Gå til innhold

Formosiss prøver igjen.


Gjest Formosiss

Anbefalte innlegg

Gjest Formosiss

Ny dag, med blanke ark og tegnestifter tel.

I dag måtte jeg gå opp på jobben på grunn av strømbrudd ved Dalsbergstien; trasket i 40 minutter og kom 20 minutter for sent (de var klar over det, da). Ble våt som bare søern. Drittvær.

Det var forventet et kjemperush på grunn av fotballkampen, men det rushet varte 5 minutter og var på 10 personer, og siden vi var hele 10 stykker på kasse så fikk jeg og Therese gå tidligere. Deilig med litt fri. Man blir litt lei av og til - lurer på hvordan det skal gå i sommer.

Noen av personene på arbeid får jeg dog helt fnatt av. Vi har X, som rett og slett aldri klarer å lire av seg noe positivt - han må tro jeg er stokk stein dum, og så har vi Y, som egentlig er ganske OK, men som hele tiden poengterer at jeg er "latterlig", for eksempel fordi jeg trenger penger, men gjerne vil gå hjem tidligere. Så er det Z, som rett og slett bare irriterer meg noe helt utrolig, og Æ som kan være OK, men som er så utrolig giddalaus og bruker tiden sin på å snakke nedsettende om jøder(!) - jippi, for et sted jeg jobber på.

En gledelig nyhet er jo at Martine skal ha baby! Skremmende dog, hun er like gammel som meg, og om mulig den siste jeg hadde tenkt på som mamma.. Kanskje hun vokser fort opp?

Presterte også å tryne, så hele armen min er blå fra albuen og opp. Au.

Ari Behn stakk innom og kjøpte burgere til familien også :-D

Sitter og hører på radio nå, er sånn passelig sulten, men orker ikke å finne meg mat. Snakker med Kristian via IRC - vi har spilt litt sammen på WOW-karakterene våre tidligere i dag. Dusjet har jeg også gjort; det trengs etter en dag på McD. Kjøpte den nye Nivea-lotionen i dag, og nå håper jeg at jeg blir litt mindre kritthvit. Vi får se.

Skal møte Beate ved Kapellet klokken 12 i morgen; hun skal være med til stallen når jeg skal ri - måtte bare ha med meg noe selskap. Hun skal kjøre oss opp på scooter, det blir rett og slett skummelt. Liker ikke slikt. Jaja.

Nå er det kanskje på tide å ta kvelden snart. Tror ikke dette innlegget her har så stor interesse for noen, men noen, evt. "noe" må da jeg snakke med også.. Snakket med Kristian på fon i dag da, det var koslig å høre stemmen hans igjen *Sukk* Snakket med mamma også, angående det at jeg blir så utrolig anspent og kvalm noen ganger. Hun mener jeg får angstanfall eller noe slikt, og at jeg må prøve å tenke positivt og slappe av. Hm. Det skal ikke være lett.

Nå kom R.E.M - Drive på radioen :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Formosiss

Nok en dag har glidd over i natt, og her sitter jeg igjen i mørket alene sammen med radioen. Blir nesten sentimental av mindre.

I dag har jeg vært i stallen sammen med Beate. Vi koste masse med hesten og tok ham med ut på ridebanen hvor jeg først red litt rundt i skritt og trav og myket ham opp, og så instruerte jeg Beate litt. Etter dette satte vi opp noen hindre som Beate hoppet (med knekt arm og gips!) - og jeg kunne jo ikke være verre, så jeg hoppet jeg også - og falt av etterpå. Det gjorde ikke vondt da; det hele var faktisk ganske komisk. Skal definitivt gjenta det, skal jo dit i morgen også, dersom det ikke øspøs-regner.

Annet enn det har jeg spilt litt WoW og skrevet litt om UML. Tror faktisk det begynner å løsne litt; har tenkt å skrive en del i morgen. I morgen må jeg også reise opp til Bjølsen, og jeg må ringe Dr. Dotterud for å høre om jeg får fornyet resepten min på medisinen.

"I don't wanna be lonely no more" synger Rob Thomas på radio nå. Jeg vil ikke det. Er ensomt her uten Kristian. Har bare gått 4 dager, og det føles som en evighet og litt til. Triste greier :-( I morgen drar han hjem til Os. Sukk.

Nei, nå er det på tide å foreta seg noe mer konstruktivt. WoW før sengetid, kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Denne dagen har vært en slik "jeg-har-faen-ikke-peiling-på-hva-jeg-skal-ta-meg-til"-dag. Har vært rastløs i hele dag, og har ikke klart å ta meg til noe konstruktivt.

Fått skrevet litt UML, men jeg mangler totalt motivasjon. Får prøve igjen i morgen; det begynner å haste litt. Orket ikke se noe film, orket ikke å spille, orket ikke å lese.. Orket ingenting.

Dro i stallen med Beate i ettermiddag; det var gøy. Lagde sprangbane og trente sprang med Birtingur. Han hopper godt, og jeg kjenner at jeg har fått igjen hoppelysten selv. Det er gøy.

Nå sitter jeg igjen her alene, og aner ikke hva jeg skal ta meg til. Har lyst til å spille, men ikke alene; får aldri med meg noen da. Har lyst til å legge meg, men ikke uten å ha sagt natta til Kristian, og han ser på film.. Sånn egentlig har jeg vel ikke lyst til noe. Tror jeg er litt deppa, jeg. Har gråten i halsen og greier nå.

Jeg vil har Kristian-min, og jeg vil ha ham her nå. Huffe. Bare 1 måned og 10 dager igjen, nå da.

Får ta meg sammen i morgen. Øve til eksamen. Handle. Lage meg en god middag. Spille WoW med Kristian. Reise til stallen for en rolig og avslappende skrittetur. Ja. Prøve å få dagen til å gå fortest mulig. Best det.

Er så selskapssyk.. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Nok en dag er forbi, og godt er det. Ble litt gretten utover kvelden; det er merkelig hva en god blanding av eksamensangst og sinne over et spill kan gjøre med en. Får nesten lyst til å kaste noe i veggen og legge meg ned på gulvet og grine. Men jeg gjør det ikke - jeg er voksen og behersket. Jeg tror dog vi hadde hatt godt av det i blant.

Vasket klær og kopper i dag, så flink atte. Handlet også mat og leste litt UML, men ikke nok, føler jeg. Har konstant dårlig samvittighet. Dro i stallen og red en times barbaktur, det var koslig. Godt og avslappende det, iallfall. Spilt litt WoW igjen nå, men blir bare sur; jeg betaler for noe jeg ikke får til å gjøre noe med. Kommer ingen vei lengre.

I morgen skal jeg til GU, og jeg kan ikke si at jeg gleder meg så voldsomt. Har tenkt å være på skolen og skrive ut mengder av greier etterpå. Så er det bare å få lest det, da..

Savner Kristian min sin. Snakket med ham i dag. Godt å høre stemmen hans. :-}

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

I går var jeg så trøtt at jeg stupte rett i seng uten å skrive noe som helst. Shame on me.

Var hos legen i går, skulle jo egentlig til GU. Snakket med ham om at ting gjør så vondt og slikt, så da mente han at jeg heller skulle dra rett til spesialist, slik at jeg slapp å ta fler GU-er enn det som strengt tatt er nødvending. Så nå har jeg time på Dybwads Legekontor den 21. Juni. Så gjelder det bare å komme seg dit, da. Gruer meg, men det blir godt å finne ut av, og evt. få kurert det.

Skrev ut en hel bok (sånn omtrent) med notater fra INF1050 også; eksamener, forelesningsnotater, oppgaver/løsninger ovs. Leste gjennom alt når jeg kom hjem, og leste gjennom alt med UML i dag morges, når jeg våknet. Virker som om det begynner å sitte nå.

Traff Solveig og hun-jeg-aldri-husker-navnet på oppe på VB; det viser seg at det ene obligatoriske faget vårt har blitt fjernet, etter at fristen for å melde seg opp til et nytt fag har gått ut - og -uten- at noen har fått noe beskjed om at dette faget utgår. Jeg blir rent oppgitt over UiO. Makan til slarvested. Jeg bekreftet min utdanningsplan den 21. Mai, da var faget der - den 1. Juni gikk fristen ut, og da var fortsatt faget der - i går var det borte. Får finne meg et nytt fag til den 15., da åpner det igjen. Vurderer medie, læring og undervisning, men vi får se hva det blir til. Er generelt drittlei skolen nå. Glad jeg snart er ferdig for sommeren; men da blir det jo jobb en måned. Sukk.

Dagene går nå sakte men sikkert fremover. En uke føles dog ut som en måned. Jeg gleder meg så vanvittig til å se Kristian igjen; har aldri trodd jeg kunne savne noen så mye..

Men, nå skal jeg på jobb, og jobbe fra 16 - 21. Artig. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Var visst trøtt i går også jeg. Jaja.

Tok en skikkelig avslappingsdag i går, tror jeg hadde godt av det. Tok det med ro, surfet rundt, leste litt og spilte masse WoW. Ble ferdig med DaVinci-koden også, og det var en skuffende dårlig bok - håper filmen blir bedre.

Dagene går nå fremover, og snart er det bare en måned igjen til jeg ser Kristian minsin. Det blir bra. Ikke lenge til jeg flytter heller; har ordnet skyss for sakene min - Beate og Steffen kommer med hestehengeren :-P

Nå skal jeg snart på arbeid, og jobbe til halv sju. Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Formosiss

Nå har jeg blitt slapp med skrivingen igjen. Shame on me. Må ta meg sammen og skrive litt hver dag; det hjelper - dagene går på en sær måte litt fortere da. Og så kan jeg jo se tilbake og tenke "hoi, så mange dager som allerede er forbi"!

I går jobbet jeg fra 11 til 18.30 - det var veldig greit; stille og rolig, og jeg fikk begynne å lære kjøkken, hvilket var ganske så artig, faktisk. Fint med en avveksling fra det ensformige kassearbeidet; selv om det var gruelig varmt bak der. Mye å huske på var det også, men det går nok bra. Stinker fortsatt løk av meg, da :-s

Det var egentlig jobbfest på kvelden, men jeg orket ikke å gå; satt hjemme og spilte WoW med Kristian (over nett, selvfølgelig) i stedet. Koslig det. Asosialt, men.

I dag har jeg vært ute og kjøpt bryllupsgave til Beate og Steffen og dåpsgave til Storm. Kjøpte en bok med fantastiske hestebilder fra Tanum (kostet 500 :-s) og "min første hårlokk/min første tann" til Storm (vet at Beate ikke leser her).

Klarte ikke å dy meg, og kjøpte en 3/4-sommerbukse av lin, i hvitt. Den er av typen gjennomsiktig, men det går så bra så. Må ha noe nytt tøy til det forhåpentligvis blir litt bedre vær.

I morgen, det vil si etter at jeg har sovet, har jeg tenkt å lese litt til på eksamen, reise på Horze og kjøpe et bitt til pånnin, reise til stallen, ri, handle og spille WoW. Blir bra det. Skal bli så godt å bli ferdig med eksamenen på Onsdag, selv om jeg vet at jeg må konte til høsten. Men da har jeg hele sommeren på å lese. Har store planer om å ta meg sammen til høsten; prøve å jogge litt hver morgen, melde meg på enten ridekurs eller trening på morgenen, lese hver dag - bruke et par timer på lesesal hver gang jeg har forelesning, spise sunnere. Ja. Prøve å bli litt mer motivert til alt, egentlig. Vi får se.

Har begynt å plukke ned rommet mitt også. Blir så utrolig godt å flytte ut fra dette stedet! :-D

I morgen begynner Kristian på jobb.. Sukk.

Men, nå er det :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Var flink i dag, stod opp 9 og leste litt på eksamen. Gjorde tingene mine, og dro til Horze og kjøpte et pessoabitt. Dro deretter til stallen, og hadde slåsskamp med hesten.

Av og til har jeg så lyst til å gi ham opp og finne meg en normal fôrhest - en jeg faktisk kan lære av, snarere enn å lære opp. En dag kommer jeg seriøst til å bli skadet av det faktum at han av og til er totalt ustoppelig; bare peiser på til han blir sliten. Jaja.

Etter stallen handlet jeg og hentet medisinen min, dro hjem og lagde middag av typen ferdigpizza-rett-i-ovnen. Etter dette har jeg spilt WoW.

Dette var en oppsummering av min utrolig interessante dag. Jeg er lei av regn nå. Lei av ting generelt. Vil ikke være her i Oslo alene. Savner Kristian min! Snart bare en måned igjen, nå, og før det er det flytting, bryllup, GU-time, besøk av mamma og utrolig mye jobbing. *Sukk*

And all these days I spend away

Ill make up for this I swear

I need your love to hold me up

When it’s all to much to bear

And when the night falls in around me

And I don’t think I’ll make it through

Ill use your light to guide the way

Cuz all I think about is you

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Takktakk, god sommer til deg og dine også!

I dag har jeg hatt siste eksamen. Den gikk så "bra" at jeg lovde Kristian at jeg skulle fly to runder rundt huset på Os, naken, dersom jeg står. Det sier vel sitt. Jeg så "På gjensyn" til eksamensvaktene før jeg trasket ut, etter tre fulle timer. Jaja. Litt svinn.

Dro til stallen etter eksamen; holdt seriøst på å smelte - det var varmt! Arbeidet litt på bakken med pånnien, og han oppførte seg utrolig bra. Flinke gutten.

Har egentlig ikke så vanvittig mye å skrive akkurat nå. I morgen skal jeg jobbe fra 16.00 - 21.00. Dvs. at jeg og Kristian omtrent ikke får kommunisert, siden han sitter på arbeid fra 08.00 - 16.00, og legger seg igjen i 22 - 22.30-tiden. Jaja, jeg har nå lovd å ringe ham, da.

Det beste av alt er at i overimorgen er det bare 1 måned igjen til jeg ser klompen min igjen! Ikke er det lenge til bryllup og flytting heller. Huttetu, det blir bra det. Gruer bare for all jobbingen innimellom, men det går vel bra. Jeg får tenke på pengene, og at hver time jeg er på jobb er en time nærmere å komme til Kristian. Blir bra det.

Nå tror jeg at jeg sier natta, og finner sengen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Første dag på heltidsjobb, selv om det bare var 5 timer. Liker i grunn ikke disse 5-timersdagene. Blir så sliten av å stå så lenge - mye bedre å f.eks. jobbe 8 timer, hvor jeg får 1/2-time pause midt inni, jaja. Jeg blir nok blodig lei til slutt, fikk nemlig jobbplanen min t.o.m neste søndag i dag. Huttemegtu. Jobber 11 - 18 i morgen, 13 - 18 lørdag, 11 - 19 søndag, 16 - 23 mandag, 16 - 23.30 tirsdag, 16 - 22 onsdag, 16 - 21 torsdag, 16 - 21 fredag, fri på lørdag og 14 - 22 søndag.

Skal så definitivt be om fler tidligvakter til den neste uken. Kjedelig å jobbe så mye kveld når Kristian jobber 08 - 16 hver dag. Får pratet så lite da. Får bruke pausene mine på å ringe ham, godingen min.

Ellers har jeg tatt det med slående ro i dag; stod opp 10:15, dusjet, gjorde tingene mine og slasket litt. Gikk på butikken og handlet litt og fikk -endelig- sendt avgårde posten til Marianne også. Kjøpte nok en gang ferdig-lasagne - jeg må virkelig slutte å spise det, men det er så gooodt. Spiser det hele tiden, jo.

Må se til og få fikset noen esker snart også, men det er ikke så lett å finne.. Enten har de ikke, eller så gir de ikke bort, eller så er det ditt og datt, og eskene på arbeid blir pakket så fort de er tomme. :-s Jaja.

For øvrig er jeg helt hektet på Phil Collins - Easy Lover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Det ble sent i går. Satt oppe og spilte WoW med Kristian (over nettet, selvfølgelig) - vi gikk gjennom Maraudon for første gang, og det er rent skummelt hvor sint det faktisk er mulig å bli av et spill (det gikk mao. ikke så bra). :-s

Jobbet i går også. Jobbet fra 11.00 til 18.00. Vil definitivt jobbe dag igjen; kundestrømmen var mye jevnere - det var ikke slik som på kvelden hvor man får et rush på et kvarter, så går det en time før det skjer noe, så et rush osv. Men jeg mistenker nok at jeg kommer til å bli grådig lei av jobben etterhvert. Får tenke på alle pengene jeg kanskje får. Skal jobbe fra 13.00 - 18.00 i dag. 5 timer. Etterpå skal jeg vel hjem, slaske, spille WoW og kanskje få pakket litt mer, før jeg skal sove og på jobb fra 11.00 - 19.00. Sukk. Jaja, tenke på pengene.

Er ikke så mye annet å skrive om, egentlig. Det går jo i arbeid og WoW, får ikke gjort så mye annet. Må snart skaffe meg nytt VISA, for det jeg har går ut i August. I tillegg skal jeg jo snart til GU på Dybwad, og jeg er fortsatt utrolig spent på om jeg faktisk finner stedet. Får dra ut på leting på mandag. Er jo tirsdag jeg skal dit, så.. Grøss.

Åhja, glemmer nesten å nevne; jeg fikk D på Ytringsfrihet, Medie- og Nettregulering. Får nesten si meg fornøyd med det, er bare glad det ikke ble noe verre. Jeg er nok ikke noe skolelys når det kommer til digitale medier, men på den andre siden er jeg definitivt på feil sted. Aner ikke hva jeg har lyst til :-(

Eller, akkurat nå har jeg mest lyst til å være sammen med min kjære Kristian, som er syk, stakkar.

Ikke såå lenge igjen nå :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Nok en dag har glidd over i natt, og igjen snart over i dag. Tiden går, og det er bare positivt. Jo fortere den går, jo fortere får jeg selskap - først av mamma som kommer ned til Oslo for å hjelpe meg å flytte til Bjølsen, og for å ta en liten ferie, og deretter av Kristian når jeg er ferdig med å jobbe. Det blir bra. Tenker mye på ham om dagen.

I dag jobbet jeg da fra 11.00 til 19.00, og det er vel sånn ca. noe av det verste jeg har gjort. Var bra lei på slutten ja. Det var grisevarmt og svetten bare rant. Sliten i bena og vondt i ryggen. Ugh. Men det blir da penger av det. Var med og åpnet for første gang i dag. Det var nesten litt koslig, det. En i kasse, en på kjøkken og en på DT. :-)

I morgen, dvs. egentlig i dag, men ja, i morgen, jobber jeg fra 16.00 - 23.00. Det er litt kjedelig med tanke på at Kristian er på jobb fra 08.00 - 16.00, men jeg har så absolutt tenkt å ringe ham i pause. Goingen min.

Før jeg skal på jobb må jeg stikke til DnB-Nor og fikse meg nytt VISA-kort, og så må jeg prøve å få lokalisert Dybwadsgate Legesenter, iom. at jeg skal dit på Tirsdag. Grøss og gru.

Etter jobb blir det vel WoW, om jeg kjenner meg selv rett. Må jo det. Har blitt level 50 nå. *Stolt*

Lørdag skal jeg i bryllupet til Beate og Steffen, og dåpen til Storm. Jeg gleder meg, selv om jeg kommer til å bli mutters alene der. Må huske å ta av prisen på pakken til B&S.

Men, nå tror jeg at jeg har skrevet nok svada, nå skal 'a Silje-mor i sengs. Sove godt, alle nattranglere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Formosiss

Så er enda en dag over, og godt er det.

I dag har jeg faktisk fått gjort noe konstruktivt. Det er ikke verst, bare det. Dro i banken og satt der en time; måtte bestille nytt kort, siden VISA-en min går ut i August. Av en eller annen "merkelig" grunn begynner jeg å lure på om DnBNOR -alltid- har datatrøbbel de dagene jeg er der. Jaja. Jeg fikk nå ordnet nytt, og de fikk prakket på meg et MasterCard jeg ikke kommer til å bruke uansett. MasterCard er skummelt. Har ikke penger til sånt. Kortene blir sendt i posten snart.

Etter bankturen tok jeg trikken til Valkyries plass og lette opp Dybwadsgate Legesenter; det var ikke så forferdelig vanskelig egentlig. Trasket tilbake, og av alle ting gikk jeg på Burger King og spise en baguette og drakk en cola light der.

Reiste så på jobb, og har jobbet fra 16.00 til 23.00. Dødskjedelig på slutten. Kveld er så.. tamt. Var full ståhei på jobben i dag, iom. at "management team" har funnet ut at vi ikke har lov til å spise før jobb, på 5-minutter eller etter jobb. Dette vil si at vi som primært jobber 4-5 timer aldri får spise, selv om de faktisk trekker 20 kr. for hver jobbdag, nemlig for kost. Dette synes jeg ikke noe om, og svært få andre gjorde det. Blir nok tatt opp med sjefen snart. Bra er det, for jeg synes ikke dette er greit,

Var så sliten på slutten i dag, at jeg mest hadde lyst til å ta meg en tur på do og spy. Og i morgen jobber jeg til 23.30.. Sukk.

I morgen skal jeg da på GU. Det blir vanvittig skummelt, men jeg skal prøve å ta meg sammen.

Håper også at Kristian ringer meg i morgen.. Skulle ringe ham i pausen i dag, men fikk ikke tak i ham i det heletat. Fonen hans var visst tom for batteri. Må få snakket med ham i morgen, får jo ikke snakket via nettet på 3 dager nå, pga. de teite arbeidstidene mine. Jaja. Det positive er at det går fremover. Det er ikke så lenge igjen til den 17. nå. Godt er det.

Nå tenker jeg at jeg skal finne sengen min, og sove vidunderlig til i morgen. God natt, alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Sitter nå oppe i natten enda, men er halvveis på vei til sengen.

Jobbet sent i dag, dvs. jeg var med og hadde stenging. Jobbet til 23.30. Heldigvis var dette siste dag for denne uken med så ekstremt sene arbeidstider; i morgen jobber jeg til 22.00, og torsdag og fredag til 21.00. Det blir deilig. Blir jo nesten som fri, jo.

Var på GU i dag også. Det var egentlig ikke så ille. Det som gjorde vondt var den ekle klype-tingen de bruker for å vide ut skjeden - og når han brukte to fingre var det bare millimeter om å gjøre før tårene haglet fra meg - det var jo sykt vondt - og det var jo derfor jeg var der.

Han fant ikke ut noe annet enn at jeg har en del uforklarlige baselusker, og så tok han prøver av alt mulig rart; gonore, syfilis, klamydia, kreft osvosv. Skal kontakte fastlegen min om en uke for å få noe behandlingsgreie og så skal jeg kontakte denne legen om 12 dager for å få svar på prøvene. Det går nok bra. Lurer på hvorfor det gjør så -sykt- vondt, da. Det er jo ikke noe godt. Jaja.

Fikk snakket med Kristian også. Det var deilig. Godt å snakke med ham. Skravlet lenge med mamma i dag også - og bittelitt med Beate. Det er jo halv pris å ringe denne uken, for vi heldige/uheldige netcom-kunder. :-P

Men, nå merker jeg at jeg bare prater tull, så nå er det sengen for små barn som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Og dermed har enda en dag passert, og det er på tide med en liten visitt til dagboken.

Har jobbet i dag også, bare fra 16.00 - 22.00 nå, men det var utrolig mye å gjøre pga. R-E-M-konserten, jaja. Folk må vel få lov til å spise. I morgen jobber jeg bare 5 timer, fra 16.00 - 21.00, men jeg er ikke så veldig glad i de vaktene, og særlig ikke nå som vi ikke får lov til å spise noe i en evt. fem-minutter. Men jeg overlever vel.

Før jobben vasket jeg faktisk klær(!), flink som jeg er. Må vaske i morgen også, skulle helst ha handlet og pakket litt også. Vi får se hva jeg får tid til. Må vel innom WoW en tur før jobb også. Standard det. Litt koslig også.

Åh. Jeg fikk C på digitale mediers historie da, det er jeg godt fornøyd med. Karakterene er vesentlig bedre enn forrige semester, hvor jeg fikk E, C og E. C og D så langt i år, og så ser jeg vel egentlig frem mot en F i systemutvikling. Aner ikke når sensuren faller der, så vi får bare vente å se.

Jepp. Jeg har vel egentlig ikke så mye mer å rante om, annet enn at jeg fortsatt savner Kristianen min, at mammaen min kommer snart, at jeg kanskje drar i stallen på fredag og at jeg gleder meg til bryllupet til Beate og Steffen på Lørdag. Og at jeg lurer -veldig- på om Atif/Christian har husket på at jeg skal ha fri torsdag, fredag og lørdag.

Jaja. Nå er det natt for snille piker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Formosiss

Enda en dag er forbi. Deilig det.

Begynte 2 timer tidligere på jobb i dag, enn det som var planlagt. Var visst kaos der, det var bare det at når jeg kom var det dønn stille, så jeg fikk gå klokken 8 i stedet for 9. Snille, snille skiftlederen. I morgen jobber jeg fra 16.00 - 21.00, det er egentlig en hatvakt, men det funker vel.

Nå er det bare 24 dager igjen til jeg ser Kristian-min! Og en uke igjen til jeg flytter - begge deler blir veldig bra, dog tror jeg nok førstnevnte blir aller best. Har enda ikke bestemt meg for om jeg skal fly eller ta toget. Det får vi se på når den tiden kommer. Gleeder meg!

Ellers har jeg ikke gjort så vanvittig mye; ryddet, vasket klær, hengt opp klær og pakket ned en del av rommet mitt. Spilt litt WoW har jeg jo selvfølgelig også gjort.

I morgen tenker jeg at jeg skal dra en tur i stallen før jobb, reiser vel opp slik at jeg kommer dit i 10-tiden. Da rekker jeg forhåpentligvis å komme ned igjen og få dusjet før 16.00.

Men, skal jeg orke å stå opp, må jeg dusje og legge meg nuh. Natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Har ikke skrevet på en stund igjen nå, dårlig altså. ;-)

På fredag var jeg som vanlig på jobb, jobbet en halvtime overtid og greier, bare for å være snill. Fikk ringt til Bjølsen også, og det var fullstendig greit at jeg flytter inn en dag før kontrakten starter. Så da blir det flytting på meg den 30. Det blir bra, for nå er jeg -dønn- lei av folk som går i skapene mine og snoker, folk som tetter dassen, som spiller musikk til laaaangt på natt, som prater høyt og som banker på døren min uten mål og mening. Puh.

I går var jeg da i bryllupet til Beate og Steffen, og dåpen til Storm. Gud, det var så skjønt! Beate var så utrolig vakker, og hele feiringen var så.. ekte.

Hun hadde kjole til 150 kr. fra Fretex, sko for 199 fra Økonomisko og masse syriner i håret. Han hadde mannsbunad. Presten var en god venn av familien, og slik sett ble vielsen veldig.. personlig. Å ha bryllup i kirkeruinene var også flott, og de var utrolig heldige med været!

Festen var på Hauger Gård, og der var det veldig fint. Har jo vært der før, men aldri i selve festområdet. Middagen var helstekt villsau med provencalsk krydder, potetsalat, salat, bakt potet og løk og steinovnsbrød. Namnam. Mange veldig rørende taler - og gode kaker :-D

De fikk utrolig mye fine ting, og ja. Alt var egentlig helt perfekt!

Brøt opp i halv to-tiden, og fikk sitte på med et par helt ned til døren min. Ikke verst. Stupte i seng rett etter det.

Om en halvtime drar jeg på jobb, og der skal jeg være til 10. *Grøss* Vilikkevilikkevilikke! Men jeg må vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Så har klokken blitt halv fire allerede, du verden som tiden flyr.

Jobbet som tidligere sagt fra 14.00 - 22.00 i dag; var dønn lei og kjempekvalm på slutten; aner ikke hva som går av meg for tiden; spiser maks en gang om dagen, og er bare daff. Ingen matlyst i det heletatt, jaja. Var rush hele dagen, så det var utrolig godt å slippe klokken 22:05.

Traff på Beate og Steffen som var ute og handlet drikke på Esso on the Run rett over gaten; skravlet litt med henne - det var koslig. Kommer nok til å ta meg en tur opp til dem en dag. De er så reale og jordnære. Føler at disse kan jeg snakke med om hva som helst, og de vil alltid lytte. Det er deilig.

Ellers har jeg ikke gjort noe spesielt. Dro hjem og satte meg selvsagt(!) ned ved PC-en med WoW. Spilte gjennom Maraudon i dag, og ble ninjaet (= noen kaster terning på en ting de ikke trenger, men som en annen trenger) fra Rotgrip Mantle. SURT (Herregud, jeg tror jeg begynner å få et problem med dette spillet).

I morgen skal jeg jobbe fra 17.00 - 22.00. På onsdags kveld kommer mamma; det blir koslig det. Gleder meg til å hilse på, få flyttet og ikke minst til å dra på IKEA. Og så er det jo ikke så vanvittig lenge igjen til den 17. Juli heller. Aie.

Men, nå skal jeg faktisk talt vaske opp koppene mine, og så skal jeg stupe rett til sengs og sove søtt. Jepp; det skal jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...