Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest Twistdott
Lin11 skrev (6 timer siden):

For et uheldig bilde. Man ser innleggene veldig godt, i tillegg til at hun ser eldre ut en hva hun er. Lurer veldig på hva fotografen har tenkt på eller ikke.

4BF45870-FC59-4E5C-BE10-94A10B497AAC.jpeg

Jeg synes ikke dette bildet er veldig bra, og jeg synes faktisk at C ser usunn ut her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hege1980 skrev (16 timer siden):

White Caroline Comfy String er i en klassisk form og designet med behagelig, elastisk bomull som skaper den perfekte komfort. 

(med 95% viskose....)

Camel Caroline Mohair Genser

(med 16% mohair...)

er det lov🤨🙄

"Kan inneholde spor av bomull".

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det er greit nok det altså, mange som gjør det. Men hvorfor ikke innrømme det, når det er så tydelig? Hvorfor prøve å få folk til å tro at man blir sånn av trening, "riktig" hudpleie og sunt kosthold? Hele dama er jo operert og fiksa på, til og med det er ikke nok, hun må bruke filter og redigeres med "lys og skygge" i tillegg. Forbannet svindel hele greia.

Endret av Minnie Mus
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sannsynligvis fillerinjeksjoner flere steder enn i leppene. Det finnes filler til ulike formål. Filler kan settes under øynene for et mer våkent blikk og mindre poser, i kinnene for å definere og løfte og hakepartiet for å definere dette. Nesen kan justeres med filler. Tom øreflippen kan gjøres fyldigere med filler(!). Ved å injisere litt filler ett sted i ansiktet, så fylles det litt ut og løftes litt automatisk et annet sted i ansiktet og linjer forsvinner. I tillegg er det sannsynligvis brukt botox flere steder i ansiktet, noe som også kan få blikket mer åpent og høyere øyebryn. Kinnene sitter høyt. Injeksjonene kan føre til store (synlige) endringer i ansiktet.

Iom at hun er ganske ‘fyldig og fluffy’ i ansiktet, så kan det tyde på fillerinjeksjoner. I voksen alder detter kinnene litt mer ned og man får mer søkk under øynene, og dette er helt naturlig, vi er skapt sånn.

Ansiktet og kroppen til CBE henger liksom ikke helt sammen. 

Endret av Mrs Bella
Presisering
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Bella skrev (13 minutter siden):

Hun bruker sannsynligvis fillerinjeksjoner flere steder enn i leppene. Det finnes filler til ulike formål. Man kan faktisk ta filler under øynene for et mer våkent blikk og mindre poser, i kinnene for å definere og løfte og hakepartiet for å definere dette. Faktisk kan også nesen fikses med filler. Tom øreflippen kan gjøres fyldigere med filler(!). Ved å injisere litt filler her, så fylles det litt ut og løftes litt automatisk et annet sted i ansiktet og linjer forsvinner. I tillegg er det sannsynligvis brukt botox flere steder i ansiktet, noe som også kan få blikket mer åpent og høyere øyebryn.
Injeksjonene kan føre til store (synlige) endringer i ansiktet.

Iom at hun er ganske ‘fyldig og fluffy’ i ansiktet, så ser det for meg ut som at det er brukt fillerinjeksjoner. I tillegg sitter kinnene hennes høyt. I voksen alder detter kinnene litt mer ned og man får mer søkk under øynene, og dette er helt naturlig, vi er skapt sånn.

Ansiktet og kroppen til CBE henger liksom ikke helt sammen. 

Du har så riktig så riktig. Og alt dette fører til at hun ser gammel ut og ser eldre ut enn meg som er 49 år. Når man overdriver bruken av fillers og botox så blir det motsatt effekt. Må si at hun så ut som et fortryllende søtt vesen på denne videoen som vist på NRK. Ei heller nebbete!

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (19 minutter siden):

Caroline Berg-Eriksen fremstiller det som en besettelse og trene mye og spise sunt hele tiden. Jeg synes det er negativt og vanskelig å sette fingeren på hva det er hun driver med inntil jeg leste om ortoreksi. Den fjerde spiseforstyrrelsen.

Jeg ser på Mesterens mester. Ei løpedame der. Veldig flink. Syltynn og har løpt til gull flere ganger. Hun er bare 45 år, men pga sin tynne kropp så ser de eldre ut. Nytter nok ikke med botox og fillers når man ikke har underhudsfett. Er slik for mange syltynne inkl fruen. De med mer fett og litt mer kg har ikke så mange rynker. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pæddan skrev (1 time siden):

Du har så riktig så riktig. Og alt dette fører til at hun ser gammel ut og ser eldre ut enn meg som er 49 år. Når man overdriver bruken av fillers og botox så blir det motsatt effekt. Må si at hun så ut som et fortryllende søtt vesen på denne videoen som vist på NRK. Ei heller nebbete!

Ansiktet til CBE endres også ofte, bare se på bilder det siste året, så det er nok overdreven bruk av ulike injeksjoner. Hun likner ikke på seg selv lenger.

Xstrella skrev (32 minutter siden):

Jeg ser på Mesterens mester. Ei løpedame der. Veldig flink. Syltynn og har løpt til gull flere ganger. Hun er bare 45 år, men pga sin tynne kropp så ser de eldre ut. Nytter nok ikke med botox og fillers når man ikke har underhudsfett. Er slik for mange syltynne inkl fruen. De med mer fett og litt mer kg har ikke så mange rynker. 

Jeg ser også på MM. På løpedama, så samsvarer ansiktet og kroppen. Hun er tynn overalt.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for bilder med opphavsrett, avsporinger, krenkelser og svar til dette.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (5 timer siden):

Å herlighet så ulik seg hun er 😮 Der fremstår hun jo som søt og naturlig. Ingen tvil om at ansiktet, leppene og brystene er fylt opp med både det ene og det andre 😕 Kan ikke tro det er samme dama

Herregud så søt og smilende og ydmyk hun virket. Når ble dette filmet?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ufiltrert og naturlig. Og ikke minst autentisk! Og nesten 50.000 likes, noe CBE bare kan drømme om.

2829809A-3135-457D-A22F-DB69D630DDD5.jpeg

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

happygilmore skrev (2 timer siden):

Herregud så søt og smilende og ydmyk hun virket. Når ble dette filmet?

Der de bodde før og før de fikk barn. Synes det er både og. Sitter igjen med bekreftelse på at hun har et anstrengt forhold til mat. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (4 timer siden):

Nå er ikke Funkygine en blogger jeg har fulgt nevneverdig med på, men jeg tror rett og slett at grunnen til at hun slår CBE ned i støvlene, er ganske enkelt relateringsverdien. Folk flest kan relatere til til det Funkygine viser - være seg som hundeglad person i hverdagsklær, med smilerynker, og tilsynelatende sminkefritt ansikt, eller som pesende og svett treningsinspirator uten allslags firlefrans "on fleek". Funkygine er altså mer folkenær enn CBE. 

Mens Funkygine viser hverdagen - som er de dagene livet består mest av, så er CBEs "hverdag" et evigvarende skoleball. Og hvem går på skoleball hver dag? 

Ja, rimelig fjernt fra folk det imaget CBE har bygget opp. Men det er vel det eneste  hun klarer. Alle forsøk på å være «folkenær» er gjerne med filter og full styling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

happygilmore skrev (11 timer siden):

Herregud så søt og smilende og ydmyk hun virket.

Hun kunne være både søt og litt morsom den gangen hun drev alene.

Fulgte henne før, og mitt inntrykk er at nebbing og uspiselighet snek seg inn, sakte men sikkert, da fotballspilleren pensjonerte seg og ble halve CBE.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår jeg riktig? Er netfit.no altså en kanal, der bedriftseiere viser fram de samme trøtte bildene og videosnuttene  på repeat uke etter uke? Hvorfor, i så fall? Filmet ikke de i dagesvis x2 i Oslo for å lage treningsprogram? Ble resultatet DETTE? Godt ikke de ber om betaling for noe så tragisk som å vise CBE løpe på mølla fullt stylet.  En halvnaken mann igjen som løper og løfter vekter så det rykker i ryggen hans? På mange snutter ser CBE så ukomfortabel ut at det er helt pinlig å se, ser ut som hun skal neie for kongen eller noe. 

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (23 timer siden):

For et uheldig bilde. Man ser innleggene veldig godt, i tillegg til at hun ser eldre ut en hva hun er. Lurer veldig på hva fotografen har tenkt på eller ikke.

4BF45870-FC59-4E5C-BE10-94A10B497AAC.jpeg

Hun ser rett og slett herjet og sliten ut. Et fresht smil hadde gjort alt mye bedre!

Endret av Aquarius04
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
NewStart87 skrev (20 timer siden):

Så denne episoden om igjen idag! Var interessant at hun ble spurt om hva hun tenkte om barn og bloggen i fremtiden.

https://tv.nrk.no/serie/typen-til/sesong/1/episode/4/avspiller

Hun virker langt mer avslappet her, mindre fnising og tilgjorthet. Og mye penere uten fillers og alt mulig annet dritt.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monimoni skrev (2 timer siden):

Forstår jeg riktig? Er netfit.no altså en kanal, der bedriftseiere viser fram de samme trøtte bildene og videosnuttene  på repeat uke etter uke? Hvorfor, i så fall? Filmet ikke de i dagesvis x2 i Oslo for å lage treningsprogram? Ble resultatet DETTE? Godt ikke de ber om betaling for noe så tragisk som å vise CBE løpe på mølla fullt stylet.  En halvnaken mann igjen som løper og løfter vekter så det rykker i ryggen hans? På mange snutter ser CBE så ukomfortabel ut at det er helt pinlig å se, ser ut som hun skal neie for kongen eller noe. 

Jeg tror dette er resultatet ja. I tillegg til noen hopp og sprett boomerangs på IG. Ikke lett å bli klok på hva Netfit egentlig vil formidle og hva de mener er så attraktivt med produktet deres vi skal ønske å betale for det. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (1 time siden):

Alle de spørsmålene som åpenbart renner inn på nefit - stiller LKE de selv eller?

Det kan du nok regne med. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...