Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
1 time siden, Ellepelle skrev:

Tja, jeg syns den ser ganske lik ut jeg da. Godt tips å se på videoene! Ja, på bildet fra sykkelturen poserer hun slik at den nok ser større ut enn i virkeligheten, men ikke unormalt stor. Syns det er ganske drøyt å påstå at hun har innlegg eller det som verre er, bare ut fra å se på ett enkelt bilde. Troverdigheten til bedriften er dessverre svekket av tidligere hendelser, men det rettferdiggjør ikke spekulasjoner og mistro til absolutt alt som legges ut. 

Heier på videoer! Da kommer "helheten" bedre frem, og det blir færre spekulasjoner  👏😊

Endret av 2ney
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring og kommentarer til moderering. Spørsmål kan rettes til admin eller på Ris & Ros.

Måne, admin.

• Liker 1
Gjest Emmy_H
Skrevet
28 minutter siden, Moongirl skrev:

😱😱😱

Kremmerhuset skal ikke få en krone mer av meg!!

Det er mange som ikke legger igjen penger der foråsidetsånn..

Skrevet

Frua sier i siste innlegg at den nå mye omtalte shortsen er en avklippet tights, så kanskje det forklarer den enorme paddingen på rumpa? Finnes det ikke treningstights med slikt? 

Forøvrig interessant hvordan en tørrsjampo kan fjerne fett og smuss fra hodebunnen...Trodde det kun var vanlig sjampo..🙄

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/07/31/lifesaver-for-hjelmsveisen/#comments

• Liker 13
Gjest Atheena
Skrevet
12 timer siden, Ellepelle skrev:

Tja, jeg syns den ser ganske lik ut jeg da. Godt tips å se på videoene! Ja, på bildet fra sykkelturen poserer hun slik at den nok ser større ut enn i virkeligheten, men ikke unormalt stor. Syns det er ganske drøyt å påstå at hun har innlegg eller det som verre er, bare ut fra å se på ett enkelt bilde. Troverdigheten til bedriften er dessverre svekket av tidligere hendelser, men det rettferdiggjør ikke spekulasjoner og mistro til absolutt alt som legges ut. 

Det er ikke godt å si hva det er som gjør at hun plutselig har fått kardashian-rumpe. Uansett hvis man går tilbake i IG profilen hennes ser man tydelig forandring. LKE har jo tidligere shamet den form for kroppsfigur og nå høster hun ros på IG for at rumpa kunne vært Beyonce sin. Så at kona hele veien har hatt den kroppsfiguren som han har shamet henger jo ikke helt på greip? Jeg bare undrer meg til at markløft har gjort så stor suksess for stussen for jeg har nemlig drevet med tunge markøft, samt hip thrust ukentlig i 2 år nå uten den progresjonen på rumpa. Så skulle gjerne hatt oppskriften med bare litt markløft, høres bekvemt ut.  

Men for all del, hun beveger seg jo ute i offentligheten så ville jo vært flaut å gi inntrykk av en slik flott stuss og så stemmer det ikke når man ser henne i virkeligheten. 

Skrevet

De beste tørrshampoene har noe evne til å trekke til seg fett, iallfall. Den CBE reklamerer for, kan jeg ikke gå god for, men det er noe av hensikten med tørrsjampo: trekke ut fett (man børster shampoen ut.) Reklameshampoen gir kanskje andre negative effekter som CBE bør vurdere:

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24476629/advarte-mot-toerrsjampo-paa-facebook-ble-kontaktet-av-advokat

• Liker 11
Skrevet

Jeg skjønner ikke den moten. Fint å være veltrent, men et sånt gedigent akterspeil har jeg virkelig aldri ønsket meg.

• Liker 13
Skrevet
23 minutter siden, Aquarius04 skrev:

Frua sier i siste innlegg at den nå mye omtalte shortsen er en avklippet tights, så kanskje det forklarer den enorme paddingen på rumpa? Finnes det ikke treningstights med slikt? 

Forøvrig interessant hvordan en tørrsjampo kan fjerne fett og smuss fra hodebunnen...Trodde det kun var vanlig sjampo..🙄

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/07/31/lifesaver-for-hjelmsveisen/#comments

Men hvorfor i allverden "bare måtte hun ofre tightsen siden det var så varmt"? Hun hadde, veldokumentert på bloggen, minst med en svart 2XU sykkelshorts, en hvit sykkelshorts (utrolig upraktisk farge på tur men det er en annen sak) og en kakifarget shorts. Kunne ingen av de 3 shortsene brukes? 

• Liker 34
Skrevet

Vi som har brukt en god del timer på styrketrening, både med og uten PT, er stort sett enige om å vite hva som skal til for progresjon og muskelvekst og hvor lang tid det kan ta. At bloggeieren påstår at en plutselig markant bakdel er punkttrent gjennom "litt markløft" er bare kunnskapsløst. Det er skuffende at bloggeier undervurderer lesernes intellekt på denne måten. Spesielt når Treasures har knyttet til seg en profilert PT gjennom prosjektet Netfit.

Ifjor var det fronten, i år er det bakdelen. Og ingen av delene er relevante for bloggens annonsører ut fra produktene som markedsføres der, som tørrsjampo, intimservietter eller barberhøvler.

• Liker 45
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin.

Skrevet (endret)
33 minutter siden, Kollontaj skrev:

De beste tørrshampoene har noe evne til å trekke til seg fett, iallfall. Den CBE reklamerer for, kan jeg ikke gå god for, men det er noe av hensikten med tørrsjampo: trekke ut fett (man børster shampoen ut.) Reklameshampoen gir kanskje andre negative effekter som CBE bør vurdere:

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24476629/advarte-mot-toerrsjampo-paa-facebook-ble-kontaktet-av-advokat

Så i stedet for å komme frisørenes berettigede bekymring i møte fikk de trusselsbrev fra advokat om brud på merkevarerettiheter og markedsføringsloven? Det stemmer at frisørene burde ha vært oppmerksomme da de la ut merkevarenavn, men fy søren for en måte å behandle helt berettiget produktskepsis på. Gir dårlig tiltro til produktet når første respons er advokat. 

Måten Batiste behandler kunders uro på passer nå godt sammen med andre av CBE.nos annonsører. Kremmerhuset synes det var helt fint at kritiske kunder ble stalket og hengt ut på IGen deres. Så Batiste er i "godt" selskap hos CBE.no. 

Edit. Legger ved linker:

https://influencere.wordpress.com/2019/05/06/caroline-berg-eriksen-kommentarer-om-bruk-av-barn-hos-kremmerhuset-og-pa-egen-blogg/amp/

https://influencere.wordpress.com/2019/05/13/caroline-berg-eriksen-samarbeidspartner-og-kundebehandling/amp/

Endret av Inocybe
  • Liker 21
Skrevet
8 minutter siden, Kollontaj skrev:

Veldig interessant artikkel  - både om tørrsjampo og forbrukermakt.

• Liker 16
Skrevet

Godt man vet hvilke bedrifter og merker man skal unngå! 😅 

• Liker 22
Skrevet (endret)

Alt CBE anbefaler og tipser om ift klær, trening, sminke, mat etc så går jeg motsatt vei. Og det burde så absolutt flere gjøre også.

Endret av Uglesjel
  • Liker 17
Skrevet
2 minutter siden, Uglesjel skrev:

Alt CBE anbefaler og tipser om ift klær, trening, sminke, mat etc så går jeg motsatt vei. Og det burde så abslutt flere gjøre også.

Jeg håper ikke påvirkerne påvirker fjellfolket i stor grad, så man kan fortsette å spise middag i ulltrøye og luesveis på fjellhyttene uten å føle seg ukomfortabel. Det beste med å være i naturen er å være langt borte fra speil og slippe å tenke på hvordan man tar seg ut hele tiden, vi har nok av tid til det i hverdagen. Naturlig friske røde kinn, vanlig renslighet og et smil kommer man langt med.

• Liker 46
Gjest Emmy_H
Skrevet
1 time siden, Atheena skrev:

Det er ikke godt å si hva det er som gjør at hun plutselig har fått kardashian-rumpe. Uansett hvis man går tilbake i IG profilen hennes ser man tydelig forandring. LKE har jo tidligere shamet den form for kroppsfigur og nå høster hun ros på IG for at rumpa kunne vært Beyonce sin. Så at kona hele veien har hatt den kroppsfiguren som han har shamet henger jo ikke helt på greip? Jeg bare undrer meg til at markløft har gjort så stor suksess for stussen for jeg har nemlig drevet med tunge markøft, samt hip thrust ukentlig i 2 år nå uten den progresjonen på rumpa. Så skulle gjerne hatt oppskriften med bare litt markløft, høres bekvemt ut.  

Men for all del, hun beveger seg jo ute i offentligheten så ville jo vært flaut å gi inntrykk av en slik flott stuss og så stemmer det ikke når man ser henne i virkeligheten. 

Funky som har trening som levebrød har ikke en slik bakdel engang. Utrolig hva man må gjøre for å selge inn en treningsapp, lurer på hvorfor desperasjonen er så sterk? Hvis ikke det er nok penger i bloggen, så er det andre jobber å få  enn å lure folk på den måten. Hvis man setter sammen Dovre turen og hvor  lang tid man bruker på en joggetur så stemmer vel det at det er mye prat og lite action når det gjelder trening. Men har man først kommet inn i «jeg selger alt bare jeg får godt betalt» bobla så er det vel ikke så  nøye. 

Skrevet

Det må da være flaut å ikke kunne svare leserne sine på spørsmål om produkter hun reklamerer for? I innlegget om tørrsjampo får hun spørsmål om hvordan den fjerner fett og smuss fra håret. Det kan hun altså ikke svare på, men sier at det var dette hun hadde fått info om.  Så kommer det en annen leser med et godt og utfyllende svar om hva en tørrsjampo gjør. Noe så flaut...

• Liker 28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...