Gå til innhold

Lyst å bli flyvertinne. Noen her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 27, blir 28 i pr. Engelsken er grunnleggende, men kan fort bli bra igjen dersom jeg må bruke det. 

Jeg vet ikke hva jeg vil med livet. Har jobbet Osl før, men kafé og taklet det bra. 

Har studiekompetanse .

er 181 høy og veier 58

Anonymkode: e22af...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS,

Jobber som kabinansatt og stor-trives med det. Det er så klart lange dager og noen ganger er man kjempe sliten etter disse dagene. Men jeg synes det er så verdt det, utrolig hyggelige kollegaer, aldri en kjedelig dag på jobb, jeg går som regel alltid glad hjem fra jobb. De som skriver at man bare får masse kjeft av passasjerer, det synes jeg ikke er ofte, og det vil alltid være noen som alltid skal ha sagt noe, jeg og alle andre som jobber innenfor service-yrket og helt sikkert helsevesenet tror jeg kan skrive under på det. Er passerer kjipe har du gode kollegaer å støtte deg på, gull verdt.

 

Lykke til 😊

Anonymkode: b834e...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei TS,

Jobber som kabinansatt og stor-trives med det. Det er så klart lange dager og noen ganger er man kjempe sliten etter disse dagene. Men jeg synes det er så verdt det, utrolig hyggelige kollegaer, aldri en kjedelig dag på jobb, jeg går som regel alltid glad hjem fra jobb. De som skriver at man bare får masse kjeft av passasjerer, det synes jeg ikke er ofte, og det vil alltid være noen som alltid skal ha sagt noe, jeg og alle andre som jobber innenfor service-yrket og helt sikkert helsevesenet tror jeg kan skrive under på det. Er passerer kjipe har du gode kollegaer å støtte deg på, gull verdt.

 

Lykke til 😊

Anonymkode: b834e...f85

hvordan er det å jobbe i dette yrket dersom du ikke er god på smalltalk? ikke helt "på scenen person" ? 

Anonymkode: e22af...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvordan er det å jobbe i dette yrket dersom du ikke er god på smalltalk? ikke helt "på scenen person" ? 

Anonymkode: e22af...9bc

Det går fint. Alle er forskjellig.

Husk at når du møter frekke, sure, grinete, sinna folk. Møt de motsatt, ikke la dårlig humør smitte over på deg. Etterhvert lærer du dette, er så gøy å møte rabiate mennesker motsatt.

🙂 

Anonymkode: 77256...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ts!

Jeg er ikke flyvertinne selv, men søsteren min tok et kurs i regi av Widerøe for noen år siden og fikk jobb. Men det hun fant ut var at man egentlig bare er en service-person/kantine-dame høyt oppe i lufta, og det var for lite utfordrende for henne. Men jeg leser at du jobber i hj sykepleien og ønsker gjøre noe annet, mer spennende. Du er allerede vant til tøffe tak og det å være service minded. Så jeg tror dette kunne vært noe for deg, hvis du takler å være borte fra familien din. Jeg er selv sykepleier og vet hvor beintøft det er i helsevesenet, og jeg kan si deg, utifra min søsters erfaring at det er MYE bedre å jobbe som flyvertinne. (Hun har også jobbet i hj sykepleien btw) Hun syntes det faglig ble litt kjedelig og begynte å jobbe innen offentlig forvalting i stedet. Lykke til😊

Anonymkode: ffc2c...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...