Gå til innhold

Røde flagg hos jente?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Arwen Undómiel

Er det ikke bare å ta en sjans, funker det ikke kan dere bare gå hvert til sitt. Pussy!

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en utrolig ondskapsfull ting å si! 

Mennesker som er onde fortjener ikke kjærlighet

Anonymkode: 51384...984

Hørt om sarkasme? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel

Er det ikke bare til å hoppe i det, kanskje hun ikke har så store psykiske problemer som du tror. Værre å være gift med psykopat. Er det ikke bare til å prøve å bli kjent med henne. Gå på date ellernoe ;)

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
7 minutter siden, lille humla skrev:

Hørt om sarkasme? 

Sånne som deg fortjener ikke kjærlighet. -uvitende potet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, lille humla skrev:

Hørt om sarkasme? 

Synes ikke sarkasme er greit å bruke situasjoner som dette. Tenk over at det du sier kan misforstås og føre til at noen blir utrolig lei seg og kan ta selvmord!! 

Anonymkode: 51384...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Synes ikke sarkasme er greit å bruke situasjoner som dette. Tenk over at det du sier kan misforstås og føre til at noen blir utrolig lei seg og kan ta selvmord!! 

Anonymkode: 51384...984

Nei det synes du vel ikke, men det gjør jeg. Hvis det er tilfellet så er jo det selvfølgelig trist. Jeg synes du overdriver ekstremt jeg da.  Du virker ganske kunnskapsløs! Ekstremt kunnskapsløs faktisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, lille humla skrev:

Nei det synes du vel ikke, men det gjør jeg. Hvis det er tilfellet så er jo det selvfølgelig trist. Jeg synes du overdriver ekstremt jeg da.  Du virker ganske kunnskapsløs! Ekstremt kunnskapsløs faktisk. 

Nei er bare du som ikke har empati. Jeg vet hvordan å bruke sarkasme, men ikke alltid det på sin plass å bruke det heller. Noe du burde lære deg.

Ta deg en bolle!

Anonymkode: 51384...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei er bare du som ikke har empati. Jeg vet hvordan å bruke sarkasme, men ikke alltid det på sin plass å bruke det heller. Noe du burde lære deg.

Ta deg en bolle!

Anonymkode: 51384...984

Kunne ha gjort det, men føler du trenger bollen ganske mye mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, lille humla skrev:

Kunne ha gjort det, men føler du trenger bollen ganske mye mer!

😂😂😂😂😂

Anonymkode: 51384...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.2.2019 den 13.36, AnonymBruker skrev:

Dette hadde jeg skydd som pesten. Jenta er sikkert bra hun, men hun bør ta problemene sine og fikse de så godt som mulig før hun finner seg mannfolk. Selv om det ikke er hensikten ender du garantert opp som støttekontakt, samtaleterapaut og den som må ta dritten om hun har dårlige dager.

Anonymkode: c34a3...cc2

Akkurat som en helt vanlig kjæreste til en helt vanlig person! 😂

Anonymkode: 8958f...65f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en utrolig ondskapsfull ting å si! 

Mennesker som er onde fortjener ikke kjærlighet

Anonymkode: 51384...984

Det er bare kjærlighet man kan bli god av. :opplyser:

Anonymkode: 8958f...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.2.2019 den 13.32, AnonymBruker skrev:

Hun sliter med angst og depresjoner, er ikke i jobb eller skole pga. dette. Vi har møttes ên gang, men snakket en del over telefonen og på nettet. Vi har hatt planer om å møtes flere ganger, men hun har avlyst i siste liten pga. at hun sliter med angst. To ganger har hun avlyst. Hun foreslo å møtes i kveld, så vi får se hva som skjer. Hun tar ofte kontakt, så interessen er der.

Hun har også utrolig dårlig selvtillit og selvbilde, redd for at folk skal dømme henne. Det var en av unnskyldningene for at hun avlyste, at hun er redd for at jeg skal dømme henne. Hun har selv sagt at hun vurderer å legge seg inn. Er redd for at jeg blir mer som en støttekontakt hvis jeg går inn i et forhold med ei som sliter psykisk. Det forrige forholdet hennes varte bare i noen måneder, og det tok slutt i fjor høst, altså ikke så lenge siden. Har ikke gravd og spurt så mye om hvorfor det ble slutt, men er redd for at de psykiske problemene til slutt ble for mye.

Hva burde jeg gjøre? Vil jo ikke ødelegge selvtilliten hennes enda mer heller, men vurderer å avslutte det hvis hun avlyser enda en gang. Orker ikke å gå og vente og vente på noe som kanskje aldri skjer.

 

 

Anonymkode: f31a3...1e8

Jeg tenker sånn: psykiske problemer eller ikke; liker du henne? Passer dere sammen?

ikke alle psykiske problemer er ensbetydende med trøbbel. Dersom du er forståelsesfull og snill, kan dere likevel ha et godt forhold.

psykiske problemer medfører ofte lav selvtillit og liten tro på seg selv. I et godt forhold vil selvtillit vokse, og selv om problemene kanskje ikke blir borte, kan man fint leve i et stabilt og forhold. 

Se mennesket først. Så tar du eventuelt de problemene som måtte dukke opp. Ikke avvis et menneske umiddelbart bare fordi det har med seg uheldige erfaringer i kofferten. 

Anonymkode: b02ed...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal fortelle deg om erfaringer fra jenta som har psykiske lidelser. 

Det er tungt, vondt og dreper egentlig mye av lykken jeg ellers kunne ha følt. Nå er ikke jeg i samme båt som hun, da jeg er i studier og jobb, men det er slitsomt for alle parter. 

Du kjenner henne kanskje ikke godt nok til å vite om det er verdt det eller ikke. Helt ærlig, hadde jeg fortalt typen min om alt jeg slet med veldig tidlig, tror jeg han hadde trukket seg unna og. Det kan funke, men krever mye av begge. 

Du må være åpen for at hun sliter og forstå at det som kanskje faller naturlig for deg, ikke er lett for henne. 

Hun må kunne snakke med deg, men du er ikke psykologen hennes. 

Som alle andre forhold er det mye gi og ta. Jeg er en som ikke åpner opp om psykiske lidelser til kjæresten, vet ikke hvor åpen hun er med deg generelt? Det har mye å si. Er bedre at du vet nå enn å vite det senere - det gjør det også lettere å gå om du føler du ikke er sterk nok til å støtte henne. 

Anonymkode: 1cec4...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel

Det kan være vanskelig å være med psykisk syke personer, men det kan gå. Men man kan lære hverandre å kjenne og støtte hverandre. Blir det for tøft så kan man ente stå i det sammen, eller bare bryte. Man kan også bli frisk tilslutt. Med gode relasjoner og kommunikasjon, forståelse av eget sykdomsbilde og litt vilje og kjærlighet kan det gå:)

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes denne tråden er veldig ekkel! Jeg sliter med flere ting. Jeg har sterk angst, tilbakevendende depresjoner, spiseforstyrrelser. Jeg er i jobb. Men uansett. Kjæresten min har støttet meg i disse tingene fra dag 1, og jeg har alltid vært 100% åpen med han om alt, og han har aldri tenkt at jeg ikke er "verdig" hans kjærlighet eller noe fordi jeg er psykisk syk, han ser alle de positive tingene ved meg og drar meg opp. Jeg tror også det er en viktig ting å ikke ta alt så seriøst, når jeg har angstanfall kan jeg skrive og si mye rart til han, han vet at dette er pga jeg har et anfall, og da tar han ikke ting jeg sier seriøst eller bruker det mot meg, selv om jeg også kan snakke om å ta livet og at jeg ikke vil leve osv. Hvis han hadde overanalysert og tatt alle tingene jeg sier i slike situasjoner 100% seriøst og blitt veldig påvirket av det, hadde det nok ikke fungert. Heldigvis har vi også ekstremt mye humor i forholdet vårt angående mine "problemer", noe som gjør det lettere å leve med.

Du er ikke den rette personen for denne jenta. Hun fortjener noen bedre. Noen som ikke tviler på at de vil være med henne, og at hun er verdt "ekstra jobb". Det er mennesker det er snakk om, ikke roboter. Alle har sine greier. Og jeg er 100% der for kjæresten min når han har det vanskelig.

Anonymkode: 72281...9cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...