Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Hun er en proff kommunikator som har tjent bra og er stor i sin del av bransjen.Hun må jo ha en overordnet strategi i det hun poster Jeg synes det var merkverdig med en filmsnutt av henne mens hun lå og poserte på stranden, når fokuset de siste dagene har vært veldedighet og fattige og kalde barn. Hva er tanken bak? Hva tror dere?

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tranedatter

a) de tenker ikke i det hele tatt. Litt som små barn: jeg fikk en idé og gjorde det.

b) provosere for å komme bort fra kritikken rundt omvendt julenisse/redd barna

c) nei var ikke flere alternativer gitt….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, pøbelsara skrev:

Hun er en proff kommunikator som har tjent bra og er stor i sin del av bransjen.Hun må jo ha en overordnet strategi i det hun poster Jeg synes det var merkverdig med en filmsnutt av henne mens hun lå og poserte på stranden, når fokuset de siste dagene har vært veldedighet og fattige og kalde barn. Hva er tanken bak? Hva tror dere?

Caroline Berg Eriksen har rett i at det er forskjell på folk, men å flashe sin egen dyre ferie midt i denne veldedighetssalaten er så umusikalsk at de bør tigge om medierådgiver i stedet for pianostemmer. Særlig når hun selv trekker frem at dyre ferier er noe som kan diskvalifiserer mottagere av Omvendt Julenisse.

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter

Får litt lyst å stille spørsmålet på Facebook gruppa stort og smått om sosiale medier. Spørre om annonsørene der er beviste på hvilken påvirkere de bruker. Eller om de tenker som redd barna, de kjøper en pakke av en selger og thats it.

På en annen side, de som er inne på den siden er stort sett oppegående folk som er proffe i kommunikasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonas Bie
9 minutter siden, tranedatter skrev:

Får litt lyst å stille spørsmålet på Facebook gruppa stort og smått om sosiale medier. Spørre om annonsørene der er beviste på hvilken påvirkere de bruker. Eller om de tenker som redd barna, de kjøper en pakke av en selger og thats it.

På en annen side, de som er inne på den siden er stort sett oppegående folk som er proffe i kommunikasjon.

Kanskje dele Fru Johansens IG-post der?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Felis skrev:

Caroline Berg Eriksen har rett i at det er forskjell på folk, men å flashe sin egen dyre ferie midt i denne veldedighetssalaten er så umusikalsk at de bør tigge om medierådgiver i stedet for pianostemmer. Særlig når hun selv trekker frem at dyre ferier er noe som kan diskvalifiserer mottagere av Omvendt Julenisse.

Når du trodde at det ikke kunne bli verre. 🙃

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg

Her er det flere umusikalske ting som har skjedd. Snikreklame på en Redd barna annonse, så julekort med intetanende barn som motiv ( de vet ikke hva det innebærer å bli delt på nett til 320.000 følgere), så venner som synkroniserer likes og kommentarer på en IG post, også flashing av kropp fra ferie (som vil diskvalifisere eventuelle søknader fra de som søker om hjelp fra omvendt julenisse). Medmenneskeligheten og juleglede går hånd i hånd ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der i heimen så er det så lite selvinnsikt at det bare blir komisk, evt. tragiskt, og de evner ikke å se det selv så lenge de lever i fornektelse. For meg så virker det som om det er narsissisme på høyt plan 😜

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse Netfit-øvelsene er bare helt latterlige å se på. Jeg finner mer inspirasjon i en malingspann enn i disse videoene hun legger ut 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Monimoni skrev:

Disse Netfit-øvelsene er bare helt latterlige å se på. Jeg finner mer inspirasjon i en malingspann enn i disse videoene hun legger ut 

Herregud, inspirert av førjulstiden leste jeg "jeg finner mer inspirasjon i marsipan". Det er virkelig ikke noe særlig hvis man skal selge et treningsprogram 😂

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, tranedatter skrev:

Ser lke har tatt pt-kurs, er det noe nytt? Står forsåvidt årskull 2019.

Burde ikke han veilede i så fall?

https://www.facebook.com/larskristianeriksen

Han var vel bl.a PT, lege og sikkert noe mer også, når han han styra med disse falske kommentarene på bloggen for noen år siden, men hvordan han skal ha tid til det med all den tid han tar bilder og redigerer i tillegg til å sitte der med kaffekoppen er ikke godt å si 🤣

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
16 minutter siden, Felis skrev:

Herregud, inspirert av førjulstiden leste jeg "jeg finner mer inspirasjon i marsipan". Det er virkelig ikke noe særlig hvis man skal selge et treningsprogram 😂

Marsipan... næh. .. Det er for de feite og misunnelige. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Monimoni skrev:

Her må jeg bare si at jeg er helt enig med deg! Jeg er glad i trening og er jevnlig på treningsstudio. Mens jeg er der observerer man en del, og jeg kan ikke forstå annet enn at det CBE.no legger ut er utrolig amatørmessig. Har de virkelig en PT med seg på dette? Det er nesten ikke til å tro! 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Her må jeg bare si at jeg er helt enig med deg! Jeg er glad i trening og er jevnlig på treningsstudio. Mens jeg er der observerer man en del, og jeg kan ikke forstå annet enn at det CBE.no legger ut er utrolig amatørmessig. Har de virkelig en PT med seg på dette? Det er nesten ikke til å tro! 

Det kan se ut til at PTen blir den andre bloggeieren som tydeligvis har tatt et nettkurs også på dette.

Jaja, bedre med utdanning enn ingen. Men han bør snarest korrigere medeierens uhensiktsmessige utførelse av de fleste øvelser dersom de ønsker skadefrihet for alle - også følgerne. Litt ekstra motstand er heller ikke å forakte for troverdighetens skyld.

#nutrilett

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Inocybe skrev:

Obs. Det er Redd Barna

Ups retter det....beklager

Endret av Kleenex
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...