Gjest Twistdott Skrevet 20. januar 2021 #34601 Del Skrevet 20. januar 2021 Som modell har hun mye å hente når det kommer til ansiktsuttrykk. Jeg synes hun ser ut som en som absolutt er i ferd med å ikke nå do tidsnok. Jeg vil anta at det ikke er helt enkelt å få til et utrykk når man sa tidig skal suuuuuuge inn magen. Jeg tenker at det må være slitsomt å til enhver tid å prøve å ta seg ut.... for et liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 20. januar 2021 #34602 Del Skrevet 20. januar 2021 Veldig, veldig merkelig reklamekampanje og kolleksjon. På my muse sin ege IG så er det bare klapp for kropp og hjerter fra andre påvirkere og wannabe påvirkere. Lite/ingenting om klærne som jeg regner med er tenkt selges. Flere bildene ser man dårlig selve klærne, men mer merkelige ansiktsuttrykk og kropp. Dette gjelder også bildene my muse har lagt ut i webbutikken. ps. dette gjelder ikke bare CBE med også andre påvirkere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 20. januar 2021 #34603 Del Skrevet 20. januar 2021 Mädchen skrev (32 minutter siden): Sikkert ikke lett å slappe av i ansikstmuskulaturen, når hele fokuset hennes på dette bildet er å suge inn magen. Ja, ikke lett å holde pusten å samtidig se sexy ut 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MFO Skrevet 20. januar 2021 Populært innlegg #34604 Del Skrevet 20. januar 2021 LKE har et stort behov for å fremstille seg som ekspert. Spørsmålsrunde fra Netfit hvor han snakker om antilateralfleksjonsøvelser. Skjønner han ikke at de som følger netfit er CBE sin fanskare? De aner ikke hva det er, bryr seg ikke og vil ikke lese om det. De vil bli tynn som frua, ikke søke seg inn på Idrettshøgskolen. Dette er så skivebom hva gjelder konsept at jeg har ikke ord. 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ansjosen Skrevet 20. januar 2021 Populært innlegg #34605 Del Skrevet 20. januar 2021 11 minutter siden, MFO said: LKE har et stort behov for å fremstille seg som ekspert. Spørsmålsrunde fra Netfit hvor han snakker om antilateralfleksjonsøvelser. Skjønner han ikke at de som følger netfit er CBE sin fanskare? De aner ikke hva det er, bryr seg ikke og vil ikke lese om det. De vil bli tynn som frua, ikke søke seg inn på Idrettshøgskolen. Dette er så skivebom hva gjelder konsept at jeg har ikke ord. Legg til at han er unødvendig komplisert i fremstillingene sine. Jeg opplever også kommunikasjonen hans som et behov for å være ekspert, ikke som et ønske om å lære bort, eller skaffe kunder. Han glemmer at hvis du skal være ekspert så må du snakke så folk forstår deg. Ingen gidder å trene hvis man må ha med seg treningslæreboka hver gang man skal gjøre noe. 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 20. januar 2021 #34606 Del Skrevet 20. januar 2021 Lin11 skrev (32 minutter siden): Ja, ikke lett å holde pusten å samtidig se sexy ut 😅 The struggle is real. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 20. januar 2021 #34607 Del Skrevet 20. januar 2021 Tøff hverdag å bestemme seg for rett blender. #tidsklemma #leggeTI #tidenflyr #fårikketidtilalt #press #mas #jag 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tistelblad Skrevet 20. januar 2021 #34608 Del Skrevet 20. januar 2021 "Oppinion"....🙄 Et så stort ønske om å være ekspert, og samtidig ikke kunne skrive. Det er bare trist, og jeg synes noen som er nær han burde fortelke han det. Lke, det er på tide å stoppe. Bare gi deg. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 20. januar 2021 #34609 Del Skrevet 20. januar 2021 Uff, offentliggjøring av barn igjen på Insta story. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rubella Skrevet 20. januar 2021 Populært innlegg #34610 Del Skrevet 20. januar 2021 https://mymuse.no/camel-caroline-mohair-genser Dette var virkelig ikke et heldig bilde! Ansiktsuttrykket er helt merkelig og anstrengt, og hva skjer med poseringa? Hvorfor poserer med danse-tema når man tydelig ikke har noe særlig erfaring innen dans? 😅 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 20. januar 2021 #34611 Del Skrevet 20. januar 2021 (endret) Rubella skrev (11 minutter siden): https://mymuse.no/camel-caroline-mohair-genser Dette var virkelig ikke et heldig bilde! Ansiktsuttrykket er helt merkelig og anstrengt, og hva skjer med poseringa? Hvorfor poserer med danse-tema når man tydelig ikke har noe særlig erfaring innen dans? 😅 For et snodig bilde. Hun ser ut som en utstillingsdukke. Når jeg tenker meg om, er vel det et kompliment i hennes øyne... Endret 20. januar 2021 av Era Vulgaris 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 20. januar 2021 #34612 Del Skrevet 20. januar 2021 Rubella skrev (40 minutter siden): https://mymuse.no/camel-caroline-mohair-genser Dette var virkelig ikke et heldig bilde! Ansiktsuttrykket er helt merkelig og anstrengt, og hva skjer med poseringa? Hvorfor poserer med danse-tema når man tydelig ikke har noe særlig erfaring innen dans? 😅 Hva det nå enn er objekt og fotograf ønsker å formidle, faller det ikke heldig ut. Overprisdebatten til side, det fremstår som om objektets budskap rett og slett er å ha veldig vondt og trenger smertestillende uansett om tøyet ser behagelig ut eller ikke. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 20. januar 2021 #34613 Del Skrevet 20. januar 2021 MFO skrev (2 timer siden): LKE har et stort behov for å fremstille seg som ekspert. Spørsmålsrunde fra Netfit hvor han snakker om antilateralfleksjonsøvelser. Skjønner han ikke at de som følger netfit er CBE sin fanskare? De aner ikke hva det er, bryr seg ikke og vil ikke lese om det. De vil bli tynn som frua, ikke søke seg inn på Idrettshøgskolen. Dette er så skivebom hva gjelder konsept at jeg har ikke ord. At det var😂😂?? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tannbein Skrevet 20. januar 2021 #34614 Del Skrevet 20. januar 2021 Siste innlegg på netfit er sjukt snork. Virker som om LKE har klippet og limt inn avsnitt fra læreboka si på PT-kurset. Men for all del LKE, bare fortsett sånn. Trangen din etter å belære andre virker jo nokså intens og er sikkert innmari vanskelig å motstå. Og du mener jo at du allerede vet bedre enn "most ultrarunners", uten å ha gjennomført et eneste ultraløp selv 🙃 #likandestype #ydmyk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MFO Skrevet 20. januar 2021 #34615 Del Skrevet 20. januar 2021 Surikatt skrev (1 time siden): At det var😂😂?? Jeg forstår ikke? Kjenner du ikke at det rykker i treningsfoten når vi snakker om antilateralfleksjonsøvelser?? 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 20. januar 2021 #34616 Del Skrevet 20. januar 2021 Hvrofor er nettsiden til Netfit (med .no domene...) både på norsk og engelsk? Tenker de at engelsktalende treningsfolk skal velge de?! Kan jo få lignende gratis program på instagram og overalt jo... Ellers preges jo instagram av copy-paste fra andre sider. Lurer på hva olympiatoppen sier om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 20. januar 2021 #34617 Del Skrevet 20. januar 2021 MFO skrev (1 time siden): Jeg forstår ikke? Kjenner du ikke at det rykker i treningsfoten når vi snakker om antilateralfleksjonsøvelser?? Haha, jeg leste anal-refleksjon 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MFO Skrevet 20. januar 2021 #34618 Del Skrevet 20. januar 2021 Rubella skrev (2 minutter siden): Haha, jeg leste anal-refleksjon Same same😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 20. januar 2021 #34619 Del Skrevet 20. januar 2021 tranedatter skrev (2 timer siden): Hvrofor er nettsiden til Netfit (med .no domene...) både på norsk og engelsk? Tenker de at engelsktalende treningsfolk skal velge de?! Syns jeg ser det, LKE skal leke besserwisser og slenger rundt seg med ord og setninger på engelsk han selv knapt nok aner hva betyr sånn bare for å virke important.....tror nok de som kan og skjønner engelsk bedre enn som så bare vil flire og riste på hodet 🤣 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippio Skrevet 20. januar 2021 #34620 Del Skrevet 20. januar 2021 Rubella skrev (5 timer siden): https://mymuse.no/camel-caroline-mohair-genser Dette var virkelig ikke et heldig bilde! Ansiktsuttrykket er helt merkelig og anstrengt, og hva skjer med poseringa? Hvorfor poserer med danse-tema når man tydelig ikke har noe særlig erfaring innen dans? 😅 Nei, sjeldent å se så uheldige bilder. Jeg synes hun ser mye eldre ut også. Godt ikke alle bilder er «perfekte»... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå