Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

750 kr på gavebånd til barnas gavekalendere?? 😳 please si at jeg har misforstått noe her.. 

• Liker 33
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, alix skrev:

750 kr på gavebånd til barnas gavekalendere?? 😳 please si at jeg har misforstått noe her.. 

Også tigge saks og hyssing til prosjekt omvendt julenisse i fjor? 🤷🏼‍♀️

Skrevet

Det er jo content, får vel skrevet det av. 

• Liker 17
Skrevet
41 minutter siden, Surikatt skrev:

Nei, du har garantert ikke misforstått. Barnas julekalender gir innhold i sosiale medier. Den er enormt svær, tar en hel trapp. Og i bunnen av trappen står to jenter i koordinerte juleantrekk og beundrer mors verk sammen med noen digre tinnsoldater. Synes det ser creepy ut. 

Som tvillingjentene i «the shining» nesten 

• Liker 14
Skrevet

Ja, jeg skjønner de er influensere men det er så døvt å gå rundt og filme hverandre og barna i tide og utide. Så er det sikkert kjempegøy når han snikfilmer henne. Ja, skikkelig morsomt. 

• Liker 6
Skrevet

Hun bør lese seg opp på avokado. Forbinder det med mafia og miljøversting. Kjøtt erstattet med avokado. Vet ikke hva som er verst. 

• Liker 8
Skrevet
8 timer siden, MaleficentAurora skrev:

Unnskyld meg, men jeg fikk en god latter av LKE sin IG storien😂 Det er ikke ofte han får meg til å le skikkelig, men det klarte han virkelig denne gangen. Selv om begge to brøyt mange regler så var det komisk likevel. Han vet å ha det gøy på CBE sine bekostninger, noe vi dessverre ser alt for sjelden. Den type side av LKE er noe man burde få se oftere og ikke 1,2 ganger i året.

Ja, LKE vet å more seg på andres bekostning, det har vi sett. F.eks da han for mange år siden twitret om en stakkars dame som sto foran ham i køen med blodflekk på buksa si. Den type side av LKE burde ikke vises i det hele tatt. 

• Liker 29
Skrevet
11 timer siden, MaleficentAurora skrev:

Unnskyld meg, men jeg fikk en god latter av LKE sin IG storien😂 Det er ikke ofte han får meg til å le skikkelig, men det klarte han virkelig denne gangen. Selv om begge to brøyt mange regler så var det komisk likevel. Han vet å ha det gøy på CBE sine bekostninger, noe vi dessverre ser alt for sjelden. Den type side av LKE er noe man burde få se oftere og ikke 1,2 ganger i året.

Synes du virkelig det var SÅ morsomt?😂

Jeg synes det så helt hinsides gammeldags og stereotypisk ut, som mye av det de foretar seg. Mannen som sukker oppgitt over lille håpløse konemor som ikke klarer å styre seg når hun handler. Mens hun er helt overgitt av begeistring over alt dilldallet hun finner, og kommer ut med MYE mer enn planlagt, samtidig som hun blir liksomflau over seg selv.( 🙈)

Skrevet (endret)

15 minutter siden, Finlay skrev:

Synes du virkelig det var SÅ morsomt?😂

Jeg synes det så helt hinsides gammeldags og stereotypisk ut, som mye av det de foretar seg. Mannen som sukker oppgitt over lille håpløse konemor som ikke klarer å styre seg når hun handler. Mens hun er helt overgitt av begeistring over alt dilldallet hun finner, og kommer ut med MYE mer enn planlagt, samtidig som hun blir liksomflau over seg selv.( 🙈)

Jeg syntes det var gøy fordi hun fikk smake på sin egen medisin. CBE er den type menneske som skal ha stål kontroll på ting som skjer rundt henne. Hun er også den type menneske som skal filme å eksponere andre når det passer henne best. Da er det faktisk innenfor at hun selv få kjenne på hvordan det er å bli filmet i "smug" og ikke minst at verden får se hvordan hun egentlig er. For vi vet alle hvordan hun er når det kommer til at andre filmer henne, det har vi sett for mange episoder på. Så ja, jeg valgte å se humor i det fordi det ble så latterlig når det kommer til hva CBE til daglig servere til verden. Synes forøvrig at LKE kan forsette med å gjøre det mot henne så vil hun kanskje forstå hvordan barna har det når hun selv tar opp tlf å plutselig filmer ut av det blå. For det LKE viser av CBE som da blir utenfor hennes kontroll er faktisk bra. Det viser bare til at det ikke stemmer hva hun sier i sine tv opptredninger og intervjuer etc.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 4
Skrevet

Flere tusen kroner i ræl på en ettermiddag. For ikke å snakke om at jentene bare måååååå ha julegenser. Sikkert utslitt de fra i fjor, og lillesøster kan ikke arve. Det blir alt for dumt at de skal ut å tigge om både det ene og det andre. De kunne hatt shoppestopp en måned, og donert bort. Tipper det hadde gitt mat og gaver til like mange som de hjalp i fjor. 

