Rev. Revenge Skrevet 10. mai 2020 #21021 Skrevet 10. mai 2020 (endret) 10 timer siden, Lopploella skrev: Det er bare veldig teit å late som det går an at en så stor endring i brystpartiet plutselig oppstår helt av seg selv. 2017: https://www.carolinebergeriksen.no/2017/07/05/vacation-workout/ 2015: https://www.carolinebergeriksen.no/2015/05/25/that-lace-dress/ Siden LKE igjen er ute med å hevde at han betryggende nok aldri har blitt tatt i bildetukling, er nok dette bildet kun et resultat av naturlig lys og skygge. Fordi i følge godeste Lke pleier vi ofte å ta feil av bilderedigering her på KG. For ingen av oss har verken fotoskills i en eller annen grad, eller øyne å se med. Sa muligens han med nettkurs "i New York". https://imgur.com/a/uMrFXgO Ferdig snakka. Endret 10. mai 2020 av Revenge o'Cavatina 28
Inocybe Skrevet 11. mai 2020 #21022 Skrevet 11. mai 2020 3 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev: Siden LKE igjen er ute med å hevde at han betryggende nok aldri har blitt tatt i bildetukling, er nok dette bildet kun et resultat av naturlig lys og skygge. Fordi i følge godeste Lke pleier vi ofte å ta feil av bilderedigering her på KG. For ingen av oss har verken fotoskills i en eller annen grad, eller øyne å se med. Sa muligens han med nettkurs "i New York". https://imgur.com/a/uMrFXgO Ferdig snakka. Ingen BH i verden skyver små bryster ut i kul på siden. Så ja, ganske åpenbart hva som er greia her 🙈 Men hvorfor lyve om det? Ikke utenkelig det er som tidligere nevnt et forsøk på å unngå kritikk for plastiske operasjoner. Eller tørr de ikke innrømme de tok feil og at, surprise, kroppen forandrer seg når man blir eldre og får barn uansett hvor mye man kontrollerer kaloriinntak og trener? Men alle forsøk på å dysse ned de plutselig voksene fortrinn blir jo ødelagt når fotografen støtt og stadig putter dem i sentrum av bildene og bruker dem som blikkfang og modellen støtt og stadig kler seg av og viser dem fram med minst mulig klær over. Klarer de ikke å stå opp for valgene sine? Det er i så fall veldig umodent. Tror de de kan kvele all diskusjon ved å slette innlegg om det? Det er jo slik de opererer i kommentarfeltet sitt - slettes kommentaren/ignoreres spørsmålet - har det aaaaldri skjedd 🙄 47
FotbaIlflua Skrevet 11. mai 2020 #21023 Skrevet 11. mai 2020 6 timer siden, Inocybe skrev: Ingen BH i verden skyver små bryster ut i kul på siden. Så ja, ganske åpenbart hva som er greia her 🙈 Men hvorfor lyve om det? Ikke utenkelig det er som tidligere nevnt et forsøk på å unngå kritikk for plastiske operasjoner. Eller tørr de ikke innrømme de tok feil og at, surprise, kroppen forandrer seg når man blir eldre og får barn uansett hvor mye man kontrollerer kaloriinntak og trener? Men alle forsøk på å dysse ned de plutselig voksene fortrinn blir jo ødelagt når fotografen støtt og stadig putter dem i sentrum av bildene og bruker dem som blikkfang og modellen støtt og stadig kler seg av og viser dem fram med minst mulig klær over. Klarer de ikke å stå opp for valgene sine? Det er i så fall veldig umodent. Tror de de kan kvele all diskusjon ved å slette innlegg om det? Det er jo slik de opererer i kommentarfeltet sitt - slettes kommentaren/ignoreres spørsmålet - har det aaaaldri skjedd 🙄 Jeg ser for meg diskusjonen i villa Kulås; CBE: Faen Lasse, nå har du rantet i kommentarfeltet IGJEN!! L: jaaaa, men de dumme hønsa på kvinneguiden må settes på plass! Og jeg har i prinsippet rett, jeg har ikke blitt tatt i bildetukling, det var DU som skal ha tuklet med bildene CBE: skjønner ikke du at du kaster meg under bussen når du skriver sånt? Slett det, asap! L: joda, men jeg HAR JO RETT!!! Greit, jeg skal slette kommentarene. Håper ingen har tatt screenshots... 44
Medici Skrevet 11. mai 2020 #21024 Skrevet 11. mai 2020 7 timer siden, Inocybe skrev: Ingen BH i verden skyver små bryster ut i kul på siden. Så ja, ganske åpenbart hva som er greia her 🙈 Men hvorfor lyve om det? Ikke utenkelig det er som tidligere nevnt et forsøk på å unngå kritikk for plastiske operasjoner. Eller tørr de ikke innrømme de tok feil og at, surprise, kroppen forandrer seg når man blir eldre og får barn uansett hvor mye man kontrollerer kaloriinntak og trener? Men alle forsøk på å dysse ned de plutselig voksene fortrinn blir jo ødelagt når fotografen støtt og stadig putter dem i sentrum av bildene og bruker dem som blikkfang og modellen støtt og stadig kler seg av og viser dem fram med minst mulig klær over. Klarer de ikke å stå opp for valgene sine? Det er i så fall veldig umodent. Tror de de kan kvele all diskusjon ved å slette innlegg om det? Det er jo slik de opererer i kommentarfeltet sitt - slettes kommentaren/ignoreres spørsmålet - har det aaaaldri skjedd 🙄 Å stå for egne valg er vel ikke det de er mest kjent for... Bilde- og kommentarfeltjukset - lesernes skyld, brudd på alkoholloven - alkoholloven er teit, går tom for argumenter i kommentarfeltet - skryter på seg titler way beyond eget utdanningsnivå, bilder som ikke gir rom for tvil om at det er silikon involvert i CBE - folk på et visst forum innbiller seg ting... 43
Rev. Revenge Skrevet 11. mai 2020 #21025 Skrevet 11. mai 2020 Det er blitt nevnt flerfoldige ganger her i tråden, disse kroppslige endringene som dementeres i kommentarfeltet med påstander av typen: "- kroppen er uforandret fra jeg var 16, og et resultat av sunn kost og trening". Da faller det på sin egen urimelighet å beskylde KG-brukere for ikke å ha peiling på bilderedigering og annen kunnskap når alt er fullt synlig på deres egen kommersielle kanal, der formålet er å selge annonseplass for alt fra tannbleking og dåsespray til nå undertøy. Hvis noe her er en privatsak - ikke publisér det i salgskanalene uten å forvente kommentarer, være seg positive eller negative. Og med det samme jeg er i farta: Bare slutt med den elleville filterbruken på instastories og eksponering av små barn. Uansett hva som selges har ingen av nevnte deler noen naturlig tilhørighet for salget. 41
Populært innlegg FotbaIlflua Skrevet 11. mai 2020 Populært innlegg #21026 Skrevet 11. mai 2020 (endret) 29 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev: Det er blitt nevnt flerfoldige ganger her i tråden, disse kroppslige endringene som dementeres i kommentarfeltet med påstander av typen: "- kroppen er uforandret fra jeg var 16, og et resultat av sunn kost og trening". Da faller det på sin egen urimelighet å beskylde KG-brukere for ikke å ha peiling på bilderedigering og annen kunnskap når alt er fullt synlig på deres egen kommersielle kanal, der formålet er å selge annonseplass for alt fra tannbleking og dåsespray til nå undertøy. Hvis noe her er en privatsak - ikke publisér det i salgskanalene uten å forvente kommentarer, være seg positive eller negative. Og med det samme jeg er i farta: Bare slutt med den elleville filterbruken på instastories og eksponering av små barn. Uansett hva som selges har ingen av nevnte deler noen naturlig tilhørighet for salget. I grunn ganske spesielt at My Muse har valgt en blogger til å selge undertøy som, etter eget utsagn, for det meste går uten undertøy. Endret 11. mai 2020 av FotbaIlflua 51
123Frustrert Skrevet 11. mai 2020 #21027 Skrevet 11. mai 2020 51 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev: Det er blitt nevnt flerfoldige ganger her i tråden, disse kroppslige endringene som dementeres i kommentarfeltet med påstander av typen: "- kroppen er uforandret fra jeg var 16, og et resultat av sunn kost og trening". Da faller det på sin egen urimelighet å beskylde KG-brukere for ikke å ha peiling på bilderedigering og annen kunnskap når alt er fullt synlig på deres egen kommersielle kanal, der formålet er å selge annonseplass for alt fra tannbleking og dåsespray til nå undertøy. Hvis noe her er en privatsak - ikke publisér det i salgskanalene uten å forvente kommentarer, være seg positive eller negative. Og med det samme jeg er i farta: Bare slutt med den elleville filterbruken på instastories og eksponering av små barn. Uansett hva som selges har ingen av nevnte deler noen naturlig tilhørighet for salget. Cbe hevder at dersom har skjedd med kroppen på bildet her er et resultat av trening og sunn livsstil. Ja, det er hakket over kanten å some inn, men det er for å understreke poenget. https://imgur.com/a/Ak16pUr 21
MaleficentAurora Skrevet 11. mai 2020 #21028 Skrevet 11. mai 2020 (endret) CBE har påstått hardt på at stussen hennes har vært det samme siden hun var 15år. Da synes jeg det er veldig intressant at hun ikke kommer med samme påstand ang brystene sine. Ikke at det er så viktig få det avklart. Men synes det er ræva at LK går i flint når bildene avslører at CBE sin kropp har endret seg drastisk. Jeg har ikke vane for å kritisere kropp å utseendet, men når CBE bruker det som sitt varemerke så er det en smule vanskelig å ikke snakke om det. Endret 11. mai 2020 av MaleficentAurora 20
Rev. Revenge Skrevet 11. mai 2020 #21029 Skrevet 11. mai 2020 5 timer siden, 123Frustrert skrev: Cbe hevder at dersom har skjedd med kroppen på bildet her er et resultat av trening og sunn livsstil. Ja, det er hakket over kanten å some inn, men det er for å understreke poenget. https://imgur.com/a/Ak16pUr Det er unødvendig å zoome inn. Den jobben har fotografen allerede gjort på forhånd i et par år. 20
Gjest Snøsøta Skrevet 11. mai 2020 #21030 Skrevet 11. mai 2020 (endret) Endret 11. mai 2020 av Snøsøta Liker å være helt presis...
Populært innlegg skjerpings Skrevet 11. mai 2020 Populært innlegg #21031 Skrevet 11. mai 2020 Jeg har aldri vært noen ihuga fan av CBE, men har lest bloggen av og til oppigjennom. Ettersom jeg selv ble eldre og mer "våken", særlig med tanke på miljø, bruk/kast-forbruk, sosiale ulikheter og slikt så fikk jeg hele bloggopplegget mer og mer i vrangen. Redigeringsskandalen ble kroken på døra for meg, men har fulgt litt med i denne tråden. I det siste - som så mange andre, takket være 100% arbeidsledighet grunnet Covid-19 - har jeg hatt tid til overs å bruke i denne tråden, og har også kikket innom bloggen. Etter alt som har skjedd de siste ukene fremstår denne bloggen som helt... katastrofal? Grell? Umusikalsk? Virkelighetsfjern? Vet ikke hvilket ord som beskriver det best. Jeg klarer ikke å forstå at enkelte lever så skjermede og privilegerte liv, med så vanvittig overfladiske og destruktive verdier. Ikke bare bidrar de til et vanvittig overforbruk (miljøet er i krise, det er ikke en hemmelighet), men å lese innlegg om sminke, pynteputer, sykt etterlengtede frisørtimer (hele 4 måneder siden sist, mener jeg bedriften uttalte), samt utleverende informasjon om de aller yngste ansatte i bedriften er ikke annet enn tragisk. TENK så mye denne bedriften kunne utrettet med den påvirkningskraften de har. Istedet velger de å fronte et ekstremt kropps- og utseendepress, kjøpepress og å selge undertøy, samtidig som de driter i alle smittevernshensyn og basic sikkerhet (hallo... du er ganske taper om du ikke bruker sykkelhjelm, i hvert fall sammen med barn). Alt er liksom greit så lenge det ikke er ulovlig. Kontrasten blir ekstra tydelig i denne krisen, med permitteringer, konkurser, arbeidsledighet og sykdom. Det er mange "kjendiser" jeg har fått mer respekt for i det siste, flere bretter opp ermene og prøver sitt for å hjelpe samfunnet på beina. CBE og co er ikke blant dem. 88
