Gå til innhold

Hvor vanlig er det at damer har veiviser...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Dkgut38 skrev:

Kan vi konkludere ingen har mye og/eller lar den være ubarbert 🤷‍♂️😌

synd da 

Vi lever ikke på 1800 tallet vet du 😂 Og til trønderen som foreslo bilder,vær så snill å spar oss for slike bilder 😏

Anonymkode: f0287...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 10.2.2019 den 9.28, AnonymBruker skrev:

Og ikke fjerner den?

Kompass mener du? 

Ikke så vanlig lenger. Bruker app på mobilen.

Anonymkode: 639e2...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
På 21.2.2019 den 13.59, AnonymBruker skrev:

Vi lever ikke på 1800 tallet vet du 😂 Og til trønderen som foreslo bilder,vær så snill å spar oss for slike bilder 😏

Haha, saken er vel heller den at ingen av damene her har noe særlig til veiviser å vise fram ja😅 Hilsen trønderen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Trøndermann skrev:

Haha, saken er vel heller den at ingen av damene her har noe særlig til veiviser å vise fram ja😅 Hilsen trønderen

Den som trenger veiviser, må være på en snurr.  😠

Anonymkode: 2687a...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiviser  ???

Trodde i dagens samfunn at det var GPS som gjaldt  for å vise vei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
På 15.3.2019 den 22.28, Master1 skrev:

Veiviser  ???

Trodde i dagens samfunn at det var GPS som gjaldt  for å vise vei....

GPS er jo ikke like praktisk i alle situasjoner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Newsflash. Damer har hår. Både på magen, leggene, tissen og under armene. På leppa og resten av ansiktet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Androgyn71 skrev:

Newsflash. Damer har hår. Både på magen, leggene, tissen og under armene. På leppa og resten av ansiktet. 

Nettopp. Og dere burde bli mer komfortable med å la det synes at dere faktisk har Kroppshår 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Trøndermann skrev:

Nettopp. Og dere burde bli mer komfortable med å la det synes at dere faktisk har Kroppshår 👍

Det er vel ikke kvinner som er ukomfortabel med egne kroppshår. Det er vel stort sett menn som er det. Ukomfortabel med kvinners kroppshår altså. Bare les første innlegg en gang til.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det, og har fullt utboks hår over hele kroppen. Føler meg sterk og fri!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.2.2019 den 12.32, AnonymBruker skrev:

Noen syns det er kult, noen bryr seg verken ene eller andre veien, får ofte høre det er en forfriskende tankegang, sikkert etter å ha kun datet kvinner som barberer og tilrettelegger en del tid for å kunne barbere. Jeg gjorde det selv for noen år siden og vet hvor slitsomt og kjedelig det kan være, jeg likte det aldri. Er likevel for at folk må barbere seg hvis de koser seg med det. Hvis det ikke er kos: helt ok å la være. Tenk også over at kroppshår har en funksjon der de er. Har ikke hatt en eneste infeksjon i underlivet etter jeg fikk busk.

Er kun en eneste person som har vært negativ, men han var en veldig rebellsk type som skulle være uenig med alle og starte diskusjoner. Ganske sikker på han bare ville provosere, for hva får nå vel han utav å synes noe om kvinnelig kroppshår? Jeg reagerte med å gå i miniskjørt oftere rundt han, med håra på vift😂

Anonymkode: 22db4...7f5

Busk er definitivt best og mest renslig. Ribba høne er kvalmt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har veiviser og ikke en rent liten heller, visst jeg lar det gro så har jeg en tett matte fra navlen og ned, den er ca 7 cm bred oppe ved navlen, den øker gradvis og brer seg et lite stykke nedover lårene.Jeg har et meget behåret skritt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, barbent skrev:

ja jeg har veiviser og ikke en rent liten heller, visst jeg lar det gro så har jeg en tett matte fra navlen og ned, den er ca 7 cm bred oppe ved navlen, den øker gradvis og brer seg et lite stykke nedover lårene.Jeg har et meget behåret skritt.

Har du hår på magen?😲

Anonymkode: c3114...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du hår på magen?😲

Jeg har tett hårvekst fra navlen og ned, som jeg skrev så ser det ut som en matte, jeg er sterkt behåret i skrittet

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, barbent skrev:

Jeg har tett hårvekst fra navlen og ned, som jeg skrev så ser det ut som en matte, jeg er sterkt behåret i skrittet

Hele magen, eller bare en stripe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt øverst med navlen 7 cm bredt og så øker bredden nedover mot skrittet og forsetter litt nedover forbi lysken, som jeg sa sterkt behåret, ikke noe galt i det

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, barbent skrev:

helt øverst med navlen 7 cm bredt og så øker bredden nedover mot skrittet og forsetter litt nedover forbi lysken, som jeg sa sterkt behåret, ikke noe galt i det

Kan du poste bilde av magen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du poste bilde av magen din?

What ? hvorfor skulle jeg gjøre det ?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...