Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

36 minutter siden, Nebel86 skrev:

Det er også veldig spesielt å sitte her daglig og holde seg oppdatert på alt bloggeren foretar seg for så å kritisere hvert spekter, det er ikke rart man får inntrykk av at enkelte hater bloggeren. 

Mange er innom daglig, ja. Men sitte her? 😂 Antar de fleste gjør som meg, driver med flere ting samtidig og lever fint med det. Nå pakker jeg julegaver og ser på film. 🥳

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Kollontaj skrev:

Jeg håper bloggere og influencere mister sin påvirkningsmakt fremover. Ingen har bruk for folk som pusher ræl og unødvendige varer på andre. 

Det kommer dessverre aldri til å skje så lenge annonsører og sponsorer velger å kaste bort sine markedsførings-kroner på disse kyniske og selvopptatte menneskene som kun tenker på hvor mange kroner de kan få på kontoen ved å bedrive boble-livet sitt og disses følgere som lar seg påvirke

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Nebel86 skrev:

Det er også veldig spesielt å sitte her daglig og holde seg oppdatert på alt bloggeren foretar seg for så å kritisere hvert spekter, det er ikke rart man får inntrykk av at enkelte hater bloggeren. 

Ja.....og så da? Er det noe du har noe med og behøver å legge deg opp i?
Du er veldig opptatt av å diskreditere andre sine meninger, men det er alt, så hva er agendaen tenker jeg.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Skrottefar skrev:

Det kommer dessverre aldri til å skje så lenge annonsører og sponsorer velger å kaste bort sine markedsførings-kroner på disse kyniske og selvopptatte menneskene som kun tenker på hvor mange kroner de kan få på kontoen ved å bedrive boble-livet sitt og disses følgere som lar seg påvirke

Det er der forbrukermakten kommer inn. 👍

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye kritikkverdig med Funkygine, men hvis en ser på treningsvideoen hennes som er lagt ut nå på Instagram kontra CBEs Netfit-videoer, er det tydelig for meg hva som inspirerer til å trene og ikke. 

Og det at hun faktisk også har et alternativt program til de som ikke kan kjøre en så hard økt, viser at hun ønsker å spre ekte treningsglede. 

Endret av Louiah
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Kokosjannel skrev:

Ahh så man er en fast gjeng som henger her siden man blir identifisert som «ny brukar» hvis man kommenterer ?? Det sier jo litt ;) 

Jeg «kjefter» ikke på dere, jeg er bare litt kritisk til denne tråd da jeg ikke tro den kommer noen til gode, især ikke barnene til Cbe. Heller omvendt, altså at den skader.

Nei, man trenger ikke å være fast gjeng for å se at det er en ny bruker. Man ser relativt fort at vedkommende har en ny opprettet bruker med feks to innlegg på kvinneguiden og da begge to i feks en bestemt tråd 😀

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Nei, man trenger ikke å være fast gjeng for å se at det er en ny bruker. Man ser relativt fort at vedkommende har en ny opprettet bruker med feks to innlegg på kvinneguiden og da begge to i feks en bestemt tråd 😀

Jepp. det er opplysninger som er tilgjengelig for alle. :Knegg:

<------------------------------------------ her står det hvor mange innlegg man har. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

Sorry altså, men det er du som ikke forstår hva som faktisk skjer eller hvorfor dette rosabloggekteparet og alle andre bloggere legger ut disse bildene/filmene av barna sine. Bilde av mindreårige = flere klikk/likes/engasjement som i bloggverden utgjør cash. Når barna reklamerer for noe så utgjør det rundt 50-100.000kr i reklameinntekter, og det er faktisk kynisme bak disse handlingene. Man skal ikke tjene penger på barna sine, alle skjønner at det er feil og ikke kan forsvares og derav også «barnearbeid». At du ikke forstår premissene og bruker begreper som «dramatisering» sier noe om ignoransen i forhold til dette fenomenet.

Rapportert for personangerp. Bare fordi jeg har en annen opppfatning om situasjonen enn deg, så betyr ikke det at jeg ikke forstår hva som skjer eller at det "sier noe om ignoransen".

Ble det ikke nettopp sagt av en annen bruker i denne tråden at her var det rom for ulike meninger? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Nudeldama skrev:

Rapportert for personangerp. Bare fordi jeg har en annen opppfatning om situasjonen enn deg, så betyr ikke det at jeg ikke forstår hva som skjer eller at det "sier noe om ignoransen".

Ble det ikke nettopp sagt av en annen bruker i denne tråden at her var det rom for ulike meninger? 

Du har et lite poeng. Innlegget du siterer hadde vært ok, så kommer det siste der også boom mister vedkommende min respekt. 

Endret av Klink
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Louiah skrev:

Mye kritikkverdig med Funkygine, men hvis en ser på treningsvideoen hennes som er lagt ut nå på Instagram kontra CBEs Netfit-videoer, er det tydelig for meg hva som inspirerer til å trene og ikke. 

Og det at hun faktisk også har et alternativt program til de som ikke kan kjøre en så hard økt, viser at hun ønsker å spre ekte treningsglede. 

Med CBEs treningsprogram trenger en ikke noe alternativ, for det er så mange fjasete øvelser der som ikke tar. Jamfør luftboksingsøvelsen for en tid tilbake 🙄

Endret av Aquarius04
Rettet opp
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
1 time siden, Nudeldama skrev:

God Jul til deg også🎄 Og din argumentasjon basert på personlig synsing og ingen dokumentasjon er i værste fall middelmådig hvis man ser det i sammenheng med andre innlegg. 

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
25 minutter siden, Aquarius04 skrev:

Med CBEs treningsprogram trenger en ikke noe alternativ, for det er så mange fjasete øvelser der som ikke tar. Jamfør skyggeboksingsøvelsen for en tid tilbake 🙄

Du mener luftboksingen, der hun bokser mot luft? 🤭

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Aquarius04 skrev:

Med CBEs treningsprogram trenger en ikke noe alternativ, for det er så mange fjasete øvelser der som ikke tar. Jamfør skyggeboksingsøvelsen for en tid tilbake 🙄

Den var et høydepunkt! Det var vel da hun endte opp med å henge ut en i kommentarfeltet med typen "du vil tydeligvis ikke skjønne hva jeg mener"-kommentar, etter å ha kommet med flere selvmotsigende forklaringer på hvilke muskelgrupper man faktisk trente. Tenk hvis PTen på SATS hadde sagt det, liksom 🙈

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Du mener luftboksingen, der hun bokser mot luft? 🤭

Ja, den skulle visstnok trene triceps. Det er mer trening å reise seg opp av sofaen, men...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, På besøk skrev:

Den var et høydepunkt! Det var vel da hun endte opp med å henge ut en i kommentarfeltet med typen "du vil tydeligvis ikke skjønne hva jeg mener"-kommentar, etter å ha kommet med flere selvmotsigende forklaringer på hvilke muskelgrupper man faktisk trente. Tenk hvis PTen på SATS hadde sagt det, liksom 🙈

Er det noen jeg ikke ser til for treningstips er det carolinebergeriksen.no. Folk risikerer å skade seg dersom de utfører øvelsene like dårlig som hun viser. I tillegg har hun verken kompetanse som PT eller anatomisk kunnskap nok til å forklare hvorfor en øvelse skal gjøres og hvilke muskelgrupper som er involvert.

Funkygine derimot, og så liker jeg synlige muskler som resultat av treningen.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...