Kollontaj Skrevet 11. mai 2020 #21032 Skrevet 11. mai 2020 En publisher i influencerverden er en person eller et firma som formidler reklame på sine plattformer. Altså, viser frem reklame til sitt publikum. Sånn sett har CBE selvsagt all grunn til å kalle seg publisher, det er reklame som er hovedfokuset i hennes SoMe-kanaler. 12
Populært innlegg Frøken Scott Skrevet 11. mai 2020 Populært innlegg #21033 Skrevet 11. mai 2020 49 minutter siden, skjerpings skrev: Jeg har aldri vært noen ihuga fan av CBE, men har lest bloggen av og til oppigjennom. Ettersom jeg selv ble eldre og mer "våken", særlig med tanke på miljø, bruk/kast-forbruk, sosiale ulikheter og slikt så fikk jeg hele bloggopplegget mer og mer i vrangen. Redigeringsskandalen ble kroken på døra for meg, men har fulgt litt med i denne tråden. I det siste - som så mange andre, takket være 100% arbeidsledighet grunnet Covid-19 - har jeg hatt tid til overs å bruke i denne tråden, og har også kikket innom bloggen. Etter alt som har skjedd de siste ukene fremstår denne bloggen som helt... katastrofal? Grell? Umusikalsk? Virkelighetsfjern? Vet ikke hvilket ord som beskriver det best. Jeg klarer ikke å forstå at enkelte lever så skjermede og privilegerte liv, med så vanvittig overfladiske og destruktive verdier. Ikke bare bidrar de til et vanvittig overforbruk (miljøet er i krise, det er ikke en hemmelighet), men å lese innlegg om sminke, pynteputer, sykt etterlengtede frisørtimer (hele 4 måneder siden sist, mener jeg bedriften uttalte), samt utleverende informasjon om de aller yngste ansatte i bedriften er ikke annet enn tragisk. TENK så mye denne bedriften kunne utrettet med den påvirkningskraften de har. Istedet velger de å fronte et ekstremt kropps- og utseendepress, kjøpepress og å selge undertøy, samtidig som de driter i alle smittevernshensyn og basic sikkerhet (hallo... du er ganske taper om du ikke bruker sykkelhjelm, i hvert fall sammen med barn). Alt er liksom greit så lenge det ikke er ulovlig. Kontrasten blir ekstra tydelig i denne krisen, med permitteringer, konkurser, arbeidsledighet og sykdom. Det er mange "kjendiser" jeg har fått mer respekt for i det siste, flere bretter opp ermene og prøver sitt for å hjelpe samfunnet på beina. CBE og co er ikke blant dem. Word! 🙏 Som mamma har jeg fra første stund prøvd å være bevisst på hva jeg formidler til ungene mine, hvilke verdier jeg lærer dem, og hva slags rollemodell jeg er. Jeg blir uvel av å se den samlede sum av forkastelig oppførsel på denne bloggen. Kroppspresset og den maniske trangen til å vise seg fram, desperat jakt på likes og oppmerksomhet, forholdet til mat, et vanvittig sløseri, juksing og juging, et totalt bevisstløst forhold til miljø og forbruk, manglende respekt for ungers rettigheter, og den skjødesløse holdningen til deres privatliv. Den nebbete og trassige måten de kommuniserer på, og den latterlige greia med å ha rett i alt, få det siste ordet, drite i sykkelhjelm, drite i svømmevest, drite i FT, alkoholloven, reklamemerking, drite i å følge normale normer, og nå også smitteverntiltakene....det forteller meg at disse menneskene føler seg, (i mangel av et godt norsk ord), entitled. Basert på hva? Jeg ser ikke en eneste grunn til at disse selgerne av billig ræl og forkastelige holdninger på noen som helst måte bør føle seg entitled. For noen forbilder for neste generasjon 🤮 53
FluffyChix Skrevet 11. mai 2020 #21034 Skrevet 11. mai 2020 6 timer siden, MaleficentAurora skrev: CBE har påstått hardt på at stussen hennes har vært det samme siden hun var 15år. Da synes jeg det er veldig intressant at hun ikke kommer med samme påstand ang brystene sine. Ikke at det er så viktig få det avklart. Men synes det er ræva at LK går i flint når bildene avslører at CBE sin kropp har endret seg drastisk. Jeg har ikke vane for å kritisere kropp å utseendet, men når CBE bruker det som sitt varemerke så er det en smule vanskelig å ikke snakke om det. For å være rettferdig da, så er ræva mi også den samme ræva som jeg satt på når jeg var 15. Den har bare endret seg litt. Laget sånn liten rulle under rumpeballene blant annet. Men det er samme ræva. Jeg vet ikke om noen har byttet den mens jeg sov. 13
Gjest Snøsøta Skrevet 11. mai 2020 #21035 Skrevet 11. mai 2020 9 minutter siden, Kollontaj skrev: En publisher i influencerverden er en person eller et firma som formidler reklame på sine plattformer. Altså, viser frem reklame til sitt publikum. Sånn sett har CBE selvsagt all grunn til å kalle seg publisher, det er reklame som er hovedfokuset i hennes SoMe-kanaler. Den definisjonen har jeg ikke sett noe sted. Hvor finner du det? Er det en internasjonalt begrep eller brukes publisher på norsk på den måten du beskriver? Det framstår uansett villedende så lenge dette ikke er en alment kjent/anerkjent posisjon eller stilling. En publisher utgir per definisjon andres åndsverk i generell betydning.
MaleficentAurora Skrevet 11. mai 2020 #21036 Skrevet 11. mai 2020 12 minutter siden, FluffyChix skrev: For å være rettferdig da, så er ræva mi også den samme ræva som jeg satt på når jeg var 15. Den har bare endret seg litt. Laget sånn liten rulle under rumpeballene blant annet. Men det er samme ræva. Jeg vet ikke om noen har byttet den mens jeg sov. Svar ditt tar jeg som ironi på det jeg svar lengre opp. Om du google opp gamle bilder av CBE så ser du stor forskjell fra da til nå. 1
LilleSnupp Skrevet 11. mai 2020 #21037 Skrevet 11. mai 2020 2 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Svar ditt tar jeg som ironi på det jeg svar lengre opp. Om du google opp gamle bilder av CBE så ser du stor forskjell fra da til nå. Tror det går på ordkløveriet fra bedriften (jf. jerver aldri blitt tatt for å redigere bilder - fritt gjenfortalt). Vil tro at cbe har hatt samme rompe siden hun ble født, ikke bare siden hun var 15 år. 7
Kollontaj Skrevet 11. mai 2020 #21038 Skrevet 11. mai 2020 12 minutter siden, Snøsøta skrev: Den definisjonen har jeg ikke sett noe sted. Hvor finner du det? Er det en internasjonalt begrep eller brukes publisher på norsk på den måten du beskriver? Det framstår uansett villedende så lenge dette ikke er en alment kjent/anerkjent posisjon eller stilling. En publisher utgir per definisjon andres åndsverk i generell betydning. Om det brukes på norsk, vet jeg ikke, men om du leser feks om influencere og affiliate, kommer begrepet ofte opp. http://www.affiliatenetworknews.com/affiliate-marketing-tips/what-is-an-affiliate-marketing-publisher/ 5
Gjest Snøsøta Skrevet 11. mai 2020 #21039 Skrevet 11. mai 2020 6 minutter siden, Kollontaj skrev: Om det brukes på norsk, vet jeg ikke, men om du leser feks om influencere og affiliate, kommer begrepet ofte opp. http://www.affiliatenetworknews.com/affiliate-marketing-tips/what-is-an-affiliate-marketing-publisher/ Takk! Da er vel det korrekte begrepet affiliate marketing publisher, fremdeles ikke et etablert norsk begrep. Bruken av publisher som det står nå er først og fremst villedende for publikum. Hun er en influencer eller blogger, det er den mest presise beskrivelsen på hennes daglige virke i dag. Ikke like fjongt i introen heller vil jeg tro.
Kollontaj Skrevet 11. mai 2020 #21040 Skrevet 11. mai 2020 Brukes nok bare publisher på engelsk, kanskje reklamepusher er det nærmeste vi kommer? ☺️ 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå