Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Aquarius04 skrev:

Linken funker ikke her?

Det er ikke alltid siden er tilgjengelig, men prøv litt senere, så funker den sikkert. 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, CecilieX skrev:

Hmm, det tok litt tid før jeg koblet det jeg leste i tråden om Sophie Elise @Revenge o'Cavatina. Men du har jo helt rett. Denne PT’en som NetFit har knyttet til seg er jo allerede tilknyttet en konkurrerende bedrift kalt Optimal Trening. Han har også registrert firma i tilsvarende bransje i 2003 ser jeg på Proff.no. 

Dette vitner jo ikke akkurat om å ha tro på prosjektet, da ville man vel ikke involvert seg i flere tilsvarende / identiske konsepter?

På Netfit har det nå kommet en klokke som teller ned, pr nå viser klokka 48 dager igjen til at noe skal skje. I mellomtiden er Optimal Trening i full vigør med flerfoldige PT og Sophie Elise (høhø) som tilknyttet influencer. 

Det lukter ikke suksess akkurat.

Er vist samme fyr :blink:

Først tenkte jeg han måtte ha lav standard når han ville samarbeide med CBE, som selv om hun putter inn mange timer ikke akkurat er noen stor, god, kunnskapsrik trenings rollemodell eller trenings påvirker. Men etter SE er jeg ikke forundret over CBE-samarbeidet i det hele tatt. Han PTen er jo fullstendig ukritisk bare det er er et litt kjent fjes 😂

Enig med det du skriver @CecilieX om at det ikke virker til at han har tenkt seg å prioritere Netfit. Hverken med tid, innsats eller branding. Ikke når han får ut SE såpass fort og greit mens Netfit teller ned i det uendelige etter flere år med planlegging og ikke når han velger noen så elendig til å promotere navnet og treningen sin som SE. Nesten så jeg synes litt synd på CBE. 

• Liker 18
Skrevet
35 minutter siden, CecilieX skrev:

Hmm, det tok litt tid før jeg koblet det jeg leste i tråden om Sophie Elise @Revenge o'Cavatina. Men du har jo helt rett. Denne PT’en som NetFit har knyttet til seg er jo allerede tilknyttet en konkurrerende bedrift kalt Optimal Trening. Han har også registrert firma i tilsvarende bransje i 2003 ser jeg på Proff.no. 

Dette vitner jo ikke akkurat om å ha tro på prosjektet, da ville man vel ikke involvert seg i flere tilsvarende / identiske konsepter?

På Netfit har det nå kommet en klokke som teller ned, pr nå viser klokka 48 dager igjen til at noe skal skje. I mellomtiden er Optimal Trening i full vigør med flerfoldige PT og Sophie Elise (høhø) som tilknyttet influencer. 

Adrian har også samarbeid med Triana Iglesias og Carina Dahl... 

• Liker 9
Skrevet (endret)
13 timer siden, Inocybe skrev:

Først tenkte jeg han måtte ha lav standard når han ville samarbeide med CBE, som selv om hun putter inn mange timer ikke akkurat er noen stor, god, kunnskapsrik trenings rollemodell eller trenings påvirker. Men etter SE er jeg ikke forundret over CBE-samarbeidet i det hele tatt. Han PTen er jo fullstendig ukritisk bare det er er et litt kjent fjes 😂

Enig med det du skriver @CecilieX om at det ikke virker til at han har tenkt seg å prioritere Netfit. Hverken med tid, innsats eller branding. Ikke når han får ut SE såpass fort og greit mens Netfit teller ned i det uendelige etter flere år med planlegging og ikke når han velger noen så elendig til å promotere navnet og treningen sin som SE. Nesten så jeg synes litt synd på CBE. 

Hva PT Adrian satser mest på om dagen, er heller uvisst, men det virker som det er Sophie Elise, Triana Iglesias, Carina Dahl og Caroline Berg Eriksen som er frontfigurene for øyeblikket..?

Endret av Marioposa
  • Liker 6
Skrevet (endret)
1 time siden, CecilieX skrev:

56 minutter siden, Inocybe skrev:

https://ppventures.no/ (Camilla Pihl og Peter Peters selskap har 1/5 kontroll over Netfit.
Domenet Netfit.no eies av Adrian Paul siden 3.mai 2018
https://www.norid.no/no/domeneoppslag/hvem-har-domenenavnet/ og han ramser det selv opp på sin instagramprofil.
Adrian Paul driver også PT-senteret Optimal trening, der diverse (også her nevnte) halvkjendiser sporadisk har blitt fotografert sammen med ham. Han selger også Carina Dahls hjemmetreningsprogram, og det sies at neste kvinne ut altså er Sophie Elise som ikke akkurat er kjent for trening. Jeg vil vel si at han har litt mange baller og prosjekter i lufta til å kunne vie full og kvalitetsmessig fokus på alt.  Personlig syns jeg det er rart at han har sin egen PT-bedrift og likevel søker samarbeid med kreti og pleti.

PPventures kontrollerer altså 1/5 av Netfit, så har vi CBE.no og PT'en. Litt mange som skal ha sin bit av denne treningsportalen cbe og fotografen skal leve av, etter min menig.

Tilføyer at også Carina Dahls hjemmetreningsprogram kom igang relativt raskt etter koronatiltakene startet. Men disse onlinecoach-programmene er relativt enkle og generiske å sette sammen. Og han selger de billig, så vidt jeg kan se.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 19
Skrevet

Han tar helt syke priser for PT-timer.

• Liker 5
Skrevet (endret)
11 timer siden, hippyskippy skrev:

Han tar helt syke priser for PT-timer.æ

JA! 😎

Får ikke lagt inn lenke, men søk på Adrian Paul PT timer pris, så kommer det opp. 

Endret av Marioposa
  • Liker 2
Skrevet
1 time siden, CecilieX skrev:

Optimal trening er et PT senter og ikke akkurat en konkurrerende bedrift til en app...

Blir spennende å se hvor dette tar i vei. Så langt kan det jo se ut som at gevinst skal deles med ganske mange aktører. Apple tar jo 30? % av det appen selges for som sin cut. Det skal med andre ord lastes ned en del ganger før man kan leve av det... Spent på hva slags prisnivå de legger seg på og hvordan dette skal markedsføres. Jeg hadde ikke lastet den ned basert på treningene som så langt er vist eller CBE sine oppskrifter. De finner man jo over alt! 

• Liker 6
Gjest CecilieX
Skrevet (endret)
29 minutter siden, Bypass skrev:

Optimal trening er et PT senter og ikke akkurat en konkurrerende bedrift til en app...

Blir spennende å se hvor dette tar i vei. Så langt kan det jo se ut som at gevinst skal deles med ganske mange aktører. Apple tar jo 30? % av det appen selges for som sin cut. Det skal med andre ord lastes ned en del ganger før man kan leve av det... Spent på hva slags prisnivå de legger seg på og hvordan dette skal markedsføres. Jeg hadde ikke lastet den ned basert på treningene som så langt er vist eller CBE sine oppskrifter. De finner man jo over alt! 

Skrollet bare kjapt gjennom da jeg klikket meg inn i stad, men Optimal trening tilbyr altså online coaching, hvilket jo er det samme som Netfit tilbyr. 

Nå har jo det ikke vært altfor tydelig hva Netfit skal bli, men de har jo snakket om individuelt tilpassede programmer hva gjelder trening og kosthold mener jeg. 

På hjemmesiden til Optimal trening sin online coaching fane kan du trykke deg videre til Optimal trener, med undertittelen PT på nett. Optimaltrener er navn på et selskap som Adrian Paul opprettet i 2015. 

https://www.proff.no/selskap/optimal-trener-as/oslo/skoler-og-undervisning/IF4TSHQ10KR/

Endret av CecilieX
Skrevet
4 timer siden, Klaraku78 skrev:

https://storiesig.com/stories/carolinebergeriksenno

Hun er ikke sjenert hvertfall, for her ser man absolutt alt av brystene. Kunne jo like så godt bare hatt på truse. Og hvis den er like gjennomsiktig, så er hun jo faktisk "naken". Sikkert kjempe gøy for hun som går på skolen at mamman omtrent er naken på internett. 

Herregud ja. Det er så vanvittig kleint! Hvorfor ikke bare stille opp i Vi Menn en gang for alle? 

• Liker 17
Skrevet

Boomerangen på Insta, den med fire bilder, reklame for NAKD, er så cringe også har hun kledd på seg padded underbukse på filmsnuttene😂 Fordi folk har kommentert at ræva ikke er den samme på stillbilder og film sikkert. Og jeg skjønner bare ikke hvorfor, fordi hun er jo en ganske fin dame helt uten fiksfaks! Men pluss for null barn så langt på storiene

• Liker 17
Skrevet

Netfit som selskap er jo helt nyetablert jo. Det var registrert for en måned siden! Det blir bare spekulasjoner, men det tyder på at de nylig egentlig har begynt å jobbe med Netfit. Med 300k i EK kan det tyde på at de har gjort noen større investeringer i app eller lignende.

• Liker 5
Skrevet

La merke til den kremen m en gang....

Men la også merke til selskapet hvor barn fra ulike familier sitter inntil hverandre på gulvet. De samme barna som for få dager siden, satt helt inntil andre barn som var på besøk. 

Noen 1m regel praktiserer de i allefall ikke....

• Liker 21
Skrevet

De viser gang på gang at de gir blaffen i smittevern. Det er så man nesten ikke tror sine egne øyne. Jeg fatter ikke hva de holder på med. Vil de provosere, er er de så kunnskapsløse?

• Liker 31
Skrevet
1 time siden, FluffyChix skrev:

Netfit som selskap er jo helt nyetablert jo. Det var registrert for en måned siden! Det blir bare spekulasjoner, men det tyder på at de nylig egentlig har begynt å jobbe med Netfit. Med 300k i EK kan det tyde på at de har gjort noen større investeringer i app eller lignende.

Dem har jobbet lengre enn så med det. At det ble registeret for en mnd kan min stemme når det sosiale medier. Men ellers så har de jobbet med det bak kulissene. 

@MissLucy du har vel kanskje en bedre oversikt på akkurat dette? 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Dem har jobbet lengre enn så med det. At det ble registeret for en mnd kan min stemme når det sosiale medier. Men ellers så har de jobbet med det bak kulissene. 

Netfit AS ble registrert 15. april. Det er selvsagt mulig at de har jobbet lengre med dette, men jeg mistenker at Treasures manglet EK og/eller kompetente samarbeidspartnere og det er derfor det ikke ble lansert i 2019.

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, CecilieX skrev:

Skrollet bare kjapt gjennom da jeg klikket meg inn i stad, men Optimal trening tilbyr altså online coaching, hvilket jo er det samme som Netfit tilbyr. 

Nå har jo det ikke vært altfor tydelig hva Netfit skal bli, men de har jo snakket om individuelt tilpassede programmer hva gjelder trening og kosthold mener jeg. 

På hjemmesiden til Optimal trening sin online coaching fane kan du trykke deg videre til Optimal trener, med undertittelen PT på nett. Optimaltrener er navn på et selskap som Adrian Paul opprettet i 2015. 

https://www.proff.no/selskap/optimal-trener-as/oslo/skoler-og-undervisning/IF4TSHQ10KR/

Da får vi bare se hva netfit faktisk blir. Jeg tror CBE drømmer om å bli den neste Kayla Itsines. Altså blir dette en app hvor du får standardiserte programmer og oppskrifter. Hvis de har dratt på litt så kanskje man svarer på noen spørsmål ved nedlastning som gir noen automatisk «personlige» tilpasninger.

Men siden de ikke akkurat markedsfører hva netfit faktisk skal være får vi bare vente i «spenning». Holder ikke pusten for å si det sånn...

• Liker 12
Skrevet
42 minutter siden, pøbelsara skrev:

De viser gang på gang at de gir blaffen i smittevern. Det er så man nesten ikke tror sine egne øyne. Jeg fatter ikke hva de holder på med. Vil de provosere, er er de så kunnskapsløse?

De tilhører vel ikke den delen av befolkningen som holder på med slikt. 😏 Jeg var i barnebursdag her om dagen, bare familie, men vi var utendørs og unger i alderen 1-15 holdt seg så godt de kunne på avstand (bortsett fra søsken☺️). 

• Liker 15
Skrevet
1 time siden, MaleficentAurora skrev:

nei, beklager, akkurat det netfitgreiene har jeg ikke fulgt med på

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...