Kollontaj Skrevet 22. desember 2019 #13881 Del Skrevet 22. desember 2019 36 minutter siden, Nebel86 skrev: Det er også veldig spesielt å sitte her daglig og holde seg oppdatert på alt bloggeren foretar seg for så å kritisere hvert spekter, det er ikke rart man får inntrykk av at enkelte hater bloggeren. Mange er innom daglig, ja. Men sitte her? 😂 Antar de fleste gjør som meg, driver med flere ting samtidig og lever fint med det. Nå pakker jeg julegaver og ser på film. 🥳 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 22. desember 2019 #13882 Del Skrevet 22. desember 2019 20 minutter siden, Kollontaj skrev: Jeg håper bloggere og influencere mister sin påvirkningsmakt fremover. Ingen har bruk for folk som pusher ræl og unødvendige varer på andre. Det kommer dessverre aldri til å skje så lenge annonsører og sponsorer velger å kaste bort sine markedsførings-kroner på disse kyniske og selvopptatte menneskene som kun tenker på hvor mange kroner de kan få på kontoen ved å bedrive boble-livet sitt og disses følgere som lar seg påvirke 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 22. desember 2019 #13883 Del Skrevet 22. desember 2019 47 minutter siden, Nebel86 skrev: Det er også veldig spesielt å sitte her daglig og holde seg oppdatert på alt bloggeren foretar seg for så å kritisere hvert spekter, det er ikke rart man får inntrykk av at enkelte hater bloggeren. Ja.....og så da? Er det noe du har noe med og behøver å legge deg opp i? Du er veldig opptatt av å diskreditere andre sine meninger, men det er alt, så hva er agendaen tenker jeg. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. desember 2019 #13884 Del Skrevet 22. desember 2019 9 minutter siden, Skrottefar skrev: Det kommer dessverre aldri til å skje så lenge annonsører og sponsorer velger å kaste bort sine markedsførings-kroner på disse kyniske og selvopptatte menneskene som kun tenker på hvor mange kroner de kan få på kontoen ved å bedrive boble-livet sitt og disses følgere som lar seg påvirke Det er der forbrukermakten kommer inn. 👍 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 23. desember 2019 #13885 Del Skrevet 23. desember 2019 (endret) - Endret 23. desember 2019 av Louiah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 23. desember 2019 #13886 Del Skrevet 23. desember 2019 (endret) Mye kritikkverdig med Funkygine, men hvis en ser på treningsvideoen hennes som er lagt ut nå på Instagram kontra CBEs Netfit-videoer, er det tydelig for meg hva som inspirerer til å trene og ikke. Og det at hun faktisk også har et alternativt program til de som ikke kan kjøre en så hard økt, viser at hun ønsker å spre ekte treningsglede. Endret 23. desember 2019 av Louiah 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aricia Skrevet 23. desember 2019 Populært innlegg #13887 Del Skrevet 23. desember 2019 (endret) 9 timer siden, Nebel86 skrev: Det å gå i mot mobben/klikken her inne er slitsomt, virker som det blir tatt i bruk utmattelsetaktikk aka sitat-bonanza for å jage vekk brukere som er uenig med kritikken eller mener det er overdramatisering slik at de får ha tråden "sin" i fred, og det utnytter enkelte til det fulle. Ender bare med at man lar seg dra ned til samme nivå. Som en som har diskutert med deg i denne tråden mange, mange ganger de siste årene kan jeg ikke la dette stå uimotsagt. Dvs forsøkt å diskutere, for din argumentasjon har nesten uten unntak som premiss at det kritikerne i tråden skriver ikke kan tas på ordet. Du leser i stedet nedrige motiver og hat inn i dem, og argumenterer på bakgrunn av det. Når innleggene dine blir møtt med "sitatbonanza" er det blant annet derfor - de du har stemplet ut fra dine egne forestillinger/fordommer vil enten vise hva de rent faktisk har skrevet, fordi det ser ut som du svarer på noe helt annet, eller de vil vise til sak et sted ute på nettet, fordi de er her for å diskutere sak, ikke fordi de er drevet av hat mot en person som har gitt en blogg sitt folkeregistrerte navn. Din debattstil er med andre ord et skoleeksempel på ad homimem, dvs det å ta mannen i stedet for ballen. Og det høyner virkelig ikke nivået på noen diskusjon, som alle vet. Innlegget ditt jeg siterer her er intet unntak - når man starter med å kalle sine motdebattanter "mobben" har man liksom slått an tonen og lagt lista så lavt som det er mulig. Likevel mener jeg også å ha sett en utvikling i innleggene dine i retning mer argumentasjon på sak, så det ser ut for meg som forumets og tråddeltakernes krav om dokumentasjon har hatt en effekt. Dvs argumentasjonen din har i noen grad nærmet seg nivået ellers i tråden. Endret 23. desember 2019 av Aricia 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Titori Skrevet 23. desember 2019 Populært innlegg #13888 Del Skrevet 23. desember 2019 Denne bedriften provoserer, fordi de er virkelig en av verstingene på flere områder: forbruk, barneeksponering, kroppspress (har jeg glemt noe?). Forbruket provoserer meg noe sinnsykt, og at de prøver å høste ros for å ikke gi hverandre julegaver? Så utrolig bak mål, når de forbruker noe enormt resten av året. Nye kjoler til hver anledning, nytt dill og dall og ræl hele tiden, osv. Som en annen bruker her skrev, hvordan kan man ha samvittighet til sånt? De må virkelig ha gravd huet langt nedi sanda. Glemmer aldri det sitatet med at "hver juleelsker med respekt for seg selv har en stor samling med julegensere" eller noe sånt. Nei Cbe, enhver person med respekt for jorden, seg selv, og andre har maks en som de bruker flere år på rad. Det samme gjelder juleantrekk. Og barna, det er bare trist. Også her skal de få det til å høres ut som de skjermer. Bare i dag fikk jeg med meg: barn som lekte og prøvde å få kontakt med mor, barn som pynta juletreet, barn i fri lek og aking ute (eventuelt instruert, hvem vet), samt stivpynta barn med nykrøllet hår poserende i trappa. Hvorfor skal alt dette deles?? Jo, for å gagne bedriften til mamma og pappa. Barna er på jobb! Og at de må dolles opp og krølles håret på (!) gjør det bare enda tristere. Barnehagebarn skal da få ha bustete hår og få leke uten at hele verden kan se på? Og på toppen av det hele skjønner de ALDRI noe av noe kritikk, og blir bare enda mer uspiselige av måten de opptrer på i kommentarfelt. Ingen ydmykhet overhodet, de hadde virkelig tjent på å vise mer av det. Men jeg tror ikke de evner, etter så mange år i denne bransjen har de nok hodet for langt opp i egen ræv. Skryt og likes er viktigere enn alt annet. Og penger da. 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 23. desember 2019 #13889 Del Skrevet 23. desember 2019 15 timer siden, Kokosjannel skrev: Ahh så man er en fast gjeng som henger her siden man blir identifisert som «ny brukar» hvis man kommenterer ?? Det sier jo litt Jeg «kjefter» ikke på dere, jeg er bare litt kritisk til denne tråd da jeg ikke tro den kommer noen til gode, især ikke barnene til Cbe. Heller omvendt, altså at den skader. Nei, man trenger ikke å være fast gjeng for å se at det er en ny bruker. Man ser relativt fort at vedkommende har en ny opprettet bruker med feks to innlegg på kvinneguiden og da begge to i feks en bestemt tråd 😀 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 23. desember 2019 #13890 Del Skrevet 23. desember 2019 10 minutter siden, 123Frustrert skrev: Nei, man trenger ikke å være fast gjeng for å se at det er en ny bruker. Man ser relativt fort at vedkommende har en ny opprettet bruker med feks to innlegg på kvinneguiden og da begge to i feks en bestemt tråd 😀 Jepp. det er opplysninger som er tilgjengelig for alle. <------------------------------------------ her står det hvor mange innlegg man har. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 23. desember 2019 #13891 Del Skrevet 23. desember 2019 De 15-20 julegenserene som var et must i fjor - har vi sett snurten av dem? Bærekrafig og miljøvennlig? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nudeldama Skrevet 23. desember 2019 #13892 Del Skrevet 23. desember 2019 12 timer siden, lillesnøfnugg skrev: Sorry altså, men det er du som ikke forstår hva som faktisk skjer eller hvorfor dette rosabloggekteparet og alle andre bloggere legger ut disse bildene/filmene av barna sine. Bilde av mindreårige = flere klikk/likes/engasjement som i bloggverden utgjør cash. Når barna reklamerer for noe så utgjør det rundt 50-100.000kr i reklameinntekter, og det er faktisk kynisme bak disse handlingene. Man skal ikke tjene penger på barna sine, alle skjønner at det er feil og ikke kan forsvares og derav også «barnearbeid». At du ikke forstår premissene og bruker begreper som «dramatisering» sier noe om ignoransen i forhold til dette fenomenet. Rapportert for personangerp. Bare fordi jeg har en annen opppfatning om situasjonen enn deg, så betyr ikke det at jeg ikke forstår hva som skjer eller at det "sier noe om ignoransen". Ble det ikke nettopp sagt av en annen bruker i denne tråden at her var det rom for ulike meninger? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 23. desember 2019 #13893 Del Skrevet 23. desember 2019 (endret) . Endret 23. desember 2019 av Halle-Palle Slettet pga dobbelpost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 23. desember 2019 #13894 Del Skrevet 23. desember 2019 (endret) 5 minutter siden, Nudeldama skrev: Rapportert for personangerp. Bare fordi jeg har en annen opppfatning om situasjonen enn deg, så betyr ikke det at jeg ikke forstår hva som skjer eller at det "sier noe om ignoransen". Ble det ikke nettopp sagt av en annen bruker i denne tråden at her var det rom for ulike meninger? Du har et lite poeng. Innlegget du siterer hadde vært ok, så kommer det siste der også boom mister vedkommende min respekt. Endret 23. desember 2019 av Klink 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 23. desember 2019 #13895 Del Skrevet 23. desember 2019 (endret) 10 timer siden, Louiah skrev: Mye kritikkverdig med Funkygine, men hvis en ser på treningsvideoen hennes som er lagt ut nå på Instagram kontra CBEs Netfit-videoer, er det tydelig for meg hva som inspirerer til å trene og ikke. Og det at hun faktisk også har et alternativt program til de som ikke kan kjøre en så hard økt, viser at hun ønsker å spre ekte treningsglede. Med CBEs treningsprogram trenger en ikke noe alternativ, for det er så mange fjasete øvelser der som ikke tar. Jamfør luftboksingsøvelsen for en tid tilbake 🙄 Endret 23. desember 2019 av Aquarius04 Rettet opp 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 23. desember 2019 #13896 Del Skrevet 23. desember 2019 (endret) 1 time siden, Nudeldama skrev: Rapportert for personangerp. Bare fordi jeg har en annen opppfatning om situasjonen enn deg, så betyr ikke det at jeg ikke forstår hva som skjer eller at det "sier noe om ignoransen". Ble det ikke nettopp sagt av en annen bruker i denne tråden at her var det rom for ulike meninger? God Jul til deg også🎄 Og din argumentasjon basert på personlig synsing og ingen dokumentasjon er i værste fall middelmådig hvis man ser det i sammenheng med andre innlegg. Endret 23. desember 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 23. desember 2019 #13897 Del Skrevet 23. desember 2019 25 minutter siden, Aquarius04 skrev: Med CBEs treningsprogram trenger en ikke noe alternativ, for det er så mange fjasete øvelser der som ikke tar. Jamfør skyggeboksingsøvelsen for en tid tilbake 🙄 Du mener luftboksingen, der hun bokser mot luft? 🤭 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På besøk Skrevet 23. desember 2019 #13898 Del Skrevet 23. desember 2019 26 minutter siden, Aquarius04 skrev: Med CBEs treningsprogram trenger en ikke noe alternativ, for det er så mange fjasete øvelser der som ikke tar. Jamfør skyggeboksingsøvelsen for en tid tilbake 🙄 Den var et høydepunkt! Det var vel da hun endte opp med å henge ut en i kommentarfeltet med typen "du vil tydeligvis ikke skjønne hva jeg mener"-kommentar, etter å ha kommet med flere selvmotsigende forklaringer på hvilke muskelgrupper man faktisk trente. Tenk hvis PTen på SATS hadde sagt det, liksom 🙈 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På besøk Skrevet 23. desember 2019 #13899 Del Skrevet 23. desember 2019 3 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev: Du mener luftboksingen, der hun bokser mot luft? 🤭 Ja, den skulle visstnok trene triceps. Det er mer trening å reise seg opp av sofaen, men... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 23. desember 2019 #13900 Del Skrevet 23. desember 2019 1 minutt siden, På besøk skrev: Den var et høydepunkt! Det var vel da hun endte opp med å henge ut en i kommentarfeltet med typen "du vil tydeligvis ikke skjønne hva jeg mener"-kommentar, etter å ha kommet med flere selvmotsigende forklaringer på hvilke muskelgrupper man faktisk trente. Tenk hvis PTen på SATS hadde sagt det, liksom 🙈 Er det noen jeg ikke ser til for treningstips er det carolinebergeriksen.no. Folk risikerer å skade seg dersom de utfører øvelsene like dårlig som hun viser. I tillegg har hun verken kompetanse som PT eller anatomisk kunnskap nok til å forklare hvorfor en øvelse skal gjøres og hvilke muskelgrupper som er involvert. Funkygine derimot, og så liker jeg synlige muskler som resultat av treningen. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå