Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Aricia skrev:

Selvsagt hadde hun det, da det heller ikke var noen grunn til å gjøre noen av de tingene heller (?).

Andre influencere som er engasjert av Redd Barna i samme kampanje står som sagt ute i kulden i Redd Barna-t-skjorte i innleggene sine for prosjektet. Så her er det tydelig at CBE.no har gått imot ønskene fra oppdragsgiver og tatt egne valg for innlegget de betaler henne for - av en eller annen grunn.

Ja, hun synes det var bedre å gjøre det stikk motsatte. Sitte foran en peis med veskehunden sin og være takknemlig for at hun har det så godt. Igjen ble fokuset henne selv og ikke Redd Barnas arbeid. 

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Surikatt skrev:

Ja, hun synes det var bedre å gjøre det stikk motsatte. Sitte foran en peis med veskehunden sin og være takknemlig for at hun har det så godt. Igjen ble fokuset henne selv og ikke Redd Barnas arbeid. 

Akkurat dette skriver hun i en kommentar under Instagramposten også. At hun gjør det nettopp fordi hun kan. 🙄 
Jeg får dessverre ikke til å linke til det, da jeg er blokkert på IG, men så det tidligere via nettleser. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun virkelig sagt at t-skjorta ble borte i posten (eller noe lignende) eller er det noe vi (man/dere/noen) tror fordi hun ikke brukte den? Jeg synes bare det er så rart at UI klarte å få den ut til alle andre...

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonas Bie
2 minutter siden, Felis skrev:

Har hun virkelig sagt at t-skjorta ble borte i posten (eller noe lignende) eller er det noe vi (man/dere/noen) tror fordi hun ikke brukte den? Jeg synes bare det er så rart at UI klarte å få den ut til alle andre...

Jeg fikk faktisk ikke tilsendt t-skjorten 😕

Jeg hadde nok brukt t-skjorten om jeg hadde den 🙂

Fra kommentarfeltet 

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/12/01/varm-et-barn-til-jul/#comments

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Jonas Bie skrev:

Jeg fikk faktisk ikke tilsendt t-skjorten 😕

Jeg hadde nok brukt t-skjorten om jeg hadde den 🙂

Fra kommentarfeltet 

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/12/01/varm-et-barn-til-jul/#comments

Da synes jeg hun skal ha kred for at hun ikke stilte seg opp i snøen i sponset undertøy, eller neglisjé. Hun lot sjansen gå fra seg....

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jonas Bie

Kan jo være at de som er med på kampanjen får velge om de vil bruke t-skjorten eller ikke.

Hvis CBE takket nei, så er det jo ikke løgn at hun ikke har fått den tilsendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, FruJohansen skrev:

Takk for tilbakemeldinger på innlegget mitt :) @Frøken Scott kan jeg reposte svaret fra Redd Barna i tråden på Facebook, det som du la ut her for noen sider tilbake? 

Helt i orden 😊 Hvilken tråd er det, forresten?

Endret av Frøken Scott
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Glemtbrukernavnet skrev:

I kommentarfeltet til reklameinnlegget på instagram for "Redd Barna"  finner man bl.a. følgende kommentarer etter ca. 2 døgn: 

- "Beautiful!❤️❤️❤️❤️❤️"

- " Nydelig bilde"

- "💕💖"

- "Beautiful 💖"

- "Koselig bilde 😍❤️"

- "😍😍"

- "Hvor er leopard genser fra?😍👑"

- "♥️"

- "❤️"

- "💫💫💫🔥👌👍😍"

- "❤️❤️❤️"

- "Favorittpeisen❤️"

- "reddbarnaTakk for at du hjelper oss å sette fokus på en så viktig sak, @carolinebergeriksenno 🌲 🎁 Når alle bidrar litt er vi med på noe stort ❤️"

Legg merke til at det er de som er kritiske som får med seg hva som bør være fokuset i reklamen. En person skriver så treffende:

"Synd alle kommentere på deg og ditt utseende.. i stedet for det som burde være fokus her.. de små barna som ikke kan sitter foran ovnen å varme seg.. kanskje feil bruk av bilde i reklamen da..? 😳"

Og en annen:

"Det er veldig, veldig rart at hverken bloggeren selv eller hovedtyngden av leserne ikke stusser over bildebruken i en slik sak. Hva har en pyntet dame med en dyr hund foran en enda dyrere kakkelovn å gjøre med Redd barna? Skal vi liksom bli glade på bloggerens vegne for at hun ikke er et fattig barn? Det er ingen «kontrast» her som får oss til å tenke på fattige barn og jeg reagerer negativt på at penger jeg har gitt til Redd barna går med til å lønne en velstående blogger som ikke klarer å formidle et budskap."

Og direkte svar til "Redd Barna": "Fokuset ble nok litt feil."

Så bra, da støtter jeg noen andre iår

Endret av Kleenex
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kleenex skrev:

Så bra, da støtter jeg noen andre enn røde kors iår. Så vidt jeg vet bruker ikke Frelsesarmeen dyre bloggere i sitt arbeide.... 

Obs. Det er Redd Barna. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Mai 2018

Kritikk for å ikke stille på departementets rundebordskonferanse mot kroppspress 

Forklaring: Ikke fått invitasjon

Bevis: Departementets adresseliste viser at hun er invitert. 

Ny forklaring: Ikke fått invitasjon

Desember 2019:

Kritikk for dårlig utført kampanje, i motsetning til bloggkolleger. 

Forklaring: Ikke fått T-skjorte fra Redd Barna. 

Nja, det var det med troverdighet da. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, CecilieX skrev:

Mai 2018

Kritikk for å ikke stille på departementets rundebordskonferanse mot kroppspress 

Forklaring: Ikke fått invitasjon

Bevis: Departementets adresseliste viser at hun er invitert. 

Ny forklaring: Ikke fått invitasjon

Desember 2019:

Kritikk for dårlig utført kampanje, i motsetning til bloggkolleger. 

Forklaring: Ikke fått T-skjorte fra Redd Barna. 

Nja, det var det med troverdighet da. 

Nå er vel i grunn det paret der kjent for å ha et rimelig lemfeldig forhold til sannhet...

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Please slutt å blande Røde Kors oppi denne saken. :trist: 

Dette er REDD BARNA. Samme som har brukt mange penger på TV-reklame for tiden.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...