Gjest lillesnøfnugg Skrevet 5. desember 2019 #12481 Del Skrevet 5. desember 2019 13 minutter siden, MarianneE skrev: Kjenner det gir litt blanede følelser, men jeg har plukket et gaveønske fra Omvendt Julenisse sitt ønsketre, så i morgen skal ungen og jeg kjøpe en ønsket gave til ei anonym jente på 17 år som ønsker seg skjerf og lue. Jeg ønsker å støtte Omv.Julenisse Telemark for å gjøre en fin ting for noen som trenger det, men etter vi har sett The Eriksens innlegg føles det litt.. Glede med bismak. Tenker at man skal støtte opp under omvendt julenisse hvis man ønsker det, men at man bør reflektere over hvem og hva man bidrar til i omvendt julenisse Østfold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. desember 2019 #12482 Del Skrevet 5. desember 2019 10 minutter siden, Kollontaj skrev: Flott gjort av deg, synes ikke du skal føle noe negativt rundt det, har jo ikke noe med CBE.no å gjøre, heller. Takk, men det er en selvfølge egentlig. Vi har ikke veldig romslig økonomi, men vi har til det vi trenger og prøver å kunne bidra for dem som har enda mindre igjen. 6 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Tenker at man skal støtte opp under omvendt julenisse hvis man ønsker det, men at man bør reflektere over hvem og hva man bidrar til i omvendt julenisse Østfold. Det er helt sant, nå bor ikke vi i Østfold så her er Frua&Frua ikke inne i bildet. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 5. desember 2019 #12483 Del Skrevet 5. desember 2019 Kan man få til et mer upersonlig hjem om man prøver? Sikter til den julepyntede TV-stuen med produkter fra Kremmerhuset, i siste innlegg. Ingenting der er jo personlig, og det ser mer ut som en butikkutstilling eller et showroom... 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 5. desember 2019 #12484 Del Skrevet 5. desember 2019 (endret) 7 timer siden, Aquarius04 skrev: Kan man få til et mer upersonlig hjem om man prøver? Sikter til den julepyntede TV-stuen med produkter fra Kremmerhuset, i siste innlegg. Ingenting der er jo personlig, og det ser mer ut som en butikkutstilling eller et showroom... Signerer denne. Tv-stua ser ut som et butikklokale i det innlegget. Ikke en eneste personlig gjenstand eller noe som kan vitne om at det faktisk bor en familie der. Og det er merkelig med masseproduserte plakater på nærmest alle vegger når familiebedriften bruker flere timer hver eneste dag på å pynte opp og fotografere hverandre med dyrt fotoutstyr. Endret 6. desember 2019 av Ultiva 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. desember 2019 #12485 Del Skrevet 5. desember 2019 CBE og Melania Trump er like upersonlige i innredningsstilen, iallfall. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 5. desember 2019 #12486 Del Skrevet 5. desember 2019 (endret) Slettet Endret 5. desember 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. desember 2019 #12487 Del Skrevet 5. desember 2019 Men oi, de har fått bøker i deler av bokhylla. Ser ut som gamle leksikon, men de skal vel passe inn i «dette gamle huset». 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 5. desember 2019 #12488 Del Skrevet 5. desember 2019 17 minutter siden, Kollontaj said: Men oi, de har fått bøker i deler av bokhylla. Ser ut som gamle leksikon, men de skal vel passe inn i «dette gamle huset». Men er det faktiske bøker eller bare attrapper? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 5. desember 2019 #12489 Del Skrevet 5. desember 2019 Så dyrt og gammelt hus og bare billig ræl i møbler og i pynt. Spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 5. desember 2019 #12490 Del Skrevet 5. desember 2019 Jeg forstår at cbe.no lever av å "inspirere". Men nå forstår jeg også inntektsfallet: Det som leveres er verken inspirerende eller fint. Kan like godt stikke innom nærmeste Jysk. Å stable bøker med flatsiden ned sirlig i hylla vitner ikke om at bøkene blir lest, bare staffasje. Gjesp. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 5. desember 2019 #12491 Del Skrevet 5. desember 2019 7 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev: bare staffasje Noe både fruen og herren har blitt, de er bare staffasje, en fasade, og at annonsører lar seg lure til å sponse deres bonanza-livsstil er for meg en gåte, men de våkner nok opp en dag de også og skjønner at keiseren virkelig ikke har noen klær, og dermed vil inntektsfallet fortsette, og om fru og herr må tjene sine penger på ære, tro og samvittighet som alle andre, ja, da er verden rettferdig, hvis noen i såfall vil ansette disse til noe da......jeg ville i alle fall ikke gjort det der jeg jobber, for der trenger vi folk som har en virkelighetsforståelse og evnen til å være lag-spiller og ikke opphøyd i seg selv i mente 🤣 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet 5. desember 2019 #12492 Del Skrevet 5. desember 2019 Gir omvendt julenisse bort brukte ting??? Så de som er fattige skal sitte med «restene» fra «de rike» på julaften? Håper virkelig jeg misforstår innlegget hennes! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 5. desember 2019 #12493 Del Skrevet 5. desember 2019 12 minutter siden, Keikolina skrev: Så dyrt og gammelt hus og bare billig ræl i møbler og i pynt. Spesielt. Jeg har tenkt det samme. Her har de kjøpt seg en gammel villa med mange flotte arkitektoniske kvaliteter; bare i TV-stua er det jo brystningspaneler, plassbygde hyller og fiskebeinsparkett (som de har malt hvit?!😱), men interiøret er total skivebom. Billig-ræl fra Kremmerhuset ser bare enda billigere ut i det miljøet. Og i tillegg er det totalt upersonlig. Og finnes ikke inspirerende. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spaniasol Skrevet 5. desember 2019 #12494 Del Skrevet 5. desember 2019 54 minutter siden, Pjolterbeist skrev: Men er det faktiske bøker eller bare attrapper? For riktig lenge siden så alle bøker fra den norske bokklubben helt like ut utenpå. Det kan være noe sånt. Lekkert...🤧 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 5. desember 2019 #12495 Del Skrevet 5. desember 2019 Når tilogmed bøkene matcher 🤦🏼♀️ Det er ingenting i det huset som viser at det faktisk bor mennesker der. Ikke en enste dorullnisse eller tegning på kjøleskapet. Så stusselig. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. desember 2019 #12496 Del Skrevet 5. desember 2019 30 minutter siden, Ingebjørg skrev: Gir omvendt julenisse bort brukte ting??? Så de som er fattige skal sitte med «restene» fra «de rike» på julaften? Håper virkelig jeg misforstår innlegget hennes! Antar det medfører riktighet, ja. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 6. desember 2019 Forfatter #12497 Del Skrevet 6. desember 2019 (endret) 7 timer siden, Ingebjørg skrev: Gir omvendt julenisse bort brukte ting??? Så de som er fattige skal sitte med «restene» fra «de rike» på julaften? Håper virkelig jeg misforstår innlegget hennes! ja, de har sagt at de tar imot brukte ting. Jeg har sett andre organisasjoner med lignende opplegg, f.eks Hjelp oss å hjelpe, ber om bare nye og ubrukte ting. Jeg heier på å gi brukte julegaver, men ikke til de som har lite og alltid må kjøpe brukt. De fortjener nye ting den ene gangen i året. Endret 6. desember 2019 av MissLucy 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 6. desember 2019 #12498 Del Skrevet 6. desember 2019 Men dere.... Er det ikke bra at de faktisk gjør NOE og ikke bare fokuserer på seg selv? Selv om det så skulle være for klikk og oppmerksomhet så blir det iallefall gjort noe og det synes eg vi skal gi de positiv tilbakemelding på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 6. desember 2019 #12499 Del Skrevet 6. desember 2019 Nå har interiør aldri vært CBE sin sterke side. Synd i grunn siden de bor i den fine Villaen og kunne faktisk gjort litt penger på det. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 6. desember 2019 #12500 Del Skrevet 6. desember 2019 (endret) Jeg synes det er helt ok med brukte julegaver til hvem som helst, så lenge det er ting som ser strøkne ut. I vår tid, hvor planeten lider under vårt konsum, burde flere gi brukt. Imidlertid gir det en emmen smak i munnen når det gjøres i denne forbindelsen, av folk som skaffer nye ting hele tiden, og lever av å oppfordre andre til det samme forbruket ved å flashe det i sine glansede plattformer på nettet. Litt ekkelt, rett og slett. Endret 6. desember 2019 av Malum 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå