Pust Skrevet 28. april 2021 #40901 Del Skrevet 28. april 2021 AntiBullshit skrev (5 minutter siden): Det er synd at man ikke bare kan være som man er, uten tuperte musefletter og innlegg her og der. Jeg personlig synes det er trist at man ikke en gang kan trene uten at man skal drive å "fylle på" og fluffe seg til både foran og bak. Jeg har sett at noen i tillegg trener med korsett/waist trainer. Nesten så man ikke kan huske hvordan et helt alminnelig menneske ser ut lengre. «Fluff» var et godt ord. 😅 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. april 2021 #40902 Del Skrevet 28. april 2021 Det er jo bare trist. Det vokser opp småtasser i det hjemmet som opplever dette enorme fokuset på fremstillingas seg selv på nært hold. Er det noe vi ikke trenger i dagens samfunn, så er det mer og fler uoppnåelige skjønnhetsidealer. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 28. april 2021 Populært innlegg #40903 Del Skrevet 28. april 2021 Reklame for Netfit og rumpeøvelser MED innlegg i buksa. Det oppsummerer vel det meste med Treasures AS. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 28. april 2021 #40904 Del Skrevet 28. april 2021 (endret) FruRosa skrev (55 minutter siden): Her er det i alle fall ingen tvil om at det er innlegg i buksa! https://instagram.com/stories/carolinebergeriksenno/2561140457958749932?igshid=3pwzyu2btizc Og dette er altså reklame for rumpeøvelser på netfit ... Screenshot fra linken over: Mulig det er bare meg, men jeg mener at emojies ødelegger budskap og tekst, og ødelegger for å bli tatt alvorlig. (teksten til CBE altså . Overdreven bruk av emojies fremstår veldig fjollete) Endret 28. april 2021 av Isild Tilføyelse 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koya Skrevet 28. april 2021 #40905 Del Skrevet 28. april 2021 Isild skrev (35 minutter siden): Mulig det er bare meg, men jeg mener at emojies ødelegger budskap og tekst, og ødelegger for å bli tatt alvorlig. (teksten til CBE altså . Overdreven bruk av emojies fremstår veldig fjollete) Jeg synes ærlig talt det ser uprofesjonelt ut med den emoticonbruken ( særlig med fersken emoji som rumpe). Jeg får mer følelsen av at det er skrevet av en tenåring enn av et firma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 28. april 2021 #40906 Del Skrevet 28. april 2021 Må være dårlig lufting i kjelleren så svett som hun blir. Hun ble aldri sånn før. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 28. april 2021 #40907 Del Skrevet 28. april 2021 Koya skrev (5 minutter siden): Jeg synes ærlig talt det ser uprofesjonelt ut med den emoticonbruken ( særlig med fersken emoji som rumpe). Jeg får mer følelsen av at det er skrevet av en tenåring enn av et firma. Det var ferskenemojien jeg også reagerte på først og fremst. Mulig de selv tenker at det er en uformell og gøy måte å kommunisere Netfit på, men det ser bare dumt ut på en godt voksen treningsprofil (eller andre voksne profiler) spør man meg. Gjør meg noen tanker om at CBE.no som "glanset magasin" er på vei ut. I bloggform der det er/var mer tekst ble det ikke brukt så mange emojier, noe som gjorde at man om ikke annet følte man leste bloggen til voksne mennesker. Men etter at de har gått over til IG-story, Tik Tok og annet, så er det mer "fjas og fjortiss". 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 28. april 2021 #40908 Del Skrevet 28. april 2021 likermegher skrev (3 minutter siden): Må være dårlig lufting i kjelleren så svett som hun blir. Hun ble aldri sånn før. Før løp hun jo 5-7 km, nå ofte det dobbelte og mer. Slik viser man fremgang. På SoMe. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Xstrella Skrevet 28. april 2021 Populært innlegg #40909 Del Skrevet 28. april 2021 Isild skrev (59 minutter siden): Mulig det er bare meg, men jeg mener at emojies ødelegger budskap og tekst, og ødelegger for å bli tatt alvorlig. (teksten til CBE altså . Overdreven bruk av emojies fremstår veldig fjollete) Hvorfor har hun digre puter i rumpa? Ser jo helt teit ut. Vær glad i den rumpa du har frk wannebe noe annet enn du er! Hvilket forbilde de stakkars døtrene vokser opp med. 😶😑 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 28. april 2021 Populært innlegg #40910 Del Skrevet 28. april 2021 Xstrella skrev (6 minutter siden): Hvorfor har hun digre puter i rumpa? Ser jo helt teit ut. Vær glad i den rumpa du har frk wannebe noe annet enn du er! Hvilket forbilde de stakkars døtrene vokser opp med. 😶😑 Forstår ikke helt dette med de innleggene. Det ser veldig ut som om det er innlegg i tightsene, men de har aldri selv kommentert "påstandene". Ser derimot at noen av de som tilsynelatende svarer på vegne av CBE.no her i tråden - hevder at det er rumpemuskulaturen vi ser. Jeg har iallefall aldri tidligere sett gluteus-muskulatur som blir "firkantet" og beveger seg opp mot hoftekammen når man løper eller når man gjør knebøy. Lurer videre om disse tightsene er ment å ha en praktisk funksjon ved trening, eller om de er laget for at rumpa skal virke større enn den er. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 28. april 2021 #40911 Del Skrevet 28. april 2021 (endret) Kollontaj skrev (27 minutter siden): Før løp hun jo 5-7 km, nå ofte det dobbelte og mer. Slik viser man fremgang. På SoMe. I dag " rakk å bli svett i dag også selv om det bare ble 6 km" ifølge henne selv. Endret 28. april 2021 av Ugresset 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 28. april 2021 #40912 Del Skrevet 28. april 2021 (endret) Ugresset skrev (Akkurat nå): Skjedde noe rart her Endret 28. april 2021 av Ugresset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 28. april 2021 #40913 Del Skrevet 28. april 2021 Damen hevder hun ikke bidrar til kroppspress.. lurer på om hun tror det er vanlig å legge ut halvnaken bilder av seg selv. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg halvehimmelen Skrevet 28. april 2021 Populært innlegg #40914 Del Skrevet 28. april 2021 123Frustrert skrev (12 minutter siden): Damen hevder hun ikke bidrar til kroppspress.. lurer på om hun tror det er vanlig å legge ut halvnaken bilder av seg selv. I tillegg handler ikke kroppspress nødvendigvis om hvor lite, eller mye, klær man har på seg. Det kan like mye handle om holdninger og meninger rundt egen (og andres) kropp og helse. Selv om CBE kan vise til mange påkledde bilder i feeden, ser vi likevel vanvittige poseringer, mye filterbruk og retusjering, bittesmå porsjoner med få kalorier, "bare" 6km på mølla, osv. Det er klart det er kroppspress. 76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 28. april 2021 #40915 Del Skrevet 28. april 2021 halvehimmelen skrev (7 minutter siden): I tillegg handler ikke kroppspress nødvendigvis om hvor lite, eller mye, klær man har på seg. Det kan like mye handle om holdninger og meninger rundt egen (og andres) kropp og helse. Selv om CBE kan vise til mange påkledde bilder i feeden, ser vi likevel vanvittige poseringer, mye filterbruk og retusjering, bittesmå porsjoner med få kalorier, "bare" 6km på mølla, osv. Det er klart det er kroppspress. Det har du helt rett i. Det er i utgangspunktet ikke noe problem å promotere undertøyet man har "designet". Men når det som her blir en del av en helhet med poseringer, logging av trening ("bare" 6 km er "godt" eksempel), liten porsjonsstørrelse, fortjene mat etter aktivitet, figur-forandrende kirurgi/sprøyter/redigeringsprogrammer, formuleringer om idealkropp som 🍑, dårlig samvittighet ved utskeielser. Da blir det kroppspress av værste sort. Det er bare metakritikere som prøver å avskrive kroppspress-kritikk som prippenhet og "hun må da få vise kroppen sin" mens resten av helheten aktivt ignoreres. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie333 Skrevet 28. april 2021 #40916 Del Skrevet 28. april 2021 Under blogginnlegget «en ny uke» svarer CBE hvor diverse klesplagg er fra. Under «helgens tur: tvetervann» derimot svarer hun ikke på spørsmål relatert til Twentyfour - som hun attpåtil reklamerer for (ved hjelp av mindreårige). Videre er det CBE som styrer kommentarfeltet så hva er poenget med å publisere kommentarer hun ikke ønsker å svare på? God butikk for oppdragsgiver... https://www.carolinebergeriksen.no/2021/04/26/en-ny-uke-2/#comments https://www.carolinebergeriksen.no/2021/04/25/helgens-tur-tvetervann/ 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mousj Skrevet 28. april 2021 #40917 Del Skrevet 28. april 2021 5 hours ago, FruRosa said: Her er det i alle fall ingen tvil om at det er innlegg i buksa! https://instagram.com/stories/carolinebergeriksenno/2561140457958749932?igshid=3pwzyu2btizc Og dette er altså reklame for rumpeøvelser på netfit ... Screenshot fra linken over: Jeg trodde det bare var jeg som så syner her, fordi de passer på å redigere vekk føflekker, så at det skulle være så synlig padding på et publisert innlegg er jo utrolig. Men det er kanskje meningen? De vet at det starter en ny bølge av innlegg her, og alle klokker seg inn på instagram for å se. Jeg tror de lurer oss;) De vet nøyaktig hva som trigger. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 28. april 2021 #40918 Del Skrevet 28. april 2021 Mousj skrev (42 minutter siden): Jeg trodde det bare var jeg som så syner her, fordi de passer på å redigere vekk føflekker, så at det skulle være så synlig padding på et publisert innlegg er jo utrolig. Men det er kanskje meningen? De vet at det starter en ny bølge av innlegg her, og alle klokker seg inn på instagram for å se. Jeg tror de lurer oss;) De vet nøyaktig hva som trigger. Jeg er enig med deg. Men det gjør de isåfall til en av treningsbransjen mest useriøse aktører. Beklager men NetFit er kun fasade og ingenting annet. Skal folk betalte for en fasade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 28. april 2021 #40919 Del Skrevet 28. april 2021 Kollontaj skrev (4 timer siden): Før løp hun jo 5-7 km, nå ofte det dobbelte og mer. Slik viser man fremgang. På SoMe. Hun var ekstremt svett etter 6 km nå( i dag eller i går). Slik var hun ikke før. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 28. april 2021 #40920 Del Skrevet 28. april 2021 Inocybe skrev (1 time siden): Det har du helt rett i. Det er i utgangspunktet ikke noe problem å promotere undertøyet man har "designet". Men når det som her blir en del av en helhet med poseringer, logging av trening ("bare" 6 km er "godt" eksempel), liten porsjonsstørrelse, fortjene mat etter aktivitet, figur-forandrende kirurgi/sprøyter/redigeringsprogrammer, formuleringer om idealkropp som 🍑, dårlig samvittighet ved utskeielser. Da blir det kroppspress av værste sort. Det er bare metakritikere som prøver å avskrive kroppspress-kritikk som prippenhet og "hun må da få vise kroppen sin" mens resten av helheten aktivt ignoreres. Tror hun glemmer alt som deles på stories... 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå