Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å ta innholdet i innleggene til @Levinaseriøst,men jeg klarer det bare ikke. Dyktig til hva, til å kopiere? Det er jo uetisk å kalle det å designe.

• Liker 48
Videoannonse
Annonse
Gjest Keikolina
Skrevet
27 minutter siden, Levina skrev:

En trenger da ikke å designe et produkt for å kunne sette navnet sitt på det og fronte det. Men, hun har helt sikkert vært med i beslutningen om hvilke produkter som skal være med. Hun har ikke valgt ut sine favoritter, men satt sitt navn på det, og det er noe helt annet. Merkenavnet hennes selger. Hun er kjempedyktige i jobben sin! Bygget opp sin egen business på denne måten. 

Du er morsom, du skal ha den 😊

Skrevet

Ingen hadde sagt et eneste ord om Coverbrands solgte dette som et helt vanlig produkt. Ok, noen hadde nok påpekt at det kostet over det dobbelte av en eksakt kopi på Glitter (hvis det forholdt seg slik, det er bare et eksempel). Problemet her er jo at de hevder Caroline har designet det, mens det eneste hun har gjort er å komme med noen navn på det. Coverbrands fremstiller det som eksklusivt, mens det i realiteten er billigproduserte produkter tilgjengelig for enhver person med internett. Og det til en brøkdel av prisen. Eneste forskjell er at det er festet på en plastdings med navnet hennes på. Selv ikke hennes største fan henger vel opp emballasjen i en ramme på veggen, altså har den null verdi. 

• Liker 23
Skrevet
2 minutter siden, Sandin skrev:

Ingen hadde sagt et eneste ord om Coverbrands solgte dette som et helt vanlig produkt. *snip* Eneste forskjell er at det er festet på en plastdings med navnet hennes på. Selv ikke hennes største fan henger vel opp emballasjen i en ramme på veggen, altså har den null verdi. 

Noe sier meg at slike mennesker faktisk kan finnes.............. 

• Liker 28
Skrevet

Disse spennene er faktisk "designet" så flott at da jeg så bildet på IG trodde jeg først det stod "HARRY", ikke "HAPPY" 🙈 så sweet Harry, er vel ikke så mange som vil pynte seg med det 😂

• Liker 25
Skrevet

En rask titt på IG viser at Coverbrand sin post har 12 kommentarer, hvorav alle er negative. CBE sin post har 48 kommentarer hvorav alle er av «kosemose» slaget. Her vil jeg tro at bloggerparet er inne og fjerner alle negative kommentarer. Mulig det blir en lang arbeidsdag med å overvåke kommentarfeltet og rydde. Kanskje derfor frua blir så sliten og har så mye lenger arbeidsdager enn vanlige arbeidstakere. 

• Liker 41
Skrevet
3 minutter siden, Camillalilla skrev:

En rask titt på IG viser at Coverbrand sin post har 12 kommentarer, hvorav alle er negative. CBE sin post har 48 kommentarer hvorav alle er av «kosemose» slaget. Her vil jeg tro at bloggerparet er inne og fjerner alle negative kommentarer. Mulig det blir en lang arbeidsdag med å overvåke kommentarfeltet og rydde. Kanskje derfor frua blir så sliten og har så mye lenger arbeidsdager enn vanlige arbeidstakere. 

.. og kun 9 kommentarer på innlegget på bloggen (pluss hennes egne selvsagt), alle positive her også.

• Liker 17
Skrevet
9 minutter siden, Camillalilla skrev:

Jeg kommenterte negativt på hennes instagram, og den kommentaren er slettet, ja. 

• Liker 25
Skrevet
1 time siden, Levina skrev:

Så gøy at hun har satt sitt navn på slike spenner.  Spennende å se hvordan merkenavnet hennes har utviklet seg. Fra kun blogg i begynnelsen, til forskjellige prosjekter etterhvert. Slike spenner kan man få rimeligere, men da er ikke kvaliteten så bra er min erfaring, så tenker hun har satset på kvalitet og hun har en lesergrupppe som er villig og mulighet til å betale for kvalitet. 

Ikke minst så er bildene vakre og hun er flott og ikke minst fotogen, så skjønner at de ønsker henne til å fronte disse produktene. 

Hvordan vet du at disse spennende til CBE er av god kvalitet? 

«Satt sitt navn på slike spenner» er jo nøyaktig det hun har gjort - tatt noen andres arbeid og tar kredit for det selv. 

• Liker 31
Skrevet
2 minutter siden, loffen said:

Jeg kommenterte negativt på hennes instagram, og den kommentaren er slettet, ja. 

Og blokkert også kanskje?

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, loffen skrev:

Det er jo som det bruker å være, men slipper de noen negative igjennom så er det sikkert for at LKE trenger å få blåst ut litt og ha en ovenfra-og-ned-holdning mot alle de som våger å kritisere noe som de har lagt all sin sjel i :plystre:

• Liker 15
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet

Men nå må vi holde tunga rett i munnen, det er Coverbrands som har sagt at Caroline har designet dem, det står det ikke noe om i teksten på bloggen..? 

Her burde hun riktignok vært ærlig nok til å påpeke denne feilen og sagt at hun har blitt valgt til å reklamere for dem i egen kolleksjon, noe som er mer enn bra nok i seg selv. Å motta hyllest for en jobb andre har gjort er ikke greit, og bygger bare oppunder den haugen som allerede finnes av uærligheter fra den kanten. Hvorfor vil hun fremstå slik..?

Skrevet
Akkurat nå, Lille_Krokodille skrev:

Men nå må vi holde tunga rett i munnen, det er Coverbrands som har sagt at Caroline har designet dem, det står det ikke noe om i teksten på bloggen..? 

Her burde hun riktignok vært ærlig nok til å påpeke denne feilen og sagt at hun har blitt valgt til å reklamere for dem i egen kolleksjon, noe som er mer enn bra nok i seg selv. Å motta hyllest for en jobb andre har gjort er ikke greit, og bygger bare oppunder den haugen som allerede finnes av uærligheter fra den kanten. Hvorfor vil hun fremstå slik..?

Er du overrasket?

• Liker 4
Gjest Annepannesjoko
Skrevet
8 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Men nå må vi holde tunga rett i munnen, det er Coverbrands som har sagt at Caroline har designet dem, det står det ikke noe om i teksten på bloggen..?  .......

Fra https://influencere.wordpress.com/2019/08/01/caroline-berg-eriksen-caroline-accessories-og-villedende-reklame/

Caroline Berg Eriksen har gjengitt Coverbrands sin instastory, der det står "designet av @Carolinebergeriksenno" og merket bildet med reklame. Med andre ord har hun gått god for informasjonen om at produktene er designet av henne i eget reklameinnlegg på instastory

Gjest Emmy_H
Skrevet
29 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

👏🏽👏🏽👏🏽

Skrevet (endret)
1 hour ago, Camillalilla said:

Denne forsvant rimelig kjapt...

Slettet uredigert bilde

Endret av Engelskfrøken
  • Liker 8
Skrevet (endret)
21 minutter siden, Akj skrev:

Er det bare meg, eller kjennes det her nye «design»-prosjektet så himla..... B? Fatter ikke at man vil sette navnet sitt på rælete perlespenner fra Kina nesten et år etter det ble «mote». Ingenting innovativt, originalt, kreativt.... Og man har mage til å takke for komplimentene om at man er så dyktig.  Navnene på spennene får meg også til å dunke hodet i veggen - vi er altså så himla uoriginale at vi velger fornavnene til såkalte «ikoner» på spennene, akkurat som det skal gjøre dem mer attraktive. Det er bare latskap og replikering av noe som er gjort hundre ganger før. Og ordene Boss og Cutie🤷🏽‍♀️🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️  «Nå er jeg skikkelig Boss»🤦🏽‍♀️

Får iallfall unngå å bruke «boss» spenna når jeg er på tur i Rogaland 😂

Endret av Snurrepurre
Skriveleif
  • Liker 31
Skrevet

Innlegget om disse hårspennene har nå ligget ute i omtrent tolv timer. CBE har ennå ikke kommet med en korreksjon av Coverbrands påstand om at det er CBE selv som har designet disse. 

Til gjengeld vet man nå at kommentarer som påpeker at produktet åpenbart ikke er et design sugd fra CBEs eget kreative bryst, slettes over en lav sko. Den type oppførsel kan også tolkes som at CBE nok en gang er tatt i fusk og fanteri. Og da må man samtidig spørre seg hvorfor Coverbrands velger å inngå et samarbeid med noen som har et heller lurvete rykte når det kommer til "design".

• Liker 32
Skrevet (endret)
4 timer siden, Heidu90 skrev:

"Nå kan jeg endelig avsløre hva jeg har jobbet med en stund – i dag lanserer jeg nemlig mitt helt eget merke: Caroline Accessories og det er så gøy!" (link: https://www.carolinebergeriksen.no/2019/08/01/caroline-accessories/

"Caroline Accessories er en trendy og lekker hårpynt kolleksjon designet av den kjente bloggeren Caroline Berg Eriksen." (link: https://www.coverbrands.no/merker/caroline-accessories

2 timer siden, Lille_Krokodille skrev:

@Lille_Krokodille jeg tenker at teksten CBE la ut, og som @Heidu90 gjengir over her sier nok. 

Endret av Malum
Linkene er rettet opp, da de begge hadde fått en parantes på slutten som ikke skulle være der
  • Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...