Gå til innhold

Hvor vanlig er det at damer har veiviser...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så håret på tissen er mørkt, mens resten er blondt? Trodde alle hadde samme farge over det hele jeg 😅

Anonymkode: f0287...c98

Hår på armer, bein og under armene er lyst ja. Og kroppshåret ellers, men har egentlig ikke noe spesielt hår på magen.. Har mer hår på armene og beina da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så håret på tissen er mørkt, mens resten er blondt? Trodde alle hadde samme farge over det hele jeg 😅

Anonymkode: f0287...c98

De aller fleste har mørke kjønnshår, selv om de har lyst hår på hodet. Hodehår er hos de fleste lysere enn annet kroppshår (øyebryn, øyevipper, armhulehår, kjønnshår etc).

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dkgut38
På 10.2.2019 den 13.58, AnonymBruker skrev:

Jeg har veiviser: jeg har (selvsagt) alvorlig mye mer hår på beina enn på magen:laugh:. Den veiviserne er seriøst bare en søt liten advarsel på hva som kommer videre nedover. Jeg trenger minst et dobbelt-album for å ha noe videre håp om å forandre den urskogen til sivilisasjon. Det er vanligvis ikke en kamp jeg gidder å ta, med mindre jeg prøver å oppnå noe med det.

Anonymkode: b6b20...439

Hmmm perfekt jente 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dkgut38
På 14.2.2019 den 14.48, AnonymBruker skrev:

Jo, mulig jeg misforsto 🙈😅

Jeg har ikke så mye hårvekst, men har litt kjønnshår fordi jeg synes det ser kledelig ut og fordi det er mest komfortabelt, og det er ingenting som er så deilig og opphissende som menn som faktisk foretrekker hår. At de hiver seg over meg og kjønnshårene mine i «beast mode» 😍 Før de knuller meg hardt! 🤩 Sånne menn er garantert å få seg fitte anytime! Kunne latt meg knulle 15 ganger om dagen hadde de villet. Jeg er IKKE vond å be når det gjelder sånne menn 🤪 Men er vond å be når det gjelder alle andre 😆

Anonymkode: c1964...39c

For meg er det kun hårete jenter der vekker min interesse 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Dkgut38 skrev:

For meg er det kun hårete jenter der vekker min interesse 😘

Dansker as.. 

Anonymkode: 73ee1...f6e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonymus Notarius skrev:

De aller fleste har mørke kjønnshår, selv om de har lyst hår på hodet. Hodehår er hos de fleste lysere enn annet kroppshår (øyebryn, øyevipper, armhulehår, kjønnshår etc).

Hvor tok du denne faktaen fra egentlig? Dummeste jeg har lest. 

Anonymkode: 16630...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Dkgut38 skrev:

For meg er det kun hårete jenter der vekker min interesse 😘

Har du en bror i Trøndelag? 😄

Anonymkode: c1964...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dkgut38
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du en bror i Trøndelag? 😄

Anonymkode: c1964...39c

På ingen måte 🤷‍♂️ Burde jeg ha det hhhh

eller du en søster i oslo området 😍

Endret av Dkgut38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Dkgut38 skrev:

På ingen måte 🤷‍♂️ Burde jeg ha det hhhh

eller du en søster i oslo området 😍

Det var bare humoristisk ment siden det er en fra Trøndelag på forumet som også liker hårete kvinner (har lest en del av innleggene om hans hårete begjær)

En hårete duell mellom trønderen og dansken om de samme kvinnene 😄

Anonymkode: c1964...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dkgut38
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var bare humoristisk ment siden det er en fra Trøndelag på forumet som også liker hårete kvinner (har lest en del av innleggene om hans hårete begjær)

En hårete duell mellom trønderen og dansken om de samme kvinnene 😄

Anonymkode: c1964...39c

Slikt , men ja er vel mye annet end en fetish der bestemmer om man vinner kvinnens hjerte , håper jeg

selvom det er sterk drift om jeg ved eller ser en jente er hårete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Dkgut38 skrev:

Slikt , men ja er vel mye annet end en fetish der bestemmer om man vinner kvinnens hjerte , håper jeg

selvom det er sterk drift om jeg ved eller ser en jente er hårete

Selvsagt, mine innspill var bare ment humoristisk 😊

Anonymkode: c1964...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor tok du denne faktaen fra egentlig? Dummeste jeg har lest. 

Anonymkode: 16630...993

Jaså? Trodde det var allment kjent, rent empirisk.

https://www.dinside.no/okonomi/sju-harreisende-fakta/62091812 "Mørkere oppe enn nede?
Du har kanskje lagt merke til at ikke alt håret på kroppen har samme farge? Hos oss alle er det slik at øyebryn og øyevipper er de mørkeste hårene på kroppen. Hos lyshårede er også hår i armhuler og underliv mørkere enn hodehår."

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonymus Notarius skrev:

Jaså? Trodde det var allment kjent, rent empirisk.

https://www.dinside.no/okonomi/sju-harreisende-fakta/62091812 "Mørkere oppe enn nede?
Du har kanskje lagt merke til at ikke alt håret på kroppen har samme farge? Hos oss alle er det slik at øyebryn og øyevipper er de mørkeste hårene på kroppen. Hos lyshårede er også hår i armhuler og underliv mørkere enn hodehår."

Dette var faktabasen din? 😂

Anonymkode: 16630...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette var faktabasen din? 😂

Anonymkode: 16630...993

Det var den første artikkelen jeg kom over, gadd ikke grave fram masse kilder for en åpenbar sannhet. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har nok dette mer eller mindre. Noen har så lyst og lite men noen har mer og mørkere. 

Sånn er det. Så er det opp til hver enkelt hva man vil gjøre. 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde litt mørk veiviser før men jeg synes det er veldig uattraktivt så jeg tok laser. Nå er den helt borte. 

Liker generelt ikke masse mørke kroppshår, men det er bare min smak☺️ Foretrekker også at typen min barberer seg nedentil så jeg ikke får lange hår i kjeften når jeg suger han. 🤪 og regner med han setter pris på det samme med meg:)

Anonymkode: b39c9...f69

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.2.2019 den 12.32, AnonymBruker skrev:

Noen syns det er kult, noen bryr seg verken ene eller andre veien, får ofte høre det er en forfriskende tankegang, sikkert etter å ha kun datet kvinner som barberer og tilrettelegger en del tid for å kunne barbere. Jeg gjorde det selv for noen år siden og vet hvor slitsomt og kjedelig det kan være, jeg likte det aldri. Er likevel for at folk må barbere seg hvis de koser seg med det. Hvis det ikke er kos: helt ok å la være. Tenk også over at kroppshår har en funksjon der de er. Har ikke hatt en eneste infeksjon i underlivet etter jeg fikk busk.

Er kun en eneste person som har vært negativ, men han var en veldig rebellsk type som skulle være uenig med alle og starte diskusjoner. Ganske sikker på han bare ville provosere, for hva får nå vel han utav å synes noe om kvinnelig kroppshår? Jeg reagerte med å gå i miniskjørt oftere rundt han, med håra på vift😂

Anonymkode: 22db4...7f5

Det er sexy vel med sæd på svart busk ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...