Anja(1978) Skrevet 25. august 2002 #1 Del Skrevet 25. august 2002 tenkte bare jeg skulle introdusere meg selv :D Jeg er 24 år og fra Trøndelag (noen fler som er fra mitt distrikt ?) Obs! Hvordan lager jeg stor skrift ? (prøvde frontstørrelse på testsiden men de funka ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 25. august 2002 #2 Del Skrevet 25. august 2002 Hei hei Anja Velkommen skal du være, men jeg MÅ bare ADVARE deg; KvinneGuiden er VANEDANNENDE!!! Selv bruker jeg egentlig ALT for mye tid her inne, og jeg tror ikke jeg er alene... Men det er da så mye "spennende" her inne!!! Jeg er også fra Trøndelag forresten, og det er flere trøndere her inne... Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2002 #3 Del Skrevet 25. august 2002 har du vært medlem siden 1 januar 1970 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anja(1978) Skrevet 25. august 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 25. august 2002 oops siste innlegg var fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 25. august 2002 #5 Del Skrevet 25. august 2002 Anja, bare husk at man må motargumentere istedet for å persontrakassere... (selv om de fleste jenter diskuterer sånn) så håper jeg du er et av unntakene... W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spying Skrevet 25. august 2002 #6 Del Skrevet 25. august 2002 Å husk at du er velkommen her, selv om veldig få sier det. ++ at Waco er en kranglefant++ :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Black Angel Skrevet 25. august 2002 #7 Del Skrevet 25. august 2002 Jeg håper du får en varm velkomst, Anja(1978). Det er ikke alle forunt å få det her inne tror jeg. Black Angel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 25. august 2002 #8 Del Skrevet 25. august 2002 Velkommen til oss, Anja! Håper du vil trives! Fonstørrelse endrer du ved å merke teksten du har skrevet, og deretter klikke på hvilken fontstørrelse du ønsker. På samme måte velger du farge, uthevet skrift etc... Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 25. august 2002 #9 Del Skrevet 25. august 2002 Hei og velkommen hit! Det er flere ifra trøndelagsdistriktet her... skal ikke nevne noen (ikke sikkert jeg sier rett og noen kan bli fornærma :blunke: ) Du vil fort finne ut hvor lett det er å bli avhengig av kg. :D Angående stor skrift og slikt, så anbefaler jeg deg å gå inn på forumet som heter Testing. Der kan du pose innlegg og prøve alle rare ting til du får det til! Et lite tips; marker setningen eller ordet du vil ha f.eks. større før du klikker på egnet valg... forstod du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 25. august 2002 #10 Del Skrevet 25. august 2002 Velkommen Anja!! håper du vil trives.... og håper ikke du blir like hekta som meg.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 25. august 2002 #11 Del Skrevet 25. august 2002 og du; ingen har vært medlemmer her siden 1 jan 1970... bare KG som har gjort en feil.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå