Umylian Skrevet 7. desember 2019 #12701 Del Skrevet 7. desember 2019 9 minutter siden, Tulipanpiken skrev: Det du ramser opp her er vel mer eller mindre det eneste denne tråden handler om? Absolutt ikke. Det er mange andre kritikkverdige forhold som belyses av denne tråden. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jonas Bie Skrevet 7. desember 2019 #12702 Del Skrevet 7. desember 2019 5 minutter siden, Ultiva skrev: Turbuksa ser ut som om den er malt på naken hud, mens anorakken strever med å få plass over brystet. Dersom det er slik Twentyfour mener at man skal se ut i deres klær, altså at anorakken skal være kort og trang og at den kvinnelige anatomien skal være godt synlig gjennom turbuksa - så gjør det meg bare enda mer sikker på at Bergans og Norrøna fremdeles er merkene for meg ⛷⛷⛷ Takk! Hjernen min kvernet litt da jeg så bildet, men - det var kroppsmaling den ville fram til😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 7. desember 2019 #12703 Del Skrevet 7. desember 2019 16 minutter siden, Ultiva skrev: Turbuksa ser ut som om den er malt på naken hud, mens anorakken strever med å få plass over brystet. Dersom det er slik Twentyfour mener at man skal se ut i deres klær, altså at anorakken skal være kort og trang og at den kvinnelige anatomien skal være godt synlig gjennom turbuksa - så gjør det meg bare enda mer sikker på at Bergans og Norrøna fremdeles er merkene for meg ⛷⛷⛷ Tror jeg også hadde blitt vrikkende glad om kroppen kom seg inn i to størrelser for smått. Men dette er betalt reklame. Det presenteres verken pent eller praktisk, buksa er for kort i beina, og hva får man plass til i lommene på lårene når buksa er altfor trang til å ha en ullongs under? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saul Skrevet 7. desember 2019 #12704 Del Skrevet 7. desember 2019 Jeg observerer at debatten er kommet videre fra Redd Barna, men jeg forstår fortsatt ikke dette. Det er veldig mye av kritikken i denne tråden jeg ikke er enig i, og jeg liker heller måten den samles på i en slik tråd (som jeg vet jeg selv bidrar til). MEN - det er en ting jeg er veldig enig i og opptatt av, og det er barns rett til privatliv. Redd Barna sikrer barns rett til privatliv gjennom Barnekonvensjonen. Redd Barna betaler influencere til å fronte en kampanje, dette inkluderer CBE. Redd Barna svarer at firmaet CBE ikke bryter barns rett til privatliv? Unnskyld, men hvordan i hel.... kan de svare dette? Og hvis det stemmer at det er uenigheter internt; hvis Redd Barnas markedsføringsavdeling ikke kan overtales av egne rekker angående dette en gang - er det håp om å overtale den gjengse befolkningen om dette? At Redd Barna kan mene at slik eksponering som foregår i dette firmaet er helt greit kan jeg ikke forstå. Kan noen hjelpe meg med å forstå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bypass Skrevet 7. desember 2019 #12705 Del Skrevet 7. desember 2019 1 time siden, pøbelsara skrev: Eh, jo. Det er jo dette jeg svarer på - ingen har sagt at det ikke er LOV å blande - mange har sagt at det er selve oppskriften til denne type some-virksomhet. OK, for jeg oppfattet at det var det som ble kritisert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 7. desember 2019 #12706 Del Skrevet 7. desember 2019 1 time siden, Ultiva skrev: https://scontent-lax3-1.cdninstagram.com/v/t50.12441-16/79692371_571825840055748_5013775405709814339_n.mp4?_nc_ht=scontent-lax3-1.cdninstagram.com&_nc_cat=100&oe=5DEC6261&oh=5cb91dadfe04dcf2f53d1114dbe87a03 Turbuksa ser ut som om den er malt på naken hud, mens anorakken strever med å få plass over brystet. Dersom det er slik Twentyfour mener at man skal se ut i deres klær, altså at anorakken skal være kort og trang og at den kvinnelige anatomien skal være godt synlig gjennom turbuksa - så gjør det meg bare enda mer sikker på at Bergans og Norrøna fremdeles er merkene for meg ⛷⛷⛷ Jo mer jeg ser på denne videoen, jo mer sikker er jeg på at den er laget kun for å provosere. Måten hun hele tiden flirer til kameraet viser dette. Den tullete måten hun tar på seg klærne er bare for å terge folk som er kritiske nok til å se at klærne er i helt feil størrelse. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 7. desember 2019 #12707 Del Skrevet 7. desember 2019 Men hvordan kan hun få betalt av en annonsør for å TULLE med klærne, og presentere dem på en så dårlig måte? 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 7. desember 2019 #12708 Del Skrevet 7. desember 2019 2 timer siden, Cecilie2 skrev: Haha, ser så latterlig ut😂 Nekter å tro at de ikke har sett det, er nok heller det at de helt tydelig kun lever etter "all PR er god PR". En annen ting som tyder på at det er helt feil str, er at buksen ikke går over ankelen en gang (høyre ben). Kanskje ikke en overraskelse det heller; hun er jo tross alt en som tar antrekksbilder i "sandaler" midt på vinteren, mens hun klager over hvor kaldt det er😂 Skulle man spurt produsenten, med dette bildet som vedlegg, om det er slik klærne er ment å sitte? 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 7. desember 2019 #12709 Del Skrevet 7. desember 2019 1 minutt siden, Lopploella skrev: Men hvordan kan hun få betalt av en annonsør for å TULLE med klærne, og presentere dem på en så dårlig måte? Fordi, noe mitt inntrykk er, at der i heimen så gjør de som de selv vil fordi de vet best, men en vakker dag så vil nok annonsørene innse det også, at de kaster bort kronene sine på dette luftslottet når alt kommer til alt 🤣 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Romsdal Skrevet 7. desember 2019 #12710 Del Skrevet 7. desember 2019 10 minutter siden, Lopploella skrev: Men hvordan kan hun få betalt av en annonsør for å TULLE med klærne, og presentere dem på en så dårlig måte? Jeg tror faktisk at hun oppriktig mener de «skal sitte sånn». Hun har jo tidligere nevnt at både buksa og jakka er behagelige - og good plass til å bevege seg i... (Fikk spørsmål om de ikke var litt for små i størrelsen en gang husker jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 7. desember 2019 #12711 Del Skrevet 7. desember 2019 9 minutter siden, Medici skrev: Skulle man spurt produsenten, med dette bildet som vedlegg, om det er slik klærne er ment å sitte? Godt forslag! Samtidig kan man spørre hvorfor de benektet samarbeid tidligere i høstferien, der fem anorakker i ullike farger var med for en langhelg, og om de er fornøyd med presentasjonen av oppdraget. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 7. desember 2019 #12712 Del Skrevet 7. desember 2019 22 minutter siden, Lopploella skrev: Men hvordan kan hun få betalt av en annonsør for å TULLE med klærne, og presentere dem på en så dårlig måte? CBE har ikke respekt for ting hun får gratis.Det så vi i den videoen der hun prøvde forskjellige kjoler en gang. Hun kasta plaggene på gulvet som om de var ubrukelig filler. Finnes ikke ydmyk den dama. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 7. desember 2019 #12713 Del Skrevet 7. desember 2019 Jeg synes ikke at prisen på det hun reklamerer for er helt uvesentlig. I hvert fall ikke sett fra et miljøhensyn. Lav pris gjør produktet tilgjengelig for en større kjøpergruppe, som tydeligvis inkluderer de høyt utdannede kvinnene som elsker bloggen CBE. Hvis Treasures reklamerte for dyrere og mer eksklusive ting, krever det at de høyt utdannede leserne av bloggen også er kjøpesterke. Men siden de har gått bort fra dyrere varer og nå er over på "ræl" så forteller det meg at de hun inspirerer ikke har så god råd. Når det gjelder det billige inntrykket, så tror jeg det kommer av at ALT er nytt og fra samme kolleksjon. det er klart man kan få interiør fra Kremmerhuset til å fungere, men ikke hvis man skviser hele julekolleksjonen 2019 inn i ett og samme rom. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 7. desember 2019 #12714 Del Skrevet 7. desember 2019 (endret) 11 timer siden, Umylian skrev: Absolutt. Men nå er det slik at ekteparet har en svært romslig økonomi og derfor kunne tatt seg råd til å investere i andre typer i interiørgjenstander. Dette må det være lov å påpeke. Især når de har kjøpt en slik praktvilla. Det sier seg selv at de ikke hadde fått sponset designmøbler. Designere benytter seg ikke av influencere som CBE. Det sitter nok langt inne for CBE å betale for noe, når hun er vant til å få det meste "gratis" (gratis i hermetegn siden de tross alt må/skal skatte for spons). Ergo er hele huset fylt av det de har fått sponset, uavhengig av stil og sammenheng. Endret 7. desember 2019 av FotbaIlflua 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. desember 2019 #12715 Del Skrevet 7. desember 2019 2 timer siden, Saul skrev: Jeg observerer at debatten er kommet videre fra Redd Barna, men jeg forstår fortsatt ikke dette. Det er veldig mye av kritikken i denne tråden jeg ikke er enig i, og jeg liker heller måten den samles på i en slik tråd (som jeg vet jeg selv bidrar til). MEN - det er en ting jeg er veldig enig i og opptatt av, og det er barns rett til privatliv. Redd Barna sikrer barns rett til privatliv gjennom Barnekonvensjonen. Redd Barna betaler influencere til å fronte en kampanje, dette inkluderer CBE. Redd Barna svarer at firmaet CBE ikke bryter barns rett til privatliv? Unnskyld, men hvordan i hel.... kan de svare dette? Og hvis det stemmer at det er uenigheter internt; hvis Redd Barnas markedsføringsavdeling ikke kan overtales av egne rekker angående dette en gang - er det håp om å overtale den gjengse befolkningen om dette? At Redd Barna kan mene at slik eksponering som foregår i dette firmaet er helt greit kan jeg ikke forstå. Kan noen hjelpe meg med å forstå? Jeg er helt enig med deg - og jeg kommer til å følge opp denne saken videre - og oppfordrer fler til å gjøre det samme. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bella Skrevet 7. desember 2019 #12716 Del Skrevet 7. desember 2019 (endret) Revenge o'Cavatina skrev (På 7.12.2019 den 22.24): Godt forslag! Samtidig kan man spørre hvorfor de benektet samarbeid tidligere i høstferien, der fem anorakker i ullike farger var med for en langhelg, og om de er fornøyd med presentasjonen av oppdraget. I høst hadde Twentyfour ikke samarbeid med CBE. De likte ikke at det på bloggen fremsto som skjult reklame for merket. De sa at CBE kjøpte plaggene selv, og de hadde ikke kontroll på hva hun kjøpte da de selges flere steder. Twentyfour sa de var bevisste på hvilke typer personer de hadde avtale med da de hadde lite markedsbudsjett, og forklarte hvem de hadde avtale med. Endret 7. november av Mrs Bella Endring forenkling 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 7. desember 2019 #12717 Del Skrevet 7. desember 2019 1 minutt siden, pøbelsara skrev: Jeg er helt enig med deg - og jeg kommer til å følge opp denne saken videre - og oppfordrer fler til å gjøre det samme. Hvordan skal du følge opp saken videre? Redd Barna har fremdeles ikke svart meg på mine oppfølgingsspørsmål. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 7. desember 2019 #12718 Del Skrevet 7. desember 2019 1 minutt siden, pøbelsara skrev: Jeg er helt enig med deg - og jeg kommer til å følge opp denne saken videre - og oppfordrer fler til å gjøre det samme. Jeg har sendt tips og forespørsel til flere medier om de vil ta en titt på dette, men ikke fått noe svar, så det er mulig mediene ikke tør å være kritiske til verken CBE eller Redd Barna eller noe.......i så fall så er det merkelig 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 7. desember 2019 #12719 Del Skrevet 7. desember 2019 Folk flest kjøper ikke hele utstillingen i butikken flere ganger i året, eller hver gang de skal ha noe nytt. Vi kjøper litt her og litt der, noe som er med til å gi personlighet. Da er det selvfølgelig helt ok å blande billig og dyrt (og billig og billig). 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. desember 2019 #12720 Del Skrevet 7. desember 2019 Har ikke hatt forståelse av at Twentyfour er tekniske klær, men mulig jeg tar feil. Tenker at det er klær til å gå korte turer med i pent og nokså varmt vær. Til ski, fjell og skog ville jeg aldri vurdert klær derfra. Inntrykket fra reklamen hos CBE.no har forsterket min oppfatning. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå