Gå til innhold

Hei - jeg er ny her


Anja(1978)

Anbefalte innlegg

tenkte bare jeg skulle introdusere meg selv :D

Jeg er 24 år og fra Trøndelag (noen fler som er fra mitt distrikt ?)

Obs! Hvordan lager jeg stor skrift ?

(prøvde frontstørrelse på testsiden men de funka ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei Anja

Velkommen skal du være, men jeg MÅ bare ADVARE deg; KvinneGuiden er VANEDANNENDE!!! :ler:

Selv bruker jeg egentlig ALT for mye tid her inne, og jeg tror ikke jeg er alene... Men det er da så mye "spennende" her inne!!! :lol:

Jeg er også fra Trøndelag forresten, og det er flere trøndere her inne...

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anja, bare husk at man må motargumentere istedet for å persontrakassere... (selv om de fleste jenter diskuterer sånn) så håper jeg du er et av unntakene...

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper du får en varm velkomst, Anja(1978). Det er ikke alle forunt å få det her inne tror jeg.

Black Angel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss, Anja! Håper du vil trives!

Fonstørrelse endrer du ved å merke teksten du har skrevet, og deretter klikke på hvilken fontstørrelse du ønsker. På samme måte velger du farge, uthevet skrift etc...

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit!

Det er flere ifra trøndelagsdistriktet her... skal ikke nevne noen (ikke sikkert jeg sier rett og noen kan bli fornærma :blunke: ) Du vil fort finne ut hvor lett det er å bli avhengig av kg. :D

Angående stor skrift og slikt, så anbefaler jeg deg å gå inn på forumet som heter Testing. Der kan du pose innlegg og prøve alle rare ting til du får det til! Et lite tips; marker setningen eller ordet du vil ha f.eks. større før du klikker på egnet valg... forstod du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...