AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #161 Del Skrevet 16. mai 2019 On 2/10/2019 at 11:06 AM, AnonymBruker said: Er ikke formann i noenting, bare takknemlig for å ha en fungerende kropp og ønsker ikke å fjerne eller fikse noe på den. Den halvtimen venninene mine bruker på å barbere leggene før fest, bruker jeg på å danse floss dance til Britney Spears' Work bitch. Anonymkode: 22db4...7f5 Det desidert dummeste jeg noensinne har lest på denne siden. Gratulerer. Cringe. Anonymkode: 2e0e1...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rozárka Skrevet 16. mai 2019 #162 Del Skrevet 16. mai 2019 På 10.2.2019 den 12.50, Thyra skrev: Der tar da vel ikke en halvtime å barbere leggene?!? Jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barbent Skrevet 16. mai 2019 #163 Del Skrevet 16. mai 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det desidert dummeste jeg noensinne har lest på denne siden. Gratulerer. Cringe. Anonymkode: 2e0e1...5ef folk som bruker ordet cringe er det dummeste jeg hører 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #164 Del Skrevet 16. mai 2019 3 minutter siden, barbent said: folk som bruker ordet cringe er det dummeste jeg hører Dumt å være aktuell med tiden og brukte en av internetts mest brukte ord? Tja... å "flosse" derimot... jaja.. Anonymkode: 2e0e1...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #165 Del Skrevet 16. mai 2019 På 21.4.2019 den 18.48, AnonymBruker skrev: Har du hår på magen?😲 Anonymkode: c3114...e6b ikke den du svarte. Men mange jenter har en liten veiviser. Jeg har en liten tynn strek med noen mørke hår, fikk det i 30årene. Min er ikke så synlig og hårene er ikke tette, bare napper de bort. Var det nytt for deg at noen jenter har hår på kroppen der menn også har?😂 Anonymkode: 9ee26...0a6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #166 Del Skrevet 16. mai 2019 På 30.4.2019 den 4.47, AnonymBruker skrev: Hadde jeg møtt ei som hadde hår under armene hadde jeg droppet det. Like attraktivt som når jeg drar forhuden tilbake etter en lang tur i skogen å det oser en type ost. Samme på tinder, hår under armene er rett til venstre. Leggene osv null stress men syntes det er direkte avstøtende og ikke feminint når det er lange hår under armene og jeg forbinder det med lite hygenisk og latskap. Anonymkode: 21b3b...75e Nå har jeg ikke hår under armene men siden du forbinder det med lite hygienisk hos kvinner går jeg selvfølgelig ut ifra at du er like like "hygienisk" selv og barberer under armene. Anonymkode: 9ee26...0a6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #167 Del Skrevet 16. mai 2019 På 17.2.2019 den 9.49, AnonymBruker skrev: Så håret på tissen er mørkt, mens resten er blondt? Trodde alle hadde samme farge over det hele jeg 😅 Anonymkode: f0287...c98 du er ikke gammel😄 Anonymkode: 9ee26...0a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siwhel Skrevet 16. mai 2019 #168 Del Skrevet 16. mai 2019 3 timer siden, Rozárka skrev: Jo... 30 minutter sier du hvordan får du til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 16. mai 2019 #169 Del Skrevet 16. mai 2019 Savner flere som vil vise fram veiviseren sin jeg...😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #170 Del Skrevet 16. mai 2019 47 minutter siden, Trøndermann skrev: Savner flere som vil vise fram veiviseren sin jeg...😇 Skulle ønske du kalte deg noe annet enn Trøndermann. Du bare må være nordtrønder, fint om du presiserer det. Selv om fylkene er slått sammen, vil forskjellene bestå. Anonymkode: c94a2...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #171 Del Skrevet 16. mai 2019 Når jeg leser denne tråden får jeg ikke lyst på dame Hår under armene, på legger og navlen og ned.... damer skal være feminine ikke se ut som huleboere Anonymkode: e45a7...a3c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 16. mai 2019 #172 Del Skrevet 16. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skulle ønske du kalte deg noe annet enn Trøndermann. Du bare må være nordtrønder, fint om du presiserer det. Selv om fylkene er slått sammen, vil forskjellene bestå. Anonymkode: c94a2...19d Jeg er nok sørtrønder skjønner du, beklager om jeg skuffa deg😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 17. mai 2019 #173 Del Skrevet 17. mai 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Når jeg leser denne tråden får jeg ikke lyst på dame Hår under armene, på legger og navlen og ned.... damer skal være feminine ikke se ut som huleboere Anonymkode: e45a7...a3c Den skjønner jeg ikke... Mykt og utvokst kjønnshår er jo både sensuelt og feminint!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #174 Del Skrevet 17. mai 2019 21 minutter siden, Trøndermann skrev: Den skjønner jeg ikke... Mykt og utvokst kjønnshår er jo både sensuelt og feminint!!! Hva om kjønnshåret ikke er så mykt? Ganske vanlig å ha stivt kjønnshår... Anonymkode: 2fcef...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 17. mai 2019 #175 Del Skrevet 17. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva om kjønnshåret ikke er så mykt? Ganske vanlig å ha stivt kjønnshår... Anonymkode: 2fcef...2c2 Bare det får vokse seg ordentlig ut blir det mykt nok selv om det er litt "stivt" 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenegullet Skrevet 17. mai 2019 #176 Del Skrevet 17. mai 2019 Kudos til alle som har "baller" til å la hårene gro om de ønsker det. Jeg har en veiviser. Den er ikke så stor men den synes og jeg har ingen problem med at den er der. Angående hår på resten av kroppen så hater jeg å ha hår på bena men synes det er deilig under armene og mellom bena. Det er fordi de faktisk har en funksjon. De ventilere og beskytter og det er faktisk en grunn til at de er der. Jeg har i mine yngre dager jobbet som stripper og hatet den konstante barberingen med påfølgende nupper som måtte skules med sminke osv. Hvis jeg skal fjerne noe hår nå så vokser gubben meg. Til alle dere menn som synes hår er ekkelt: Jeg regner med at dere fjerner alt deres eget hår også. Menn som fjerner hår synes jeg er ekkelt. Jeg elsker kosebamser ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #177 Del Skrevet 17. mai 2019 På 16.5.2019 den 13.12, AnonymBruker skrev: Når jeg leser denne tråden får jeg ikke lyst på dame Hår under armene, på legger og navlen og ned.... damer skal være feminine ikke se ut som huleboere Anonymkode: e45a7...a3c Hvis kroppshåret mitt får meg til å se ut som en huleboer, så er du utrolig enkel. Da syns du vel at kvinner med kort hår ser utsom menn, og menn med langt hår ser ut som kvinner. Umodne tankeganger for dumme folk. Dame får du nok aldri om du skal stille krav til hvordan kroppen deres fungerer. Å barbere seg eller ikke må være et personlig valg, og ikke noe en gjør for å tilfredsstille en mann. Jeg har en fantastisk mann, han syns jeg er vakker og feminin, og jeg har bred hårvekst i underlivet og under armene. Leggene er ikke så velgrodde, men hårene er lange. Men dette kan ikke ta fra meg at jeg også har flotte kvinnelige former, langt bølgete hår (på hodet), og store øyne med lange og naturlige øyevipper. Jeg tipper du hadde snudd deg etter meg på gata, for jeg plages med lange blikk daglig av fremmede. Og om du hadde fått meg, kledd av meg, og så kroppshåret mitt, så hadde du forandret mening ganske kjapt. Akkurat som min eks-pulevenn. Hans syn på kroppshår forandret seg helt etter å ha vært med meg. Anonymkode: 2f551...8b3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 17. mai 2019 #178 Del Skrevet 17. mai 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis kroppshåret mitt får meg til å se ut som en huleboer, så er du utrolig enkel. Da syns du vel at kvinner med kort hår ser utsom menn, og menn med langt hår ser ut som kvinner. Umodne tankeganger for dumme folk. Dame får du nok aldri om du skal stille krav til hvordan kroppen deres fungerer. Å barbere seg eller ikke må være et personlig valg, og ikke noe en gjør for å tilfredsstille en mann. Jeg har en fantastisk mann, han syns jeg er vakker og feminin, og jeg har bred hårvekst i underlivet og under armene. Leggene er ikke så velgrodde, men hårene er lange. Men dette kan ikke ta fra meg at jeg også har flotte kvinnelige former, langt bølgete hår (på hodet), og store øyne med lange og naturlige øyevipper. Jeg tipper du hadde snudd deg etter meg på gata, for jeg plages med lange blikk daglig av fremmede. Og om du hadde fått meg, kledd av meg, og så kroppshåret mitt, så hadde du forandret mening ganske kjapt. Akkurat som min eks-pulevenn. Hans syn på kroppshår forandret seg helt etter å ha vært med meg. Anonymkode: 2f551...8b3 Skjønner både mannen og din eks-pulevenn godt. Har man først fått oppleve ei dame med kraftig og naturlig hårvekst så blir barbert aldri det samme igjen! Blir noe vesentlig som mangler da😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #179 Del Skrevet 21. mai 2019 Kjære venner, både dere med og uten slik hårvekst. Nå går det jo med raske skritt mot bikini sesong, og da forsvinner nok de veiviserne som måtte finnes rundt omkring. Når det gjelder kvinner altså. Denne tråden passer nok bedre midtvinters 😅 Anonymkode: f0287...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #180 Del Skrevet 21. mai 2019 På 30.4.2019 den 8.03, AnonymBruker skrev: Her er min Den er langt fra utvokst enda, ca 3 uker siden barbering Skal nå slippe busken helt ut, skikkelig lei av barbering, nupper og inngrodde hår Anonymkode: 7e0a0...c66 Fått barbert deg nå da regner jeg med..? 🙈🙈 Anonymkode: f0287...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå