Gå til innhold

Formosiss prøver igjen.


Gjest Formosiss

Anbefalte innlegg

Gjest Formosiss

"Fjo". Nå har jeg fått lest litt, skrevet mye på rapporten og fikset alle bildene for de ansattes brukerdokumentasjon. Nå kommer Kristian snart tilbake til hulen sin på Gjøvik.

Soul Asylum med Runaway Train på P4 nå. Fin sang det, men trist at den måtte lages.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest seroxata

tittebø! så var jeg innom igjen gitt!:D

Dette Wow spillet er visst veldig så populært skjønner jeg... to av kameratene mine er nesten ikke til å få tak i om dagene, hehe... hvorfor? joo, de spiller wow! kanskje jeg burde gi det en sjanse?

Håper du fikk en flott ridetur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

WoW er absolutt til å anbefale ja; men akk så farlig i disse eksamenstider. Ridningen gikk flott; red dressur på banen og pånnien var så flink atte.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Jeg blir så trist og lei meg når Kristian er deppa. Det er så vanskelig å sitte 15 mil unna da og lure på om det jeg sier egentlig hjelper, eller om det bare renner av. Jeg håper jo det hjelper litt, da.. Blir også lei meg for at jeg ikke kan være der og trøste ham, fortelle ham fine ting - huff. Savner gutten min, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Dagene går stort sett med til skole, lesing og WoW. Får ikke gjort så mye annet egentlig.

Var en tur i stallen i går og red en 40-minutters skrittetur med dyret - han var helt super, og det var deilig å komme seg ut og bare ta ting med ro.

Kristian har det ikke så bra nå. Vurderer å slutte på skolen og ta et friår. Jeg synes dette høres bra ut, for jeg vet hvor deprimert og lei han er, det eneste jeg er redd for er at han skal dra tilbake til Os.. Det kommer jeg ikke til å klare.:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Skal snart på jobb nå. Har ikke noe lyst, men må man, så må man. Skal jobbe 16.00 - 21.00 i morgen også, så jeg drar til Gjøvik etter det. Blir bra det.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Formosiss

I går skjedde det noe ekkelt på jobb.

Jeg har nettopp gitt en jente på, tja, rundt 13 år, maten hennes. Hun blir bare stående, og slår hånden for munnen og roper på pappa'n sin. Han kommer bort, og tar rundt henne og "poff" så ligger jenten på gulvet. :sjokkert:

Hun var bevisstløs og hadde svak puls. Ambulanse ble tilkalt og den kom etter 5 - 10 minutter. Ble stående utenfor der en time, og så tok de henne med seg - hun våknet etter at de gjorde ett eller annet for å vekke henne, men hun klarte nesten ikke å gå selv.

Pappa'n hevder at dette aldri har skjedd før, og at det ikke er noe galt med jenten.. Men jeg har min tvil om det; en vennegjeng bryter ikke spontant ut i hylgrining fordi en venninde besvimer, og en far skriker ikke at man må tilkalle ambulanse; -før- man har kjent om personen har det bra eller prøvd å vekke den, dersom dette aldri har skjedd. Og for den del, har jeg aldri opplevd at noen har blitt testet en time og så bli kjørt til sykehuset av en enkel besvimelse.

Klarer ikke å la vær å tenke på det.. Han som hjalp til fra arbeid mener at hun kanskje hadde bulimi eller anorexia eller noe slikt, for når hun lå var hun helt innhult; og man så jo at jenten var sykelig tynn.. I alle fall slår jeg den konklusjonen at de visste hva det var; det første vi tenkte var epilipsi eller diabetes eller noe slikt.. Men gud vet.

Jeg klarer ikke la vær å tenke på det, og det plager meg. Er ikke morsomt når kunden din bare segner om.

:redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Nå må jeg nesten gi meg selv en klapp på ryggen; jeg har vært flink og lest 18(!) sider statsmelding om forhåndssensur og kringkastningskonsesjoner, og så har jeg skrevet ferdig min del av delrapport 2 til systemutviklingsleveransen. Jeg har ikke spilt WoW heller. Flink jente. *Klappe på ego*

:heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

bare innom for å ønske deg god helg jeg:D

Huff, hørtes skummelt ut med hun jenta som bare datt der! Og merkelig oppførsel av de andre, om det ikke var noe vanlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Nå skulle jeg egentlig vært på toget hjem til Oslo, men lokomotivet hadde visst valgt å ta en tidlig sommerferie i følge stasjonen her på Gjøvik, så da ble jeg med Kristian tilbake og blir til i morgen. Selvfølgelig kunne jeg tatt togbussen, men den er det umulig å gjøre noe på, og jeg vil gjerne utnytte tiden til å lese litt rettsinformatikk. Så her sitter jeg, da.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Så var man i Oslo igjen, da.

Dro en tur opp i stallen i går, men red ikke siden været var 'noe' ustabilt. Koste bare og trente litt horsemanship. Er flinke begge to ;-)

Har egentlig ikke så mye å skrive nå, stresser med lesing. Skal en tur i stallen etter skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

horsemanship har jeg alltid hatt lyst til å lære meg! høres så utrolig flott ut!!

nattinatt til deg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

En stund siden sist nå. Dagene går nå sin vante gang, og godt er vel det? Har Kristian på besøk nå, fra torsdag til tirsdag/onsdag, og det er bare koselig :hjerter:

Vi spiller WoW i mengder (sjokk), planlegger å gå på kino og bare kose oss. Får se hva vi skal gjøre 17. Mai (Kristian er ikke noe fan av den dagen), men vi skal iallfall prøve å være med i 17.-mai-toget til WoW :-P

Kort oppdatering fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Formosiss

Så sitter man her alene igjen da. Dagene har gått så alt for fort.

17. Mai ble feiret med slående ro; vi stod opp i 10-tiden, gjorde tingene våre og satte oss ned og spilte WoW, og det var stort sett det vi gjorde. Avbrøt for å lage middag, som ble tomatsuppe med egg og kjøttboller, samt å stikke en tur på Deli De Luca for å kjøpe kake til den store dagen.

Egentlig er jeg rimelig tradisjonsbundet, men dette var rimelig deilig - ikke noe stress, bare ta det heelt med ro og høre på folkelivet utenfor. Kanskje noe å gjenta?

Ellers, i dag, har jeg vært i stallen en tur. Longerte hesten i 30 minutter og trente litt mer på horsemanshipen. Han var så flink atte. Desverre begynner han å se ut som en høydrektig hoppe, og fargen er det eneste som skiller ham fra dølahoppen som føller når som helst nå. ;-)

Kranglet også med gruppen min i systemutvikling. Det har vært en missforståelse, og jeg trodde vi var ferdige. Men jeg må si meg drittlei av at jeg får SMS-er om at de har sittet i x-antall timer og arbeidet, og om ikke jeg skal komme eller gidde å gjøre noe snart? Hva med å si i fra -før- man setter seg ned, og ikke 7 timer etterpå? Blerg.

Tenner et lys for KalloRilla; ufattelig trist. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

I dag fikk jeg eksamen. Oppgaven så nogenlunde uskyldig ut med en gang jeg fikk den;

"John Naughton hevder at åpenhet er en innebygget verdi i Internetts arkitektur. Hva mener han med dette? I hvilken grad mener du Naughtons beskrivelse av truslene mot denne åpenheten er relevant for dagens situasjon på internett?"

Men den var ikke så uskyldig når jeg begynte å skrive, for da fikk jeg ikke til en dritt. Har fått skrevet omtrent 1 1/2 side, og har planer om å skrive mer i morgen. Jeg har jo tross alt helt til mandag på meg, og jeg planlegger ikke å stresse denne gangen, slik jeg gjorde før jul.

I morgen skal jeg og Beate på Levade Noble Horse Gala, det blir bra. Deilig å komme seg ut og gjøre noe sosialt en gang i blant også. Showet begynner 19.00, men vi drar 17.30 slik at vi slipper å bli sittende fast i fredagstrafikken. Tenker jeg tar middagen på McD. før det, er jo lenge til jeg jobber neste gang nå, så jeg kan nesten spise der med god samvittighet ;-)

Nå tenker jeg at jeg skal ta meg litt kveldsfôr, og så skal jeg spille WoW. Ja, jeg vet - jeg har eksamen og burde skrive på den, men jeg synes faktisk at det er bedre å ta en pause og starte på ny i morgen, enn å sitte her og fruste og omtrent grine fordi jeg ikke får til noe. Så det så (nå har jeg nesten rettferdiggjort det for meg selv - og omverdenen).

:eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

I går var jeg da og leverte den hersens eksamenen; endte opp på 22000 tegn med svada. Så får vi se hvordan det går da. 1 down, 2 to go!

Var på Levade : Noble Horse Gala med Beate på fredag, men det var en stor skuffelse. Joda, de gjorde mye vanskelig og noen innslag var gode, men 2 timer med piaffe og steiling har blitt kjedelig etter en 1/2-time. Så sånnsett så synes jeg absolutt ikke det var verdt 285 kr., men det var iallfall artig å være ute på noe sammen med Beate - hun er veldig grei :-)

I dag skal jeg seriøst jobbe litt med den rettsinformatikken, og prøve å gjøre meg klar til eksamen på fredag, skjønt jeg tror ikke jeg noen gang blir klar for 6 timers eksamen uten hjelpemiddel i et fag med en statsmelding som pensum. Hallelujah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Formosiss

Da var jeg ferdig med eksamen nummer to, og jeg tror faktisk det gikk helt OK. Håper jeg står iallfall. Blir seriøst lei meg dersom jeg stryker etter å ha sittet der i 5 1/2 time og skrevet 14 sider. Jaja.

Kristian kommer i dag, og det blir kooos :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Er en stund siden jeg har skrevet nå. Det blir vel gjerne slik at jeg skriver når jeg føler for det.

I dag dro Kristian tilbake til Gjøvik. På mandag eller tirsdag drar han til Østerdalen. Vi ser ikke hverandre "IRL" før tidligst den 17. Juli. BAH. Jeg er ikke god på slikt. Jeg savner ham alt og har egentlig ikke helt peiling på hvordan dette skal gå. Får tenke på det hele som en innmari lang uke, og hvor godt det blir å se ham igjen. Tårene spruter jo bare jeg tenker på ham. Faen.

Vi skal jo snakkes på telefonen og via Internett, men jeg er en person med et fysisk behov. Jeg vil ta i kjøtt og blod. Uffe. Er godt jeg skal jobbe såpass mye, kanskje jeg får bort tankene mine litt. Det hjalp iallfall i dag, etter at han reiste... :cry:

Vet ikke helt hva jeg skal ta meg til, annet enn at jeg skal legge meg nå.

Jobbet fra 16.00 - 21.00 i dag, og jobber bra 16.00 - 22.00 i morgen, samt fra 13.00 - 20.00 på lørdag. Det blir morsomt, eller ikke? Vil bare være her med klompen min, jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Så har man vært på arbeid igjen. Lengste dagen på lenge dette, selv om det bare var 6 timer. Var veldig drygt de 3 siste timene, uffe. I morgen er det ny dag på arbeid, og landskamp Norge - Italia; det blir nok skoj - eller ikke. Det er iallfall en god forsmak til 16. Juni - 16. Juli, dette. Trening, rett og slett.

Prøvde å jobbe litt med UML før jeg dro i dag, og det gikk vel tålelig OK - begynte helt fra skrætsj med at "rektanglene er klasser - linjene er assosiasjoner" og så videre. Håper jeg klarer å få dyttet inn noe i det tykke hodet mitt før den 15. Juni. Tror egentlig jeg har alt det andre på det rene.

Har også laget meg en liten agenda for dagene fremover til den 16. Juli, hvor jeg fyller inn hva jeg skal gjøre hver dag, slik at jeg faktisk har litt oversikt - og litt nedtelling til jeg møter Kristian igjen. 2. dagen nå, og det er stadig like hardt, sukk. Skal iallfall prøve å skrive litt her hver eneste dag. Trenger det, tror jeg.

Jaja, nå skal jeg levle opp til levle 44 i WoW, og så skal jeg legge meg og sove ut til i morgen (etter noen kapitler med Da Vinci-koden).

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...