Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1.januar 2021 hadde vært en flott lanseringsdato for NetFit. Utrolig merkelig hele opplegget. De sier de har møtt på problemer, og det er sikkert sant, men likevel.. tror det kommer til å gå nedenom og hjem med den appen, når (hvis) den kommer. De burde smidd mens jernet var varmt da Coronaen kom. Om ikke appen var klar er det mye de kunne gjort for å holde interessen oppe. 

Til de som ønsker å følge en inspirerende og kunnskapsrik trenings-influencer, vil jeg anbefale Mari Lewellyn, og appen hennes som kommer 1.januar 2021. Slay by Mari, Mari Fitness. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BuffyTheVampire skrev (52 minutter siden):

De sier de har møtt på problemer, og det er sikkert sant, men likevel.. tror det kommer til å gå nedenom og hjem med den appen, når (hvis) den kommer

De har sikkert møtt på problemer, men neppe såpass store problemer at det ville ha tatt så lang tid som det har gjort uten at de har fått app'n på plass, men men, er vel alle andre sin skyld regner jeg med 🤣
Går den nedenom og hjem hvis den kommer så finnes det i alle fall rettferdighet i verden 😄

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BuffyTheVampire skrev (53 minutter siden):

1.januar 2021 hadde vært en flott lanseringsdato for NetFit. Utrolig merkelig hele opplegget. De sier de har møtt på problemer, og det er sikkert sant, men likevel.. tror det kommer til å gå nedenom og hjem med den appen, når (hvis) den kommer. De burde smidd mens jernet var varmt da Coronaen kom. Om ikke appen var klar er det mye de kunne gjort for å holde interessen oppe. 

Til de som ønsker å følge en inspirerende og kunnskapsrik trenings-influencer, vil jeg anbefale Mari Lewellyn, og appen hennes som kommer 1.januar 2021. Slay by Mari, Mari Fitness. 

Til det uthevede: Fra mars til og med desember 2020 har Treasures AS altså gått glipp av 9 måneder med å gønne på for å skape interesse og vedlikeholde den under en pandemi der markedet higer etter treningsveiledning. Der har det feilet massivt når der gjelder innsats, inspirasjon, og motivasjon. Det fremstår mer som at prosjektet er gitt opp uten ord.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (5 timer siden):

Og ifølge Valen-Utvik kan det faktisk se ut til at gjennomføringen av denne konkurransen ikke er grei likevel. I retningslinjene til Instagram står det tydelig: "Du må ikke tagge innhold feilaktig eller oppmuntre brukere til å tagge innhold feilaktig."

Og, sitat: "Du kan ikke be folk tagge seg selv eller venner i innhold du deler." https://blogg.valen-utvik.no/konkurranseregler-i-sosiale-medier-hva-er-lov

Det er noe helt annet, og ja.. hun og svært mange andre bryter retningslinjene på dette området.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd om de ikke får det i gang, alt annet de kan leve av utenom eksponering av unger og rumpa til ho mor, ønskes velkomment. Driver de ærlig og troverdig i tillegg, ikke utgir seg for å være noe annet enn det de er mht kompetanse, er det sikkert mulig å drive med bra overskudd. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (17 minutter siden):

Synd om de ikke får det i gang, alt annet de kan leve av utenom eksponering av unger og rumpa til ho mor, ønskes velkomment. Driver de ærlig og troverdig i tillegg, ikke utgir seg for å være noe annet enn det de er mht kompetanse, er det sikkert mulig å drive med bra overskudd. 

Den dagen dette boble-paret klarer å være ærlige og troverdige, ja, da fortjener de å få det til med den app'n, men ingenting tilsier at det vil være slutt på barne-eksponering og det å vise seg frem i alskens positurer hvor det viktigste er å vise kløft, rumpe og det meste som spiller på det seksuelle/sensuelle

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (1 time siden):

@Revenge o'Cavatina kan man varsle om dette til noen?

Det vet jeg faktisk ikke, annet enn å rapportere til Instagram. Selv har jeg mildt sagt vært så lite godt informert om konkurranser på FB og Insta, og brydd meg om det, at mengden av denne typen konkurranser og brudd på regelverk som bare farer under radaren til Forbrukertilsynet er forbløffende.

På den annen side er det kanskje nettopp FT som er riktig instans? Det er fankern alltid noe nytt å sette seg inn i som legperson.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, skal man gidde å betale for å se CBE trene i full festsminke og manglende treningsglede i full poseringsmodus. Eller prøve ut Fitfocus sin app i 30 dager? Skjønner ikke hvem Netfit faktisk prøver å nå ut til?? Kvalitetsforskjellen mellom konseptet til Berg Eriksen og allerede eksisterende tilbud er nedslående for deres del. 

ABC0FFE8-05CE-4AD2-81F1-738C3950AEAE.jpeg

5C63C14F-CF33-4675-ABAA-251385C35C09.jpeg

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (20 minutter siden):

Altså, skal man gidde å betale for å se CBE trene i full festsminke og manglende treningsglede i full poseringsmodus. Eller prøve ut Fitfocus sin app i 30 dager? Skjønner ikke hvem Netfit faktisk prøver å nå ut til?? Kvalitetsforskjellen mellom konseptet til Berg Eriksen og allerede eksisterende tilbud er nedslående for deres del. 

Nei, altså, det appellerer ikke til meg, men kanskje andre synes det er motiverende. 🤪

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunter7 skrev (6 minutter siden):

Det meldes hhv. klages inn til Forbrukertilsynet.

Du har mulighet til å legge ved skjermdumper, noe som også er tilrådelig.

Takk. Jeg har tatt meg tiden siden det å bli sur for igjen å bli lurt koster såpass at jeg ikke vil at det skjer igjen.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (28 minutter siden):

Nei, altså, det appellerer ikke til meg, men kanskje andre synes det er motiverende. 🤪

Utifra engasjementet på nevnte konto, så er vi nok ikke alene om oppleve det slik. Men kunne vært interessant å høre fra noen av de 29.k som følger og kunne tenke seg å betale for tjenester levert av disse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøsøta

Det ser egentlig ut som om Netfit er død, og at LKE ser for seg en framtid som treningsinfluencer med egen instakonto. På tide å rive seg løs fra bloggen til kona kanskje, han vil vel mer enn å være assistent?

Det er temmelig stor kontrast mellom det han har publisert på kontoen sin og det Netfit publiserer av CBE sin trening. Han har ikke tagget Netfit siden en reklame for treningstøy med kona. Det mest logiske om det var oppkjøring til lansering var vel at han solgte inn seg selv som en ressurs for Netfit på sin egen insta. Nå ser det ut som han kjører et sololøp og løsriver seg fra CBE.no i samme slengen med egen design og på engelsk. 

Veldig merkelig å titulere seg som gründer av en virksomhet som ikke er i gang forøvrig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Trynefaktor

Han LKE, er han utdannet og i stand til å gi folk treningstips? 

Edit: Alle kan gi tips skulle de ønske det, men jeg får litt vond smak i munnen etter alt han har skrevet i kommentarfelt tidligere. (Utgitt seg for å være lege og PT, blant annet)

Endret av Trynefaktor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (7 timer siden):

Frua har spørsmålsrunde igjen. Men får hun aldri oppegående spørsmål om hva hun feks tenker i forhold til pandemien og  samfunnsrelaterte spørsmål? Er det bare spørsmål om hvordan hun så ut da hun var gravid og bare sånt overfladisk pjatt? Eller publiserer hun ikke mer seriøse spørsmål, kanskje fordi hun ikke vet hva hun skal svare?

Det tenkte jeg ikke på😅😅 det er jo bare spørsmål som har svar som ; her er jeg i i bh og truse med en gravid mage. La meg se, legger ut 3-4 av de. Også et bilde av meg selv med finest hår. Yes! Nok et bilde i bh. Toppers!! Dette blir bra.. 

Jeg nekter å tro at fruen har en så korttenkt følgerskare, de høyt utdannende har i så fall helt uteblitt. Ingen spørsmål om pandemien, vaksine, koronatiltak eller andre spørsmål som verden er opptatt av. Alle er bare opptatt av å se cbe i så lite klær.. sånn er det når verden bare kretser om deg selv. 

Når startet egentlig denne spørrerunden? Har hun laget spørsmålene selv?

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (1 time siden):

«Alle» influencere inkludert CBE kjører vis meg bilde av. Fitfocus? Kjører spørrerunde hvor hun kommer med råd om utfordringer innen trening, kosthold og helse. Ikke så vanskelig å se hvor de forskjellige kontoene har fokus! Meg, meg, meg eller:

- Hva kan jeg gjøre for å gi deg noe av verdi? 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trynefaktor skrev (1 time siden):

Han LKE, er han utdannet og i stand til å gi folk treningstips? 

Edit: Alle kan gi tips skulle de ønske det, men jeg får litt vond smak i munnen etter alt han har skrevet i kommentarfelt tidligere. (Utgitt seg for å være lege og PT, blant annet)

Tror ikke lke er ferdig utdannet pt. Da han sitter å leser/studerer. Tror lke strøk te eksamen.... Ellers ville paret ha flagget det høyt at han var ferdig.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...