• Liker 41
Skrevet
5 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Flere tusen kroner i ræl på en ettermiddag. For ikke å snakke om at jentene bare måååååå ha julegenser. Sikkert utslitt de fra i fjor, og lillesøster kan ikke arve. Det blir alt for dumt at de skal ut å tigge om både det ene og det andre. De kunne hatt shoppestopp en måned, og donert bort. Tipper det hadde gitt mat og gaver til like mange som de hjalp i fjor. 

De burde heller lagt energien i å lage julekalender eller noe ligendene som kunne gies bort ift Omvendt Julenisse. For det er faktisk usmakelig å se på at de driver en organisasjon som er beregnet for familier som sliter,  og imellom tiden så strør de pengene rundt seg.

• Liker 14
Gjest Twistdott
Skrevet (endret)

Det er bestandig så mye av alt hun gjør - nedlesset hus av ting til Halloween, nedlesset hus av julepynt.... kvit juleby, disse store og skremmende tinnsoldatene som står der i stram giv akt... adventskalendere av en annen verden. Fra andre og ned til første er det pakker som er festet sirlig i kunstig granbar.... det er så alt for mye.

Jeg har folk i min omgangskrets med like god økonomi som disse to, og de er ikke i nærheten av å strø om seg med penger. 

Endret av Twistdott
Skrevet
24 minutter siden, Twistdott skrev:

Det er bestandig så mye av alt hun gjør - nedlesset hus av ting Halloween, nedlesset hus av julepynt.... kvit juleby, disse store og skremmende tinnsoldatene som står der i stram giv akt... adventskalendere av en annen verden. Fra andre og ned til første er det pakker som er festet sirlig i kunstig granbar.... det er så alt for mye.

Jeg har folk i min omgangskrets med like god økonomi som disse to, og de er ikke i nærheten av å strø om seg med penger. 

Enig.

Det blir for mye av alt. En ting er jul, der kan jeg skjønne at noen tar i litt, hvis man er av den typen. Mange gjør det.

MEN - at en dag som Halloween skal planlegges og forberedes UKER i forkant er over min forstand😂

Skjønner at det skal skapes innhold, men likevel….det virker litt skrullete.

Skrevet
1 time siden, MaleficentAurora skrev:

De burde heller lagt energien i å lage julekalender eller noe ligendene som kunne gies bort ift Omvendt Julenisse. For det er faktisk usmakelig å se på at de driver en organisasjon som er beregnet for familier som sliter,  og imellom tiden så strør de pengene rundt seg.

Dette har de blitt kritisert for før men de er helt i utakt med hvordan andre oppfatter dem. Hvordan de fremstår. Akkurat som at bilde og tekst til tider ikke henger sammen en plass. Det er en missing link et sted i deres virkelighetsoppfatning. 

• Liker 17
Skrevet
1 minutt siden, Surikatt skrev:

Dette har de blitt kritisert for før men de er helt i utakt med hvordan andre oppfatter dem. Hvordan de fremstår. Akkurat som at bilde og tekst til tider ikke henger sammen en plass. Det er en missing link et sted i deres virkelighetsoppfatning. 

Så absolutt... Og de blir forsatt kritisert for det. Det er forståelig når det ikke er noen endringer.. Fra mitt ståsted så burde ikke de drivet den slags type organisasjon når de ikke kan legge fra seg hvordan de selv framstiller seg på SoMe. Som det har blitt påpekt så er det ikke noe særlig endring med når tid de er i gang. Og man kan da tenke stille for seg selv om hva som er grunnen til at de ikke starter i september og bruker oktober, november på få alt på plass slik at det er bare å kjøre ut når tiden er innen for det. For deres unnskyldning ang netfit kan ikke brukes når det ikke en gang er opp å går. Så det da blir det mye spørsmål om hva, hvordan, hvorfor de ikke priotere ting som de anser som viktig mye bedre. For CBE bor på SoMe, eneste som mangler er hun endre adressen sin til IG.

• Liker 8
Skrevet

Ser at de har lagt ut spørsmål på netfit om hvilke treningsform som forbrenner mest kalorier. Lurer på når de skal begynne å tenke på hvilke trening som gir best folkehelse, men det er så klart ikke poenget med netfit. Her er det om å gjøre å forbrenne fett. Punktum.

• Liker 35
Skrevet

Lurer på hvorfor de ikke brukte munnbind når de gikk rundt (og tok på alt mulig...) i butikkene... 

• Liker 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...