fødsel. 

Sett i et fremtidsperspektiv, dette ligger åpent på nett. Også for de som ble født ut av denne kroppen, og som etterhvert kan lese at man ikke «ødela» denne « sexy « post partum kroppen. For et liv, når til og med det å skape et liv skal problematiseres og gravide mage må redigeres mindre. Heller feit og «ødelagt» mammakropp, en å være et  «Sexy» ræva forbilde på nett. 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg svarte, og reagerte, på gikk ikke på kritikk av at hun publiserte dette og den påvirkningskraften det kan ha. Det gikk på at hun "burde følt" noe annet. Det var hva som ble skrevet og hva jeg kommenterte.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk jobb dere på KG gjorde når dere avdekket at hun faktisk redigerte gravidmagen mindre😂😂. DEN ydmykelsen foran hele offentligheten.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (2 timer siden):

Du får rapportere da vet du, hvis du føler deg krenket :)  Nå er vel ikke dette en bordpynt som har tatt noen timer, men faktisk flere dager, så kanskje ikke så rart at folk forventer noe mer enn noe så enkelt som 

Ifølge blogginnlegget hadde de dekket det, men ikke helt ferdig, at det blir dekket ferdig neste dag. og så sto det at bilder kommer om torsdag. Så er vel ikke akkurat sånn at ho har drevet med det bordet hele dagen. Syns bordet var fint og greit jeg også. Overkommelig. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monimoni skrev (1 time siden):

Det er et godt eksempel på narcissisme. De to klarer ikke å få nok av seg selv.  Jamfør instastoriene demmes der fra stirrer helt forelsket i seg i speilet, LKE dom trener i bar overkropp etc. 

Foreslår å ikke sette diagnoser på andre. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (7 minutter siden):

Ifølge blogginnlegget hadde de dekket det, men ikke helt ferdig, at det blir dekket ferdig neste dag. og så sto det at bilder kommer om torsdag. Så er vel ikke akkurat sånn at ho har drevet med det bordet hele dagen. Syns bordet var fint og greit jeg også. Overkommelig. 

Jeg skulle bare ønske at hun begynte å stryke dukene.

Når man skal legge ut resultatet for hele verden i bloggen burde denne grunnleggende detaljen være på plass og det har den aldri vært. Jeg har fått med meg mange innlegg fra henne om festpyntede bord og aldri har duken vært strøket. Det ser sjuskete ut og inspirerer meg ikke det grann.

Jeg har også lagt merke til at hun sjelden stryker skjorter etc. Trenger hun sponset strykejern?

Endret av MonaSunde
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MonaSunde skrev (5 minutter siden):

Når man skal legge ut resultatet for hele verden i bloggen burde denne grunnleggende detaljen være på plass og det har den aldri vært. Jeg har fått med meg mange innlegg fra henne om festpyntede bord og aldri har duken vært strøket. Det ser sjuskete ut og inspirerer meg ikke det grann.

Jeg har også lagt merke til at hun sjelden stryker skjorter etc. Trenger hun sponset strykejern?

La ikke merke til det en gang 🙈 Stryking er drit så holder med henne i ny skrukketrend! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, MonaSunde said:

Strykejern må hun vel ha råd til å kjøpe selv?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 minutt siden):

La ikke merke til det en gang 🙈 Stryking er drit så holder med henne i ny skrukketrend! 

Eh ...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MoKath skrev (Akkurat nå):

Strykejern må hun vel ha råd til å kjøpe selv?

Virker ikke som om det har kommet i hus ennå, nei.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tistelblad skrev (2 timer siden):

Uansett. Poenget var at hun ikke burde være "stolt" over magen etter fødsel. Hun burde vært overrasket, forbløffet, forundret over hva en kropp kan være i stand til. Imponert over kroppen, ikke stolt av seg selv. 

Jepp! Flat mage etter fødsel er ikke noe å være stolt over. Å være stolt kan man være når man har UTRETTET noe. Du kan jo ikke være stolt over å ha noe som er rent genetisk. Stolt over å ha fått til å ha blå øyne, liksom. Ingen kan spise og trene seg til en stram livmor. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Can they handle negative feedback?
  • Do they seem overly concerned about how they look to others?
  • Do they need you to prop them up with compliments and positive feedback?
  • Do they need others to know they're the most overworked, underappreciated, or giving person?

https://www.eatthis.com/news-the-single-biggest-red-flag-youre-a-narcissist-says-new-study/

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hvem er dette? skrev (23 minutter siden):

Fantastisk jobb dere på KG gjorde når dere avdekket at hun faktisk redigerte gravidmagen mindre😂😂. DEN ydmykelsen foran hele offentligheten.

Redigerte hun den mindre?? Jeg tenkte hun bare hadde liten mage. Mulig hun også kun la ut bilder fra tidligere i svangerskapet når magen begynte å bli stor.. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ustrøkne duken er vel det «rustikke» ved dette bordet som ingen engang skal sitte ved. Hvis folk ikke klarer å pynte et bord som dette uten å hente inspirasjon engang, så er det jo bare helt utrolig. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gunvald said:

Den ustrøkne duken er vel det «rustikke» ved dette bordet som ingen engang skal sitte ved. Hvis folk ikke klarer å pynte et bord som dette uten å hente inspirasjon engang, så er det jo bare helt utrolig. 

Enig, ser ikke noe "rustikk" eller noe spesielt ved denne bord dekkingen jeg, et helt vanlig 17 mai bord som de fleste av oss ordner noen minutter eller timer før gjestene skal komme.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (6 minutter siden):

Enig, ser ikke noe "rustikk" eller noe spesielt ved denne bord dekkingen jeg, et helt vanlig 17 mai bord som de fleste av oss ordner noen minutter eller timer før gjestene skal komme.

Nettopp. Det er jo ikke gjort annet enn å kjøpe inn blomster, og vanlig 17.mai-dilldall fra Obs eller lignende, også er det dekket på? Helt utrolig. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...