Gjest lillesnøfnugg Skrevet 4. oktober 2019 #9381 Del Skrevet 4. oktober 2019 9 minutter siden, lilla2103 skrev: Enig i mye av det du skriver, men deler av det nest siste avsnittet og spesielt det uthevede kunne du spart deg for. Rapportert. 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 4. oktober 2019 #9382 Del Skrevet 4. oktober 2019 Lurer på om Vestlia resort får noe særlig ut av at frua får gratis opphold mot at hun reklamerer for dem? Så langt har den reklamen vært elendig. Noen bilder fra treningsrommet, og nå en drøss med mørke og dystre bilder fra middag på rommet og yatzy. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 4. oktober 2019 #9383 Del Skrevet 4. oktober 2019 1 minutt siden, Minnie Mus skrev: Lurer på om Vestlia resort får noe særlig ut av at frua får gratis opphold mot at hun reklamerer for dem? Så langt har den reklamen vært elendig. Noen bilder fra treningsrommet, og nå en drøss med mørke og dystre bilder fra middag på rommet og yatzy. Du glemmer innlegget med bilde av en frustrert bedriftseier fulgt av et ganske spydig innlegg om at servitørene er dårlige (klarer ikke å servere kaffen riktig). 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 4. oktober 2019 #9384 Del Skrevet 4. oktober 2019 2 timer siden, CabinCruiser skrev: Dette er en sånn typisk "miljøet er ikke mitt problem". Men det er det dessverre. Det er det da ikke. Hva får du ut av å angripe meg egentlig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 4. oktober 2019 #9385 Del Skrevet 4. oktober 2019 2 timer siden, LilleSnupp skrev: Jeg reparerer klær som blir ødelagt og slitte klær bruker jeg hjemme innen for husets fire vegger/privat. Ser ingen grunn til å kaste klær fordi de er slitt, men fortsatt fullt brukbare. Ja, da fikk vi oppklart det. Ingen vil vel gå med slitte og ødelagte klær. Selvfølgelig viser hun seg ikke fram i det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 4. oktober 2019 #9386 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ironiske er at mannen, lke, kunne vise frem på twitter sine skitne sko etter utendørs trening. Ble faktisk MER inspirert av det, for det beviser at trening kan skje, selv når bakken er leirete, skoa er slitte (men antagligvis gode å gå i). Ingen unnskyldninger! https://twitter.com/lkeriksen23/status/1164258781401964545 Perfekte klær, sko og sminke, gir jo totalt feil bilde av hva trening er. Trening ER slitsomt, man blir svett og rød i ansiktet, håret til alle kanter, føtter som stinker. Men trening gir energi og sunn kropp. Noe lke formidler bedre, samme med diverse andre treningsprofiler. Samme kan appliseres på turgåing. Der behovet av inngåtte sko som er behaglige er viktigere enn 4 farger av samme jakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 4. oktober 2019 #9387 Del Skrevet 4. oktober 2019 11 minutter siden, Klink skrev: Ja, da fikk vi oppklart det. Ingen vil vel gå med slitte og ødelagte klær. Selvfølgelig viser hun seg ikke fram i det. Hva fikk "vi" oppklart? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 4. oktober 2019 #9388 Del Skrevet 4. oktober 2019 Slitt? Bruk klærne mer enn 2 ganger feks vil være en forbedring. Sjekk IG, hvor mange bilder finner du med det samme plagget? Nå har jeg faktisk lest kommentarfeltet og det ser ut til at mange av hard core- forsvarerne driter i miljøsiden ved ellevilt klesforbruk. Vi har en vei å gå, ja. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 4. oktober 2019 #9389 Del Skrevet 4. oktober 2019 2 timer siden, Klink skrev: Ingen vil vel gå med slitte, ødelagte klær? Brukeren du siterer skriver jo ikke at klærne skal være slitte og ødelagte? Det står jo om å legge ut bilde av noe som ser ut som det i det hele tatt er brukt, altså ikke bare nye antrekk dag etter dag. Og om det å ha favorittplagg som «brukes opp». Må da være greit å fundere på det. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 4. oktober 2019 #9390 Del Skrevet 4. oktober 2019 1 hour ago, Felis said: Du glemmer innlegget med bilde av en frustrert bedriftseier fulgt av et ganske spydig innlegg om at servitørene er dårlige (klarer ikke å servere kaffen riktig). Seriøst??? 😮 Det innlegget har jeg ikke fått med meg, og det er kanskje like greit. Er det mulig liksom??? Å sånt betaler bedrifter for! Noen burde tipse Vestlia om dette. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 4. oktober 2019 #9391 Del Skrevet 4. oktober 2019 1 time siden, Kollontaj skrev: Slitt? Bruk klærne mer enn 2 ganger feks vil være en forbedring. Sjekk IG, hvor mange bilder finner du med det samme plagget? Nå har jeg faktisk lest kommentarfeltet og det ser ut til at mange av hard core- forsvarerne driter i miljøsiden ved ellevilt klesforbruk. Vi har en vei å gå, ja. Det hjelper ikke på inntrykket man får av de som blir «inspirert» av denne bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 4. oktober 2019 #9392 Del Skrevet 4. oktober 2019 (endret) Jeg leser kommentarfeltet i nest siste innlegg, og det er som å lese kommentarfeltet på en stor nettavis. Så vanvittig mange tankeløse folk, som synes det er helt ok med et overforbruk som ikke ligner noen ting. Er det fordi de tenker at miljø ikke angår dem? Og Caroline lar folk holde på...usmakelig og motbydelig hele greia 😑 Og forsvarerne drar misunnelseskortet igjen og igjen. «Høyt utdannede lesere»? Tja... https://www.carolinebergeriksen.no/2019/10/03/salambakken-opp/ Endret 4. oktober 2019 av Aquarius04 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 4. oktober 2019 #9393 Del Skrevet 4. oktober 2019 (endret) 4 minutter siden, Aquarius04 skrev: Jeg leser kommentarfeltet i nest siste innlegg, og det er som å lese kommentarfeltet på en stor nettavis. Så vanvittig mange tankeløse folk, som synes det er helt ok med et overforbruk som ikke ligner noen ting. Er det fordi de tenker at miljø ikke angår dem? Og Caroline lar folk holde på...usmakelig og motbydelig hele greia 😑 Og forsvarerne drar misunnelseskortet igjen og igjen. «Høyt utdannede lesere»? Tja... https://www.carolinebergeriksen.no/2019/10/03/salambakken-opp/ Misunnelse for hva? Å leve av å vise frem barna sine på «ferietur»? Endret 4. oktober 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 4. oktober 2019 #9394 Del Skrevet 4. oktober 2019 3 timer siden, Felis skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor det er så ugreit å diskutere størrelser? Da Sunn Fornuft-plakaten ble lansert, skrev Lauga Oskarsdottir (United Influencers): - Kvinner i alderen 15-34 år utgjør den mest rammede gruppen av spiseforstyrrelser i Norge. Bloggere har en sterk kvinnelig målgruppe i denne aldersgruppen, og har dermed på lik linje med media et viktig samfunnsansvar på å ikke bidra til økt kroppspress. https://www.medier24.no/artikler/lanserer-sunn-fornuft-plakaten-kvinneguiden-og-bloggere-pa-lag-mot-spiseforstyrrelser/362781 Leserne til CBE er innenfor denne kategorien, noe som gir henne et moralsk ansvar for å ta vare på ALLE leserne sine, ikke bare de som kun påvirkes av det positive. Det er mange punkter i Sunn Fornuft-plakaten som sikkert kan være vanskelig å balansere, men punkt 7 bør være veldig enkel: Skriv gjerne om klær, men unngå å skrive hvilken klesstørrelse du bruker. Husk at leserne ikke kjenner deg i virkeligheten, og bare gjetter på om deres kropper faktisk er like. Får du spørsmål om størrelsen du bruker i et plagg, svar heller på om du opplever at plagget er lite, stort eller normalt i størrelsen. Jeg har mange ganger undret meg på hvorfor hun stadig nevner klesstørrelsen sin, eller viser lapper hvor størrelsen er synlig, det er helt unødvendig og egentlig ganske uvesentlig så lenge klærne sitter bra. Jeg kan bare anta at det er en form for selvskryt, på lik linje som "kroppen min har ikke forandret seg siden jeg var 15". Da tenker jeg det er greit å påpeke at dette ikke stemmer med virkeligheten, slik at normalt, slanke kvinner ikke tror det er noe kalt med dem fordi de må bruke større størrelser enn CBE. Klærne hun har på seg er altfor ofte for trange. Man ser det på skrukkene under armene, de trange ermene som får armene hennes til å se lubne ut, gylfer som spriker, ermer og ben som er altfor korte og turbukser som sitter som pølseskinn. Nei, Caroline er ikke en størrelse 34, 36, extra small eller hva hun nå prøver å overbevise oss om! Hun er en fin, slank dame som skviser seg inn i klær som er for små, slik at hun kan skryte av det. Og et lite hjertesukk til slutt, hvem er det som sitter og spør i kommentarfeltet hennes hvilken størrelse hun bruker? Hvilken interesse skulle noen ha av det, all den tid det er umulig å gjette hvor stort et menneske er ut ifra et bilde. Finnes disse menneskene i virkeligheten? Hun kan jo kanskje gjøre som Jerry Seinfeld i en episode, sy på en synlig merkelapp i en mindre str. enn det egentlig er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 4. oktober 2019 #9395 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ser hun skriver i kommentarfeltet at nå som hun har roet ned på flyreisene, så finner folk bare annet å ta henne på, som forbruk av klær. Vel, det forbruket har da jaggu vært et tema på bloggen før, og jeg vet med sikkerhet at jeg la igjen en kommentar om det for en del år siden som aldri ble godkjent. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tantesofie Skrevet 4. oktober 2019 #9396 Del Skrevet 4. oktober 2019 2 minutter siden, Sandin skrev: Ser hun skriver i kommentarfeltet at nå som hun har roet ned på flyreisene, så finner folk bare annet å ta henne på, som forbruk av klær. Vel, det forbruket har da jaggu vært et tema på bloggen før, og jeg vet med sikkerhet at jeg la igjen en kommentar om det for en del år siden som aldri ble godkjent. Det er bare helt sprøtt! Har hun liksom roet antall flyreiser bare fordi de ikke flyr i høstferien? De har da flydd ekstremt mye tidligere i år? Og forstår heller ikke logikken, å gjøre mindre av det ene onde gjør vel ikke at det er greit med ekstremt mye av det andre? For det er virkelig så ekstremt at det er pinlig, hun fremstår jo som en parodi. Kan ikke si at andre bloggere jeg titter innom gir inntrykk av å være i nærheten! 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 4. oktober 2019 #9397 Del Skrevet 4. oktober 2019 (endret) 8 minutter siden, Sandin skrev: Ser hun skriver i kommentarfeltet at nå som hun har roet ned på flyreisene, så finner folk bare annet å ta henne på, som forbruk av klær. Vel, det forbruket har da jaggu vært et tema på bloggen før, og jeg vet med sikkerhet at jeg la igjen en kommentar om det for en del år siden som aldri ble godkjent. Roet ned flyreisene? Hun har da vitterlig reist 5 ganger dette året, hjelper ikke å feriere hjemme resten av året da. Miljømessig er de allerede en versting. Og hvem bruker «høstferien» sin hvor barna er med på å sitte å kommentere kommentarfeltet sitt? Det er ikke mye «høstferie». De har sikkert mulighet til å stenge kommentarfeltet for å konsentrere seg om å være på ferie, men da kan de risikerer at de ikke har kontroll over situasjonen. Verstinger på mange måter. Endret 4. oktober 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeiaO Skrevet 4. oktober 2019 #9398 Del Skrevet 4. oktober 2019 (endret) 55 minutter siden, Sandin skrev: Ser hun skriver i kommentarfeltet at nå som hun har roet ned på flyreisene, så finner folk bare annet å ta henne på, som forbruk av klær. Vel, det forbruket har da jaggu vært et tema på bloggen før, og jeg vet med sikkerhet at jeg la igjen en kommentar om det for en del år siden som aldri ble godkjent. Enig. Caroline Berg Eriksen var klar over kritikken vedrørende forbruket sitt allerede i 2016 , så hva er det hun tuller med? Eksempelvis fra blogginnlegg datert januar 2016 - http://www.carolinebergeriksen.no/2016/01/19/pa-tide-a-gjore-noe-for-klimaet/ Tittelen var "på tide å gjøre noe for klimaet?" "... Jeg fronter et relativt høyt forbruk og oppfordrer også dere lesere til å kjøpe tingene jeg selv bruker og anbefaler..." Og "...Jeg kjenner mange av mine kritikere godt og flere vil sikkert si at dette er dobbeltmoralsk og så videre.... " Caroline Berg Eriksen - klima og miljø: https://influencere.wordpress.com/cbe-klima-og-miljo/ Endret 4. oktober 2019 av LeiaO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 4. oktober 2019 #9399 Del Skrevet 4. oktober 2019 På 2.10.2019 den 22.48, Kollontaj skrev: Alltid kjipt når sponseferien ikke holder standard. https://imgur.com/gallery/Y6Zp1xQ Kilde: https://twitter.com/lkeriksen23 1 time siden, Minnie Mus skrev: Seriøst??? 😮 Det innlegget har jeg ikke fått med meg, og det er kanskje like greit. Er det mulig liksom??? Å sånt betaler bedrifter for! Noen burde tipse Vestlia om dette. Joda, se linken til Kollontaj. Det skulle vel strengt tatt vært merket som reklame også, selv om Vestlia sikkert er glad han glemte det?! Men jeg unnskylder han i dette tilfelle, for alle vet at man blir lite fokusert når kaffen ikke kommer når den skal. Som altså ikke er før desserten - ikke etter desserten, men TIL desserten 😂 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 4. oktober 2019 #9400 Del Skrevet 4. oktober 2019 Spiller de Yatzy, eller bare later hun som? Siden de sitter der med en vanlig Yatzy blokk og kaster med 6 terninger. MaxiYatzy bruker 6 terninger, mens 5 terninger på vanlig Yatzy. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå