Gå til innhold

For mange kvinner på KG


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva vet du om hvilket kjønn brukeren har? Det er overraskende mange menn her skal jeg si deg. Norges beste diskusjonsforum!

Anonymkode: be450...83b

Hvor mange menn da ? 

Anonymkode: f0ae6...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker egentlig at om man ikke liker forumet så slutter man å bruke det. Ingen vits i å klage på ting som er umulig å endre på uansett og det at det er flertall av kvinner på et kvinneforum er en av de tingene man ikke kan endre på.

Man kan ikke stenge ute brukere fordi en bruker opplever at han ikke liker at det er for mange kvinner her. Da er det mer naturlig at den ene personen som opplever ting slik finner seg et mer passende forum å være på.

Anonymkode: 90ee5...ca3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvilken relevans har det til mitt spørsmål? 

Anonymkode: b7533...7b7

Du skrev:

1 hour ago, AnonymBruker said:

Mener du å si at menn som likestiller kvinner og ønsker å diskutere samfunnets smått og stort i et fora med begge kjønn representert er unormale? 

Anonymkode: b7533...7b7

Derfor kunne det altså vært interessant å se hva du har bidratt med i andre tråder.

 

Anonymkode: ad20f...8bf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du skrev:

Derfor kunne det altså vært interessant å se hva du har bidratt med i andre tråder.

 

Anonymkode: ad20f...8bf

Fordi?

Anonymkode: b7533...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger merke til at mennene her inne har veldig dårlig debattnivå , de kommer enten med feilaktige påstander og argumenter styrt av følelser i stedet for fakta, hets, eller oppretter tråder for så å ikke bidra til diskusjonen men trekke seg helt vekk når de får vettuge svar.

Diskusjonsnivået og refleksjonsnivået hadde vært ikke-eksisterende om det ikke var for kvinnene her, men hvis du opplever at trådene dine kuppes av kvinner og feminister så har det garantert med at temaet du poster om er feil og kvinnediskriminerende. Ikke særlig sjakktrekk på et kvinneforum, så hvis du vil ha mer positiv respons må du nok endre holdningen din til kvinner ganske mye :) 

Anonymkode: a8e5b...2bf

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi?

Anonymkode: b7533...7b7

Fordi du går så hardt ut mot kvinner i denne tråden din.

Anonymkode: ad20f...8bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg legger merke til at mennene her inne har veldig dårlig debattnivå , de kommer enten med feilaktige påstander og argumenter styrt av følelser i stedet for fakta, hets, eller oppretter tråder for så å ikke bidra til diskusjonen men trekke seg helt vekk når de får vettuge svar.

Diskusjonsnivået og refleksjonsnivået hadde vært ikke-eksisterende om det ikke var for kvinnene her, men hvis du opplever at trådene dine kuppes av kvinner og feminister så har det garantert med at temaet du poster om er feil og kvinnediskriminerende. Ikke særlig sjakktrekk på et kvinneforum, så hvis du vil ha mer positiv respons må du nok endre holdningen din til kvinner ganske mye :)

Anonymkode: a8e5b...2bf

Dette, ts!

Anonymkode: ad20f...8bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om man kategoriserte brukerne feks etter inntekt?

De som tjente 0-300.000, 300.000-500.000 og 500.000 -700.000 osv.

Når man havnet i en kategori så så man ikke innlegg fra brukere i en annen kategori. Vi vet jo at mennesker snakker best med likesinnede, og på den måten kunne vi gjort det hele mere interessant for hverandre.

Menn ville nok for det meste havnet i de øverste kategoriene men kanskje det hadde gjort at samtalene ble mere interessante for alle parter?

Anonymkode: b7533...7b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om man kategoriserte brukerne feks etter inntekt?

De som tjente 0-300.000, 300.000-500.000 og 500.000 -700.000 osv.

Når man havnet i en kategori så så man ikke innlegg fra brukere i en annen kategori. Vi vet jo at mennesker snakker best med likesinnede, og på den måten kunne vi gjort det hele mere interessant for hverandre.

Menn ville nok for det meste havnet i de øverste kategoriene men kanskje det hadde gjort at samtalene ble mere interessante for alle parter?

Anonymkode: b7533...7b7

 
Lol, de fleste mennene som er her er jo Navere og samfunnets tapere men hadde vært fint det om de hadde bare diskutert med hverandre og sluttet å plage oss med de bitre meningene sine 

Anonymkode: a8e5b...2bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 
Lol, de fleste mennene som er her er jo Navere og samfunnets tapere men hadde vært fint det om de hadde bare diskutert med hverandre og sluttet å plage oss med de bitre meningene sine 

Anonymkode: a8e5b...2bf

Mener kvinner at menn som går på NAV er tapere? 

Anonymkode: b7533...7b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener kvinner at menn som går på NAV er tapere? 

Anonymkode: b7533...7b7


Nei (med unntak) 

Anonymkode: a8e5b...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo vanskelig å måle forholdstallet mellom menn og kvinner her inne siden så altfor mange skriver som AB-ere. 

At det er et klart flertall kvinner har jeg ikke noe problem med så lenge menn har lov til å delta på lik linje her inne som de nevnte kvinnene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva om man kategoriserte brukerne feks etter inntekt?

De som tjente 0-300.000, 300.000-500.000 og 500.000 -700.000 osv.

Når man havnet i en kategori så så man ikke innlegg fra brukere i en annen kategori. Vi vet jo at mennesker snakker best med likesinnede, og på den måten kunne vi gjort det hele mere interessant for hverandre.

Menn ville nok for det meste havnet i de øverste kategoriene men kanskje det hadde gjort at samtalene ble mere interessante for alle parter?

Anonymkode: b7533...7b7

Jeg kan ikke se at samtalene hadde blitt mer interessante for meg dersom jeg kun skulle diskutert med mennesker på mitt eget lønnsnivå. Det er ganske snevert å definere «likesinnet» ut fra inntektsnivå. 

Anonymkode: f3b5c...256

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Brannslangen skrev:

Det er jo vanskelig å måle forholdstallet mellom menn og kvinner her inne siden så altfor mange skriver som AB-ere. 

At det er et klart flertall kvinner har jeg ikke noe problem med så lenge menn har lov til å delta på lik linje her inne som de nevnte kvinnene. 

Problemet slik forumets sammensetning er per i dag er at kvinneandelen er for stor.

Hvis en mann lager et innlegg så dukker det opp en sint dame som sier noe stygt og krenkende. Og i stedet for at de andre kvinnene kommer med sine egne synspunkter så trykker de bare «liker» og beveger seg raskt videre for å diskutere uvesentligheter om rosabloggere og hvem som har gjort hva på kjendisfarmen.

Jeg tenker at om menn i større grad hadde fått sette agendaen her inne på KG ville kvinnene kunne lære og bli mere opplyst i forhold til de mere eksistensielle spørsmålene menneskeheten står ovenfor.

 

Anonymkode: b7533...7b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Problemet slik forumets sammensetning er per i dag er at kvinneandelen er for stor.

Hvis en mann lager et innlegg så dukker det opp en sint dame som sier noe stygt og krenkende. Og i stedet for at de andre kvinnene kommer med sine egne synspunkter så trykker de bare «liker» og beveger seg raskt videre for å diskutere uvesentligheter om rosabloggere og hvem som har gjort hva på kjendisfarmen.

Jeg tenker at om menn i større grad hadde fått sette agendaen her inne på KG ville kvinnene kunne lære og bli mere opplyst i forhold til de mere eksistensielle spørsmålene menneskeheten står ovenfor.

 

Anonymkode: b7533...7b7

OMG! Er du seriøs?

Har du eksempler på innlegg som gjør kvinner sinte, forresten?

Anonymkode: ad20f...8bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet slik forumets sammensetning er per i dag er at kvinneandelen er for stor.

Hvis en mann lager et innlegg så dukker det opp en sint dame som sier noe stygt og krenkende. Og i stedet for at de andre kvinnene kommer med sine egne synspunkter så trykker de bare «liker» og beveger seg raskt videre for å diskutere uvesentligheter om rosabloggere og hvem som har gjort hva på kjendisfarmen.

Jeg tenker at om menn i større grad hadde fått sette agendaen her inne på KG ville kvinnene kunne lære og bli mere opplyst i forhold til de mere eksistensielle spørsmålene menneskeheten står ovenfor.

 

Anonymkode: b7533...7b7


Hvis kvinner blir sinte av det du skriver så er det nok fordi du er en misogynistisk drittsekk med dårlige holdninger mot kvinner

Anonymkode: a8e5b...2bf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tenker at om menn i større grad hadde fått sette agendaen her inne på KG ville kvinnene kunne lære og bli mere opplyst i forhold til de mere eksistensielle spørsmålene menneskeheten står ovenfor.

Jeg er ikke uenig med deg i det. Det er ingen tvil om at vi menn involverer oss i de mer dypere og fundamentale spørsmålene enn kvinner som foretrekker mer det behagelige og problemfrie.

Men å begynne og sparke ut en hel haug med kvinnfolk blir for ekstremt. Da er det bedre at det blir vervet flere menn til forumet slik at vi kan dekke det med mer krevende diskusjonsemner.

Endret av Brannslangen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OMG! Er du seriøs?

Har du eksempler på innlegg som gjør kvinner sinte, forresten?

Anonymkode: ad20f...8bf

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:


Hvis kvinner blir sinte av det du skriver så er det nok fordi du er en misogynistisk drittsekk med dårlige holdninger mot kvinner

Anonymkode: a8e5b...2bf

Tadddda!!!

Kortreist og meget typisk eksempel 

Anonymkode: b7533...7b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Brannslangen said:

Jeg er ikke uenig med deg i det. Det er ingen tvil om at vi menn involverer oss i de mer dypere og fundamentale spørsmålene enn kvinner som foretrekker mer det behagelige og problemfrie.

Men å begynne og sparke ut en hel haug med kvinnfolk blir for ekstremt. Da er det bedre at det blir vervet flere menn til forumet slik at vi kan dekke det med mer krevende diskusjonsemner.

Som trådene du har startet mens du har vært her? :)

Anonymkode: ad20f...8bf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Tadddda!!!

Kortreist og meget typisk eksempel 

Anonymkode: b7533...7b7

Hvorfor vil du ikke komme med eksempler på hva du ellers bidrar med på KG?

Anonymkode: ad20f...8bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...