Gå til innhold

Barnevennlig stuebord, feks lejre fra jysk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har noen ideer? Altså ingen skarpe kanter, og ja vet selvsagt at en kan polstret hjørnene....

Har sett på nett, finner lite pent som ikke er altfor dyrt. Lejre 120 x 60 fra jysk liker jeg stilen på, men har fått dårlige omtaler på jysk.no ser jeg. Ser folk skriver at beina faller av fordi de bare er limte på, men ser ut som man skal skru de på, så mulig det er kommet en ny variant?! 

https://jysk.no/stue/sofa/hjornebord/sofabord-lejre-60x120-hvit/eik

 

Noen som kjenner til lignende bord evt? 

Anonymkode: e6a3c...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde fancy bord fra bolia men med veldig skarpe kanter, og barnet fikk stadige blåmerker på hakka av å slå hakka i bordet, Vi ble kvitt den og kjøpte Kragsta på Ikea. https://m2.ikea.com/no/no/p/kragsta-bord-svart-80262253/

den er kanskje ikke den fineste, men har klare fordeler. Rundt, veldig tungt og stødig. Barna kan klatre på det uten at det velter. Det er også høyt som ee praktisk, veldig riktig høyre for små barnestoler (type Sundvik eller Kritter), sånn at barna kan spise eller tegne ved bordet. Og bordet er stort, 90cm omkrets. Så alt er fint bortsett fra stilen, og vi er fornøyde foreløpig. 

kjøpte forresten på finn, billig, i hvit, og malte toppen grått.:) 

Anonymkode: 07ccb...43b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Ikke det fineste jeg har sett , og hadde håpet på noe mer "moderne", men man kan ikke få alt, og barnevennlig er viktig. Så skal ta en titt på det!

Anonymkode: e6a3c...125

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for svar. Ikke det fineste jeg har sett , og hadde håpet på noe mer "moderne", men man kan ikke få alt, og barnevennlig er viktig. Så skal ta en titt på det!

Anonymkode: e6a3c...125

ja jeg vet, føler nøyaktig det samme, skulle gjerne hatt det i mer moderne stil. Men som sagt, så praktisk at jeg ble i grunn glad i det bordet. Ingen blåmerker siden vi fikk det. 

Anonymkode: 07ccb...43b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøp møbler på Jysk, latterlig dårlig kvalitet som du får lust å kaste ganske snart!!!

Anonymkode: dbedc...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...